Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
O tai jeigu pinigs yr skirtas a darbų nein matyt tai reiskia vagia arba nepauduots pinigs grįžta iš kur atiejęs. Daba da veins variants, kap saka šeis laikas kai yr ne tik šūdarankių bet ir arogantiškų šūdagalviu laikas.Nemuok nei darbu atlikt anei piniga pavuogt, tik apie save gera manyt i visur virtualei pirmaut. Igal da biški ketvirts, jei yr muokamas pinigs tik tada kai darbs neatliekams , uontrep ne
Comment
-
Manau, kad didžiausias darbas yra priešprojektinė studija, PAV'ai, žemės paėmimai, projektavimas. Kas ilgiausiai ir užtrunka.Parašė John Rodyti pranešimą
<...>
- Statyba vyksta maždaug nuo 2022 Balandžio t.y. beveik 3 metus
Ką liko padaryti iki oficialaus projekto deadline:
- Iki 2030 t.y. per beveik 6 metus turi būti pastatyta dar ~270 km trasos.
Dabar pasižiūrim į skaičius t.y. kilometrus ir laiką, Jeigu per beveik 3 metus sugebėjom pradėti statyti (toli gražu, ne užbaigti, o tik pradėti) ~30 km ilgio ruožą, kokios galimybės ne tik pradėti, bet ir užbaigti statyti ~270 km ilgio ruožą,<...>
O pati statyba, kai prasideda tai ir pasidaro per 2-3 metus.
- 7 patinka
Comment
-
Kad jau senokai piešiamas projekto eigos paveikslas, kad jokių 270 km nebus. Palemonas - LT/LV siena yra ~170 km. PL/LT siena - Marijampolė dar apie 30 km. Tai visas geležinkelio ilgis, kurį reikia nusitiesti, kad turėti funkcionuojantį pradinį RB reikalą (galime vadinti pirmu etapu) Lietuvos teritorijoje. Pridedant ir RB I atkarpos tarp Marijampolės ir Kauno elektrifikaciją ir signalizacijos įrengimą.
Bet kokie kiti darbai, jeigu tai reikalautų didesnio prisidėjimo iš šalies biudžeto ar didesnės dalies dengimo savomis lėšomis, nereikalingi kol nebus susitarta dėl kito paramos etapo ir gautas finansavimas.
- 5 patinka
Comment
-
Iki 2030 realu turėti standard gauge Slow Baltica. Lietuvoje realu pamatyti šituos naujus gražuolius PKP vagonus kurie sertifikuoti PL, CZ, DE, AT, SK, HU ir pirmą kartą LT. Šite gali riedėti iki 200km/h:
https://www.intercity.pl/pl/site/o-n...podpisana.html
Apie HSR traukinių pirkimą panašu, kad dar net negalvojama, nors trijų didžiausių gamintojų order book deliveries jau slippina į 2028 pagal recent užsakymus:- Alstom - pristatymas 2028: https://www.alstom.com/press-release...rs-maintenance
- Siemens - pristatymas 2028: https://railway-news.com/siemens-mob...ightline-west/ (šitie bus gaminami naujoj gamykloj JAV)
- Hitachi - pristatymas nuo 2027: https://asia.nikkei.com/Business/Tra....-in-640m-deal
In addition, the project budget does not include the costs associated
with trains needed to start operating the railway, either for international
or regional passenger transport. As of Summer 2024, the Project Parties
have not yet decided whether the three countries will own the
international trains, lease them or require the passenger operators to
have their own trains. Besides, project parties have not estimated how
much these trains might cost.
Nonetheless, according to the Ministry of Transport of Latvia,
approximately 23-25 regional trains are needed in the Baltics with an
estimated cost of 300 million euros. As of Summer 2024, none of the
three countries has yet to start the procurement of these trains or
decided on an alternative approach. In the case of Lithuania, the
operator is conducting a market consultation regarding the procurement
of new 1 435 mm rolling stock for the railway infrastructure.
