Parašė ttttt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
tai yra jau begiai nuo Lenkijos iki Kauno (RB1). Speju bus gerokai pigiau ir greiciau padaryti tiesia atkarpa iki Marijampoles (nes RB1 ten kaskaip labai kreivai eina), ir sutvarkyti esamus begius nuo Marijampoles iki Kauno - signalizacija, elektra. Tokiu budu gauni uz maza dali pilnos RB2 kainos, turbut 90% benefitu. Ir karinis mobilumas, ir net keleiviu vezimas jei ten vaziuos leciau atkarpa nuo Kauno iki Marijampoles, tai bendrai kelionei i vakarus nebus kaskokia super problema.
- 1 patinka
-
Prieš akis neturiu projekto Gannt'o, tad sunku komentuoti atsitiktinius pašnekesius prie alaus.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
"Iš pradžių pasistatyk savo geležinkelį, o tik paskui galėsi kalbėt apie geležinkelius"
Kas būtent iš to ką parašiau jums atrodo nelogiškai?
- 1 patinka
Comment
-
Sunku komentuoti, bet vistiek komentuojiParašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Prieš akis neturiu projekto Gannt'o, tad sunku komentuoti atsitiktinius pašnekesius prie alaus.
- 1 patinka
Comment
-
Jei negali komentuoti - komentuok.Parašė John Rodyti pranešimą
Sunku komentuoti, bet vistiek komentuoji
Dabar kartais darbine linija tenka susidurti su laike keistais sprendiniais, bet pamačius platesnį kontekstą, kaip ir stoja į vietas.
- 1 patinka
Comment
-
Į Lietuvą pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ bėgiai – 2400 tonų krovinį pervežė „LTG Cargo“
Ateinančiais 2025 m. planuojama pradėti tiesti „Rail Baltica“ greitojo geležinkelio viršutinę kelio konstrukciją. Šiems darbams į Jonavos geležinkelio stotyje esančią saugojimo aikštelę „LTG Cargo“ pervežė 2400 tonų bėgių krovinį. Visus pristatytus bėgius ištiesus vienoje linijoje jų bendras ilgis sudarytų 42 kilometrų ilgio atkarpą.
Europinės vėžės statyboms pristatyti dviejų tipų bėgiai – vadinamieji minkštesni, naudojami tiesiuosiuose ruožuose, ir kietesni, naudojami geležinkelio kreivėse. Pastarųjų pristatyta daugiau nei 30 km, minkštesniųjų – daugiau nei 10 km.
Šio pristatyto bėgių kiekio pakaks įrengti 8,8 km dvikelio greitojo geležinkelio kelio ruožą Šveicarija–Žeimiai su šioje atkarpoje numatytomis geležinkelio pralankomis. Į Lietuvą jau atvežta geležinkelio skalda ir pabėgiai. Įrengti viršutinę kelio konstrukciją šiame ruože planuojama iki ateinančių metų pabaigos.„Rail Baltica“ bėgius pagamino ispanų bendrovė „ArcelorMittol“, tiekė latvių bendrovė „SIA Fereil“. Iš Ispanijos bėgiai buvo atplukdyti į Klaipėdos valstybinį jūrų uostą, pervežimą iš Klaipėdos į Jonavą atliko „LTG Cargo“.
Bėgių pervežimas vyko lapkričio–gruodžio mėnesiais. Kaip įprasta, siekiant netrikdyti keleivinių traukinių eismo, daugiausia pervežimų vyko naktimis. Vienas bėgis yra 25 metrų ilgio ir sveria 1,5 tonos.
Comment
-
Atsakymas kaip ir aiškus (ne), tai ir klausimas nelabai turi prasmės.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąAr į 'viršutinę kelio konstrukciją' įskaičiuota ir signalizacija bei elektrifikacija? Būtų kaip ir logiška, turint toki terminą.
Comment
-
Ten buvo kažkoks lievas FB linkas, o čia daugiau info.Parašė John Rodyti pranešimą
Jau buvo šita naujiena. Gal nebereiktų to paties iš kitų šaltinių dar ir dar kartą perpostinti.
