Parašė Sula
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Rail Baltica II
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkokie padėvėti 1520 mm bėgiai Latvijoje irgi nėra RB2. Ir be to jie tuos bėgius gali pakloti tik 1,5 km atkarpoje, nes daugiau jokios sankasos tinkamos bėgiams neturi.Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
 Tomas greičiausiai turi omenyje RB2 bėgius (nes RB1 jau veikia kroviniams)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 na šitai plikai Vėsaitei kol kas Jonavos aplinkkelis yra svarbiau nei Rail BalticParašė Rimas_OK Rodyti pranešimąJau darosi įdomu, ir Latvijos pavyzdys yra tai, kiek viskas priklauso nuo valdžios. Praėjusioji kadencija Lietuvai nuskilo, akivaizdžiai projektai vyksta (vyko) sėkmingai - VialBaltica, Utenos plento rekonstrukcija realiai pradėjo vykt, Kleboniško tiltai, Rail Baltica ir tt. O štai naujoji valdžia paprastai šneka vienaip, daro kitaip. Dalis gyventojų mato tik ką šneka ir išsirenka. Jei pas dabartinius slypi prorusiški interesai, tai nei tik Rail baltica apstos, bet ir Rheinmetal atsiras "nenumatytų problemų".
 
 https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p...18&p_kade_id=9
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes nenustebsiu, jog šis veikėjas traukiniu paskutinį kartą važiavo kai dar važinėjo D1 su mediniais suolais. Tai jam tas geležinkelis nelabai ir reikalingas, nes turi gi automobilį. O kadangi, kaip suprantu, jis iš Jonavos, tai automobiliu norėtųsi greičiau prasivažiuoti aplinkkeliu.Parašė Stadionas Rodyti pranešimąna šitai plikai Vėsaitei kol kas Jonavos aplinkkelis yra svarbiau nei Rail Baltic
 
 https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p...18&p_kade_id=9
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Nes nenustebsiu, jog šis veikėjas traukiniu paskutinį kartą važiavo kai dar važinėjo D1 su mediniais suolais. Tai jam tas geležinkelis nelabai ir reikalingas, nes turi gi automobilį. O kadangi, kaip suprantu, jis iš Jonavos, tai automobiliu norėtųsi greičiau prasivažiuoti aplinkkeliu.
 turi keletą pranešimų susijusiu su traukinių bilietais ir traukinių būklė, bet dėl aplinkkelio daugiau.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 LSM+ interviu rusų kalba su parlamentinės komisijos dėl Rail Baltica pirmininku Andriu Kulbergu:
 
 
 
 Santrauka tiems, kam rusiškai sunku:
 
 Komisijos esminė išvada, kad klaida padaryta 2014–2015 metais, kai buvo nuspręsta daryti Rygos stotį ir kilpą nežaidžiant pagal EK taisykles. Akcentuoja, kad reikėjo statyti pagal suteiktą biudžetą, kas nebuvo daryta. EK finansuoja 85%, bet jei pas jus statybos kaina pakilo, EK daugiau neduos, kiek išskirta, tiek.
 
 Latvijoj RB2 nebuvo valstybinio lygio projektas, jį derino ir kontroliavo ministerijos skyriaus lygyje, o ne prezidento ar premjero lygyje kaip Estijoj ir Lietuvoj. Sprendimus darė klerkai be atitinkamų kompetencijų ar patirties. Finansų ministerija nuo projekto nusiplovė rankas. Komisija ieškojo, bet nerado nei vienos lentelės, kur būtų apibendrintos projekto išlaidos.
 
 Sako, RB Rail 116 kartų atnaujino reikalavimų "bibliją" jau pradėjus projektavimą. Pradėjus projektuoti stotį įterpė tą air to rail integruotą bagažo idėją, kuri pavėlino stoties projektavimą pusantrų metų.
 
 Kaidos ištaisyti negalima, nes pinigai projektavimui jau išleisti, tik ne to, ko reikia. Dabar reikia projektuoti pagrindinę liniją, o tai reikia finansuoti iš nacionalinio biudžeto. Keleivių skaičiai projekcijose kažkada staiga pašoko nuo 3 iki 27 milijonų, užtat peronus daro ne 200 m, o 400 m, kaip Vokietijoj, eskalatorius dideliems strautams ir t.t., tas pabrangino stotį.
 
