Parašė ignaloidas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Rail Baltica II
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kokiu budu sprest? Isidarbint biurokratu? Ar siulai i seimą kandidatuot?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
 Tai eikit ir spręskit šitas biurokratines bėdas po galais. Skustis gali kiekvienas, bet daryt rętas drąsus. Užknisa kai išlenda kažkokie visažiniai kurie mano kad viską galima greičiau lengviau paprasčiau ir visaip kitaip -iau daryt, bet kai kvieti juos imti ir pagerinti situacija, prasideda atmazai. Eik, daryk, gerink reikalus. Prašau, norisi pamatyti rezultatus.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matėm, ko verti įstatymai, projektai ir statybų leidimai, kai Valdelis tiesiog sugalvojo, kad reikia pridėti papildomą eismo juostą Saltoniškių g. Tereikėjo sprengtelti pirštu ir viskas buvo momentaliai padaryta. Taip kad tikriausiai ne įstatymai čia. Nebent kažkas panaudoja tai kaip excuse nieko nedaryti.Parašė gerietis Rodyti pranešimąbiurokratai biurokratina ne todėl kad jie taip nori, o todėl kad tokie įstatymai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu matėt, kad Valdas savivaliauja pažeisdamas įstatymus, tai kodėl nesikreipėte į prokuratūrą su prašymu ginti viešąjį interesą?Parašė John Rodyti pranešimą
 Matėm, ko verti įstatymai, projektai ir statybų leidimai, kai Valdelis tiesiog sugalvojo, kad reikia pridėti papildomą eismo juostą Saltoniškių g. Tereikėjo sprengtelti pirštu ir viskas buvo momentaliai padaryta. Taip kad tikriausiai ne įstatymai čia. Nebent kažkas panaudoja tai kaip excuse nieko nedaryti.Paskutinis taisė Perfect; 2024.11.21, 22:48.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal todėl kad pilna sofos žinovų ir kitų suinteresuotų grupių, kurios pateikia 1000 pasiūlymų, kad geležinkelis eitų-neitų per jų kiemą?Parašė John Rodyti pranešimą
 O kaip pats manai, kodėl tiek RB, tiek kiti didesni projektai Lietuvoje stringa ir kokios to priežastys?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai būtent dėl to?Parašė Perfect Rodyti pranešimą
 Gal todėl kad pilna sofos žinovų ir kitų suinteresuotų grupių, kurios pateikia 1000 pasiūlymų, kad geležinkelis eitų-neitų per jų kiemą?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Politinės valios infrastruktūros klausimais mažai (nei viena partija nieko konkretaus apie infrastruktūros projektus prieš rinkimus nekalbėjo), ir dėl ilgalaikio infrastruktūros ignoravimo susidarė patirties trūkumas. RB konkrečiai turi kažkiek papildomų komplikacijų dėl to kad tarptautinis projektas su daug tarpvalstybinės komunikacijos. Bet politikams labai mažai visos šios problemos rūpėjo anksčiau, ir realiai gana mažai ir dabar rūpi. Projektai paprasčiausiai eina jei yra aukščiausiuose lygiuose tas projektas realiai rūpi ir ten nėra vilkinami sprendimai. Kai tuo tarpu Lietuvoje politikai tarsi laukia iš infrastruktūros valdytojų kad jie jiems pasakytų ką reikia daryti. Realaus susidomėjimo problemomis reta girdėti. Jei toks būtų, manau reikalai judėtų greičiau.Parašė John Rodyti pranešimą
 O kaip pats manai, kodėl tiek RB, tiek kiti didesni projektai Lietuvoje stringa ir kokios to priežastys?
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai ne dėl to, kad trasa ties Panevėžiu buvo keičiama n kartų.Parašė John Rodyti pranešimą
 Tikrai būtent dėl to?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, kad ViaLietuva+kabelis problema yra tipinis biurokratizmo pavyzdys, kai jie yra parašę 1000 atsakymų: "pagal reglamentą negalima", "pagal reglamentą negalima"... Ir nei vienam sup..am šūdbiurokračiui neatėjo į galvą perduoti ministrui, kad gal davai jau keičiam ką nors, krūva projektų strigo/pabrango, dėl tokios nesąmonės. Bet kam jiem vargintis, jei jų mentalitetas tik rašinėt atsifurbolinimus "negalima", "neleidžiama".Parašė gerietis Rodyti pranešimąbiurokratai biurokratina ne todėl kad jie taip nori, o todėl kad tokie įstatymai.
 Beje, negalima kabelio ir per mišką pravest, nes tai "statybos darbai". Tai galima spėt kad ir čia įmonės vietoj 500 m ilgio kabelio turi vest 10 km aplink mišką. Ir aplink kelią...
 Varau raminamųjų ieškot nes jau susinervinau.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.11.22, 09:16.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kodėl tokie įstatymai? Nes tie patys biurokratai sėdi ir tik savo siauras funkcijas daro "pagal įstatymus". Inicijuoti įstatymų pakeitimus būtent ir turi tie, kurie su jais realiai dirba. Seimo nariai, ministrai jau tik formalius sprendimus priima po pasiūlymų.Parašė gerietis Rodyti pranešimąbiurokratai biurokratina ne todėl kad jie taip nori, o todėl kad tokie įstatymai.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Problema ta, kad tie, kurie inicijuoja teisės aktų pakeitimus, ne susiduria su jų taikymu praktikoje. Tie, kurie susiduria, negali inicijuoti pakeitimų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 O kodėl tokie įstatymai? Nes tie patys biurokratai sėdi ir tik savo siauras funkcijas daro "pagal įstatymus". Inicijuoti įstatymų pakeitimus būtent ir turi tie, kurie su jais realiai dirba. Seimo nariai, ministrai jau tik formalius sprendimus priima po pasiūlymų.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žinau, kad wikipedija gal ir ne koks šaltinis, bet:
 Čia apie tai, kaip greitai viskas vyksta Ispanijoje.
 
