Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Man racionaliai atrodo pradėt nuo sienos su Lenkija ir tiest iki Kauno, o ne statyt random atkarpas kažkur tarp Kauno ir Panevėžio.
    tai yra jau begiai nuo Lenkijos iki Kauno (RB1). Speju bus gerokai pigiau ir greiciau padaryti tiesia atkarpa iki Marijampoles (nes RB1 ten kaskaip labai kreivai eina), ir sutvarkyti esamus begius nuo Marijampoles iki Kauno - signalizacija, elektra. Tokiu budu gauni uz maza dali pilnos RB2 kainos, turbut 90% benefitu. Ir karinis mobilumas, ir net keleiviu vezimas jei ten vaziuos leciau atkarpa nuo Kauno iki Marijampoles, tai bendrai kelionei i vakarus nebus kaskokia super problema.

    Comment


      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

      "Iš pradžių pasistatyk savo geležinkelį, o tik paskui galėsi kalbėt apie geležinkelius"

      Kas būtent iš to ką parašiau jums atrodo nelogiškai?
      Prieš akis neturiu projekto Gannt'o, tad sunku komentuoti atsitiktinius pašnekesius prie alaus.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Prieš akis neturiu projekto Gannt'o, tad sunku komentuoti atsitiktinius pašnekesius prie alaus.
        Sunku komentuoti, bet vistiek komentuoji

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Sunku komentuoti, bet vistiek komentuoji
          Jei negali komentuoti - komentuok.
          Dabar kartais darbine linija tenka susidurti su laike keistais sprendiniais, bet pamačius platesnį kontekstą, kaip ir stoja į vietas.

          Comment


            Į Lietuvą pristatyti pirmieji „Rail Baltica“ bėgiai – 2400 tonų krovinį pervežė „LTG Cargo“

            Ateinančiais 2025 m. planuojama pradėti tiesti „Rail Baltica“ greitojo geležinkelio viršutinę kelio konstrukciją. Šiems darbams į Jonavos geležinkelio stotyje esančią saugojimo aikštelę „LTG Cargo“ pervežė 2400 tonų bėgių krovinį. Visus pristatytus bėgius ištiesus vienoje linijoje jų bendras ilgis sudarytų 42 kilometrų ilgio atkarpą.

            Europinės vėžės statyboms pristatyti dviejų tipų bėgiai – vadinamieji minkštesni, naudojami tiesiuosiuose ruožuose, ir kietesni, naudojami geležinkelio kreivėse. Pastarųjų pristatyta daugiau nei 30 km, minkštesniųjų – daugiau nei 10 km.

            Šio pristatyto bėgių kiekio pakaks įrengti 8,8 km dvikelio greitojo geležinkelio kelio ruožą Šveicarija–Žeimiai su šioje atkarpoje numatytomis geležinkelio pralankomis. Į Lietuvą jau atvežta geležinkelio skalda ir pabėgiai. Įrengti viršutinę kelio konstrukciją šiame ruože planuojama iki ateinančių metų pabaigos.
            „Rail Baltica“ bėgius pagamino ispanų bendrovė „ArcelorMittol“, tiekė latvių bendrovė „SIA Fereil“. Iš Ispanijos bėgiai buvo atplukdyti į Klaipėdos valstybinį jūrų uostą, pervežimą iš Klaipėdos į Jonavą atliko „LTG Cargo“.

            Bėgių pervežimas vyko lapkričio–gruodžio mėnesiais. Kaip įprasta, siekiant netrikdyti keleivinių traukinių eismo, daugiausia pervežimų vyko naktimis. Vienas bėgis yra 25 metrų ilgio ir sveria 1,5 tonos.

            Comment



              Jau buvo šita naujiena. Gal nebereiktų to paties iš kitų šaltinių dar ir dar kartą perpostinti.

              Comment


                Ar į 'viršutinę kelio konstrukciją' įskaičiuota ir signalizacija bei elektrifikacija? Būtų kaip ir logiška, turint toki terminą.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                  Ar į 'viršutinę kelio konstrukciją' įskaičiuota ir signalizacija bei elektrifikacija? Būtų kaip ir logiška, turint toki terminą.
                  Atsakymas kaip ir aiškus (ne), tai ir klausimas nelabai turi prasmės.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Jau buvo šita naujiena. Gal nebereiktų to paties iš kitų šaltinių dar ir dar kartą perpostinti.
                    Ten buvo kažkoks lievas FB linkas, o čia daugiau info.

