Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Nes nenustebsiu, jog šis veikėjas traukiniu paskutinį kartą važiavo kai dar važinėjo D1 su mediniais suolais. Tai jam tas geležinkelis nelabai ir reikalingas, nes turi gi automobilį. O kadangi, kaip suprantu, jis iš Jonavos, tai automobiliu norėtųsi greičiau prasivažiuoti aplinkkeliu.

    turi keletą pranešimų susijusiu su traukinių bilietais ir traukinių būklė, bet dėl aplinkkelio daugiau.

    Comment


      LSM+ interviu rusų kalba su parlamentinės komisijos dėl Rail Baltica pirmininku Andriu Kulbergu:



      Santrauka tiems, kam rusiškai sunku:

      Komisijos esminė išvada, kad klaida padaryta 2014–2015 metais, kai buvo nuspręsta daryti Rygos stotį ir kilpą nežaidžiant pagal EK taisykles. Akcentuoja, kad reikėjo statyti pagal suteiktą biudžetą, kas nebuvo daryta. EK finansuoja 85%, bet jei pas jus statybos kaina pakilo, EK daugiau neduos, kiek išskirta, tiek.

      Latvijoj RB2 nebuvo valstybinio lygio projektas, jį derino ir kontroliavo ministerijos skyriaus lygyje, o ne prezidento ar premjero lygyje kaip Estijoj ir Lietuvoj. Sprendimus darė klerkai be atitinkamų kompetencijų ar patirties. Finansų ministerija nuo projekto nusiplovė rankas. Komisija ieškojo, bet nerado nei vienos lentelės, kur būtų apibendrintos projekto išlaidos.

      Sako, RB Rail 116 kartų atnaujino reikalavimų "bibliją" jau pradėjus projektavimą. Pradėjus projektuoti stotį įterpė tą air to rail integruotą bagažo idėją, kuri pavėlino stoties projektavimą pusantrų metų.

      Kaidos ištaisyti negalima, nes pinigai projektavimui jau išleisti, tik ne to, ko reikia. Dabar reikia projektuoti pagrindinę liniją, o tai reikia finansuoti iš nacionalinio biudžeto. Keleivių skaičiai projekcijose kažkada staiga pašoko nuo 3 iki 27 milijonų, užtat peronus daro ne 200 m, o 400 m, kaip Vokietijoj, eskalatorius dideliems strautams ir t.t., tas pabrangino stotį.

      Dėl bilieto kainos, Ryga–Berlynas buvo projektuojama 126€ bilieto kaina. Pabrangus projektui penkis kartus, bilieto iki 500€ pakelt neišeis, vadinasi reiks dotuoti iš biudžeto. Ilgalaikėj perspektyvoj, geležinkelį pratęsus iki Arkties, tai gali tapti greitesniu maršrutu prekėms iš Kinijos į Europą, gal tada investicijos atsipirks.

      Latvijoj geležinkelio statyba kainuoja po 5000€ nuo gyventojo, tuo tarpu kai Prancūzijoj 130€. Sako, kad projektą pabaigt galima, jei visos 5 šalys susitars ir eis kartu pas EK derėtis, iškeldami ir karinį aspektą, kuris iki šiol projekte nėra minimas, bet svarbu fokusuotis į bendrą strateginį interesą, o ne tai, kaip išsukti Rygos kilpą.

      Parlamento komisija savo ataskatą publikuos gruodį, tada galėsim detaliai susipažint.

      Comment


        Parašė alga Rodyti pranešimą
        perspektyvoj, geležinkelį pratęsus iki Arkties, tai gali tapti greitesniu maršrutu prekėms iš Kinijos
        Kažin kiniškas prekes veš iš Arkties, ar į Arktį?
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Ilgalaikėj perspektyvoj, geležinkelį pratęsus iki Arkties, tai gali tapti greitesniu maršrutu prekėms iš Kinijos į Europą, gal tada investicijos atsipirks.
          Gal kas nors žinoma apie šitą momentą?
          Kaip prekės iš Kinijos pateks į Arktį?
          Kur būtų uostas? (Murmansko gal nesiūlys)

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Gal kas nors žinoma apie šitą momentą?
            Kaip prekės iš Kinijos pateks į Arktį?
            Kur būtų uostas? (Murmansko gal nesiūlys)
            Buvo kalbama apie Norvegijos Kirkenes uostą (nors ten dabar apie 3000 žmonių gyveną, tai realiai ir uostą pilną reikėtų statyti). https://en.wikipedia.org/wiki/Arctic_Railway

            Fantaziniai reikalai, nebus jei neįvyks tunelis tarp Estijos ir Suomijos, ir net jei tunelis bus, galimybės šitam sakyčiau tada bus panašios kaip tuneliui dabar.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Gal kas nors žinoma apie šitą momentą?
              Kaip prekės iš Kinijos pateks į Arktį?
              Kur būtų uostas? (Murmansko gal nesiūlys)
              o čia jis rimtai (gal tiesiog ironizavo iš beviltiškos padėties)?

