Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė B.S. Rodyti pranešimą

    Valio. Progresas. Dėl to gali kelti klausimus. Tačiau kaip minėjau, tarnybos dažniausiai negali teikti informaciją, nes ta informacija išryškintų asmenis sutrikusios tą informaciją. Ir tai gali būti visai ne Lietuvos informacija, tarkim partnerių iš JAV.



    Tai tamsta gal turėtų palaukti EK sprendimo? Nes dabar jūsų prirašyti puslapiai tėra populizmas. Jei ispanai pralaimės, kas liks kvailio vietoje, prirašęs puslapius kaltinimų? Ar ketinate viešai atsiprašyti?
    O jei laimės? Kas tada liks kvailio vietoje? Kas turės viešai atsiprašyti?

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      O jei laimės? Kas tada liks kvailio vietoje? Kas turės viešai atsiprašyti?
      Jei laimės, reikės tyrimo nustatyti kas atsakingas. Ir tegu lekia galvos, ar Landsbergio, ar Šimonytės, ar saugumo tarnybų, ar Susisiekimo ministro. Ar sakot atleisti visus iš visur, kuriuos tik esat paminėjęs, net jei buvo ne prie ko? Ką jums ir mums duoda visa šita diskusija? Jums progą išsikrauti ant valdžios?
      ​​​​​​

      Comment


        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
        Jei laimės, reikės tyrimo nustatyti kas atsakingas. Ir tegu lekia galvos, ar Landsbergio, ar Šimonytės, ar saugumo tarnybų, ar Susisiekimo ministro. Ar sakot atleisti visus iš visur, kuriuos tik esat paminėjęs, net jei buvo ne prie ko? Ką jums ir mums duoda visa šita diskusija? Jums progą išsikrauti ant valdžios?
        ​​​​​​
        Atleisti nereiks, nes automatiškai bus atleisti po rinkimų jau šį rudenį. O diskusijos tikslas yra viešinimas, kas turėtų sustiprinti visuomenės awareness, o paskui tai ir teisėsaugos bei kitų institucijų norą tirti ir galbūt nustatyti, kieno sprendimai valstybei sukėlė milžinišką žalą. Blogiausią, ką tokioje situacijoje galima daryti, tai slapukauti ir tylėti. Jau prisitylėjom su RB1, kur prašikom 360 milijonų. Norėtųsi neprašikti dar 70.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Atleisti nereiks, nes automatiškai bus atleisti po rinkimų jau šį rudenį. O diskusijos tikslas yra viešinimas, kas turėtų sustiprinti visuomenės awareness, o paskui tai ir teisėsaugos bei kitų institucijų norą tirti ir galbūt nustatyti, kieno sprendimai valstybei sukėlė milžinišką žalą. Blogiausią, ką tokioje situacijoje galima daryti, tai slapukauti ir tylėti. Jau prisitylėjom su RB1, kur prašikom 360 milijonų. Norėtųsi neprašikti dar 70.
          Vėl tas pats per tą patį. Absoliučiai dar nieko neįvyko, tačiau jūs toliau varot savo demagogiją lyg būtumėte kažkoks geradarys. Nieko naujo jūs čia neišviešinot ir kaltininkų nesuradote. Nes kol kas nėra nei blogo sprendimo, kaip ir nėra kaltininkų. Kurių jūs net nežinote.
          Apie RB1 jums jau kažkada paaiškinau, bet atsakymo taip ir nesulaukiau. Nes jums juk patogiau spardyti nustipusį kuiną. Aš glaustai pasikartosiu: didžioji dalis pinigų buvo išleista Kaliningrado vėžei kuri po šiai dienai neša pinigus.
          ​​​​​​

          Comment


            Parašė B.S. Rodyti pranešimą
            Vėl tas pats per tą patį. Absoliučiai dar nieko neįvyko, tačiau jūs toliau varot savo demagogiją lyg būtumėte kažkoks geradarys. Nieko naujo jūs čia neišviešinot ir kaltininkų nesuradote. Nes kol kas nėra nei blogo sprendimo, kaip ir nėra kaltininkų. Kurių jūs net nežinote.
            Apie RB1 jums jau kažkada paaiškinau, bet atsakymo taip ir nesulaukiau. Nes jums juk patogiau spardyti nustipusį kuiną. Aš glaustai pasikartosiu: didžioji dalis pinigų buvo išleista Kaliningrado vėžei kuri po šiai dienai neša pinigus.
            ​​​​​​
            Tai kad įvyko. Vieno svarbiausių RB komponentų statyba vėluoja pusantrų metų. Aš labai norėčiau būti optimistas, tikintis, kad tai absoliučiai nieko neįtakos ir neatneš nuostolio, bet bijau, kad taip nebus. Manau ir pats, nepaisant aršaus noro man prištarauti vardan prieštaravimo, supranti, kad tai tikriausiai turės dideles finansines pasekmes Lietuvai.