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                      "Iš pradžių pasistatyk savo geležinkelį, o tik paskui galėsi kalbėt apie geležinkelius"

                      Kas būtent iš to ką parašiau jums atrodo nelogiškai?
                      Tas, kad atkarpos yra planuojamos ir darbai vykdomi lygiagrečiai, o ne nuosekliai. Jeigu būtų nuosekliai, kaip jūs siūlote. Tai įsivaizduokime, kiek išsitęstų projektas jeigu pirmoje atkarpoje prasidėtų strigimai dėl žemės paėmimo ar projektavimo, ar rangos konkurso rezultatų ginčo ir panašiai.
                      Paskutinis taisė Perfect; 2024.12.16, 09:49.

                      Comment


                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                        Tas, kad atkarpos yra planuojamos ir darbai vykdomi lygiagrečiai, o ne nuosekliai. Jeigu būtų nuosekliai, kaip jūs siūlote, tai įsivaizduokime kiek išsitęstų projektas jeigu pirmoje atkarpoje prasidėtų strigimai dėl žemės paėmimo ar projektavimo ar rangos konkurso rezultatų ginčo ir panašiai.
                        Kažkas kitose "lygiagrečiai" vystomose atkarpose turbūt labai smarkiai stringa, kad nevyksta statybos darbai ir turime ~1 mlrd. nepanaudotų Eurų.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Kažkas kitose "lygiagrečiai" vystomose atkarpose turbūt labai smarkiai stringa, kad nevyksta statybos darbai ir turime ~1 mlrd. nepanaudotų Eurų.
                          O dabar įsivaizduokime, kiek būtų nepanaudotų lėšų jeigu RB būtų statoma nuosekliai.

                          Comment


                            Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                            O dabar įsivaizduokime, kiek būtų nepanaudotų lėšų jeigu RB būtų statoma nuosekliai.
                            Prie ko čia statymas nuosekliai? Nejaugi kas nors tai siūlo?

                            Comment


                              Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                              tai yra jau begiai nuo Lenkijos iki Kauno (RB1). Speju bus gerokai pigiau ir greiciau padaryti tiesia atkarpa iki Marijampoles (nes RB1 ten kaskaip labai kreivai eina), ir sutvarkyti esamus begius nuo Marijampoles iki Kauno - signalizacija, elektra. Tokiu budu gauni uz maza dali pilnos RB2 kainos, turbut 90% benefitu. Ir karinis mobilumas, ir net keleiviu vezimas jei ten vaziuos leciau atkarpa nuo Kauno iki Marijampoles, tai bendrai kelionei i vakarus nebus kaskokia super problema.
                              Nuo Marijampolės iki Kauno yra daugybė pervažų, reiškia reikėtų daugybės viadukų.

                              Comment


                                šios naujienos lyg nebuvo
                                Amžiaus projektas „Rail Baltica“ jau turi pirmąją auką – latviai nusprendė, kad vėžės į Rygą, bent jau kol kas, jie neties. Taip nuspręsta, nes visos ... tv3.lt Naujienų portale rasite svarbiausias šiandienos naujienas, išskirtinius TV3 žinių video reportažus, Lietuvos žmonių istorijas ir TV3 televizijos video tu

                                Comment


                                  Buvo.

                                  Comment


                                    Gerai, kad Kaunas-Vilnius nėra "aukojamas" dėl "pinigų trūkumo". Ai pala...

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Gerai, kad Kaunas-Vilnius nėra "aukojamas" dėl "pinigų trūkumo". Ai pala...
                                      Tiesos dėlei net abi Rygos buvo "originaliame" projekte. Vilnius-Kaunas prilipdytas vėliau. Kaip dabar jau išaiškėjo pinigų nėra nei tam, nei kitam. "Aukojama" viskas, kas įmanoma. Netgi pagrindinė trasa. Vienkelis gar dar dar, bet neelektrifikuota būtų totalus absurdas.