Nevertheless, as of the beginning of 2024, one activity should have
been completed, id est, the decision on how to acquire a rolling stock.
This activity is marked as the responsibility of an external stakeholder
(i.e., an entity that covers the three countries and does not yet exist) and
the accountability of the three ministries.
- 3 patinka
Comment
-
Jei nebus Kaunas-PL siena normalios greitos dvikelio atkarpos, tai tada taip.Parašė sleader Rodyti pranešimąKad jau senokai piešiamas projekto eigos paveikslas, kad jokių 270 km nebus. Palemonas - LT/LV siena yra ~170 km. PL/LT siena - Marijampolė dar apie 30 km. Tai visas geležinkelio ilgis, kurį reikia nusitiesti, kad turėti funkcionuojantį pradinį RB reikalą (galime vadinti pirmu etapu) Lietuvos teritorijoje. Pridedant ir RB I atkarpos tarp Marijampolės ir Kauno elektrifikaciją ir signalizacijos įrengimą.
Bet kokie kiti darbai, jeigu tai reikalautų didesnio prisidėjimo iš šalies biudžeto ar didesnės dalies dengimo savomis lėšomis, nereikalingi kol nebus susitarta dėl kito paramos etapo ir gautas finansavimas.
Comment
-
o tai statys jau salia esancios RB1, statys kitur ar perdarines RB1?Parašė John Rodyti pranešimą
Jei nebus Kaunas-PL siena normalios greitos dvikelio atkarpos, tai tada taip.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Čia aišku viskas mano spėjimas, bet manau bus tiesiama planuota trasa iki jungties prieš Marijampole su RB I. Taip išlaikant galimybę paprastai pratęsti ateityje, o tuo pačiu užtikrinta susisiekimą. Jeigu lenkai darys viską pagal savo planą, visiškai nieko nuo PL/LT sienos naujo nestatyti neišeina, nes keičiasi sienos kirtimo vieta.Parašė John Rodyti pranešimą
Jei nebus Kaunas-PL siena normalios greitos dvikelio atkarpos, tai tada taip.
- 2 patinka
Comment
-
Šiaip tai yra numatytas variantas laikinai trasai tarp naujo sienos kirtimo varianto ir esamo, gal ~2km trasos. Bet nemanau kad patys LTG mato karpymus į Lenkijos pusę kaip variantą. Jei daryti tokius karpymus, tai tada tikriausiai ir vienkelė atšaka į Vilnių galėjo būti, nors dabar gana akivaizdžiai Kaunas-Vilnius paliekamas įgivendinimui kažkada vėliau (nors visai neseniai poveikio aplinkai vertinimo viešinimas prasidėjo https://rail-baltica.lt/susipazinkit...kai-vertinimu/)Parašė sleader Rodyti pranešimą
Čia aišku viskas mano spėjimas, bet manau bus tiesiama planuota trasa iki jungties prieš Marijampole su RB I. Taip išlaikant galimybę paprastai pratęsti ateityje, o tuo pačiu užtikrinta susisiekimą. Jeigu lenkai darys viską pagal savo planą, visiškai nieko nuo PL/LT sienos naujo nestatyti neišeina, nes keičiasi sienos kirtimo vieta.
Comment
-
Kažkur anksčiau jau sakiau kad mano supratimu už elektrifikaciją atsakinga yra bendra įmonė, kai už bėgius Lietuvoje yra LTG, ir kad iš LTG yra mastymas kad jie bėgius pilnai užbaigtus turės pora metų anksčiau (~2028) nei bus elektrifikacija baigta. Jei taip iš tiesų ir yra, tai kalbos ir konkursai apie ją turėtų eiti iš bendros įmonės.Parašė John Rodyti pranešimąGal ir būtų logiška. Man dar įdomu, kokie visgi planai su RB elektrifikacija? Ar tikėti LTG CEO, kad "pirmame etape" elektrifikacijos nebus? Ar jam tiesiog paslydo liežuvis ir elekteifikacija yra planuojama? Jei ji yra planuojama, kodėl apie ją nieko nekalbama ir nerengiama jokie konkursai?
