Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gerietis turbūt galvojo, kad ten Neris 1,5 km pločio

    Comment


      kažkaip neužkliuvo man tas 1,5 km
      -

      Comment


        Parašė alga Rodyti pranešimą
        Čia gal trūksta šiek tiek paryškinimo




        Iki šiol tokio finto negirdėjau, bet tai prasminga – ištiesinam makaronus pro Šeštokus ir Mockavą, bet neinvestuojam iškart visai linijai nuo PL sienos iki Kauno stoties.
        Kad neužsimena apie makaronų tiesinimą, man rods turima minty signalizacijos diegimą

        Comment


          Po paminėtu žodžiu modernizacija, galima tik spėlioti kas paslėpta.
          Jeigu lenkai savo pusėje darys visą trasos tiesinimą pagal planus, tai sienos kirtimo vieta turėtų pasislinkti kelis šimtus metrų į šoną, tai vis vien reikėtų kažkokius darbus daryti prie sienos. Kitas dalykas, kaip ir esu rašęs anksčiau, dėl trasos pro Marijampolę, tai ten tereikia iš esmės nutiesti apie 30km naujos linijos iki suplanuotos RB2 ir RB1 jungties į pietus nuo Marijampolės ir bent jau kurį laiką būtų galima naudoti likusią esamą RB1 atkarpą. Ir tą atkarpą pavyktų panaudoti ir tarptautiniams ir regioniniams maršrutams. Sukinėjimasis pro Mockavą ir Šeštokus yra visiškai beprasmis.
          Per likusį laiką iki 2030 tikrai įmanoma nutiesti tuos 30km ir modernizuoti esamą ruožą.

          Comment


            Į Lietuvą pristatyti pirmieji RailBaltica bėgiai!

            https://www.facebook.com/media/set/?...18096453456924

            Comment


              Juokėmės, kad latviai surūdijusius bėgius tiesia, bet patys ne geresni
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                Juokėmės, kad latviai surūdijusius bėgius tiesia, bet patys ne geresni
                Tai matai vienoje foto bičas jau su bulgarke šveičia. Nudažys ir bus kaip nauji

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                  Juokėmės, kad latviai surūdijusius bėgius tiesia, bet patys ne geresni
                  Reiks grąžint gamintojui. Dar nauji, o jau surudijo. Turbūt pamiršo linų sėmenų aliejuj pamirkyt

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Juokėmės, kad latviai surūdijusius bėgius tiesia, bet patys ne geresni
                    Gal čia lietuviai perpirko latviams skirtus?

                    Comment


                      surūdiję ir kreivi.
                      -

                      Comment


                        Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                        O tai kur suvirins į ilgabėgius? Jonavoj kaip or nėra cecho.

                        Comment


                          <...>Geresnis susisiekimas skatins turistus lankytis Kaune, kuris taps svarbia stotele tarp Europos ir Baltijos šalių. Visa tai prisidės prie vietos verslo, apgyvendinimo ir paslaugų sektoriaus plėtros“, – sakė E. Lazauskas.

                          Skaičiuojama, kad nutiesus greitojo geležinkelio liniją, Kauno tarptautinė geležinkelio stotis kasdien aptarnaus daugiau keleivių nei Vilniaus – apie 11 tūkst. keliautojų, kai, palyginus, šiuo metu aptarnauja kiek daugiau nei 4 tūkst. Toks keliautojų traukiniu augimas Kaunui tampa stimulu dar labiau gerinti savo infrastruktūrą.

                          Planuose – ir Kauno geležinkelio teritorijos vystymo darbai, čia dirbsime išvien su Kauno miesto savivaldybe. Svarstome ne vien apie 1435 mm vėžę, bet ir apie susisiekimą miesto viešuoju transportu, parkavimo vietas ir visos stoties erdvės sutvarkymą. Esu įsitikinęs, kad bendradarbiaudami su Kauno miesto savivaldybe sukursime tokį stoties rajono projektą, kuriuo kauniečiai galės didžiuotis ir kurį įvertins miesto svečiai“, – teigė E. Lazauskas.

                          https://www.delfi.lt/projektai/rail-...iaus-120054229
                          oho, keleivių skaičius Kauno traukinių stotyje turėtų išaugti bent 3 kartus.

                          Jeigu iš tikrųjų nori sukurti kažką nepaprasto, turėtų sujungti Autobusų stotį su Traukinių stotimi požeminiu tuneliu, kaip pasitaiko praktikoje užsienio šalyse. Tai ne tik palengvintų pėsčiųjų susisiekimą ir paskirstytų keleivių srautus, saugotų nuo nepalankių oro sąlygų, leistų atsirasti smulkiajam verslui tunelyje, bet ir tikrai sukurtų TOKĮ stoties rajono projektą, kuriuo kauniečiai galėtų didžiuotis ir kurį įvertins miesto svečiai.

                          Kaunas pasmerktas būti transporto hubu regione, iš traukinių stoties žmonės pasiskirstys į autobusų stotį, kad susiektų ne tik su pakaunės regionu, bet ir tolimesniais miestais bei miesteliais per kuriuos nevažiuoja traukiniai įskaitant tą patį Rail Batlica – Alytus, Birštonas, Jurbarkas, Kėdainiai, Marijampolė, Prienai, Raseiniai, Ukmergė, Šakiai, Varėna, Vilkaviškis etc..

