Parašė Xedos
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
As tai nematau kazkokios dideles problemos pas mus del karpymo, nes mes jau nuo pradziu pasirinkom pirma tiesti begius, o ne stotis statyti, pas mus darbai vyksta pakankamai neblogai ir begius mes nusitiesim laiku, o stotis darysim atskirai. kazkokiu mega karpymu as bent is musu puses nematau.
- 2 patinka
-
Apie tilto vėlavimą tyli jau gerus metus, tai visiškai tikėtina, kad tylės iki rinkimų, nes kiek gi čia beliko. O tada nauja valdžia matyt praneš naujienas, kurios, bijau, gali nebūti geros, nors ir labai norėčiau tikėti, kad viskas bus ok ir RB visgi bus statoma.Parašė Xedos Rodyti pranešimą
Tyla prieš audrą turbūt Lietuvos pusėje, iki rinkimų tylėti negalės. Jei prasidės kalbos, kad estai ir latviai turės išmėsinėti Rail Balrica dėl lėšų trūkumo, tai tą patį teks daryti ir mums. Tik įdomu per kur kirs. Svarbiausia tik turėti pilnai funkcionuojančią jungtį su Lenkija. O Panevėžiui pasirodo išvis nereikia Rail Baltica, nors prieš pasirenkant trasą taip jos norėjo ir dėl jos agitavo. Anekdotas tiesiog.
Comment
-
Kiek RB2 bėgių šiuo metu yra nutiesta Lietuvoje?Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
mes jau nuo pradziu pasirinkom pirma tiesti begius, o ne stotis statyti
- 2 patinka
Comment
-
Spėju Kauno mazgo atnaujinimas bus atidėtas, RBI bėgiai taps RB2 bėgiais ir pernakt bus nutiesti 21kmParašė VLR Rodyti pranešimą
Kiek RB2 bėgių šiuo metu yra nutiesta Lietuvoje?
- 2 patinka
Comment
-
Geriau nauji tiesūs bėgiai tarp miestų nei miestų mazguose kur traukiniai ir taip letėtų greitėtų.Parašė VLR Rodyti pranešimąNaiviai tikėjausi, kad, po RB pastatymo, tarpmiestinis/tarptautinis traukinių transportas bus tas dalykas, kuris kažkiek atsvers Lietuvos totalų apsišikimą miestų viešajame transporte. Panašu, kad ir šitas gali nepaeiti. Graudu.
atsižvelgiant į visas aplinkybes kaip pandeminė infliacija, karo infliacija, pajamų už krovinius smukimą ir pan geležinkeliai dar gerai tvarkosi.
Elektrifikacija į Klaipėdą juda, tikrai bus nauji traukiniai, judės kažkaip ir RB, bus kuo pasidžiaugti.
Lyginti su miestais aktyviai žlugdančiais viešąjį transportą būtų neobjektyvu ir neteisinga.
- 3 patinka
Comment
-
Kaštų-naudos analizė viešai dar nepaskelbta, tai nieko apie rodiklius nežinoma, apart to kad buvo užsiminta jog kaštai išaugo 3 kartus. Tai jei juos skaičiuoti nuo berods 2017 metais darytos analizės kur kaštai buvo 5,7 milijardo eurų - gausim 17 milijardų. Šiek tiek daugiau nei 2 milijardai jau paskirti. Šioje ES perspektyvoje CEF fonde iš kurio buvo finansuojama RailBaltica dar liko apie 10 milijardų. Tik pusė iš jų skirta remiamos šalims ir finansuojama 85%, kita pusė finansuojama 50%. Kad užbaigti projektą iki 2030 metų be šios perspektyvos (iki 2027m.) finansavimo dar max galima tikėtis kokių 2-3 milijardų iš sekančios perspektyvos.Nelabai pagavau esminį akcentą - ar pagrindinė problema finansavimo apimtyje (statybos pabrango ir numatytų neužteks), ar terminuose, kad nespės iki 2030 metų ir todėl reikia spėti pastatyti esminius? Ar kaštų-naudos blogesniuose rodikliuose?
Taigi problema kompleksinė:
- pinigų ne tai kad jų nėra, bet nėra pakankamai iki 2030 metų;
- ES reikalauja, kad ką jūs bedarytumėte traukinys iš Lenkijos turi nuvažiuoti į Taliną 2030 metais.