- 1 patinka
Comment
-
Bet toks trumpas prijungimas prie esamos trasos ir vingiavimai per Mockavas, Šeštokus ir t.t. tikrai nieko gero. Ten pakankamai nemažai km susidaro labai vingiuoto kelio su mažu greičiu. Tuo pačiu ir tą vingiuotą atkarpa vargiai naudinga elektrifikuoti.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Šiaip tai yra numatytas variantas laikinai trasai tarp naujo sienos kirtimo varianto ir esamo, gal ~2km trasos. Bet nemanau kad patys LTG mato karpymus į Lenkijos pusę kaip variantą. Jei daryti tokius karpymus, tai tada tikriausiai ir vienkelė atšaka į Vilnių galėjo būti, nors dabar gana akivaizdžiai Kaunas-Vilnius paliekamas įgivendinimui kažkada vėliau (nors visai neseniai poveikio aplinkai vertinimo viešinimas prasidėjo https://rail-baltica.lt/susipazinkit...kai-vertinimu/)
Kai tuo tarpu prijungus ties Marijampole, tai trasa pro Kazlų rudą nėra baisingai vingiuota ir labai daug laiko tokioje atkarpoje kelionė pvz. Kaunas - Balstogė ar Kaunas - Varšuva neprarastų. O ir tą pačią RB I iki Marijampolės dėl perspektyvinio regioninio susisiekimo būtų naudinga elektrifikuoti.
Comment
-
Ar jie šiuo metu eina iš bendros įmonės?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Kažkur anksčiau jau sakiau kad mano supratimu už elektrifikaciją atsakinga yra bendra įmonė, kai už bėgius Lietuvoje yra LTG, ir kad iš LTG yra mastymas kad jie bėgius pilnai užbaigtus turės pora metų anksčiau (~2028) nei bus elektrifikacija baigta. Jei taip iš tiesų ir yra, tai kalbos ir konkursai apie ją turėtų eiti iš bendros įmonės.
Comment
-
Bendrai įmonei reiktų įgauti komunikacijos įgūdžiųParašė John Rodyti pranešimą
Ar jie šiuo metu eina iš bendros įmonės?
Kažkaip jų pačių svetainėje gal metus nebuvo jokio rimtesnių būtent iš bendros įmonės naujienų ar pan. Tai toks klausimas ar jie tiesiog nemoka kalbėti, ar neturi apie ką kalbėti.
Comment
-
Kuo toliau tuo labiau atrodo, kad į Vilnių būtų prasmingiau tiesti ne naują liniją, o persiųsti plačiąją vėžę į standartinę. Ir galiausiai tai padaryti visoje Lietuvoje. Tai gal ir nėra ekonomiškai vienareikšmiškai geras sprendimas, bet iš saugumo perspektyvos, tai būtų vienareikšmiškai geriau. Ilguoju laikotarpiu ir ekonomine prasme būtų geriau.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Šiaip tai yra numatytas variantas laikinai trasai tarp naujo sienos kirtimo varianto ir esamo, gal ~2km trasos. Bet nemanau kad patys LTG mato karpymus į Lenkijos pusę kaip variantą. Jei daryti tokius karpymus, tai tada tikriausiai ir vienkelė atšaka į Vilnių galėjo būti, nors dabar gana akivaizdžiai Kaunas-Vilnius paliekamas įgivendinimui kažkada vėliau (nors visai neseniai poveikio aplinkai vertinimo viešinimas prasidėjo https://rail-baltica.lt/susipazinkit...kai-vertinimu/)Paskutinis taisė Perfect; 2025.01.24, 18:37.