Comment
-
Tas, kad atkarpos yra planuojamos ir darbai vykdomi lygiagrečiai, o ne nuosekliai. Jeigu būtų nuosekliai, kaip jūs siūlote. Tai įsivaizduokime, kiek išsitęstų projektas jeigu pirmoje atkarpoje prasidėtų strigimai dėl žemės paėmimo ar projektavimo, ar rangos konkurso rezultatų ginčo ir panašiai.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
"Iš pradžių pasistatyk savo geležinkelį, o tik paskui galėsi kalbėt apie geležinkelius"
Kas būtent iš to ką parašiau jums atrodo nelogiškai?Paskutinis taisė Perfect; 2024.12.16, 09:49.
- 1 patinka
Comment
-
Kažkas kitose "lygiagrečiai" vystomose atkarpose turbūt labai smarkiai stringa, kad nevyksta statybos darbai ir turime ~1 mlrd. nepanaudotų Eurų.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Tas, kad atkarpos yra planuojamos ir darbai vykdomi lygiagrečiai, o ne nuosekliai. Jeigu būtų nuosekliai, kaip jūs siūlote, tai įsivaizduokime kiek išsitęstų projektas jeigu pirmoje atkarpoje prasidėtų strigimai dėl žemės paėmimo ar projektavimo ar rangos konkurso rezultatų ginčo ir panašiai.
Comment
-
O dabar įsivaizduokime, kiek būtų nepanaudotų lėšų jeigu RB būtų statoma nuosekliai.Parašė John Rodyti pranešimą
Kažkas kitose "lygiagrečiai" vystomose atkarpose turbūt labai smarkiai stringa, kad nevyksta statybos darbai ir turime ~1 mlrd. nepanaudotų Eurų.
- 2 patinka
Comment
-
Prie ko čia statymas nuosekliai? Nejaugi kas nors tai siūlo?Parašė Perfect Rodyti pranešimą
O dabar įsivaizduokime, kiek būtų nepanaudotų lėšų jeigu RB būtų statoma nuosekliai.
Comment
-
Nuo Marijampolės iki Kauno yra daugybė pervažų, reiškia reikėtų daugybės viadukų.Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
tai yra jau begiai nuo Lenkijos iki Kauno (RB1). Speju bus gerokai pigiau ir greiciau padaryti tiesia atkarpa iki Marijampoles (nes RB1 ten kaskaip labai kreivai eina), ir sutvarkyti esamus begius nuo Marijampoles iki Kauno - signalizacija, elektra. Tokiu budu gauni uz maza dali pilnos RB2 kainos, turbut 90% benefitu. Ir karinis mobilumas, ir net keleiviu vezimas jei ten vaziuos leciau atkarpa nuo Kauno iki Marijampoles, tai bendrai kelionei i vakarus nebus kaskokia super problema.
Comment
-
šios naujienos lyg nebuvo
Amžiaus projektas „Rail Baltica“ jau turi pirmąją auką – latviai nusprendė, kad vėžės į Rygą, bent jau kol kas, jie neties. Taip nuspręsta, nes visos ... tv3.lt Naujienų portale rasite svarbiausias šiandienos naujienas, išskirtinius TV3 žinių video reportažus, Lietuvos žmonių istorijas ir TV3 televizijos video tu
Comment
-
Tiesos dėlei net abi Rygos buvo "originaliame" projekte. Vilnius-Kaunas prilipdytas vėliau. Kaip dabar jau išaiškėjo pinigų nėra nei tam, nei kitam. "Aukojama" viskas, kas įmanoma. Netgi pagrindinė trasa. Vienkelis gar dar dar, bet neelektrifikuota būtų totalus absurdas.Parašė John Rodyti pranešimąGerai, kad Kaunas-Vilnius nėra "aukojamas" dėl "pinigų trūkumo". Ai pala...
Tiesa sakant, nesuvokiamas planavimas, kai per 6 metus projekto kaina išauga nuo 6,6 mlrd. iki 12 mlrd. tik pagrindinei ir 19 mlrd. visam projektui (realiai bus dar daugiau)..
