Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Gal todėl kad pilna sofos žinovų ir kitų suinteresuotų grupių, kurios pateikia 1000 pasiūlymų, kad geležinkelis eitų-neitų per jų kiemą?Parašė John Rodyti pranešimą
O kaip pats manai, kodėl tiek RB, tiek kiti didesni projektai Lietuvoje stringa ir kokios to priežastys?
- 1 patinka
Comment
-
Tikrai būtent dėl to?Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Gal todėl kad pilna sofos žinovų ir kitų suinteresuotų grupių, kurios pateikia 1000 pasiūlymų, kad geležinkelis eitų-neitų per jų kiemą?
Comment
-
Politinės valios infrastruktūros klausimais mažai (nei viena partija nieko konkretaus apie infrastruktūros projektus prieš rinkimus nekalbėjo), ir dėl ilgalaikio infrastruktūros ignoravimo susidarė patirties trūkumas. RB konkrečiai turi kažkiek papildomų komplikacijų dėl to kad tarptautinis projektas su daug tarpvalstybinės komunikacijos. Bet politikams labai mažai visos šios problemos rūpėjo anksčiau, ir realiai gana mažai ir dabar rūpi. Projektai paprasčiausiai eina jei yra aukščiausiuose lygiuose tas projektas realiai rūpi ir ten nėra vilkinami sprendimai. Kai tuo tarpu Lietuvoje politikai tarsi laukia iš infrastruktūros valdytojų kad jie jiems pasakytų ką reikia daryti. Realaus susidomėjimo problemomis reta girdėti. Jei toks būtų, manau reikalai judėtų greičiau.Parašė John Rodyti pranešimą
O kaip pats manai, kodėl tiek RB, tiek kiti didesni projektai Lietuvoje stringa ir kokios to priežastys?
- 3 patinka
Comment
-
Tikrai ne dėl to, kad trasa ties Panevėžiu buvo keičiama n kartų.Parašė John Rodyti pranešimą
Tikrai būtent dėl to?
Comment
-
Manau, kad ViaLietuva+kabelis problema yra tipinis biurokratizmo pavyzdys, kai jie yra parašę 1000 atsakymų: "pagal reglamentą negalima", "pagal reglamentą negalima"... Ir nei vienam sup..am šūdbiurokračiui neatėjo į galvą perduoti ministrui, kad gal davai jau keičiam ką nors, krūva projektų strigo/pabrango, dėl tokios nesąmonės. Bet kam jiem vargintis, jei jų mentalitetas tik rašinėt atsifurbolinimus "negalima", "neleidžiama".Parašė gerietis Rodyti pranešimąbiurokratai biurokratina ne todėl kad jie taip nori, o todėl kad tokie įstatymai.
Beje, negalima kabelio ir per mišką pravest, nes tai "statybos darbai". Tai galima spėt kad ir čia įmonės vietoj 500 m ilgio kabelio turi vest 10 km aplink mišką. Ir aplink kelią...
Varau raminamųjų ieškot nes jau susinervinau.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2024.11.22, 09:16.
- 1 patinka
Comment
-
O kodėl tokie įstatymai? Nes tie patys biurokratai sėdi ir tik savo siauras funkcijas daro "pagal įstatymus". Inicijuoti įstatymų pakeitimus būtent ir turi tie, kurie su jais realiai dirba. Seimo nariai, ministrai jau tik formalius sprendimus priima po pasiūlymų.Parašė gerietis Rodyti pranešimąbiurokratai biurokratina ne todėl kad jie taip nori, o todėl kad tokie įstatymai.
- 1 patinka
Comment
-
Problema ta, kad tie, kurie inicijuoja teisės aktų pakeitimus, ne susiduria su jų taikymu praktikoje. Tie, kurie susiduria, negali inicijuoti pakeitimų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kodėl tokie įstatymai? Nes tie patys biurokratai sėdi ir tik savo siauras funkcijas daro "pagal įstatymus". Inicijuoti įstatymų pakeitimus būtent ir turi tie, kurie su jais realiai dirba. Seimo nariai, ministrai jau tik formalius sprendimus priima po pasiūlymų.
- 2 patinka
Comment
-
Žinau, kad wikipedija gal ir ne koks šaltinis, bet:
Čia apie tai, kaip greitai viskas vyksta Ispanijoje.
Grįžtant prie RB. Atvirai pasakius anksčiau nelabai sekiau eigą, nes buvo tiek pat įdomu, kiek stebėti ant sienos džiūstančius dažus. Nes buvo daug kalbama, bet nieko nedaroma. Kai galiausiai buvo priimtas politinis sprendimas daryti - ledas pajudėjo.
