Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Jeigu prieš 6 metus būtų pasakę, kad kainuos virš 20 mlrd., tai niekas nebūtų net pradėjęs skirti pinigų tokiam projektui. O infliacija šiaip per tuos 6 metus milžiniška, išaugo ne procentais, o kartais darbo užmokesčiai, įrenginių nuoma, visų medžiagų kaina ir t.t. Tai kodėl turėjo geležinkelio statyba nepabrangti, kai pabrango atitinkamai visos kitos statybos?
- 3 patinka
-
Yra labai nebloga vizualizacija paskutiniame CBA kur tas pabrangimas buvo praneštas visų pokyčių kūrie tai lėmė. Geresnis prognozavimas sudaro tik apie pusę kainos padidėjimo, nemaža dalis yra projekto apimties didėjimas nuo 2017.Parašė John Rodyti pranešimą
Ne esmė. Čia kalba eina apie kelių ar keliolikos procentų pabrangimą viso projekto kontekste. Tai "nepabranagino" projekto nuo 5.8 iki 25 milijardų. Tiesiog prognozės buvo daromos visiškai iš lempos.
- 10 patinka
Comment
-
Pasigilinus kas ta Rail Baltica, tai matosi noras Rygai kažkaip pagaliau pasigerinti savo susisiekimo situaciją sausuma. Lietuvos ar net Estijos atžvilgiu, prioritetas pradžioje turėtų būti atsivesti linijas iš ekonomiškai pajėgesnių centrų, o vargšę Rygą sujungti paskutinę.Parašė John Rodyti pranešimą
Tikėtina ir tai. Gal tiesiog nenorėjo dėmesio pareikšdami apie "20 milijardų projektą". Kadangi nei politikai, nei žurnalistai, nei visuomenė šitoje šalyje, o ir visame regione, neturi net menkiausio supratimo, kiek kainuoja geležinkelių statyba, galbūt buvo pabijota visus "gąsdinti" tokiomis "beprotiškomis" sumomis. Dar, žiūrėk, sustabdys projektą apskritai ir "vietoj to" skirs keliams ir pensijų didinimui. Tai ir pasakė iš lempos tokią didoką (na visgi keli milijardai) sumą, nors ji ir neturėjo nieko bendro su tokios skalės projekto kaina. O dabar, kai pasidarė visiškai aišku, kad 5.8 mlrd. EUR suma už 870 km ilgio 250 km/h standarto HSR geležinkelį yra elementarūs kliedesiai, tai visgi buvo nuspręsta padaryti realistiška estimate, kuris yra apie 25 mlrd. ir yra in line su panašių projektų kainomis Europoje ir Azijoje nuo ~2010.
O aiškinimai apie "pabrangusią skaldą" ir "nepaskaičiuotas stotis" yra panašaus lygio pezalai, kaip "netinkamas gruntas" Vilniuje norint statyti metro.
Pagal mūsų ekonomiką ir žmonių nusiteikimą, aišku, geriau jau tada tiesiog toliau Via Baltica platint, nes ten tikrai nesąmonės vyksta su lenkimais. Tokiu atveju Kaunas-Ryga kaip tik turėtų būti vienas paskutinių Rail Baltica statomų geležinkelio atkarpų. Dabar biškį tept lept gaunasi, ypač dėl Panevėžio atkarpos, kur iki galo neapgalvota kaip sujungt Panevėžį, bile sujungti kažkaip Rygą su "Europa". Žiūrint iš tokios populistinės pusės, Talinas-Ryga nauja trasa turėtų daugiau logikos nei Kaunas-Ryga, nes tiesiog Via Baltica į šiaurę nuo Rygos nepateisina platinimo dėl mažo eismo intensyvumo. Turėti alternatyvą atrodo patraukliau. Šiaurėje kur mažas gyventojų tankis psichologiškai apskritai geležinkelis laimi prieš kelius, nes tiesiog neįdomu per tas dykras važiuot pačiam.
Lietuvai tai aktualu būtų hsr Varšuva-Bialystokas-Kaunas-Vilnius. Estijai turbūt fixed Helsinkis-Talinas ir trasa į Rygą
Lietuvai užsibaigus Lenkija-Kaunas-Vilnius, toliau tiestų atšakas link jūros (Jūrmalos (su oro uostu RIX) ir Palangos (su oro uostu PLQ)).
Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.18, 14:18.
