Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Gal kiek panašus, bet kitoks.Parašė Tomas Rodyti pranešimąGal kur Streetview matosi jau stovintis ispaniškas tiltas?
(beieškant tiltų nustebino kokia aptręšus ta Ispanija, panašiai kaip mūsų priemiesčiai)
https://www.google.com/maps/@40.4014...oASAFQAw%3D%3D
Comment
-
Šiaip geležinkelių projektavime stengiamasi naudoti "recommended" posūkių spindulius jei įmanoma, o tie 250km/h geležinkeliui yra arčiau 4500-5000m. Panašu, kad čia, kaip lygioje ir ne per tankiausiai apgyvendintoje vietoje, tokį ir panaudojo.Parašė John Rodyti pranešimą
4000 m radiuso 350 km/h neužtektų, bet 300 km/h turėtų būti ok. O šiaip tai turės būti kažkokie bandymai, kur turbūt link 300 km/h RB traukiniai turėtų įsibėgėti. Žinoma, su sąlyga, kad RB apskritai kada nors bus pastatytas.
Čia šiaip pora pavyzdžių apie HSR curve radiusus

Minimum railway curve radius - Wikipedia

Estimated minimum horizontal curve radii for HSR, maglev and Hyperloop... | Download Scientific Diagram
- 1 patinka
Comment
-
Keywords čia turbūt yra "recommended" ir "stengiamasi" ir "jei įmanoma". Realybė dažniausiai tokia nebūna, gal neskaitant kai kurių naujų 250km/h linijų Kinijoj, kur palikta daug atsargos ateities upgreidams. Aš galėčiau lažintis, kad HSR statybų rekomendacijosė nėra ir dviejų skirtingo pločio vėžių, sueinančių į vieną tunelį su dubliuotu vienkeliu
- 1 patinka
Comment
-
Ne eksponentiškai, o kvadratiškai, please, ir ne E=mc^2, o E = (mv^2)/2. Mokyklinė fizika, o ne pop-Einšteinas.Parašė artexs Rodyti pranešimąFizikos pradmenys: energija (apkrova) nuo masės priklauso tiesiškai, kai nuo greičio - eksponentiškai. E=mc2
Upd. c^2 yra konstanta, Einšteino esmė, kad masė irgi yra energija. Kinetinė energija yra kas kita.Paskutinis taisė alga; 2024.10.26, 20:50.
- 6 patinka
Comment
-
Gerai, kad yra kas pataiso iš pop-Einšteino.Parašė alga Rodyti pranešimą
Ne eksponentiškai, o kvadratiškai, please, ir ne E=mc^2, o E = (mv^2)/2. Mokyklinė fizika, o ne pop-Einšteinas.
Upd. c^2 yra konstanta, Einšteino esmė, kad masė irgi yra energija. Kinetinė energija yra kas kita.
Esmės nekeičia - prie didelių greičių didelės energijos, todėl ilgiems tiltams - stori poliai.
Comment
-
Judam, judam.
https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...os-667-2332672
Į Lietuvą iš Švedijos atvyko pirmoji 50 000 tonų geležinkelio skaldos balasto partija naujai „Rail Baltica“ vėžei. „LTG Infra“ įsigyto 86 200 tonų skaldos balasto reikės Šveicarija–Žeimiai 8,8 km ruožui įrengti. Likusi 36 200 tonų dalis bus pristatyta iki lapkričio pabaigos, rašoma „LTG Infra“ pranešime spaudai.
„Įrengęs skaldos pagrindą rangovas ant jos klos pabėgius ir bėgius. Iki metų pabaigos laukiame pirmosios dalies bėgių pristatymo, šiuo metu gamykloje jau pradėti gaminti pabėgiai.
- 16 patinka
Comment
-
JAV atsargos generolas įspėja Lietuvą, Latviją, Estiją: „Turite žinoti, kad reikia paskubėti“
Lietuvai turbūt mažiausiai pretenzijų, nes ir bėgius turi iki Kauno, ir stočių nestato pirmoje vietoje.Buvęs JAV ginkluotųjų pajėgų Europoje vadas, į pensiją išėjęs generolas leitenantas Benas Hodgesas stebėjosi, kodėl „Rail Baltica“ geležinkelio bėgiai, kariniu požiūriu svarbiausia projekto dalis, vis dar nėra bent iš dalies nutiesti, nes būtent jie prireikus leistų NATO pajėgoms kuo greičiau atvykti į Baltijos šalis.
„Turite žinoti, kad reikia paskubėti. Tikrai esu nustebęs, kad „Rail Baltica“ geležinkelis vis dar nebaigtas. Dalis šio projekto jau galėjo būti įgyvendinta, kariniu požiūriu svarbi jo dalis yra patys bėgiai – nutieskite juos pirmiausia“, – sakė B. Hodgesas.