Ir daugybėje dalykų taip. Pvz. garsusis kiekvienais metais skęstantis Rusnės kelias. Kiek metų visi dejavo, vargo, bet nieko nedarė. Kol vienais metais Skvernelis nepasakė, nx, už3,14sot visi - ir problema buvo išspręsta per metus ar du. Arba Vilnius-Utena kelias - tiesiog nebuvo politinės valios kašką dariti. Atsirado valia - bus ir norm. kelias.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Inicijuoti gali kiekvienas pilietis, biurokratams teisiškai tą daryti dar paprasčiau, kai dirba valstybės institucijose. Bet tiesiog visiems dzin.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Problema ta, kad tie, kurie inicijuoja teisės aktų pakeitimus, ne susiduria su jų taikymu praktikoje. Tie, kurie susiduria, negali inicijuoti pakeitimų.
Comment
-
Palyginus greitai įvertinus Ispanijos reljefą, ten traukiniai važiuoja ištisai arba tuneliais arba viadukais. Beje, Lietuvoje RB irgi vystoma jau keliolika metų.Parašė Tomas Rodyti pranešimąŽinau, kad wikipedija gal ir ne koks šaltinis, bet:
Čia apie tai, kaip greitai viskas vyksta Ispanijoje.
Grįžtant prie RB. Atvirai pasakius anksčiau nelabai sekiau eigą, nes buvo tiek pat įdomu, kiek stebėti ant sienos džiūstančius dažus. Nes buvo daug kalbama, bet nieko nedaroma. Kai galiausiai buvo priimtas politinis sprendimas daryti - ledas pajudėjo.
Ir daugybėje dalykų taip. Pvz. garsusis kiekvienais metais skęstantis Rusnės kelias. Kiek metų visi dejavo, vargo, bet nieko nedarė. Kol vienais metais Skvernelis nepasakė, nx, už3,14sot visi - ir problema buvo išspręsta per metus ar du. Arba Vilnius-Utena kelias - tiesiog nebuvo politinės valios kašką dariti. Atsirado valia - bus ir norm. kelias.
Comment
-
„Rail Baltica“ statybose – naujas 12,1 km statybų ruožas, kitąmet planuojama, kad darbai vyks 114 km atkarpoje
<...>Kitame svarbiame ruože nuo Lenkijos iki Kauno (Jiesios) šiuo metu jau baigta teritorijų planavimo procedūra ir pradėtos žemės įsigijimo procedūros, vykdomas projektavimo paslaugų pirkimas.<...>
- 3 patinka
Comment
-
O kaip manai, problemų viešinimas ir visuomenės, o ir politikų. awareness apie projektą didinimas yra geras dalykas, ar vertas pašiepimo, kaip maždaug "tai eik pats ir keisk viską"?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Politinės valios infrastruktūros klausimais mažai (nei viena partija nieko konkretaus apie infrastruktūros projektus prieš rinkimus nekalbėjo), ir dėl ilgalaikio infrastruktūros ignoravimo susidarė patirties trūkumas. RB konkrečiai turi kažkiek papildomų komplikacijų dėl to kad tarptautinis projektas su daug tarpvalstybinės komunikacijos. Bet politikams labai mažai visos šios problemos rūpėjo anksčiau, ir realiai gana mažai ir dabar rūpi. Projektai paprasčiausiai eina jei yra aukščiausiuose lygiuose tas projektas realiai rūpi ir ten nėra vilkinami sprendimai. Kai tuo tarpu Lietuvoje politikai tarsi laukia iš infrastruktūros valdytojų kad jie jiems pasakytų ką reikia daryti. Realaus susidomėjimo problemomis reta girdėti. Jei toks būtų, manau reikalai judėtų greičiau.
- 2 patinka
Comment
-
Kodėl tu darai prielaidą, kad tai mutually exclusive dalykai ir kad tie, kas daro viena, nedaro kito?Parašė Tomas Rodyti pranešimąAwareness didinimas yra viena, o tryzniavimas ir FUDo skleidimas - visai kas kita.