 Dėl bilieto kainos, Ryga–Berlynas buvo projektuojama 126€ bilieto kaina. Pabrangus projektui penkis kartus, bilieto iki 500€ pakelt neišeis, vadinasi reiks dotuoti iš biudžeto. Ilgalaikėj perspektyvoj, geležinkelį pratęsus iki Arkties, tai gali tapti greitesniu maršrutu prekėms iš Kinijos į Europą, gal tada investicijos atsipirks.
 
 Latvijoj geležinkelio statyba kainuoja po 5000€ nuo gyventojo, tuo tarpu kai Prancūzijoj 130€. Sako, kad projektą pabaigt galima, jei visos 5 šalys susitars ir eis kartu pas EK derėtis, iškeldami ir karinį aspektą, kuris iki šiol projekte nėra minimas, bet svarbu fokusuotis į bendrą strateginį interesą, o ne tai, kaip išsukti Rygos kilpą.
 
 Parlamento komisija savo ataskatą publikuos gruodį, tada galėsim detaliai susipažint.
 - 15 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažin kiniškas prekes veš iš Arkties, ar į Arktį?Parašė alga Rodyti pranešimąperspektyvoj, geležinkelį pratęsus iki Arkties, tai gali tapti greitesniu maršrutu prekėms iš Kinijos 
 It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Buvo kalbama apie Norvegijos Kirkenes uostą (nors ten dabar apie 3000 žmonių gyveną, tai realiai ir uostą pilną reikėtų statyti). https://en.wikipedia.org/wiki/Arctic_RailwayParašė Sula Rodyti pranešimą
 Gal kas nors žinoma apie šitą momentą?
 Kaip prekės iš Kinijos pateks į Arktį?
 Kur būtų uostas? (Murmansko gal nesiūlys)
 
 Fantaziniai reikalai, nebus jei neįvyks tunelis tarp Estijos ir Suomijos, ir net jei tunelis bus, galimybės šitam sakyčiau tada bus panašios kaip tuneliui dabar.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 o čia jis rimtai (gal tiesiog ironizavo iš beviltiškos padėties)?Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Gal kas nors žinoma apie šitą momentą?
 Kaip prekės iš Kinijos pateks į Arktį?
 Kur būtų uostas? (Murmansko gal nesiūlys)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na dar 20 meteliu ir arktis bus naviguojama. Cia gal apie ta svajoja.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Gal kas nors žinoma apie šitą momentą?
 Kaip prekės iš Kinijos pateks į Arktį?
 Kur būtų uostas? (Murmansko gal nesiūlys)"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
 
 
 - George W. Bush President of the USA
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar Rusija neblokuotų?Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
 Na dar 20 meteliu ir arktis bus naviguojama. Cia gal apie ta svajoja.
 
   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Problema ne rusija, o tai, kad atsitikus nelaimei pakeliui yra labai mažai uostų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Ar Rusija neblokuotų?
 Bepigu mėnesį dreifuoti Indijos vandenyne ar Viduržemio jūroje ir perrinkti variklį. O kai navigacijos sezonas į pabaigą, laivas neturi ledo klasės sertifikato, variklis nesisuka, vis dar gyvas vyr mechanikas guli ligoninėje (ji ir kajutkompanija) su nutraukta ranka - gal tas šiaurinis kelias palauks.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jon Worth rant'as apie RB. Liūdnokai 
 
 #CrossBorderRail Live Videos - 11/12/2024, 6:58:36 AM - Netzbegrünung PeerTube
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Popierius viską iškęs. Ir atrodo gražiai.Parašė Sula Rodyti pranešimąLatvijoje pasirodo daug atkarpų jau construction works in progress. 
 
 Beje, Panevėžyje RB pristatyme dalyvavo 2 klausytojai. Po visų demaršų, susirūpinimo dėl griaunamų namų ir Miesto Gerovės.
 - 10 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Legendą irgi idėjau, tai prašom skaityti, kas ten parašyta.Parašė Sula Rodyti pranešimąLatvijoje pasirodo daug atkarpų jau construction works in progress. 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reikia pastebėti, kad LT RB trasa apie Jonavą ir link Panevėžio yra gerai matoma iš kostmoso. Estijoje tuo tarpu kol kas nieko nesimato, nors pagal legendą vaizdas, kad jie jau baigia darbus.Parašė John Rodyti pranešimą
 Legendą irgi idėjau, tai prašom skaityti, kas ten parašyta.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 - 3 patinka
 Comment




 
			
			
		





 
							
						
Comment