Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Matėm, ko verti įstatymai, projektai ir statybų leidimai, kai Valdelis tiesiog sugalvojo, kad reikia pridėti papildomą eismo juostą Saltoniškių g. Tereikėjo sprengtelti pirštu ir viskas buvo momentaliai padaryta. Taip kad tikriausiai ne įstatymai čia. Nebent kažkas panaudoja tai kaip excuse nieko nedaryti.
    Jeigu matėt, kad Valdas savivaliauja pažeisdamas įstatymus, tai kodėl nesikreipėte į prokuratūrą su prašymu ginti viešąjį interesą?
    Paskutinis taisė Perfect; 2024.11.21, 22:48.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      O kaip pats manai, kodėl tiek RB, tiek kiti didesni projektai Lietuvoje stringa ir kokios to priežastys?
      Gal todėl kad pilna sofos žinovų ir kitų suinteresuotų grupių, kurios pateikia 1000 pasiūlymų, kad geležinkelis eitų-neitų per jų kiemą?

      Comment


        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

        Gal todėl kad pilna sofos žinovų ir kitų suinteresuotų grupių, kurios pateikia 1000 pasiūlymų, kad geležinkelis eitų-neitų per jų kiemą?
        Tikrai būtent dėl to?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          O kaip pats manai, kodėl tiek RB, tiek kiti didesni projektai Lietuvoje stringa ir kokios to priežastys?
          Politinės valios infrastruktūros klausimais mažai (nei viena partija nieko konkretaus apie infrastruktūros projektus prieš rinkimus nekalbėjo), ir dėl ilgalaikio infrastruktūros ignoravimo susidarė patirties trūkumas. RB konkrečiai turi kažkiek papildomų komplikacijų dėl to kad tarptautinis projektas su daug tarpvalstybinės komunikacijos. Bet politikams labai mažai visos šios problemos rūpėjo anksčiau, ir realiai gana mažai ir dabar rūpi. Projektai paprasčiausiai eina jei yra aukščiausiuose lygiuose tas projektas realiai rūpi ir ten nėra vilkinami sprendimai. Kai tuo tarpu Lietuvoje politikai tarsi laukia iš infrastruktūros valdytojų kad jie jiems pasakytų ką reikia daryti. Realaus susidomėjimo problemomis reta girdėti. Jei toks būtų, manau reikalai judėtų greičiau.
          Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.11.22, 08:14. Priežastis: Aiškesni žodžiai :)

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Tikrai būtent dėl to?
            Tikrai ne dėl to, kad trasa ties Panevėžiu buvo keičiama n kartų.

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
              biurokratai biurokratina ne todėl kad jie taip nori, o todėl kad tokie įstatymai.
              Manau, kad ViaLietuva+kabelis problema yra tipinis biurokratizmo pavyzdys, kai jie yra parašę 1000 atsakymų: "pagal reglamentą negalima", "pagal reglamentą negalima"... Ir nei vienam sup..am šūdbiurokračiui neatėjo į galvą perduoti ministrui, kad gal davai jau keičiam ką nors, krūva projektų strigo/pabrango, dėl tokios nesąmonės. Bet kam jiem vargintis, jei jų mentalitetas tik rašinėt atsifurbolinimus "negalima", "neleidžiama".
              Beje, negalima kabelio ir per mišką pravest, nes tai "statybos darbai". Tai galima spėt kad ir čia įmonės vietoj 500 m ilgio kabelio turi vest 10 km aplink mišką. Ir aplink kelią...
              Varau raminamųjų ieškot nes jau susinervinau.
              Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.11.22, 09:16.

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                biurokratai biurokratina ne todėl kad jie taip nori, o todėl kad tokie įstatymai.
                O kodėl tokie įstatymai? Nes tie patys biurokratai sėdi ir tik savo siauras funkcijas daro "pagal įstatymus". Inicijuoti įstatymų pakeitimus būtent ir turi tie, kurie su jais realiai dirba. Seimo nariai, ministrai jau tik formalius sprendimus priima po pasiūlymų.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  O kodėl tokie įstatymai? Nes tie patys biurokratai sėdi ir tik savo siauras funkcijas daro "pagal įstatymus". Inicijuoti įstatymų pakeitimus būtent ir turi tie, kurie su jais realiai dirba. Seimo nariai, ministrai jau tik formalius sprendimus priima po pasiūlymų.
                  Problema ta, kad tie, kurie inicijuoja teisės aktų pakeitimus, ne susiduria su jų taikymu praktikoje. Tie, kurie susiduria, negali inicijuoti pakeitimų.

                  Comment


                    Žinau, kad wikipedija gal ir ne koks šaltinis, bet:
                    In October 2015 an extension of the Madrid-Seville high-speed rail line to Cádiz was completed after 14 years of works and put in service by Alvia trains for speeds up to 200 km/h.
                    Čia apie tai, kaip greitai viskas vyksta Ispanijoje.

                    Grįžtant prie RB. Atvirai pasakius anksčiau nelabai sekiau eigą, nes buvo tiek pat įdomu, kiek stebėti ant sienos džiūstančius dažus. Nes buvo daug kalbama, bet nieko nedaroma. Kai galiausiai buvo priimtas politinis sprendimas daryti - ledas pajudėjo.