„Po to galėsime nerimauti dėl gražių geležinkelio stočių, bet tai nėra prioritetas. Prioritetas yra garantuoti, kad NATO pajėgos galėtų kuo greičiau judėti, kuo greičiau atvykti į Lietuvą, Latviją ir Estiją. Su tuo susitvarkykite pirmiausia“, – ragino jis.
- 7 patinka
Comment
-
Būtų pas mus buvę socdemai aną kadenciją, tai turbūt nebūtų nei tilto poliai išgręžioti, nei skaldos nebūtų ant ko šiuo metu piltParašė Dundorfas Rodyti pranešimą
Ma rodos FSB ar GRU sėkmingą operaciją atliko Latvijoje
Bet už tai būtų Naujininkuose futuristinės stoties griaučiai
Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.11.05, 19:18.
- 8 patinka
Comment
-
Pasirašyta iki šiol didžiausia „Rail Baltica“ projekto finansavimo sutartis
Europos klimato, infrastruktūros ir aplinkos vykdomoji įstaiga (CINEA) ir trijų Baltijos šalių susisiekimo ministerijų įgaliota bendra įmonė „RB Rail AS“ pasirašė papildomą finansavimo sutartį dėl šią vasarą „Rail Baltica“ projektui paskirtos Europos infrastruktūros tinklų priemonės (CEF) dotacijos, rašoma „Lietuvos geležinkeliai“ pranešime spaudai.
Iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės projektui skirta papildoma beveik 1,16 mlrd. Eur parama. Kartu su nacionaliniu trijų Baltijos valstybių finansavimu viso skirta 1,43 mlrd. Eur. Iš jų projekto daliai Lietuvoje įgyvendinti – 529 mln. Eur. Europos Sąjungos (ES) dėmesys ir toliau skiriamas magistralinės linijos statybai bei Baltijos regiono integracijai į ES.
Lietuvoje finansavimas skirtas magistralinės geležinkelio kelio sankasos įrengimui ruože Ramygala–Joniškėlis (36,7 km), besidriekiančiam Latvijos sienos link, taip pat – ruožo Kaunas–Ramygala (69 km) viršutinės geležinkelio kelio konstrukcijos įrengimui. Lietuva jau anksčiau buvo užsitikrinusi finansavimą 78 km geležinkelio sankasos įrengimui nuo Kauno link Latvijos sienos – viso bus statomas 114 km ruožas Panevėžio link.
Šiuo metu sankasos statybos vykdomos 29,2 km ruože Panevėžio link, pasirašyta sutartis dėl rangos darbų naujoje 17,1 km atkarpoje.
„Lyginant su 2023 m., šiemet nuo sausio iki rugsėjo pabaigos atlikta 60 proc. daugiau statybos darbų. Vasaros laikotarpiu išaugę atliktų darbų rodikliai rudenį pasiekė piką. Tai – bendras rangovo, „LTG Infra“ ir „Rail Baltica“ komandos indėlis siekiant maksimalaus projekto spartinimo“, – kalbėjo „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas.
Tai – iki šiol didžiausias kvietimas transporto infrastruktūros finansavimui, kuriuo numatyta paskirstyti apie 7,06 mlrd. Eur lėšų.
Didžioji dalis jų skirta projektams, kuriais siekiama ES transporto atsparumo, karinio mobilumo gerinimo ir ES klimato tikslų didinant tvarumą. Be „Rail Baltica“ papildomas finansavimas skirtas greitajai geležinkelio linijai Lionas–Turinas tarp Prancūzijos ir Italijos bei Fehmarnbelto tuneliui tarp Danijos ir Vokietijos.
- 11 patinka
Comment
-
Latvijoje ėmėsi bėgių:
Spalis 30 d., 13:42 ·
#BESIXupdate • Track laying work has commenced at Rail Baltica's Riga Central Station Project
! 
Together with RERE Grupa and Rizzani de Eccher, BESIX is designing and building Riga's new central station and a 1-kilometre railway bridge across the river Daugava as part of the Rail Baltica initiative, which aims to integrate the Baltic States in the European rail network.
Last week, the first kilometre of 1520 mm wide railway tracks was installed using a specialised track laying train. These new tracks will temporarily accommodate train traffic through Riga on the south side of the station. Later, 1,435 mm tracks will be added to comply with the European rail network standard. 
BERERIX
#BESIX #RailBaltica #Construction #Riga
Šaltinis: Rangovo BESIX FB https://www.facebook.com/BESIXOfficial-
- 3 patinka
Comment
-
Kažkokie užsistovėję tie Раил Балтика bėgiai.Parašė gerietis Rodyti pranešimąLatvijoje ėmėsi bėgių:
- 4 patinka
Comment
-
Stoties apkrovimas bus laisvesnis. Manau įpjaus iešmus į esamas linijas, vietos yra.Parašė Konstantin Rodyti pranešimąJaučiu čia iš tos serijos, kad kažkam reikia pliusiuką užsidėti, kad RB beigiai jau yra nutiesti... Ar jie eis iki įsivaizduojamo tilto?
Comment
Comment