 Grįžtant prie RB. Atvirai pasakius anksčiau nelabai sekiau eigą, nes buvo tiek pat įdomu, kiek stebėti ant sienos džiūstančius dažus. Nes buvo daug kalbama, bet nieko nedaroma. Kai galiausiai buvo priimtas politinis sprendimas daryti - ledas pajudėjo.
 
 Ir daugybėje dalykų taip. Pvz. garsusis kiekvienais metais skęstantis Rusnės kelias. Kiek metų visi dejavo, vargo, bet nieko nedarė. Kol vienais metais Skvernelis nepasakė, nx, už3,14sot visi - ir problema buvo išspręsta per metus ar du. Arba Vilnius-Utena kelias - tiesiog nebuvo politinės valios kašką dariti. Atsirado valia - bus ir norm. kelias.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Inicijuoti gali kiekvienas pilietis, biurokratams teisiškai tą daryti dar paprasčiau, kai dirba valstybės institucijose. Bet tiesiog visiems dzin.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Problema ta, kad tie, kurie inicijuoja teisės aktų pakeitimus, ne susiduria su jų taikymu praktikoje. Tie, kurie susiduria, negali inicijuoti pakeitimų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Palyginus greitai įvertinus Ispanijos reljefą, ten traukiniai važiuoja ištisai arba tuneliais arba viadukais. Beje, Lietuvoje RB irgi vystoma jau keliolika metų.Parašė Tomas Rodyti pranešimąŽinau, kad wikipedija gal ir ne koks šaltinis, bet:
 
 
 Čia apie tai, kaip greitai viskas vyksta Ispanijoje.
 
 Grįžtant prie RB. Atvirai pasakius anksčiau nelabai sekiau eigą, nes buvo tiek pat įdomu, kiek stebėti ant sienos džiūstančius dažus. Nes buvo daug kalbama, bet nieko nedaroma. Kai galiausiai buvo priimtas politinis sprendimas daryti - ledas pajudėjo.
 
