Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nu va, su Šėta-Ramygala jau bus visi 47 km. Belieka kitais metais pilnu greičiu pradėti varyti ~250 km atkarpą. Kažin kodėl man rodosi, kad taip nebus?
    O kiek šiemet ir 2026 numatyta lėšų darbams?
    Flickr

    Comment


      O tai jeigu pinigs yr skirtas a darbų nein matyt tai reiskia vagia arba nepauduots pinigs grįžta iš kur atiejęs. Daba da veins variants, kap saka šeis laikas kai yr ne tik šūdarankių bet ir arogantiškų šūdagalviu laikas.Nemuok nei darbu atlikt anei piniga pavuogt, tik apie save gera manyt i visur virtualei pirmaut. Igal da biški ketvirts, jei yr muokamas pinigs tik tada kai darbs neatliekams , uontrep ne

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        <...>
        - Statyba vyksta maždaug nuo 2022 Balandžio t.y. beveik 3 metus
        Ką liko padaryti iki oficialaus projekto deadline:
        - Iki 2030 t.y. per beveik 6 metus turi būti pastatyta dar ~270 km trasos.
        Dabar pasižiūrim į skaičius t.y. kilometrus ir laiką, Jeigu per beveik 3 metus sugebėjom pradėti statyti (toli gražu, ne užbaigti, o tik pradėti) ~30 km ilgio ruožą, kokios galimybės ne tik pradėti, bet ir užbaigti statyti ~270 km ilgio ruožą,<...>
        Manau, kad didžiausias darbas yra priešprojektinė studija, PAV'ai, žemės paėmimai, projektavimas. Kas ilgiausiai ir užtrunka.
        O pati statyba, kai prasideda tai ir pasidaro per 2-3 metus.

        Comment


          Kad jau senokai piešiamas projekto eigos paveikslas, kad jokių 270 km nebus. Palemonas - LT/LV siena yra ~170 km. PL/LT siena - Marijampolė dar apie 30 km. Tai visas geležinkelio ilgis, kurį reikia nusitiesti, kad turėti funkcionuojantį pradinį RB reikalą (galime vadinti pirmu etapu) Lietuvos teritorijoje. Pridedant ir RB I atkarpos tarp Marijampolės ir Kauno elektrifikaciją ir signalizacijos įrengimą.
          Bet kokie kiti darbai, jeigu tai reikalautų didesnio prisidėjimo iš šalies biudžeto ar didesnės dalies dengimo savomis lėšomis, nereikalingi kol nebus susitarta dėl kito paramos etapo ir gautas finansavimas.

          Comment


            Iki 2030 realu turėti standard gauge Slow Baltica. Lietuvoje realu pamatyti šituos naujus gražuolius PKP vagonus kurie sertifikuoti PL, CZ, DE, AT, SK, HU ir pirmą kartą LT. Šite gali riedėti iki 200km/h:
            https://www.intercity.pl/pl/site/o-n...podpisana.html

            Apie HSR traukinių pirkimą panašu, kad dar net negalvojama, nors trijų didžiausių gamintojų order book deliveries jau slippina į 2028 pagal recent užsakymus:Taigi nuo užsakymo iki pristatymo kažkur 4 metai užtrunka, vadinasi deadline kad pataikyti į 2030 delivery yra 2026. Nebent planuoja kokius padėvėtus pirkti. Ir išvis panašu, kad dar neaišku kas turi juos pirkti. Citatos iš joint EE, LV, LT valstybės kontrolės institucijų Rail Baltica audito ataskaitos publikuotos prieš 6 mėn. (https://www.lrvk.gov.lv/en/getrevisi...i8c7h_8weN.pdf):

            In addition, the project budget does not include the costs associated
            with trains needed to start operating the railway, either for international
            or regional passenger transport. As of Summer 2024, the Project Parties
            have not yet decided whether the three countries will own the
            international trains, lease them or require the passenger operators to
            have their own trains. Besides, project parties have not estimated how
            much these trains might cost.