                                      Tiesa sakant, nesuvokiamas planavimas, kai per 6 metus projekto kaina išauga nuo 6,6 mlrd. iki 12 mlrd. tik pagrindinei ir 19 mlrd. visam projektui (realiai bus dar daugiau)..
                                      Tai nepaaiškinama jokiomis infliacijomis (kuri šiaip jau įtraukiama normaliai skaičiuojant). Kažkam reiktų nukapoti nagus už tokį planavimą/projektavimą.
                                      Paskutinis taisė Sula; 2024.12.16, 21:17.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Tiesos dėlei net abi Rygos buvo "originaliame" projekte. Vilnius-Kaunas prilipdytas vėliau. Kaip dabar jau išaiškėjo pinigų nėra nei tam, nei kitam. "Aukojama" viskas, kas įmanoma. Netgi pagrindinė trasa. Vienkelis gar dar dar, bet neelektrifikuota būtų totalus absurdas.

                                        Tiesa sakant, nesuvokiamas planavimas, kai per 6 metus projekto kaina išauga nuo 6,6 mlrd. iki 12 mlrd. tik pagrindinei ir 19 mlrd. visam projektui (realiai bus dar daugiau)..
                                        Tai nepaaiškinama jokiomis infliacijomis (kuri šiaip jau įtraukiama normaliai skaičiuojant). Kažkam reiktų nukapoti nagus už tokį planavimą/projektavimą.
                                        Jei bus elektrifikuotas tik vienkelis, tai "kitu etapu" statant antrą kelią vėl turėtų elektrifikuoti? Skamba kaip labai legit planas statyti geležinkelį nuo nulio. Šiaip, pats LTG CEO sakė, kad "pirmu etapu" elektrifikacijos nebus.

                                        O dėl projekto kainos jau ne kartą kalbėjom. Tiesiog šūdų "priplanavo" 2017 ar kada ten. Net žiūrint kokias 2010 metų kainas bet kurioje kokius nors naujus geležinkelių tiesimo projektus vykdžiusioje šalyje, jokiais 5-6 mln/km net nekvepėjo. Kainos dar tais laikais prasidėdavo nuo maždaug 20 mln./km. Visiškai akivaizdu, kad už ~5-6 mln. Eur/km joks geležinkelis net nesisapnavo, nekalbant apie greitąjį 250 km/h geležinkelį. Ir ne jokia čia "infliacija" ar "Ukraina" pabarangino projektą, o tiesiog tai, kad nesąmonių priprognozavo. Sunku suvokti, kaip galėjo nutikti, bet turbūt tai rodo kolosalią tai dariusių žmonių nekompetenciją, nes, panašu, 5,8 mlrd. Eur suma buvo tiesiog ištraukta iš šiknos. Blogai ir tai, kad nei politikai, nei žiniasklaida, kuri turėtų tokius dalykus knaisioti, skurutinizuoti ir kvestionuoti, nieko panašaus nedarė. Tiesą sakant, net ir dabar koks A. Tapinas kritikuodamas susisiekimo ministrą tarp 5 ar 6 paminėtų sričių net neužsiminė apie RB. Panašu, kad projektas buvo (turbūt ir tebėra) žiauriai mismanaginamas, daromos random nesąmonės ir statoma bbž kas RB1 style. Svarbu parodyti, kad "kažkas daroma", žiniasklaidai parodys kokių nors nuotraukų ir video ir turbūt galvojama taip važiuoti iki 2028, kai bus pasakyta, kad va pritrūko pinigų, kalta ES, ir projektas įšaldomas.
                                        Paskutinis taisė John; 2024.12.16, 21:30.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Jei bus elektrifikuotas tik vienkelis, tai "kitu etapu" statant antrą kelią vėl turėtų elektrifikuoti? Skamba kaip labai legit planas statyti geležinkelį nuo nulio. Šiaip, pats LTG CEO sakė, kad "pirmu etapu" elektrifikacijos nebus.
                                          Kaip tai "vėl"? Kontaktinį tinklą, aišku kad reikės tiesti. Nors jėgos pastotės ir valdymas bus jau įrengti, tai visi 2-o kelio darbai turėtų būti pigesni.

                                          Realiau, kad pirmas etapas tiesiog nebus baigtas 2030 m. ir lauks naujo finansavimo periodo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X