- 3 patinka
Comment
-
Šiaip būtų galima iki 2030 suspėti, tik klausimas, ar užteks politinės valios. Jei bus myžčiojama ir tik plepalais "raginama spartinti statybas", tai matyt turėsim keletą didelių betoninių monumentų nekompetencijai. Nebent ES nuspręs, kad reikia iš principo politiškai viską užbaigti iki galo, ignoruodami kainos kilimus, vagystes ir didelių sumų prataškymus.
- 1 patinka
Comment
-
Prieš porą mėnesių rašiau... Labai viliuosi, kad taip nenutiksParašė Lašas Rodyti pranešimąLG viduje jau vaikšto kalbos, Rail Balticos projektasbus užšaldomas bent 4 metams! Lietuva, kaip ir +- viskas gerai, bet ale Latvija, Estija nesusitvarko su projektu...
Comment
-
Gal kas žino, jei Latvija ir Estija nesusitvarko, ar tuomet finansavimas kerpamas ir Lietuvai? Dėl perspektyvos Kaunas-Klaipėda.
Šiaip tai juokinga matyti Joną besiskundžiantį pinigų ištaškymu, kai jis n puslapių skundėsi ir drožė lietuvius už tai kad nesistatėme naujų stočių. Buvo argumentuota kad ES duos kiek reikės, ir stotims, ir bėgiams, ir kad lietuviai praranda auksinę progą
Šiuo metu atrodo kad lietuviai bus be prašmatnių stočių, o latviai su estais turės RB1½.
Paskutinis taisė B.S.; 2024.03.27, 06:56.
- 7 patinka
Comment
-
Stočių statyba nėra pinigų taškymas. Taškymas yra naudojimui netinkamo RB1 geležinkelio stayba už 360 milijonų ir Panevėžio "atšakų" planavimas turbūt už panašią kainą.Parašė B.S. Rodyti pranešimąGal kas žino, jei Latvija ir Estija nesusitvarko, ar tuomet finansavimas kerpamas ir Lietuvai? Dėl perspektyvos Kaunas-Klaipėda.
Šiaip tai juokinga matyti Joną besiskundžiantį pinigų ištaškymu, kai jis n puslapių skundėsi ir drožė lietuvius už tai kad nesistatėme naujų stočių. Buvo argumentuota kad ES duos kiek reikės, ir stotims, ir bėgiams, ir kad lietuviai praranda auksinę progą
Šiuo metu atrodo kad lietuviai bus be prašmatnių stočių, o latviai su estais turės RB1½.
- 4 patinka
Comment
-
Tas vienkelis Eestijoje ir aptarnaus tik RB traukinius, o per Kauno tunelį ir dabar važiuoja daug tarpmiestinių ir krovininių traukinių.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąVa ir prasideda, Estijoje vienkelis, Latvijoje vienkelis, o jūs dėl 1km Kauno tunelio pergyvenot. Tai kaip ten su intensyvumu dabar bus?
Comment
-
Tikriausiai visų trijų Baltijos šalių RB bėgiai vertinamas kaip vientisas projektas (Europinių pinigų finansavimo atžvilgiu).Parašė B.S. Rodyti pranešimąGal kas žino, jei Latvija ir Estija nesusitvarko, ar tuomet finansavimas kerpamas ir Lietuvai? Dėl perspektyvos Kaunas-Klaipėda.
Šiaip tai juokinga matyti Joną besiskundžiantį pinigų ištaškymu, kai jis n puslapių skundėsi ir drožė lietuvius už tai kad nesistatėme naujų stočių. Buvo argumentuota kad ES duos kiek reikės, ir stotims, ir bėgiams, ir kad lietuviai praranda auksinę progą
Šiuo metu atrodo kad lietuviai bus be prašmatnių stočių, o latviai su estais turės RB1½.
Comment
-
Vėl Jonas išlindo su savo 360mln RB1Parašė John Rodyti pranešimą
Stočių statyba nėra pinigų taškymas. Taškymas yra naudojimui netinkamo RB1 geležinkelio stayba už 360 milijonų ir Panevėžio "atšakų" planavimas turbūt už panašią kainą.