- 5 patinka
Comment
-
Utopinis įsivaizdavimas kad galima tiesiog imti ir pakeisti vėžę į standartinę be jokių problemų. Ir kad tai kažkaip gerina saugumą. Dėl saugumo jau buvo diskutuota prieš porą mėnesių, kad skirtumo didelio nėra. Dėl pakeitimo, tai be didelės kainos (nes keisti realiai reikėtų visą sistemą, vienu kartu, dalimis nelabai veikia, su betono pabėgiais kaina praktiškai nesiskiria nuo naujo kelio, tik kad nereikia pylimo), naudos daug neatsirastų irgi. Su likusiu europiniu tinklu būtų viena jungtis bet kokiu atveju, ir jokio didelio pagerėjimo iš ekonominės prasmės nebūtų - pagrindiniai srautų į Lenkiją taškai yra padengiami RB.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Kuo toliau tuo labiau atrodo, kad į Vilnių būtų prasmingiau tiesti ne naują liniją, o persiųsti plačiąją vėžę į standartinę. Ir galiausiai tai padaryti visoje Lietuvoje. Tai gal ir nėra ekonomiškai vienareikšmiškai geras sprendimas, bet iš saugumo perspektyvos, tai būtų vienareikšmiškai geriau. Ilguoju laikotarpiu ir ekonomine prasme būtų geriau.
EU kažką bumbėjo apie visų šalių pakeitimą į europinę vėžę, į ką Suomiai atsakė "duosit 15+ milijardų tam?" ir maždaug tiek tos kalbos tejudėjo.
- 3 patinka
Comment
-
Nepamirškim plačių jungčių su kaimynais, kurios nutrūktų. Su latviais sinchronizuoti persiuvimą tikriausiai misija neįmanoma. Ar Kaliningrado "Jantariams" palikti rusišką liniją, ar statom vėžės keitimo infrastruktūrą pasieniuose Kenoj ir Kybartuose?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąSu likusiu europiniu tinklu būtų viena jungtis bet kokiu atveju, ir jokio didelio pagerėjimo iš ekonominės prasmės nebūtų - pagrindiniai srautų į Lenkiją taškai yra padengiami RB.
Comment
-
Pasikeičiam vėžę ir tiegu ruskiai galvoja, kaip jiems čia važiuoti. O kol keisim, nevažiuos visai. Tą nesamonę su tranzitu apskritai reikėjo nutraukti seniausiai.Parašė alga Rodyti pranešimą
Nepamirškim plačių jungčių su kaimynais, kurios nutrūktų. Su latviais sinchronizuoti persiuvimą tikriausiai misija neįmanoma. Ar Kaliningrado "Jantariams" palikti rusišką liniją, ar statom vėžės keitimo infrastruktūrą pasieniuose Kenoj ir Kybartuose?
- 7 patinka
Comment
-
Vežimėliai. Sertifikatai.Parašė Perfect Rodyti pranešimąKuo toliau tuo labiau atrodo, kad į Vilnių būtų prasmingiau tiesti ne naują liniją, o persiųsti plačiąją vėžę į standartinę. Ir galiausiai tai padaryti visoje Lietuvoje. Tai gal ir nėra ekonomiškai vienareikšmiškai geras sprendimas, bet iš saugumo perspektyvos, tai būtų vienareikšmiškai geriau. Ilguoju laikotarpiu ir ekonomine prasme būtų geriau.
Čia pradžiai.
- 1 patinka
Comment
-
Dvivėžis kelias, jei labai reikia. Kadangi mums jo nereiktų, kažkas turėtų apmokėti jo eksploatacija.Parašė alga Rodyti pranešimą
Nepamirškim plačių jungčių su kaimynais, kurios nutrūktų. Su latviais sinchronizuoti persiuvimą tikriausiai misija neįmanoma. Ar Kaliningrado "Jantariams" palikti rusišką liniją, ar statom vėžės keitimo infrastruktūrą pasieniuose Kenoj ir Kybartuose?
Arba du persėdimai pasienyje
Comment
Comment