Tai nepaaiškinama jokiomis infliacijomis (kuri šiaip jau įtraukiama normaliai skaičiuojant). Kažkam reiktų nukapoti nagus už tokį planavimą/projektavimą.Paskutinis taisė Sula; 2024.12.16, 21:17.
- 4 patinka
Comment
-
Jei bus elektrifikuotas tik vienkelis, tai "kitu etapu" statant antrą kelią vėl turėtų elektrifikuoti? Skamba kaip labai legit planas statyti geležinkelį nuo nulio. Šiaip, pats LTG CEO sakė, kad "pirmu etapu" elektrifikacijos nebus.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tiesos dėlei net abi Rygos buvo "originaliame" projekte. Vilnius-Kaunas prilipdytas vėliau. Kaip dabar jau išaiškėjo pinigų nėra nei tam, nei kitam. "Aukojama" viskas, kas įmanoma. Netgi pagrindinė trasa. Vienkelis gar dar dar, bet neelektrifikuota būtų totalus absurdas.
Tiesa sakant, nesuvokiamas planavimas, kai per 6 metus projekto kaina išauga nuo 6,6 mlrd. iki 12 mlrd. tik pagrindinei ir 19 mlrd. visam projektui (realiai bus dar daugiau)..
Tai nepaaiškinama jokiomis infliacijomis (kuri šiaip jau įtraukiama normaliai skaičiuojant). Kažkam reiktų nukapoti nagus už tokį planavimą/projektavimą.
O dėl projekto kainos jau ne kartą kalbėjom. Tiesiog šūdų "priplanavo" 2017 ar kada ten. Net žiūrint kokias 2010 metų kainas bet kurioje kokius nors naujus geležinkelių tiesimo projektus vykdžiusioje šalyje, jokiais 5-6 mln/km net nekvepėjo. Kainos dar tais laikais prasidėdavo nuo maždaug 20 mln./km. Visiškai akivaizdu, kad už ~5-6 mln. Eur/km joks geležinkelis net nesisapnavo, nekalbant apie greitąjį 250 km/h geležinkelį. Ir ne jokia čia "infliacija" ar "Ukraina" pabarangino projektą, o tiesiog tai, kad nesąmonių priprognozavo. Sunku suvokti, kaip galėjo nutikti, bet turbūt tai rodo kolosalią tai dariusių žmonių nekompetenciją, nes, panašu, 5,8 mlrd. Eur suma buvo tiesiog ištraukta iš šiknos. Blogai ir tai, kad nei politikai, nei žiniasklaida, kuri turėtų tokius dalykus knaisioti, skurutinizuoti ir kvestionuoti, nieko panašaus nedarė. Tiesą sakant, net ir dabar koks A. Tapinas kritikuodamas susisiekimo ministrą tarp 5 ar 6 paminėtų sričių net neužsiminė apie RB. Panašu, kad projektas buvo (turbūt ir tebėra) žiauriai mismanaginamas, daromos random nesąmonės ir statoma bbž kas RB1 style. Svarbu parodyti, kad "kažkas daroma", žiniasklaidai parodys kokių nors nuotraukų ir video ir turbūt galvojama taip važiuoti iki 2028, kai bus pasakyta, kad va pritrūko pinigų, kalta ES, ir projektas įšaldomas.Paskutinis taisė John; 2024.12.16, 21:30.
- 3 patinka
Comment
-
Kaip tai "vėl"? Kontaktinį tinklą, aišku kad reikės tiesti. Nors jėgos pastotės ir valdymas bus jau įrengti, tai visi 2-o kelio darbai turėtų būti pigesni.Parašė John Rodyti pranešimą
Jei bus elektrifikuotas tik vienkelis, tai "kitu etapu" statant antrą kelią vėl turėtų elektrifikuoti? Skamba kaip labai legit planas statyti geležinkelį nuo nulio. Šiaip, pats LTG CEO sakė, kad "pirmu etapu" elektrifikacijos nebus.
Realiau, kad pirmas etapas tiesiog nebus baigtas 2030 m. ir lauks naujo finansavimo periodo.
- 1 patinka
Comment
Comment