Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Kiek RB2 bėgių šiuo metu yra nutiesta Lietuvoje?
    Spėju Kauno mazgo atnaujinimas bus atidėtas, RBI bėgiai taps RB2 bėgiais ir pernakt bus nutiesti 21km

    Comment


      Naiviai tikėjausi, kad, po RB pastatymo, tarpmiestinis/tarptautinis traukinių transportas bus tas dalykas, kuris kažkiek atsvers Lietuvos totalų apsišikimą miestų viešajame transporte. Panašu, kad ir šitas gali nepaeiti. Graudu.

      Comment


        Parašė VLR Rodyti pranešimą
        Naiviai tikėjausi, kad, po RB pastatymo, tarpmiestinis/tarptautinis traukinių transportas bus tas dalykas, kuris kažkiek atsvers Lietuvos totalų apsišikimą miestų viešajame transporte. Panašu, kad ir šitas gali nepaeiti. Graudu.
        Geriau nauji tiesūs bėgiai tarp miestų nei miestų mazguose kur traukiniai ir taip letėtų greitėtų.

        atsižvelgiant į visas aplinkybes kaip pandeminė infliacija, karo infliacija, pajamų už krovinius smukimą ir pan geležinkeliai dar gerai tvarkosi.
        Elektrifikacija į Klaipėdą juda, tikrai bus nauji traukiniai, judės kažkaip ir RB, bus kuo pasidžiaugti.

        Lyginti su miestais aktyviai žlugdančiais viešąjį transportą būtų neobjektyvu ir neteisinga.

        Comment


          Nelabai pagavau esminį akcentą - ar pagrindinė problema finansavimo apimtyje (statybos pabrango ir numatytų neužteks), ar terminuose, kad nespės iki 2030 metų ir todėl reikia spėti pastatyti esminius? Ar kaštų-naudos blogesniuose rodikliuose?
          Kaštų-naudos analizė viešai dar nepaskelbta, tai nieko apie rodiklius nežinoma, apart to kad buvo užsiminta jog kaštai išaugo 3 kartus. Tai jei juos skaičiuoti nuo berods 2017 metais darytos analizės kur kaštai buvo 5,7 milijardo eurų - gausim 17 milijardų. Šiek tiek daugiau nei 2 milijardai jau paskirti. Šioje ES perspektyvoje CEF fonde iš kurio buvo finansuojama RailBaltica dar liko apie 10 milijardų. Tik pusė iš jų skirta remiamos šalims ir finansuojama 85%, kita pusė finansuojama 50%. Kad užbaigti projektą iki 2030 metų be šios perspektyvos (iki 2027m.) finansavimo dar max galima tikėtis kokių 2-3 milijardų iš sekančios perspektyvos.

          Taigi problema kompleksinė:
          - pinigų ne tai kad jų nėra, bet nėra pakankamai iki 2030 metų;
          - ES reikalauja, kad ką jūs bedarytumėte traukinys iš Lenkijos turi nuvažiuoti į Taliną 2030 metais.

          Comment


            Šiaip būtų galima iki 2030 suspėti, tik klausimas, ar užteks politinės valios. Jei bus myžčiojama ir tik plepalais "raginama spartinti statybas", tai matyt turėsim keletą didelių betoninių monumentų nekompetencijai. Nebent ES nuspręs, kad reikia iš principo politiškai viską užbaigti iki galo, ignoruodami kainos kilimus, vagystes ir didelių sumų prataškymus.

            Comment


              Parašė Lašas Rodyti pranešimą
              LG viduje jau vaikšto kalbos, Rail Balticos projektasbus užšaldomas bent 4 metams! Lietuva, kaip ir +- viskas gerai, bet ale Latvija, Estija nesusitvarko su projektu...
              Prieš porą mėnesių rašiau... Labai viliuosi, kad taip nenutiks

              Comment


                Gal kas žino, jei Latvija ir Estija nesusitvarko, ar tuomet finansavimas kerpamas ir Lietuvai? Dėl perspektyvos Kaunas-Klaipėda.

                Šiaip tai juokinga matyti Joną besiskundžiantį pinigų ištaškymu, kai jis n puslapių skundėsi ir drožė lietuvius už tai kad nesistatėme naujų stočių. Buvo argumentuota kad ES duos kiek reikės, ir stotims, ir bėgiams, ir kad lietuviai praranda auksinę progą

                Šiuo metu atrodo kad lietuviai bus be prašmatnių stočių, o latviai su estais turės RB1½.
                ​​​
                Paskutinis taisė B.S.; 2024.03.27, 06:56.