- 3 patinka
Comment
-
Kas būtų, jei būtųParašė PoDV Rodyti pranešimąLietuvai tai aktualu būtų hsr Varšuva-Bialystokas-Kaunas-Vilnius.
Tas aktualu tik Lietuvai, nes Lenkijai tai nėra aktualu. Jiems visame RB projekte iš esmės aktualu trasos Varšuva-Balstogė modernizaciją, kur max greitį keleiviniams pakels iki 200 km/h. Tik nežinau ar čia galima pavadinti HSR. Atkarpoje Balstogė - LT/PL siena, Lenkija planuoja modernizuoti trasą iki greičio keleiviniams - 160 km/h, tai čia net kvapo HSR nebėra. Taigi apie HSR iš Vilniaus į Varšuvą galime tik pasvajoti, net jei savo teritorijoje visą kelią nusitiestume su 249 km/h parametrais.
P.S. visur skaitant apie projektą, tai kaip tikslas yra įvardijamas Baltijos šalių sostinių sujungimas greituoju geležinkeliu. Apie kažką greito į Lenkija santūriai nutylima
Comment
-
Tamsta, matyt, būsi humanitaras, kuriam nėra tekę vertinti inžinerinių projektų prieš juos pradedant. Programavime dažnai gerai suveikia taisyklė, kad pradinį optimistinį įvertį padauginus iš π išeina daugmaž tiesa.Parašė John Rodyti pranešimąNa taip, kažkas į tą pusę. "Tik" 9.5 melejardai dėl "more holistic calculations". Man patinka šita frazė. Ne totaliai nusipezėjom ir priprognozavom nesąmonių, o tik dabar padarėm labiau holistinį estimate
- 6 patinka
Comment
-
Štai gera pasakėčia pademonstruojanti, kodėl įverčiai išsipučia: https://www.quora.com/Why-are-softwa...Wolfe?srid=3Gx
- 1 patinka
Comment
-
O tai per kur ?Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąTai, kad lenkai nelabai planuoja RB per Balstogę.
- 1 patinka
Comment
-
Pro Elką (Luką) ir net yra planų per Lomžą. Geležinkelio pro Lomžą variantai: https://www.nakolei.pl/wp-content/up...2/05/Lomza.pngParašė sleader Rodyti pranešimą
O tai per kur ?
Comment
-
Per Elk (lietuviškai Lukas). Iki Elk suplanuotas geležinkelis tokių pačių parametrų kaip likusi RB. Nuo Elk geležinkelis 200km/h iki Białystok (lietuviškai Balstogės).Parašė sleader Rodyti pranešimą
O tai per kur ?
Comment
-
Aš tai remiuosi tokiu šaltiniu About the investment - Railway to the EastParašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Pro Elką (Luką) ir net yra planų per Lomžą. Geležinkelio pro Lomžą variantai: https://www.nakolei.pl/wp-content/up...2/05/Lomza.png
Jeigu yra kažkokie planai per Lomžą, tai kodėl jau eilę metų po "Rail Baltica" vėliava jie modernizuoja Varšuva - Balstogė liniją?
Tai kuom "Nuo Luko iki Balstogės" yra ne per Balstogę? Tai niekada ir nebuvo kalbos, kad tiesiai nuo PL/LT sienos eis į Balstogę.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Per Elk (lietuviškai Lukas). Iki Elk suplanuotas geležinkelis tokių pačių parametrų kaip likusi RB. Nuo Elk geležinkelis 200km/h iki Białystok (lietuviškai Balstogės).
Comment
-
Tuom kad nuo sienos iki Luko 249km/h, ne 160km/h.Parašė sleader Rodyti pranešimąTai kuom "Nuo Luko iki Balstogės" yra ne per Balstogę? Tai niekada ir nebuvo kalbos, kad tiesiai nuo PL/LT sienos eis į Balstogę.
- 1 patinka
Comment
-
Matyt todėl, kad per Lomžą tai daugiau fantazijos, pažiūrėjau naujausią žemėlapį tai taip su užsukimu į Balstogę.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Jeigu yra kažkokie planai per Lomžą, tai kodėl jau eilę metų po "Rail Baltica" vėliava jie modernizuoja Varšuva - Balstogė liniją?
https://hrj.gov.pl/wp-content/upload...20240713-1.png
- 2 patinka
Comment
-
Galima šaltinį šiam teiginiui? Nes lenkiškoje Rail-Baltica svetainėje rašo apie 160 km/h. Tuo pačiu jie Varšuva-Balstogė, kas yra jų svarbiausia trasa šiame regione, daro tik 200 km/h. Todėl logikos daryti kažkokią tolimesnę atkarpą gerokai brangesnę ir aukštesnių parametrų visiškai nėra.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Tuom kad nuo sienos iki Luko 249km/h, ne 160km/h.