            Comment


              RB turi ir kitų problemų nei Jono per tris puslapius atliktas esamų ir išgalvotų kiniškai ispaniskų reikalų benefisas su užsiciklinimo motyvais.

              Šį kartą kyla nepasitenkinimas dėl Rail Baltica stoties projektavimo Panevėžio miesto teritorijoje vietoj Gustonių. Bandoma stabdyti projektą pasitelkiant Seimo narius. Motyvuojam, kad "bus griaunami namai bei kertami miškai.".

              Delfi.lt 2024.02.21
              Gyventojai prašo stabdyti "Rail Baltica".
              https://www.delfi.lt/verslas/transpo...iskai-96178575

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                RB turi ir kitų problemų nei Jono per tris puslapius atliktas esamų ir išgalvotų kiniškai ispaniskų reikalų benefisas su užsiciklinimo motyvais.

                Šį kartą kyla nepasitenkinimas dėl Rail Baltica stoties projektavimo Panevėžio miesto teritorijoje vietoj Gustonių. Bandoma stabdyti projektą pasitelkiant Seimo narius. Motyvuojam, kad "bus griaunami namai bei kertami miškai.".

                Delfi.lt 2024.02.21
                Gyventojai prašo stabdyti "Rail Baltica".
                https://www.delfi.lt/verslas/transpo...iskai-96178575
                Kaip visada visokie šarikai drumsčia vandenį. O juk rinkimai artėja tai LRS nariai nepraleis progos pašikt visiems ant kelio.
                Neišmeskite spalvų

                Comment


                  "Naujas raundas: parašais prieš traukinį"

                  Daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...ries-traukini/

                  Comment


                    Parašė TomasK Rodyti pranešimą
                    "Naujas raundas: parašais prieš traukinį"

                    Daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...ries-traukini/
                    Na, jei Panevėžys vėl demonstruoja, kad RB keleivių stotis jam nereikalinga, tai gal ir iš tikro ji jam nereikalinga?
                    Bet kokius vėlesnius projektavimo ir statybos darbus turės padengti Panevėžio savivaldybė.

                    Comment


                      Kad pridaryta nesąmonių kuriant dvi atšakas, tai akivaizdu. Tikriausiai bus iššvaistytas kalnas pinigų. Ar dabar reiktų dėl to stabdyti naujesnės atšakos statybas? Tikrai ne. Bet "originalios" trasos poreikį tikrai reiktų pergalvoti, įskaitant krovinių stoties vietą, nes šiaip statyti dvi atšakas tokio dydžio miestui, kaip Panevėžys, kurių nei viena visvien neveda bent pakenčiamu atstumu iki Panevėžio centro, yra elementariai wasteful.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Kad pridaryta nesąmonių kuriant dvi atšakas, tai akivaizdu. Tikriausiai bus iššvaistytas kalnas pinigų. Ar dabar reiktų dėl to stabdyti naujesnės atšakos statybas? Tikrai ne. Bet "originalios" trasos poreikį tikrai reiktų pergalvoti, įskaitant krovinių stoties vietą, nes šiaip statyti dvi atšakas tokio dydžio miestui, kaip Panevėžys, kurių nei viena visvien neveda bent pakenčiamu atstumu iki Panevėžio centro, yra elementariai wasteful.
                        Pagal visokių Panevėžio ir rajono merų veiklą išvis reiktų nestatyti nieko jiems už bausmę. Patys aktyviai nedalyvauja niekur, sprendinių nesiūlo, su žmonėmis nediskutuoja apie ekonominę naudą. Originali tokia linija ir atsirado, nes Panevėžio valdžiai buvo dzin. Po to tik susigrizbo, kad čia gerai būtų, kai jau žemės išpirktos originaliai linijai seniausiai. Ir vis tiek naujos linijos stotis yra geriausioj iš blogiausių vietų.

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                          Pagal visokių Panevėžio ir rajono merų veiklą išvis reiktų nestatyti nieko jiems už bausmę. Patys aktyviai nedalyvauja niekur, sprendinių nesiūlo, su žmonėmis nediskutuoja apie ekonominę naudą. Originali tokia linija ir atsirado, nes Panevėžio valdžiai buvo dzin. Po to tik susigrizbo, kad čia gerai būtų, kai jau žemės išpirktos originaliai linijai seniausiai. Ir vis tiek naujos linijos stotis yra geriausioj iš blogiausių vietų.
                          Taip, nauja stotis yra iš bėdos pakenčiamoj vietoj, bet tada lieka visiškai neaišku, kam reikia originalios trasos su Gustonių stotimi, kuri, akivaizdu, bus ghost station? Suprantama, kad "taigi ES viską apmoka", bet šiuo atveju tai visvien gausis prašvilpti milijonai, turbūt neviena dešimtis milijonų. Nebent prekinės stoties absoliučiai niekaip negalima perkelti kitur ir vien tik dėl jos reikia palikti tą atšaką? Bet ar tikrai nėra galimybės perkelti prekinę stotį kitur ir išvengti papildomų paralelinių jungčių?