                Comment


                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                  Gal kas žino, jei Latvija ir Estija nesusitvarko, ar tuomet finansavimas kerpamas ir Lietuvai? Dėl perspektyvos Kaunas-Klaipėda.

                  Šiaip tai juokinga matyti Joną besiskundžiantį pinigų ištaškymu, kai jis n puslapių skundėsi ir drožė lietuvius už tai kad nesistatėme naujų stočių. Buvo argumentuota kad ES duos kiek reikės, ir stotims, ir bėgiams, ir kad lietuviai praranda auksinę progą

                  Šiuo metu atrodo kad lietuviai bus be prašmatnių stočių, o latviai su estais turės RB1½.
                  ​​​
                  Stočių statyba nėra pinigų taškymas. Taškymas yra naudojimui netinkamo RB1 geležinkelio stayba už 360 milijonų ir Panevėžio "atšakų" planavimas turbūt už panašią kainą.

                  Comment


                    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                    Va ir prasideda, Estijoje vienkelis, Latvijoje vienkelis, o jūs dėl 1km Kauno tunelio pergyvenot. Tai kaip ten su intensyvumu dabar bus?
                    Tas vienkelis Eestijoje ir aptarnaus tik RB traukinius, o per Kauno tunelį ir dabar važiuoja daug tarpmiestinių ir krovininių traukinių.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                      Gal kas žino, jei Latvija ir Estija nesusitvarko, ar tuomet finansavimas kerpamas ir Lietuvai? Dėl perspektyvos Kaunas-Klaipėda.

                      Šiaip tai juokinga matyti Joną besiskundžiantį pinigų ištaškymu, kai jis n puslapių skundėsi ir drožė lietuvius už tai kad nesistatėme naujų stočių. Buvo argumentuota kad ES duos kiek reikės, ir stotims, ir bėgiams, ir kad lietuviai praranda auksinę progą

                      Šiuo metu atrodo kad lietuviai bus be prašmatnių stočių, o latviai su estais turės RB1½.
                      ​​​
                      Tikriausiai visų trijų Baltijos šalių RB bėgiai vertinamas kaip vientisas projektas (Europinių pinigų finansavimo atžvilgiu).

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Stočių statyba nėra pinigų taškymas. Taškymas yra naudojimui netinkamo RB1 geležinkelio stayba už 360 milijonų ir Panevėžio "atšakų" planavimas turbūt už panašią kainą.
                        Vėl Jonas išlindo su savo 360mln RB1
                        Tai gal atskirk Kaliningrado ruožą, nuo pačios RB, ir naudok tik tą skaičių? Ar tuomet neatitiks tavo sekamos pasakos? Grubiai, europiniai bėgiai atsiėjo 100-150mln. Dar išmesk ruožus kurie bus panaudoti regioniniams RB2 traukiniams. Ir kas tau lieka? Barankos skylė? Na bet garantuotai vėl išgirsime apie "iššvaistytus 350mln" dar bent 20 kartų. Jei darytume kaip Jonas norėjo, dalį RB2 pinigų būtume sukišę į stotis, ir tada mūsų RB2 tada tikrai būtų tapęs RB1½. Ar gal ir toliau teigsi jog ES duos tiek pinigų kiek reikia, ir kokie latviai su estais yra protingi?

                        Comment


                          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                          Vėl Jonas išlindo su savo 360mln RB1
                          Tai gal atskirk Kaliningrado ruožą, nuo pačios RB, ir naudok tik tą skaičių? Ar tuomet neatitiks tavo sekamos pasakos? Grubiai, europiniai bėgiai atsiėjo 100-150mln. Dar išmesk ruožus kurie bus panaudoti regioniniams RB2 traukiniams. Ir kas tau lieka? Barankos skylė? Na bet garantuotai vėl išgirsime apie "iššvaistytus 350mln" dar bent 20 kartų. Jei darytume kaip Jonas norėjo, dalį RB2 pinigų būtume sukišę į stotis, ir tada mūsų RB2 tada tikrai būtų tapęs RB1½. Ar gal ir toliau teigsi jog ES duos tiek pinigų kiek reikia, ir kokie latviai su estais yra protingi?
                          ES pinigų duos, nes tikrai nesitrauks iš tokio svarbaus projekto jau sukišę nemažai pinigų. Klausimas ar vietiniai maušai norės mokėti savo likusius 15%, kurie irgi pabrango 2-3 kartus nuo originalios sumos.

                          O apie iššvaistytus 360 mln. tikrai girdėsime dar ne kartą, nes, kaip bebūtų, bene didžiausio masto lėšų iššvaistymas Lietuvos istorijoje.