            Nonetheless, according to the Ministry of Transport of Latvia,
            approximately 23-25 regional trains are needed in the Baltics with an
            estimated cost of 300 million euros. As of Summer 2024, none of the
            three countries has yet to start the procurement of these trains or
            decided on an alternative approach. In the case of Lithuania, the
            operator is conducting a market consultation regarding the procurement
            of new 1 435 mm rolling stock for the railway infrastructure.

            Nevertheless, as of the beginning of 2024, one activity should have
            been completed, id est, the decision on how to acquire a rolling stock.
            This activity is marked as the responsibility of an external stakeholder
            (i.e., an entity that covers the three countries and does not yet exist) and
            the accountability of the three ministries.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Kad jau senokai piešiamas projekto eigos paveikslas, kad jokių 270 km nebus. Palemonas - LT/LV siena yra ~170 km. PL/LT siena - Marijampolė dar apie 30 km. Tai visas geležinkelio ilgis, kurį reikia nusitiesti, kad turėti funkcionuojantį pradinį RB reikalą (galime vadinti pirmu etapu) Lietuvos teritorijoje. Pridedant ir RB I atkarpos tarp Marijampolės ir Kauno elektrifikaciją ir signalizacijos įrengimą.
              Bet kokie kiti darbai, jeigu tai reikalautų didesnio prisidėjimo iš šalies biudžeto ar didesnės dalies dengimo savomis lėšomis, nereikalingi kol nebus susitarta dėl kito paramos etapo ir gautas finansavimas.
              Jei nebus Kaunas-PL siena normalios greitos dvikelio atkarpos, tai tada taip.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Jei nebus Kaunas-PL siena normalios greitos dvikelio atkarpos, tai tada taip.
                o tai statys jau salia esancios RB1, statys kitur ar perdarines RB1?
                When a man lies, he murders some part of the world

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Jei nebus Kaunas-PL siena normalios greitos dvikelio atkarpos, tai tada taip.
                  Čia aišku viskas mano spėjimas, bet manau bus tiesiama planuota trasa iki jungties prieš Marijampole su RB I. Taip išlaikant galimybę paprastai pratęsti ateityje, o tuo pačiu užtikrinta susisiekimą. Jeigu lenkai darys viską pagal savo planą, visiškai nieko nuo PL/LT sienos naujo nestatyti neišeina, nes keičiasi sienos kirtimo vieta. Click image for larger version

Name:	SCS33.png
Views:	599
Size:	397,6 kB
ID:	2178832

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                    Čia aišku viskas mano spėjimas, bet manau bus tiesiama planuota trasa iki jungties prieš Marijampole su RB I. Taip išlaikant galimybę paprastai pratęsti ateityje, o tuo pačiu užtikrinta susisiekimą. Jeigu lenkai darys viską pagal savo planą, visiškai nieko nuo PL/LT sienos naujo nestatyti neišeina, nes keičiasi sienos kirtimo vieta.
                    Šiaip tai yra numatytas variantas laikinai trasai tarp naujo sienos kirtimo varianto ir esamo, gal ~2km trasos. Bet nemanau kad patys LTG mato karpymus į Lenkijos pusę kaip variantą. Jei daryti tokius karpymus, tai tada tikriausiai ir vienkelė atšaka į Vilnių galėjo būti, nors dabar gana akivaizdžiai Kaunas-Vilnius paliekamas įgivendinimui kažkada vėliau (nors visai neseniai poveikio aplinkai vertinimo viešinimas prasidėjo https://rail-baltica.lt/susipazinkit...kai-vertinimu/)

