Parašė Visdarlietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Vagonų prikabinimas/atkabinimas naudojamas kai dalyje maršruto atsiranda didelis papildomas keleivių skaičius ir reikia padidinti traukinio talpą. Tada neišvengiamai reikia atlikti vagonų perkabinimą, nors realiai daliai keleivių persėsti būtų žymiai greičiau ir racionaliau. Man atrodo, kad maršrute Talinas - Varšuva traukinio užpildymas turėtų būti gana tolygus per visą maršruto ilgį.
Čia aišku jei nevertinsime, kad vėžės skirtingos ir nieko perkabinti nesigaus
P.S. gal kas žinote, ar yra tokių sąstatų su lokomotyvu ir prikabinamais vagonais, kurie gali važiuoti 200-250 km/h ?
- 1 patinka
Comment
-
Wikipedia turi sarašiuką, bet nei vienas 230 neperkopia https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...omotive-hauledParašė sleader Rodyti pranešimąP.S. gal kas žinote, ar yra tokių sąstatų su lokomotyvu ir prikabinamais vagonais, kurie gali važiuoti 200-250 km/h ?Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.12.05, 17:24.
- 2 patinka
Comment
-
Traukinys tuo ir geras, kad gali prasimankštinti ir išgerti kavos neišlipdamas iš jo.Parašė alga Rodyti pranešimąPrisidėsiu prie tų, kurie mano, kad persėdimas yra ne deal breakeris, o no big dealas. Kad ir kiek nedaug esu keliavęs traukiniu, persėdimai man nekėlė jokio streso. Tiesioginiai reisai svarbūs nebent naktinių traukinių atveju. Sakyčiau, važiuojant iš Suvalkų į Berlyną proga Varšuvoj pusvalandžiui išlipti, prasimankštinti, išgerti kavos kaip tik pagerina gyvenimo kokybę. Na, ir, aišku, kitas reikalas yra Vokietijos variantai, kai persėsdamas kokiam užkampy sužinai, kad tavo traukinys atšauktas. Lietuvoj tokie atvejai reti, ir, reik tikėtis, nepadažnės.
Dar čia kai kurie diskusijos aspects priminė viena viral video: https://youtu.be/3W40tBACFbIAš neliūdnas - aš blaivus
- 3 patinka
Comment
-
Nereikia visko vertinti iš vilniečio pozicijos, pabandyk į tai pažiūrėti kaip žmogus.Parašė John Rodyti pranešimą
Vilnius-Kaunas sprestų labai daug: tiesioginiai traukiniai į Varšuvą ar toliau.
-
- 1 patinka
Comment
-
*paprastas žmogusParašė gerietis Rodyti pranešimą
Nereikia visko vertinti iš vilniečio pozicijos, pabandyk į tai pažiūrėti kaip žmogus.
Comment
-
grafikas nėra pats aiškiausias, blogai supratai.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Anksčiau buvo pavaizduotas kaip vienas. Jei būtų be persėdimų, nesuprantu kodėl nebūtų palikę taip pat. Mano supratimu, tai yra traukiniai su koordinuotais persėdimais Kaune. Iš dalies spėčiau dėl to kad norima kiek sutaupyti ant traukinių, traukiniams važiuojantiems toliau Elk reikės turėti galimybę naudotis dviem elektrifikacijos standartais (3kV DC ir 25kV AC), kas prideda kainos. Jei dalis traukinių važinėja tik tarp Lietuvos ir Estijos, tai jiems visiškai nėra reikalo turėti papildomos įrangos ir tokiu būdu galima sutaupyti pinigų.
Išvis čia tik koncepcija, kaip važiuoti ir kokiais traukiniais spręs vežėjai bet koncepcijoje nėra persėdimų.
Iš kelių grafikų bandė vieną sujungti kad mandriau būtų ir nesąmonė gavosi, 13PL pagal koncepciją stotų ir Kauno oro uoste ir Kauno stotyje, 13 stotų Kauno oro uoste, 29 regioninis suveltas visai, pilna klaidų.
Paskutinis taisė jan; 2024.12.05, 22:52.
Comment
-
Tai ir žiūriu kaip žmogus. Didžiausias regiono populiacijos centras, kaip bebūtų. By far didžiausia keleivių rinka.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Nereikia visko vertinti iš vilniečio pozicijos, pabandyk į tai pažiūrėti kaip žmogus.
Comment
-
Nutrūko valdžios ir vėl iš pradžios...Parašė John Rodyti pranešimą
Tai ir žiūriu kaip žmogus. Didžiausias regiono populiacijos centras, kaip bebūtų. By far didžiausia keleivių rinka.
Na nėra pinigų.
Taip, būtų gerai jeigu būtų. Tačiau pinigus duoda ES, ir jų prioritetas yra bėgiai iki Talino. Ar siūlai dėti skersą ir netiesti bėgių iki Latvijos? Lyg suaugę žmonės susirinkę. Pranešimų kokie latviai protingi ir kaip pinigų bus tiek kiek reikia nebėra, kažkiek sunormalėjo diskusija. Tačiau dabar būtinai reikia spardyti kitą nustipusį kuiną-vėžę į Vilnių. Nu nebus, nesvarbu kiek čia marškinius besiplėšytum. Čia net nešnekant apie pasekmes vietoj KUN-LV statant KUN-VLN. Totalus susipykimas su latviais ir estais bei ES.
- 5 patinka
Comment
-
2018 dokumente yra taip pavaizduota. Nemanau kad atskyrimas yra tik šiaip sau.Parašė jan Rodyti pranešimą
grafikas nėra pats aiškiausias, blogai supratai.
Išvis čia tik koncepcija, kaip važiuoti ir kokiais traukiniais spręs vežėjai bet koncepcijoje nėra persėdimų.