                    Ir daugybėje dalykų taip. Pvz. garsusis kiekvienais metais skęstantis Rusnės kelias. Kiek metų visi dejavo, vargo, bet nieko nedarė. Kol vienais metais Skvernelis nepasakė, nx, už3,14sot visi - ir problema buvo išspręsta per metus ar du. Arba Vilnius-Utena kelias - tiesiog nebuvo politinės valios kašką dariti. Atsirado valia - bus ir norm. kelias.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Problema ta, kad tie, kurie inicijuoja teisės aktų pakeitimus, ne susiduria su jų taikymu praktikoje. Tie, kurie susiduria, negali inicijuoti pakeitimų.
                      Inicijuoti gali kiekvienas pilietis, biurokratams teisiškai tą daryti dar paprasčiau, kai dirba valstybės institucijose. Bet tiesiog visiems dzin.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                        Žinau, kad wikipedija gal ir ne koks šaltinis, bet:


                        Čia apie tai, kaip greitai viskas vyksta Ispanijoje.

                        Grįžtant prie RB. Atvirai pasakius anksčiau nelabai sekiau eigą, nes buvo tiek pat įdomu, kiek stebėti ant sienos džiūstančius dažus. Nes buvo daug kalbama, bet nieko nedaroma. Kai galiausiai buvo priimtas politinis sprendimas daryti - ledas pajudėjo.

                        Ir daugybėje dalykų taip. Pvz. garsusis kiekvienais metais skęstantis Rusnės kelias. Kiek metų visi dejavo, vargo, bet nieko nedarė. Kol vienais metais Skvernelis nepasakė, nx, už3,14sot visi - ir problema buvo išspręsta per metus ar du. Arba Vilnius-Utena kelias - tiesiog nebuvo politinės valios kašką dariti. Atsirado valia - bus ir norm. kelias.
                        Palyginus greitai įvertinus Ispanijos reljefą, ten traukiniai važiuoja ištisai arba tuneliais arba viadukais. Beje, Lietuvoje RB irgi vystoma jau keliolika metų.
                        Flickr

                        Comment


                          „Rail Baltica“ statybose – naujas 12,1 km statybų ruožas, kitąmet planuojama, kad darbai vyks 114 km atkarpoje

                          <...>Kitame svarbiame ruože nuo Lenkijos iki Kauno (Jiesios) šiuo metu jau baigta teritorijų planavimo procedūra ir pradėtos žemės įsigijimo procedūros, vykdomas projektavimo paslaugų pirkimas.<...>

                          Comment


                            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                            Politinės valios infrastruktūros klausimais mažai (nei viena partija nieko konkretaus apie infrastruktūros projektus prieš rinkimus nekalbėjo), ir dėl ilgalaikio infrastruktūros ignoravimo susidarė patirties trūkumas. RB konkrečiai turi kažkiek papildomų komplikacijų dėl to kad tarptautinis projektas su daug tarpvalstybinės komunikacijos. Bet politikams labai mažai visos šios problemos rūpėjo anksčiau, ir realiai gana mažai ir dabar rūpi. Projektai paprasčiausiai eina jei yra aukščiausiuose lygiuose tas projektas realiai rūpi ir ten nėra vilkinami sprendimai. Kai tuo tarpu Lietuvoje politikai tarsi laukia iš infrastruktūros valdytojų kad jie jiems pasakytų ką reikia daryti. Realaus susidomėjimo problemomis reta girdėti. Jei toks būtų, manau reikalai judėtų greičiau.
                            O kaip manai, problemų viešinimas ir visuomenės, o ir politikų. awareness apie projektą didinimas yra geras dalykas, ar vertas pašiepimo, kaip maždaug "tai eik pats ir keisk viską"?

                            Comment


                              Awareness didinimas yra viena, o tryzniavimas ir FUDo skleidimas - visai kas kita.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                Awareness didinimas yra viena, o tryzniavimas ir FUDo skleidimas - visai kas kita.
                                Kodėl tu darai prielaidą, kad tai mutually exclusive dalykai ir kad tie, kas daro viena, nedaro kito?

                                Comment


                                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                                  Manau, kad ViaLietuva+kabelis problema yra tipinis biurokratizmo pavyzdys, kai jie yra parašę 1000 atsakymų: "pagal reglamentą negalima", "pagal reglamentą negalima"... Ir nei vienam sup..am šūdbiurokračiui neatėjo į galvą perduoti ministrui, kad gal davai jau keičiam ką nors, krūva projektų strigo/pabrango, dėl tokios nesąmonės. Bet kam jiem vargintis, jei jų mentalitetas tik rašinėt atsifurbolinimus "negalima", "neleidžiama".
                                  Beje, negalima kabelio ir per mišką pravest, nes tai "statybos darbai". Tai galima spėt kad ir čia įmonės vietoj 500 m ilgio kabelio turi vest 10 km aplink mišką. Ir aplink kelią...
                                  Varau raminamųjų ieškot nes jau susinervinau.
                                  Labai paprastas dalykas, jei biurokratas pradės kelti problemą, vadovai/ministerijos pradės ja gilintis , gali išknisti kažkokių pažeidimų. O jų tikrai buvo, nes taisyklės kreivos ir jų laikytis neįmanoma 100%. Todėl geriau sėdėti tyliai. Plius užsidirbsi baudos taškų kad keli bangas ir trukdai rimtiems žmonėms jų darbotvarkę. Čia nekalbant apie atvejus kai banaliai laukiama kyšio, kad rasti galimybių kai galimybių pagal įstatymus nėra.
                                  -