                    Comment


                      Gal ir būtų logiška. Man dar įdomu, kokie visgi planai su RB elektrifikacija? Ar tikėti LTG CEO, kad "pirmame etape" elektrifikacijos nebus? Ar jam tiesiog paslydo liežuvis ir elekteifikacija yra planuojama? Jei ji yra planuojama, kodėl apie ją nieko nekalbama ir nerengiama jokie konkursai?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Gal ir būtų logiška. Man dar įdomu, kokie visgi planai su RB elektrifikacija? Ar tikėti LTG CEO, kad "pirmame etape" elektrifikacijos nebus? Ar jam tiesiog paslydo liežuvis ir elekteifikacija yra planuojama? Jei ji yra planuojama, kodėl apie ją nieko nekalbama ir nerengiama jokie konkursai?
                        Kažkur anksčiau jau sakiau kad mano supratimu už elektrifikaciją atsakinga yra bendra įmonė, kai už bėgius Lietuvoje yra LTG, ir kad iš LTG yra mastymas kad jie bėgius pilnai užbaigtus turės pora metų anksčiau (~2028) nei bus elektrifikacija baigta. Jei taip iš tiesų ir yra, tai kalbos ir konkursai apie ją turėtų eiti iš bendros įmonės.

                        Comment


                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                          Šiaip tai yra numatytas variantas laikinai trasai tarp naujo sienos kirtimo varianto ir esamo, gal ~2km trasos. Bet nemanau kad patys LTG mato karpymus į Lenkijos pusę kaip variantą. Jei daryti tokius karpymus, tai tada tikriausiai ir vienkelė atšaka į Vilnių galėjo būti, nors dabar gana akivaizdžiai Kaunas-Vilnius paliekamas įgivendinimui kažkada vėliau (nors visai neseniai poveikio aplinkai vertinimo viešinimas prasidėjo https://rail-baltica.lt/susipazinkit...kai-vertinimu/)
                          Bet toks trumpas prijungimas prie esamos trasos ir vingiavimai per Mockavas, Šeštokus ir t.t. tikrai nieko gero. Ten pakankamai nemažai km susidaro labai vingiuoto kelio su mažu greičiu. Tuo pačiu ir tą vingiuotą atkarpa vargiai naudinga elektrifikuoti.
                          Kai tuo tarpu prijungus ties Marijampole, tai trasa pro Kazlų rudą nėra baisingai vingiuota ir labai daug laiko tokioje atkarpoje kelionė pvz. Kaunas - Balstogė ar Kaunas - Varšuva neprarastų. O ir tą pačią RB I iki Marijampolės dėl perspektyvinio regioninio susisiekimo būtų naudinga elektrifikuoti.

                          Comment


                            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                            Kažkur anksčiau jau sakiau kad mano supratimu už elektrifikaciją atsakinga yra bendra įmonė, kai už bėgius Lietuvoje yra LTG, ir kad iš LTG yra mastymas kad jie bėgius pilnai užbaigtus turės pora metų anksčiau (~2028) nei bus elektrifikacija baigta. Jei taip iš tiesų ir yra, tai kalbos ir konkursai apie ją turėtų eiti iš bendros įmonės.
                            Ar jie šiuo metu eina iš bendros įmonės?

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Ar jie šiuo metu eina iš bendros įmonės?
                              Bendrai įmonei reiktų įgauti komunikacijos įgūdžių Kažkaip jų pačių svetainėje gal metus nebuvo jokio rimtesnių būtent iš bendros įmonės naujienų ar pan. Tai toks klausimas ar jie tiesiog nemoka kalbėti, ar neturi apie ką kalbėti.

                              Comment


                                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                Šiaip tai yra numatytas variantas laikinai trasai tarp naujo sienos kirtimo varianto ir esamo, gal ~2km trasos. Bet nemanau kad patys LTG mato karpymus į Lenkijos pusę kaip variantą. Jei daryti tokius karpymus, tai tada tikriausiai ir vienkelė atšaka į Vilnių galėjo būti, nors dabar gana akivaizdžiai Kaunas-Vilnius paliekamas įgivendinimui kažkada vėliau (nors visai neseniai poveikio aplinkai vertinimo viešinimas prasidėjo https://rail-baltica.lt/susipazinkit...kai-vertinimu/)
                                Kuo toliau tuo labiau atrodo, kad į Vilnių būtų prasmingiau tiesti ne naują liniją, o persiųsti plačiąją vėžę į standartinę. Ir galiausiai tai padaryti visoje Lietuvoje. Tai gal ir nėra ekonomiškai vienareikšmiškai geras sprendimas, bet iš saugumo perspektyvos, tai būtų vienareikšmiškai geriau. Ilguoju laikotarpiu ir ekonomine prasme būtų geriau.
                                Paskutinis taisė Perfect; 2025.01.24, 18:37.