              Comment


                Na, geležinkelis statomas šimtmečiui į priekį, per tą laiką maža kas gali nutikti.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Gal kas nors žinoma apie šitą momentą?
                  Kaip prekės iš Kinijos pateks į Arktį?
                  Kur būtų uostas? (Murmansko gal nesiūlys)
                  Na dar 20 meteliu ir arktis bus naviguojama. Cia gal apie ta svajoja.

                  Comment


                    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                    Na dar 20 meteliu ir arktis bus naviguojama. Cia gal apie ta svajoja.
                    Ar Rusija neblokuotų?

                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Ar Rusija neblokuotų?
                      Problema ne rusija, o tai, kad atsitikus nelaimei pakeliui yra labai mažai uostų.
                      Bepigu mėnesį dreifuoti Indijos vandenyne ar Viduržemio jūroje ir perrinkti variklį. O kai navigacijos sezonas į pabaigą, laivas neturi ledo klasės sertifikato, variklis nesisuka, vis dar gyvas vyr mechanikas guli ligoninėje (ji ir kajutkompanija) su nutraukta ranka - gal tas šiaurinis kelias palauks.

                      Comment


                        Jon Worth rant'as apie RB. Liūdnokai

                        #CrossBorderRail Live Videos - 11/12/2024, 6:58:36 AM - Netzbegrünung PeerTube

                        Comment


                          Atnaujintas statuso žemėlapis



                          Comment


                            Latvijoje pasirodo daug atkarpų jau construction works in progress.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Latvijoje pasirodo daug atkarpų jau construction works in progress.
                              Popierius viską iškęs. Ir atrodo gražiai.

                              Beje, Panevėžyje RB pristatyme dalyvavo 2 klausytojai. Po visų demaršų, susirūpinimo dėl griaunamų namų ir Miesto Gerovės.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Latvijoje pasirodo daug atkarpų jau construction works in progress.
                                Legendą irgi idėjau, tai prašom skaityti, kas ten parašyta.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Legendą irgi idėjau, tai prašom skaityti, kas ten parašyta.
                                  Reikia pastebėti, kad LT RB trasa apie Jonavą ir link Panevėžio yra gerai matoma iš kostmoso. Estijoje tuo tarpu kol kas nieko nesimato, nors pagal legendą vaizdas, kad jie jau baigia darbus.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                    Reikia pastebėti, kad LT RB trasa apie Jonavą ir link Panevėžio yra gerai matoma iš kostmoso. Estijoje tuo tarpu kol kas nieko nesimato, nors pagal legendą vaizdas, kad jie jau baigia darbus.
                                    Pas estus buvo bent vaizdų, kad laukuose jau jie pasistatę viadukų, pralaidų ir kt. inžinerinių statinių. Tai progresas yra.
                                    Pas latvius matomai požeminę liniją iš karto daro, nes sunkiai galima kažką įžiūrėti

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      Reikia pastebėti, kad LT RB trasa apie Jonavą ir link Panevėžio yra gerai matoma iš kostmoso.
                                      Fotkinau jums iš lėktuvo Žeimių ruožą spalio 20 d, bet ne puikiai išėjo, tai nepostinau. Bet visgi:
                                      Click image for larger version

Name:	PXL_20241020_122846789.MP.jpg
Views:	1290
Size:	633,5 kB
ID:	2164921

                                      Comment


                                        Iš kosmoso, 2024-10-20

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-11-14 at 09.07.00.png
Views:	1246
Size:	3,14 MB
ID:	2165025

                                        Comment


                                          Verslo požiūris. Kiek geležinkeliams reikšminga Kinija ir kur formuojasi naujas logistikos mazgas - Delfi verslo požiūris x Karjera

                                          Nuo maždau 12:10. Nežinau, ar tas LTG pašnekovas šiaip nesupranta, ką šneka, ar leptelėjo iki šiol neafišuotą info, bet jis iš esmės sako, kad iki 2030 bus pastatyti "tiktai bėgiai" (šiaip, nebus, bet tiek to), o elektrifikacija "klausimas, kiek dar užtruks". Dar jis meluoja, kad neva nebuvo paskaičiuotos apkrovos tankų vežimui, kad Lietuva "jau pastatė" 30 km ir kiti kliedesiai

                                          Žodžiu, reikia suprasti, jeigu šitas kaušas neišsigalvoja, Lietuva net neplanuoja užbaigti RB linijos PL siena-Kaunas-Latvija iki 2030, nes bėgiai be elektrifikacijos iš esmės yra tas pats, kas dabar yra RB1 t.y. iš esmės naudojimui netinkamas geležinkelis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X