                          Comment


                            Jonai, man tai kažkaip neišeina suprasti, tai ar duos ES pinigų svarbiam projektui ar neduos, nes kai lietuviai tiltą vėluoja statyt, tai pradedama šaukti kad neduos, bet kai latviai ir estai bendrai visą projektą vėluoja statyt, tai šaukiama kad ne, duos duos.

                            Čia ES taip mūsų nekenčia ar kaip?

                            Comment


                              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                              Jonai, man tai kažkaip neišeina suprasti, tai ar duos ES pinigų svarbiam projektui ar neduos, nes kai lietuviai tiltą vėluoja statyt, tai pradedama šaukti kad neduos, bet kai latviai ir estai bendrai visą projektą vėluoja statyt, tai šaukiama kad ne, duos duos.

                              Čia ES taip mūsų nekenčia ar kaip?
                              Kad latviai nieko nevėluoja, pažiūrėkite, koks pas juos progresas, o koks pas mus. Jie tik patį projektą apkarpė dėl išaugusių išlaidų, bet pagrindinės stotys Rygos ir RIX pilnu tempu statomos.

                              Paskutinis taisė Lettered; 2024.03.27, 10:06.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Kad latviai nieko nevėluoja, pažiūrėkite, koks pas juos progresas, o koks pas mus. Jie tik patį projektą apkarpė dėl išaugusių išlaidų.
                                Na tai kad statybos dar nepajudėjo už Rygos ribų mano žiniomis. Kad jie sau stotis statosi, tai taip, aiškiai matosi ir gražu, bet nesimato kad žemė judėtų vis dar.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Kad latviai nieko nevėluoja, pažiūrėkite, koks pas juos progresas, o koks pas mus. Jie tik patį projektą apkarpė dėl išaugusių išlaidų, bet pagrindinės stotys Rygos ir RIX pilnu tempu statomos.

                                  O prie ko čia stotis, jei šnekam apie bėgius?
                                  Taip, graži stotis. Būtų gerai ir pas mus kažką panašaus turėti. Tačiau jei reikia rinktis tarp bėgių ir stoties, bėgiai yra šimtą kartų svarbiau, nors ir ne taip įspūdingai atrodo.

                                  Comment


                                    Truputis vakarykščių vaizdų iš rečiau fotografuojamos RB Neries tilto statybvietės pusės. Nuo kairiojo Neries slėnio šlaito Žeimių pusės link. Vyksta vyksta kažkas bet ne taip kaip norėtųsi...

                                    Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	737
Size:	1,93 MB
ID:	2120178 Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	747
Size:	1,69 MB
ID:	2120177 Click image for larger version

Name:	3.JPG
Views:	716
Size:	1,43 MB
ID:	2120176 Click image for larger version

Name:	4.JPG
Views:	715
Size:	1,09 MB
ID:	2120175 Click image for larger version

Name:	5.JPG
Views:	726
Size:	1,47 MB
ID:	2120174

                                    Comment


                                      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                      O prie ko čia stotis, jei šnekam apie bėgius?
                                      Taip, graži stotis. Būtų gerai ir pas mus kažką panašaus turėti. Tačiau jei reikia rinktis tarp bėgių ir stoties, bėgiai yra šimtą kartų svarbiau, nors ir ne taip įspūdingai atrodo.
                                      Šnekam bendrai apie projektą ir latviai jau daugiau padarę yra. Nemanau, kad netiesia niekur ir pačių bėgių.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Šnekam bendrai apie projektą ir latviai jau daugiau padarę yra. Nemanau, kad netiesia niekur ir pačių bėgių.
                                        O gal galima plačiau su info kur jau latviai ženkliai pasistumėję? Nes kiek būdavo visokių RB konferencijų, ar šiaip info oficialiame puslapyje, tai iš Latvijos vaizdeliuose būdavo rodoma tik Rygos stotis su prieigomis ir RIX stoties pamatai.
                                        Nežinau kaip reikėtų tiesti bėgius viduryje nieko. Šiaip bėgiai dažniausiai klojami tęsiant jau esančią liniją, kai mechanizmas ir nauji bėgiai su pabėgiais atvežami egzistuojančiu geležinkeliu. Sunku įsivaizduoti kaip turėtų atrodyti bėgių klojimas nesujungtoje atkarpoje ir viduryje niekur. Kaip ten atkeliautų mechanizmai?

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Šnekam bendrai apie projektą ir latviai jau daugiau padarę yra. Nemanau, kad netiesia niekur ir pačių bėgių.
                                          Jie bendrai pagrindinės linijos visų darbų kontraktą tik pernai metų gale pasirašė. Kiek žinau, kol kas vieninteliai atlikti darbai yra medžių kirtimas šalia Iecavos (kur bus viena iš statybos ir infrastruktūros palaikymo bazių).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X