                          Šiuo metu traukinių stotyje egzistuoja tunelis nuo tolimiausio perono iki autobusų stotelės, ir kitas požeminis pėsčiųjų tunelis ties autobusų stotimi, papildomas tunelis sujungsiantis šiuos du tunelius tęstųsi mažiau nei 300m.

                          Click image for larger version  Name:	tunelis gel. stotis - aut. stotis.png Views:	0 Size:	1,78 MB ID:	2170778
                          Paskutinis taisė galas_piktžolėms; 2024.12.12, 22:53. Priežastis: nerodė foto

                          Comment


                            Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
                            Šiuo metu traukinių stotyje egzistuoja tunelis nuo tolimiausio perono iki autobusų stotelės, ir kitas požeminis pėsčiųjų tunelis ties autobusų stotimi, papildomas tunelis sujungsiantis šiuos du tunelius tęstųsi mažiau nei 300m.
                            Kas ten aplink tokio baisaus, kad žmones reiktų kišti po žeme? Ir taip, Buvau Helsinkyje žiemą.

                            Comment


                              „Rail Baltica“ stringa – pinigų yra daug, tik nespėjame už juos projektuoti ir statyti

                              ...Jis neslėpė, kad, kol darbai stringa Latvijoje ir Estijoje, lietuviška „Rail Baltica“ vėžė labiausiai koncentruojasi į Lenkijos pusę. Pirmiausia susijungsime su Vakarais.

                              „Reikia suprasti, kad nuo Panevėžio iki Latvijos lieka visai nedidelis ruožas. Tai mes jį paspartinti galėsime bet kada, kai matysime, kad yra kaimynų intencija pajudėti link mūsų ir finansavimas bus užtikrintas. O šiuo metu visą savo energiją ir resursus norime mesti kelionei į pietus“, – sako V. Žalimas.

                              Nepanaudota virš milijardo eurų

                              Vis tik, didesnis galvos skausmas turėtų būti ne ateitis, o dabartis, sako susisiekimo viceministrė. L. Maskaliovienė teigia, kad iki šiol šiame projekte nepanaudota 1,6 mlrd. eurų. Kitaip tariant, pinigų kol kas yra daug. Tik nespėjame už juos projektuoti ir statyti...

                              Comment


                                „Rail Baltica“ vėžė labiausiai koncentruojasi į Lenkijos pusę.
                                Lol whut?
                                Į Lenkijos pusę šiuo metu nevyksta literaliai jokie statybos darbai. Ar žemės paėmimą bent jau padarė?

                                O šita citata, deja, yra arčiau tiesos. Tik vėlavimas ne "penkerius metus", o kažkur arčiau dešimties metų.

                                O su ta sparta visaip gali būti, nes projektavimas stringa, trūksta specialistų ir kompetencijos, neslepia „Lietuvos geležinkeliams“ priklausančios įmonės „LTG Infra“ vadovas V. Žalimas.

                                „Kol kas didelį iššūkį kelia projektavimo kompetencijų stoka“, – sako V. Žalimas.

                                Atsiliekama gerokai per stipriai, neseniai konstatavo Valstybės kontrolė. „Rail Baltica“ statybos vėluoja jau penkerius metus. O projekto sąmata išaugo jau keturis kartus. Deficitas jau gali siekti 19 mlrd. eurų. „Rail Baltica“ sujungs Taliną, Parnu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą. Lietuvoje šis ruožas tęsis 392 km.
                                Paskutinis taisė John; 2024.12.13, 19:51.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Lol whut?
                                  Į Lenkijos pusę šiuo metu nevyksta literaliai jokie statybos darbai. Ar žemės paėmimą bent jau padarė?

                                  O šita citata, deja, yra arčiau tiesos. Tik vėlavimas ne "penkerius metus", o kažkur arčiau dešimties metų.
                                  Tikriausiai jie sneka apie ateiti o ne praeiti. Neseniai buvo sneketa apie tai kad ruoza nuo Lenkijos sienos iki Marijampoles nusprende judinti, tai panasu kad artimiausiu metu ta vieta spartins. Man atrodo labai racionaliai sneka - padaryt ruoza lenkija - kaunas - panevezys, o paskui jau ziuret kiek yra pinigu ir koks latviu progresas.
                                  Paskutinis taisė vital7777; 2024.12.14, 12:43.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    „Rail Baltica“ vėžė labiausiai koncentruojasi į Lenkijos pusę.

                                    Lol whut?
                                    Na, 360 milijonų.

                                    Comment


                                      Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                                      Man atrodo labai racionaliai sneka - padaryt ruoza lenkija - kaunas - panevezys, o paskui jau ziuret kiek yra pinigu ir koks latviu progresas.
                                      Man racionaliai atrodo pradėt nuo sienos su Lenkija ir tiest iki Kauno, o ne statyt random atkarpas kažkur tarp Kauno ir Panevėžio.

                                      Comment


                                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                        Man racionaliai atrodo pradėt nuo sienos su Lenkija ir tiest iki Kauno, o ne statyt random atkarpas kažkur tarp Kauno ir Panevėžio.
                                        Ir kodėl tamsta vis dar ne projekto komandoje?

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Ir kodėl tamsta vis dar ne projekto komandoje?
                                          "Iš pradžių pasistatyk savo geležinkelį, o tik paskui galėsi kalbėt apie geležinkelius"

                                          Kas būtent iš to ką parašiau jums atrodo nelogiškai?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X