Iš kelių grafikų bandė vieną sujungti kad mandriau būtų ir nesąmonė gavosi, 13PL pagal koncepciją stotų ir Kauno oro uoste ir Kauno stotyje, 13 stotų Kauno oro uoste, 29 regioninis suveltas visai, pilna klaidų.
- 1 patinka
Comment
-
Kurioje vietoje ES paminėjo, kad Kaunas-Ryga yra didesnis prioritetas, nei Kaunas-Vilnius?Parašė B.S. Rodyti pranešimąNutrūko valdžios ir vėl iš pradžios...
Na nėra pinigų.
Taip, būtų gerai jeigu būtų. Tačiau pinigus duoda ES, ir jų prioritetas yra bėgiai iki Talino. Ar siūlai dėti skersą ir netiesti bėgių iki Latvijos? Lyg suaugę žmonės susirinkę. Pranešimų kokie latviai protingi ir kaip pinigų bus tiek kiek reikia nebėra, kažkiek sunormalėjo diskusija. Tačiau dabar būtinai reikia spardyti kitą nustipusį kuiną-vėžę į Vilnių. Nu nebus, nesvarbu kiek čia marškinius besiplėšytum. Čia net nešnekant apie pasekmes vietoj KUN-LV statant KUN-VLN. Totalus susipykimas su latviais ir estais bei ES.
Comment
-
1. Kurioje vietoje ES paminėjo kad Kaunas-Vilnius yra didesnis prioritetas nei Kaunas-Ryga?Parašė John Rodyti pranešimą
Kurioje vietoje ES paminėjo, kad Kaunas-Ryga yra didesnis prioritetas, nei Kaunas-Vilnius?
2. Jau n kartų kartojo kad prioritetas yra bėgiai iki Talino.
Tai nutiesk tuos bėgius į Taliną be Kaunas-Latvija, ir tada galėsi gaišinti kitų laiką su tamstos rožinėmis svajonėmis.
Comment
-
Toje pačioje kurioje Latviai susiprato kad ir kaip jie norėtų kad bėgiai pro Rygą eitų, jiems svarbiausia pastatyti trasą nuo Lietuvos iki Estijos, ir kadangi pinigų nėra, tai bus pigiausias būdas aplenkiantis Rygą.Parašė John Rodyti pranešimą
Kurioje vietoje ES paminėjo, kad Kaunas-Ryga yra didesnis prioritetas, nei Kaunas-Vilnius?
Comment
-
Tai paimk ir pacituok EK, kad bėgiai iki Vilniaus yra svarbiausia projekto dalis. Kam čia dabar pilstyti vandenį iš tuščio į kiaurą...Parašė John Rodyti pranešimąTai, kaip suprantu, niekas negalės pacituoti konkrečios vietos, kur EK sako, kad bėgiai iki Vilniaus nėra prioritetas, bet iki Talino yra.
Laukiame!
- 2 patinka
Comment
-
Jeigu EK išvis nenurodė, o panašu nenurodė, kuri specifiškai projekto dalis yra svarbiausia, tai sprendžiame patys.Parašė B.S. Rodyti pranešimąTai paimk ir pacituok EK, kad bėgiai iki Vilniaus yra svarbiausia projekto dalis. Kam čia dabar pilstyti vandenį iš tuščio į kiaurą...
Laukiame!
- 1 patinka
Comment
-
EK nesprendžia tokių techninių klausimų, čia mums reikia į tai atsakyti pirmiausia. Bent iš dabar nueinančios valdžios nei karto nieko negirdėjau, kurios linijos yra prioritetai (tiksliau pati RB II nelabai matėsi, kad yra kažkoks svarbus projektas). Negu EK už mus į tai turi atsakyti?Parašė B.S. Rodyti pranešimąTai paimk ir pacituok EK, kad bėgiai iki Vilniaus yra svarbiausia projekto dalis. Kam čia dabar pilstyti vandenį iš tuščio į kiaurą...
Laukiame!
Comment
-
Tamsta, nelaikykite kitų durneliais, nes pats į tokį darotės panašus.Parašė John Rodyti pranešimąTai, kaip suprantu, niekas negalės pacituoti konkrečios vietos, kur EK sako, kad bėgiai iki Vilniaus nėra prioritetas, bet iki Talino yra.
Atsidarykite elementarų Rail-Baltica koncepcijos aprašymą ir ten juodu ant balto parašyta, koks yra šio projekto tikslas, o tikslas ir apibrėžia uždavinius.
Tamsta, aišku, vistiek reikalausite pacituoti konkrečios vietos, kur EK sako, kad bėgiai iki Vilniaus nėra prioritetas. Tai lygiai taip pat galima, prašyti pacituoti vietą, kur EK sako, kad bėgiai iki Ariogalos nėra prioritetas.Rail Baltica – North-South railway axis
The Rail Baltica project is a symbolic return of the Baltic States to Europe – until the Second World War the Baltic States were already connected to Europe with 1435 mm wide. But since the middle of 20th century the Baltic countries have been mainly linked to an East-West railway axis using the Russian gauge 1520 mm rails, reflected in current rail traffic flows. Today most rail freight traffic transported by railway in Baltic states originates from CIS countries, in particular from Russia, and rail transport services are mainly provided on East – West axis using existing 1520 mm gauge system which makes it difficult and costly to interconnect the Baltics with the rest of EU via Poland. Therefore, there is a full consensus on the need to eliminate the Baltic missing rail link of the EU’s North Sea – Baltic TEN-T Core Network Corridor ensuring full integration of Estonia, Latvia and Lithuania into the single European railway area.
- 10 patinka
Comment
Comment