Tai gal atskirk Kaliningrado ruožą, nuo pačios RB, ir naudok tik tą skaičių? Ar tuomet neatitiks tavo sekamos pasakos? Grubiai, europiniai bėgiai atsiėjo 100-150mln. Dar išmesk ruožus kurie bus panaudoti regioniniams RB2 traukiniams. Ir kas tau lieka? Barankos skylė? Na bet garantuotai vėl išgirsime apie "iššvaistytus 350mln" dar bent 20 kartų. Jei darytume kaip Jonas norėjo, dalį RB2 pinigų būtume sukišę į stotis, ir tada mūsų RB2 tada tikrai būtų tapęs RB1½. Ar gal ir toliau teigsi jog ES duos tiek pinigų kiek reikia, ir kokie latviai su estais yra protingi?
- 4 patinka
Comment
-
ES pinigų duos, nes tikrai nesitrauks iš tokio svarbaus projekto jau sukišę nemažai pinigų. Klausimas ar vietiniai maušai norės mokėti savo likusius 15%, kurie irgi pabrango 2-3 kartus nuo originalios sumos.Parašė B.S. Rodyti pranešimąVėl Jonas išlindo su savo 360mln RB1
Tai gal atskirk Kaliningrado ruožą, nuo pačios RB, ir naudok tik tą skaičių? Ar tuomet neatitiks tavo sekamos pasakos? Grubiai, europiniai bėgiai atsiėjo 100-150mln. Dar išmesk ruožus kurie bus panaudoti regioniniams RB2 traukiniams. Ir kas tau lieka? Barankos skylė? Na bet garantuotai vėl išgirsime apie "iššvaistytus 350mln" dar bent 20 kartų. Jei darytume kaip Jonas norėjo, dalį RB2 pinigų būtume sukišę į stotis, ir tada mūsų RB2 tada tikrai būtų tapęs RB1½. Ar gal ir toliau teigsi jog ES duos tiek pinigų kiek reikia, ir kokie latviai su estais yra protingi?
O apie iššvaistytus 360 mln. tikrai girdėsime dar ne kartą, nes, kaip bebūtų, bene didžiausio masto lėšų iššvaistymas Lietuvos istorijoje.
- 1 patinka
Comment
-
Jonai, man tai kažkaip neišeina suprasti, tai ar duos ES pinigų svarbiam projektui ar neduos, nes kai lietuviai tiltą vėluoja statyt, tai pradedama šaukti kad neduos, bet kai latviai ir estai bendrai visą projektą vėluoja statyt, tai šaukiama kad ne, duos duos.
Čia ES taip mūsų nekenčia ar kaip?
- 3 patinka
Comment
-
Kad latviai nieko nevėluoja, pažiūrėkite, koks pas juos progresas, o koks pas mus. Jie tik patį projektą apkarpė dėl išaugusių išlaidų, bet pagrindinės stotys Rygos ir RIX pilnu tempu statomos.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąJonai, man tai kažkaip neišeina suprasti, tai ar duos ES pinigų svarbiam projektui ar neduos, nes kai lietuviai tiltą vėluoja statyt, tai pradedama šaukti kad neduos, bet kai latviai ir estai bendrai visą projektą vėluoja statyt, tai šaukiama kad ne, duos duos.
Čia ES taip mūsų nekenčia ar kaip?
Paskutinis taisė Lettered; 2024.03.27, 10:06.
- 1 patinka
Comment
-
Na tai kad statybos dar nepajudėjo už Rygos ribų mano žiniomis. Kad jie sau stotis statosi, tai taip, aiškiai matosi ir gražu, bet nesimato kad žemė judėtų vis dar.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad latviai nieko nevėluoja, pažiūrėkite, koks pas juos progresas, o koks pas mus. Jie tik patį projektą apkarpė dėl išaugusių išlaidų.
Comment
-
O prie ko čia stotis, jei šnekam apie bėgius?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad latviai nieko nevėluoja, pažiūrėkite, koks pas juos progresas, o koks pas mus. Jie tik patį projektą apkarpė dėl išaugusių išlaidų, bet pagrindinės stotys Rygos ir RIX pilnu tempu statomos.
Taip, graži stotis. Būtų gerai ir pas mus kažką panašaus turėti. Tačiau jei reikia rinktis tarp bėgių ir stoties, bėgiai yra šimtą kartų svarbiau, nors ir ne taip įspūdingai atrodo.
- 1 patinka
Comment
Comment