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Na, jei Panevėžys vėl demonstruoja, kad RB keleivių stotis jam nereikalinga, tai gal ir iš tikro ji jam nereikalinga?
                            Bet kokius vėlesnius projektavimo ir statybos darbus turės padengti Panevėžio savivaldybė.
                            Keistokas požiūris. Turbūt ne Panevėžys ar didžioji dalis jo gyventojų demonstruoją pasipriešinimą, o kažkokia sąlyginai nedidelė asmenų grupelė. Tai taip susidaryti nuomonę ar apskritai kažką "nubausti" dėl grupelės garsiausiai rėkiančių (kurie greičiausiai net nereprezentuoja kokio 1 proc. gyventojų) - absurdiška ir pavojinga.
                            Paskutinis taisė sleader; 2024.03.25, 14:52.

                            Comment


                              Visada tai garsi mažuma. Prisimenu, žiūrėjau Kaunas–Lenkija greitos linijos aptarimą su savivaldybėm. Kažkas iš Kazlų Rūdos skundėsi, kad veda geležinkelį per juos, baiminosi, kad miestelį sukapos į dvi dalis geležinkelis. Tada kai buvo pasirinkta tiesesnė alternatyva, Kazlų Rūda skundėsi, kad juos paliko už borto.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą
                                Visada tai garsi mažuma. Prisimenu, žiūrėjau Kaunas–Lenkija greitos linijos aptarimą su savivaldybėm. Kažkas iš Kazlų Rūdos skundėsi, kad veda geležinkelį per juos, baiminosi, kad miestelį sukapos į dvi dalis geležinkelis. Tada kai buvo pasirinkta tiesesnė alternatyva, Kazlų Rūda skundėsi, kad juos paliko už borto.
                                Jei savivaldybės būtų normalios, tai galėtų padaryti gyventojų apklausas ir sužinoti lūkesčius bei nuomonių pasiskirstymą. Tuomet mažumos nuomonė tokios įtakos nebeturėtų.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  Keistokas požiūris. Turbūt ne Panevėžys ar didžioji dalis jo gyventojų demonstruoją pasipriešinimą, o kažkokia sąlyginai nedidelė asmenų grupelė. Tai taip susidaryti nuomonę ar apskritai kažką "nubausti" dėl grupelės garsiausiai rėkiančių (kurie greičiausiai net nereprezentuoja kokio 1 proc. gyventojų) - absurdiška ir pavojinga.
                                  Čia tiesiog indikacija savivaldai: pateikite savo nuomonę ir kalbėkitės su bendruomene, centrinė valdžia to už jus nepadarys; jei jums 20 lapų parašų svarbiau nei regiono potencialo vystymas: ką gi, mes pabandėm.

                                  Comment


                                    Ta tema, šviežias straipsnelis iš RB : https://www.railbaltica.org/experien...ic-engagement/

                                    Experience in Addressing NIMBYism: Rail Baltica’s Actions for Public Engagement

                                    In the realm of infrastructure development, the term “NIMBYism” (Not In My BackYard) looms large, encapsulating the complex interplay between the necessity of large-scale projects and local resistance to their implementation in proximity to residential areas, natural landscapes, or other cherished spaces. In a recent discussion organized by the British Embassy in Riga, in cooperation with the British Chamber of Commerce in Latvia (BritCham) and KPMG Latvia, experts from the Wind Energy Association, the Ministry of Climate and Energy and the Ministry of Environmental Protection and Regional Development, GMC Ltd and Rail Baltica, the largest infrastructure project in the Baltic countries with a transformative impact on the region, shared their proactive engagement and cooperation activities to keep the public and strategic stakeholders informed and involved in their projects’ development.
                                    Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.03.26, 16:32.