Comment
-
Labai paprastas dalykas, jei biurokratas pradės kelti problemą, vadovai/ministerijos pradės ja gilintis , gali išknisti kažkokių pažeidimų. O jų tikrai buvo, nes taisyklės kreivos ir jų laikytis neįmanoma 100%. Todėl geriau sėdėti tyliai. Plius užsidirbsi baudos taškų kad keli bangas ir trukdai rimtiems žmonėms jų darbotvarkę. Čia nekalbant apie atvejus kai banaliai laukiama kyšio, kad rasti galimybių kai galimybių pagal įstatymus nėra.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Manau, kad ViaLietuva+kabelis problema yra tipinis biurokratizmo pavyzdys, kai jie yra parašę 1000 atsakymų: "pagal reglamentą negalima", "pagal reglamentą negalima"... Ir nei vienam sup..am šūdbiurokračiui neatėjo į galvą perduoti ministrui, kad gal davai jau keičiam ką nors, krūva projektų strigo/pabrango, dėl tokios nesąmonės. Bet kam jiem vargintis, jei jų mentalitetas tik rašinėt atsifurbolinimus "negalima", "neleidžiama".
Beje, negalima kabelio ir per mišką pravest, nes tai "statybos darbai". Tai galima spėt kad ir čia įmonės vietoj 500 m ilgio kabelio turi vest 10 km aplink mišką. Ir aplink kelią...
Varau raminamųjų ieškot nes jau susinervinau.-
Comment
-
Aš bandžiau. Pasijaučiau kaip tas, kurio balsas į dangų neina.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Inicijuoti gali kiekvienas pilietis, biurokratams teisiškai tą daryti dar paprasčiau, kai dirba valstybės institucijose. Bet tiesiog visiems dzin.
- 3 patinka
Comment
-
Kiek geležinkeliams kainavo dingę Rytų kroviniai, ką gali atnešti Kinija
„Dingus Rytų kroviniams netekome 40 proc. mūsų pajamų ir teko atleisti kas ketvirtą darbuotoją. Orientuojamės į Europą. Vežame keleivius ir krovinius. Lietuva, kaip ir kitos Baltijos šalys, unikalioje pozicijoje, nes ES daugumą pajamų gauna iš keleivių, o Lietuvoje 80 proc. pajamų iš krovinių vežimo ir tik 20 proc. iš keleivių gabenimo. Bandome šią proporciją pakeisti ir matome, kad keleivių kilimas ryškus“, – aiškina direktorius.
Keleivių gabenimas Lietuvoje dotuojamas valstybės ir kiekviena kelionė mokesčių mokėtojams kainuoja. Tačiau, pasak, vadovo, tai valstybės pasirinkimas ir geležinkelis, pavyzdžiui, su autobusais turi pranašumą. Šiandien iš Vilniaus į Varšuvą reikia važiuoti 8 val.
„Tai nėra geras standartas. Atsiradus „Rail Baltika“ kelionė sumažėtų iki trijų valandų, nes mes gyvename dar sovietų paliktoje infrastruktūroje“, – dėsto E. Lazauskas ir tikina, padėtį keis ne tik europinė vėžė ir traukinių elektrifikavimas.
Projektas kainuos apie 450 mln. eurų, o per visą gyvavimo ciklą turėtų uždirbti 700 mln. eurų. Tačiau tai ne pinigai, o išvestiniai dalykai.
Kada bus įgyvendintas „Rail Baltica“ tiksliai nėra aišku. Kritiniuose taškuose greitasis geležinkelis turi atsirasti iki 2030 m., iki 2040 visa infrastruktūra įtraukiant Ukrainą. Liniją projektuojant buvo planuota, kad siaura vėžė per Baltijos šalis kainuos 6 mlrd. eur, dabar kalbama apie 24 mlrd. eur. Vienas iš pagrindinių brangimo dalykų – karinis mobilumas. Tam, kad būtų galima vežioti karinę techniką reikia keisti reikalavimus. Tankų vežiojimo neskaičiavo projektuojant vėžę. Kita problema – jei nesusijungsime su Lenkijos geležinkeliu, projektas neturės prasmės. Per Lietuvą reikia pastatyti virš 300 km, kol kas pastatyta 30 km. Pagrindinis „Rail Baltica“ logistinis taškas bus Kaunas.
Tačiau Latvijoje linijos statybos užstrigo ir, pasak E. Lazausko, tai neramina. Kiek daugiau optimizmo dėl lenkų, kuriems krovinių koridorius reikalingas.
„Šiandien tris kartus per savaitę šia linija važiuoja traukinys iš Kauno iki Duisburgo, pervežame sąjungininkų krovinius. Keleiviams linija nenaudojama, dėl to važiuojant į Varšuvą Mockavoje reikia persėsti“, – aiškina E. Lazauskas.
LTG grupės vadovas sako, kad jei atšils santykiai su Kinija, tai didelės reikšmės jiems neturės. Kadaise buvo krovinių srautas į Kaliningradą, tačiau jis nebuvo pagrindinis. Daugiausia kroviniai į Europą važiuoja per Lenkiją.
Comment
Comment