 Ir daugybėje dalykų taip. Pvz. garsusis kiekvienais metais skęstantis Rusnės kelias. Kiek metų visi dejavo, vargo, bet nieko nedarė. Kol vienais metais Skvernelis nepasakė, nx, už3,14sot visi - ir problema buvo išspręsta per metus ar du. Arba Vilnius-Utena kelias - tiesiog nebuvo politinės valios kašką dariti. Atsirado valia - bus ir norm. kelias.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 „Rail Baltica“ statybose – naujas 12,1 km statybų ruožas, kitąmet planuojama, kad darbai vyks 114 km atkarpoje
 
 <...>Kitame svarbiame ruože nuo Lenkijos iki Kauno (Jiesios) šiuo metu jau baigta teritorijų planavimo procedūra ir pradėtos žemės įsigijimo procedūros, vykdomas projektavimo paslaugų pirkimas.<...>
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kaip manai, problemų viešinimas ir visuomenės, o ir politikų. awareness apie projektą didinimas yra geras dalykas, ar vertas pašiepimo, kaip maždaug "tai eik pats ir keisk viską"?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
 Politinės valios infrastruktūros klausimais mažai (nei viena partija nieko konkretaus apie infrastruktūros projektus prieš rinkimus nekalbėjo), ir dėl ilgalaikio infrastruktūros ignoravimo susidarė patirties trūkumas. RB konkrečiai turi kažkiek papildomų komplikacijų dėl to kad tarptautinis projektas su daug tarpvalstybinės komunikacijos. Bet politikams labai mažai visos šios problemos rūpėjo anksčiau, ir realiai gana mažai ir dabar rūpi. Projektai paprasčiausiai eina jei yra aukščiausiuose lygiuose tas projektas realiai rūpi ir ten nėra vilkinami sprendimai. Kai tuo tarpu Lietuvoje politikai tarsi laukia iš infrastruktūros valdytojų kad jie jiems pasakytų ką reikia daryti. Realaus susidomėjimo problemomis reta girdėti. Jei toks būtų, manau reikalai judėtų greičiau.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl tu darai prielaidą, kad tai mutually exclusive dalykai ir kad tie, kas daro viena, nedaro kito?Parašė Tomas Rodyti pranešimąAwareness didinimas yra viena, o tryzniavimas ir FUDo skleidimas - visai kas kita.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai paprastas dalykas, jei biurokratas pradės kelti problemą, vadovai/ministerijos pradės ja gilintis , gali išknisti kažkokių pažeidimų. O jų tikrai buvo, nes taisyklės kreivos ir jų laikytis neįmanoma 100%. Todėl geriau sėdėti tyliai. Plius užsidirbsi baudos taškų kad keli bangas ir trukdai rimtiems žmonėms jų darbotvarkę. Čia nekalbant apie atvejus kai banaliai laukiama kyšio, kad rasti galimybių kai galimybių pagal įstatymus nėra.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
 Manau, kad ViaLietuva+kabelis problema yra tipinis biurokratizmo pavyzdys, kai jie yra parašę 1000 atsakymų: "pagal reglamentą negalima", "pagal reglamentą negalima"... Ir nei vienam sup..am šūdbiurokračiui neatėjo į galvą perduoti ministrui, kad gal davai jau keičiam ką nors, krūva projektų strigo/pabrango, dėl tokios nesąmonės. Bet kam jiem vargintis, jei jų mentalitetas tik rašinėt atsifurbolinimus "negalima", "neleidžiama".
 Beje, negalima kabelio ir per mišką pravest, nes tai "statybos darbai". Tai galima spėt kad ir čia įmonės vietoj 500 m ilgio kabelio turi vest 10 km aplink mišką. Ir aplink kelią...
 Varau raminamųjų ieškot nes jau susinervinau.-
 Comment








Comment