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Inicijuoti gali kiekvienas pilietis, biurokratams teisiškai tą daryti dar paprasčiau, kai dirba valstybės institucijose. Bet tiesiog visiems dzin.
                                    Aš bandžiau. Pasijaučiau kaip tas, kurio balsas į dangų neina.

                                    Comment


                                      Kiek geležinkeliams kainavo dingę Rytų kroviniai, ką gali atnešti Kinija

                                      „Dingus Rytų kroviniams netekome 40 proc. mūsų pajamų ir teko atleisti kas ketvirtą darbuotoją. Orientuojamės į Europą. Vežame keleivius ir krovinius. Lietuva, kaip ir kitos Baltijos šalys, unikalioje pozicijoje, nes ES daugumą pajamų gauna iš keleivių, o Lietuvoje 80 proc. pajamų iš krovinių vežimo ir tik 20 proc. iš keleivių gabenimo. Bandome šią proporciją pakeisti ir matome, kad keleivių kilimas ryškus“, – aiškina direktorius.

                                      Keleivių gabenimas Lietuvoje dotuojamas valstybės ir kiekviena kelionė mokesčių mokėtojams kainuoja. Tačiau, pasak, vadovo, tai valstybės pasirinkimas ir geležinkelis, pavyzdžiui, su autobusais turi pranašumą. Šiandien iš Vilniaus į Varšuvą reikia važiuoti 8 val.

                                      „Tai nėra geras standartas. Atsiradus „Rail Baltika“ kelionė sumažėtų iki trijų valandų, nes mes gyvename dar sovietų paliktoje infrastruktūroje“, – dėsto E. Lazauskas ir tikina, padėtį keis ne tik europinė vėžė ir traukinių elektrifikavimas.

                                      Projektas kainuos apie 450 mln. eurų, o per visą gyvavimo ciklą turėtų uždirbti 700 mln. eurų. Tačiau tai ne pinigai, o išvestiniai dalykai.

                                      Kada bus įgyvendintas „Rail Baltica“ tiksliai nėra aišku. Kritiniuose taškuose greitasis geležinkelis turi atsirasti iki 2030 m., iki 2040 visa infrastruktūra įtraukiant Ukrainą. Liniją projektuojant buvo planuota, kad siaura vėžė per Baltijos šalis kainuos 6 mlrd. eur, dabar kalbama apie 24 mlrd. eur. Vienas iš pagrindinių brangimo dalykų – karinis mobilumas. Tam, kad būtų galima vežioti karinę techniką reikia keisti reikalavimus. Tankų vežiojimo neskaičiavo projektuojant vėžę. Kita problema – jei nesusijungsime su Lenkijos geležinkeliu, projektas neturės prasmės. Per Lietuvą reikia pastatyti virš 300 km, kol kas pastatyta 30 km. Pagrindinis „Rail Baltica“ logistinis taškas bus Kaunas.

                                      Tačiau Latvijoje linijos statybos užstrigo ir, pasak E. Lazausko, tai neramina. Kiek daugiau optimizmo dėl lenkų, kuriems krovinių koridorius reikalingas.

                                      „Šiandien tris kartus per savaitę šia linija važiuoja traukinys iš Kauno iki Duisburgo, pervežame sąjungininkų krovinius. Keleiviams linija nenaudojama, dėl to važiuojant į Varšuvą Mockavoje reikia persėsti“, – aiškina E. Lazauskas.

                                      LTG grupės vadovas sako, kad jei atšils santykiai su Kinija, tai didelės reikšmės jiems neturės. Kadaise buvo krovinių srautas į Kaliningradą, tačiau jis nebuvo pagrindinis. Daugiausia kroviniai į Europą važiuoja per Lenkiją.

                                      Comment


                                        Click image for larger versionName:	467875202_552507027642425_7774403713437813870_n.jpg?_nc_cat=107&amp;ccb=1-7&amp;_nc_sid=127cfc&amp;_nc_ohc=6aOin5VhYooQ7kNvgHcckOc&amp;_nc_zt=23&amp;_nc_ht=scontent.fkun1-1.fna&amp;_nc_gid=AB9JqWwxELAFgWiWjqR56Ck&amp;oh=00_AYDENZkXlnDVBbBYbJ7mqVVEjWrccqk_Views:	0Size:	181,8 kBID:	2166764

                                        Šaltinis: https://www.facebook.com/photo/?fbid...20615820831550

                                        Comment


                                          Ką ir reikėjo įrodyti - Tallinnas yra didesnis net už Varšuvą.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X