                                Comment


                                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                  Kuo toliau tuo labiau atrodo, kad į Vilnių būtų prasmingiau tiesti ne naują liniją, o persiųsti plačiąją vėžę į standartinę. Ir galiausiai tai padaryti visoje Lietuvoje. Tai gal ir nėra ekonomiškai vienareikšmiškai geras sprendimas, bet iš saugumo perspektyvos, tai būtų vienareikšmiškai geriau. Ilguoju laikotarpiu ir ekonomine prasme būtų geriau.
                                  Utopinis įsivaizdavimas kad galima tiesiog imti ir pakeisti vėžę į standartinę be jokių problemų. Ir kad tai kažkaip gerina saugumą. Dėl saugumo jau buvo diskutuota prieš porą mėnesių, kad skirtumo didelio nėra. Dėl pakeitimo, tai be didelės kainos (nes keisti realiai reikėtų visą sistemą, vienu kartu, dalimis nelabai veikia, su betono pabėgiais kaina praktiškai nesiskiria nuo naujo kelio, tik kad nereikia pylimo), naudos daug neatsirastų irgi. Su likusiu europiniu tinklu būtų viena jungtis bet kokiu atveju, ir jokio didelio pagerėjimo iš ekonominės prasmės nebūtų - pagrindiniai srautų į Lenkiją taškai yra padengiami RB.

                                  EU kažką bumbėjo apie visų šalių pakeitimą į europinę vėžę, į ką Suomiai atsakė "duosit 15+ milijardų tam?" ir maždaug tiek tos kalbos tejudėjo.

                                  Comment


                                    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                                    Su likusiu europiniu tinklu būtų viena jungtis bet kokiu atveju, ir jokio didelio pagerėjimo iš ekonominės prasmės nebūtų - pagrindiniai srautų į Lenkiją taškai yra padengiami RB.
                                    Nepamirškim plačių jungčių su kaimynais, kurios nutrūktų. Su latviais sinchronizuoti persiuvimą tikriausiai misija neįmanoma. Ar Kaliningrado "Jantariams" palikti rusišką liniją, ar statom vėžės keitimo infrastruktūrą pasieniuose Kenoj ir Kybartuose?

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      Nepamirškim plačių jungčių su kaimynais, kurios nutrūktų. Su latviais sinchronizuoti persiuvimą tikriausiai misija neįmanoma. Ar Kaliningrado "Jantariams" palikti rusišką liniją, ar statom vėžės keitimo infrastruktūrą pasieniuose Kenoj ir Kybartuose?
                                      Pasikeičiam vėžę ir tiegu ruskiai galvoja, kaip jiems čia važiuoti. O kol keisim, nevažiuos visai. Tą nesamonę su tranzitu apskritai reikėjo nutraukti seniausiai.

                                      Comment


                                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                        Kuo toliau tuo labiau atrodo, kad į Vilnių būtų prasmingiau tiesti ne naują liniją, o persiųsti plačiąją vėžę į standartinę. Ir galiausiai tai padaryti visoje Lietuvoje. Tai gal ir nėra ekonomiškai vienareikšmiškai geras sprendimas, bet iš saugumo perspektyvos, tai būtų vienareikšmiškai geriau. Ilguoju laikotarpiu ir ekonomine prasme būtų geriau.
                                        Vežimėliai. Sertifikatai.

                                        Čia pradžiai.

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                                          Nepamirškim plačių jungčių su kaimynais, kurios nutrūktų. Su latviais sinchronizuoti persiuvimą tikriausiai misija neįmanoma. Ar Kaliningrado "Jantariams" palikti rusišką liniją, ar statom vėžės keitimo infrastruktūrą pasieniuose Kenoj ir Kybartuose?
                                          Dvivėžis kelias, jei labai reikia. Kadangi mums jo nereiktų, kažkas turėtų apmokėti jo eksploatacija.
                                          Arba du persėdimai pasienyje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X