                                    Comment


                                      Pagaliau paaiškėjo situacija Latvijoje po to kai buvo atnaujinti RailBaltica vertės skaičiavimai. Daugiau apie tai (sorry latviškai, bet kam bus įdomu nesunkiai išsivers):
                                      https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekon...-eiro.a547888/

                                      Situacija Estijoje jau buvo žinoma kurį laiką. Geriausiai ją paaiškina šis straipsnis:
                                      https://news.err.ee/1609266669/overv...r-rail-baltica

                                      Jei trumpai, kažkur prieš metus laiko bendra Rail Baltica statančių šalių įmonė RB Rail užsakė atnaujintą kaštų-naudos analizę visai planuojamai trasai. Kažkur apie vasaros pabaigą/rudens pradžią pirmieji rezultatai jau buvo ir pasirodė šiek tiek šokiruojantys, nes viršijo pirminius paskaičiavimus viš 3 kartų, na ir čia prasidėjo...
                                      ES pareigūnai bet kuria proga pabrėžia, kad PAGRINDINĖ RailBaltica trasa (nuo PL/LT sienos iki Talino) turi būti pabaigta iki 2030 metų, nes yra TEN-T tinklo ”Core” dalyje. Jei to nebus, galite nesitikėti tolimesnio 85% finansavimo ir t.t.
                                      Estai kelis mėnesius diskutavo ir pagaliau nutarė atsisakyti dvikelio ir regioninių stočių infrastruktūros. Toks pakeistas sprendimas Estijos teritorijoje kainuotų 3 milijardus eurų.
                                      Latviai vis bando pasiaiškinti ką traktuoti pagrindine trasa: ar tą jos dalį kuri eina per Rygą, ar jos apvažiavimą su tiltu per Rygos marias. Galų gale, jų susisiekimo ministras pasiūlo savo vyriausybei variantą už 3,7 milijardų eurų, kur atsisakyta Rygos stoties šiaurinio sujungimo su pagrindine trasa, taip pat tunelio po 1520 linija į Jelgava pietiniame Dauguvos krante, bei matyt apsiribota vienkeliu.
                                      Lietuvoje tiktai ramybių ramybė...

                                      Comment


                                        Parašė DKL Rodyti pranešimą
                                        Pagaliau paaiškėjo situacija Latvijoje po to kai buvo atnaujinti RailBaltica vertės skaičiavimai. Daugiau apie tai (sorry latviškai, bet kam bus įdomu nesunkiai išsivers):
                                        https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekon...-eiro.a547888/

                                        Situacija Estijoje jau buvo žinoma kurį laiką. Geriausiai ją paaiškina šis straipsnis:
                                        https://news.err.ee/1609266669/overv...r-rail-baltica

                                        Jei trumpai, kažkur prieš metus laiko bendra Rail Baltica statančių šalių įmonė RB Rail užsakė atnaujintą kaštų-naudos analizę visai planuojamai trasai. Kažkur apie vasaros pabaigą/rudens pradžią pirmieji rezultatai jau buvo ir pasirodė šiek tiek šokiruojantys, nes viršijo pirminius paskaičiavimus viš 3 kartų, na ir čia prasidėjo...
                                        ES pareigūnai bet kuria proga pabrėžia, kad PAGRINDINĖ RailBaltica trasa (nuo PL/LT sienos iki Talino) turi būti pabaigta iki 2030 metų, nes yra TEN-T tinklo ”Core” dalyje. Jei to nebus, galite nesitikėti tolimesnio 85% finansavimo ir t.t.
                                        Estai kelis mėnesius diskutavo ir pagaliau nutarė atsisakyti dvikelio ir regioninių stočių infrastruktūros. Toks pakeistas sprendimas Estijos teritorijoje kainuotų 3 milijardus eurų.
                                        Latviai vis bando pasiaiškinti ką traktuoti pagrindine trasa: ar tą jos dalį kuri eina per Rygą, ar jos apvažiavimą su tiltu per Rygos marias. Galų gale, jų susisiekimo ministras pasiūlo savo vyriausybei variantą už 3,7 milijardų eurų, kur atsisakyta Rygos stoties šiaurinio sujungimo su pagrindine trasa, taip pat tunelio po 1520 linija į Jelgava pietiniame Dauguvos krante, bei matyt apsiribota vienkeliu.
                                        Lietuvoje tiktai ramybių ramybė...
                                        Tyla prieš audrą turbūt Lietuvos pusėje, iki rinkimų tylėti negalės. Jei prasidės kalbos, kad estai ir latviai turės išmėsinėti Rail Balrica dėl lėšų trūkumo, tai tą patį teks daryti ir mums. Tik įdomu per kur kirs. Svarbiausia tik turėti pilnai funkcionuojančią jungtį su Lenkija. O Panevėžiui pasirodo išvis nereikia Rail Baltica, nors prieš pasirenkant trasą taip jos norėjo ir dėl jos agitavo. Anekdotas tiesiog.

                                        Comment


                                          Nelabai pagavau esminį akcentą - ar pagrindinė problema finansavimo apimtyje (statybos pabrango ir numatytų neužteks), ar terminuose, kad nespės iki 2030 metų ir todėl reikia spėti pastatyti esminius? Ar kaštų-naudos blogesniuose rodikliuose?
                                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X