Comment
-
Pačių lenkų viešasis pirkimas https://platformazakupowa.plk-sa.pl/.../31434/detailsParašė sleader Rodyti pranešimą
Galima šaltinį šiam teiginiui? Nes lenkiškoje Rail-Baltica svetainėje rašo apie 160 km/h. Tuo pačiu jie Varšuva-Balstogė, kas yra jų svarbiausia trasa šiame regione, daro tik 200 km/h. Todėl logikos daryti kažkokią tolimesnę atkarpą gerokai brangesnę ir aukštesnių parametrų visiškai nėra.
- 2 patinka
Comment
-
Šita tamstos pateikta ištrauka yra iš studijos pirkimo dokumento ir chronologinio buvusių sprendinių aprašymo. Būtent iškarpoje aprašyti parametrai iš kažkokio 2019 m. pasirašyto priedo. Kai tuo tarpu skaitant toliau, parašyta jog 2020 m. buvo analizuoti trys variantai:
1) Wariant II - prędkość maksymalna 160 km/h z lokalnymi ograniczeniami. Prędkość maksymalna na odcinkach podstawowych 160 km/h (z lokalnymi ograniczeniami) dla pociągów pasażerskich, a dla pociągow towarowych prędkość maksymalna do 120 km/h (z lokalnymi ograniczeniami):Wariant III - prędkość maksymalna 200 km/h z lokalnymi ograniczeniami. Prędkość maksymalna na odcinkach podstawowych 200 km/h (z lokalnymi ograniczeniami) dla pociągów pasażerskich, a dla pociągów towarowych prędkość maksymalna do 120 km/h (z lokalnymi ograniczeniami):Ir tuo pačiu pažymėta jog galutinis variantas nebuvo išrinktas.Wariant VIII - prędkość maksymalna 250 km/h z lokalnymi ograniczeniami. Prędkość maksymalna na odcinkach podstawowych 250 km/h (z lokalnymi ograniczeniami) dla pociągów pasażerskich, a dla pociągów towarowych prędkość maksymalna do 120 km/h (z lokalnymi ograniczeniami):
Gal pacituoto pirkimo rezultatas ir bus galutinis parametrų apibrėžimas, bet iš šios informacijos jokių išvadų pasidaryti nėra galimybės
Paskutinis taisė sleader; 2024.12.18, 17:25.
Comment
-
skyscrapercity forume kaip tik šiandien patys lenkai sako, kad jau suplanuota Elk-LT 249 km/h kurio statyba prasideda 2026 ir Elk-Bialystok 200 km/h, tik šitas ruožas dėl Harmony HVDC link projekto pavėlinamas, kadangi elektros jungtis bus tiesiama palei RBParašė sleader Rodyti pranešimąŠita tamstos pateikta ištrauka yra iš studijos pirkimo dokumento ir chronologinio buvusių sprendinių aprašymo. Būtent iškarpoje aprašyti parametrai iš kažkokio 2019 m. pasirašyto priedo. Kai tuo tarpu skaitant toliau, parašyta jog 2020 m. buvo analizuoti trys variantai:
Ir tuo pačiu pažymėta jog galutinis variantas nebuvo išrinktas.
Gal pacituoto pirkimo rezultatas ir bus galutinis parametrų apibrėžimas, bet iš šios informacijos jokių išvadų pasidaryti nėra galimybės
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...a-gelezinkelioPaskutinis taisė Palpatine; 2024.12.18, 18:14.
- 5 patinka
Comment
-
more holistic calculation... nu negaliu negi rimtai galima tokius zodzius rodyt uz 5 melejardus?Parašė John Rodyti pranešimąNa taip, kažkas į tą pusę. "Tik" 9.5 melejardai dėl "more holistic calculations". Man patinka šita frazė. Ne totaliai nusipezėjom ir priprognozavom nesąmonių, o tik dabar padarėm labiau holistinį estimate
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
ne 5, o 9,2 mlrd.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
more holistic calculation... nu negaliu negi rimtai galima tokius zodzius rodyt uz 5 melejardus?
Comment
Comment