Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Signalizacija ir stotys irgi bus užbaigti iki "2028" visame Kaunas-Panevėžys ruože? Ir RB1?
    Dėl stočių klausimas, kadangi jos buvo planuotos gerokai vėliau, taipogi su Panevėžio stotimi - gali būti kad pradžioje bus naudojama stotis toli nuo miesto. Signalizacija manau turėtų egzistuoti tam ruožui tuo laiku.

    Parašė John Rodyti pranešimą
    O tai kaip su normaliu RB Kaunas-PL siena ruožu? Išvis nebebus statomas, jei RB bus įrenginėjama signalizacija?
    Planas gana ilgai jau buvo turėti RB1 kartu su RB2 Kaunas-PL, abi tvarkingas. RB1 pagriebia keletą stočių kur norima daugiau daryti su europine vėže, kaip pvz. Kazlų Rudą, ir visiškai ją apleisti būtų pasmerkimas investicijoms į ją būti iššvaistytomis, kas gal tau patiktų nes visada kalbėjai kad ten pinigai iššvaistyti, bet yra noras visą tai išnaudoti vis dėl to. Su Kaunas-PL siena ruožu turėtume kitų metų gale jau kažką matyti, nes daug maž tada bus užbaiginėjamos žemės paįmimo procedūros.

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Palemonas-Jonavos tiltas irgi?
    Manau taip. Buvo tas neįvykęs pirkimas, bet Facebook'e komentavo kad planuoja Kaunas-Šveicarija (praktiškai Palemonas-Tiltas) ruožo pirkimą pabaigti kitų metų pirmais trim mėnesiais jei gerai atsimenu. Man didžiausias klaustukas vis dar pats tiltas, bet girdžiu kad ten juda reikalai jau.

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nu bleeeeeemba, tiek daug shaky ir abejotinų teiginių/aspiracijų, kad duodu ranką nukirst, kad taip nebus. Nebent nauja valdžia ims 24/7 viską forsuoti. Nors naujas susisiekimo ministras kol kas daug vilčių neteikia
    Na man atrodo kad daug shaky iš jūsų ateina, nes man tai bent jau dėl sankasos ir bėgių statybų stipriai aišku. Forsavimas tai kaip ir dabar jau vyksta sakyčiau, tiesiog nėra jokio išorinio rėkavimo nes yra pilnas supratimas iš abiejų pusių kad reikia judėti ir išorinis rėkavimas kad "nejuda niekas, judėkit greičiau" teturi šansus sulėtinti progresą pritraukiant nuomonių kad čia viską stabdyti dėl to reikia vietoj to kad pagreitėtų.

    Comment


      Jep, labai forsuojama viskas, Jonavos tiltas jau trečius metus "forsuojamas". Bet tai Džysus, iš kur toks beribis hyperoptimizmas ir naivumas tikėti, kad kažkokiu beprecedenišku ir stebuklingu būdu nuo šiol viskas ims judėti kaip sviestu patepta, nors iki šiol lietraliai VISKAS beviltiškai vėlavo pačiose lengviausiose atkarpopse ir yra visiškai akivaizdu, kad dabartiniai 2030 deadlainai neturi net menkiausių šansų būti įgyvendinti. Why?

      Comment


        Dėl Jonavos tilto mano teorija tokia, kad buvo perdaromi sprendimai geriau pritaikant tankams vežti.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Tilto statybvietė šiandien. Judėjo krutėjo, gaila tokį patį judesį norėjosi matyti per praėjusius du metus

          Comment


            Verslo žiniose yra mokamas straipsnis apie Rail Baltica eigą: https://www.vz.lt/statyba-ir-nt/2024...ip-viena-diena

            Ten rašoma, kad tiltas buvo sustojęs, nes buvo keičiami sprendiniai. Bet su poliais baigta, sukalta 300 jų iki 25 metų gilyn ir dabar vyksta kilimas aukštyn. Darbai apie metus nusikelia.

            Comment


              „Rail Baltica“ statybose – naujas 12,1 km statybų ruožas, kitąmet planuojama, kad darbai vyks 114 km atkarpoje

              Strateginį LTG grupės projektą „Rail Baltica“ įgyvendinanti bendrovė „LTG Infra“ paskelbė viešąjį pirkimą sankasos, inžinerinių statinių ir vietinės reikšmės kelių statybos darbams tolimesniame Šėta–Ramygala ruože (12,1 km). Spalį bendrovė pasirašė sutartį dėl rangos darbų Šėta–Ramygala 17,1 km ruože. Visas šis ruožas sudaro 29,2 km.

              Užbaigti pirkimo procedūras ir rangos sutartį pasirašyti numatoma kitų metų antrąjį ketvirtį. 2025 m. suplanuota sudaryti sutartis dėl rangos darbų įgyvendinimo atkarpose nuo Kauno iki Šveicarijos, nuo Ramygalos iki Berčiūnų ir nuo Berčiūnų iki Joniškėlio. Ateinančiais metais numatoma, kad aktyvūs statybos darbai „Rail Baltica“ projekte bus pradėti visuose šiuose ruožuose – viso 114 km atkarpoje.

              Kitame svarbiame ruože nuo Lenkijos iki Kauno (Jiesios) šiuo metu jau baigta teritorijų planavimo procedūra ir pradėtos žemės įsigijimo procedūros, vykdomas projektavimo paslaugų pirkimas.

              Comment


                Straipsnis iš "Jonavos žinių" apie įsibėgėjančius tilto antžeminius darbus, straipsnyje yra keletas įdomių foto https://www.jonavoszinios.lt/naujien...8TRdG4FB91D_UQ

                Comment


                  Parašė Lašas Rodyti pranešimą
                  Straipsnis iš "Jonavos žinių" apie įsibėgėjančius tilto antžeminius darbus, straipsnyje yra keletas įdomių foto https://www.jonavoszinios.lt/naujien...8TRdG4FB91D_UQ
                  LinkedIn'e pasidalino polio apkrovos statinio bandymo įrašu.

                  Comment


                    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
                    Straipsnis iš "Jonavos žinių" apie įsibėgėjančius tilto antžeminius darbus, straipsnyje yra keletas įdomių foto https://www.jonavoszinios.lt/naujien...poliu-bandymai
                    Pridedu citatų:
                    „Bandymų apkrova susijusi su tilto nuosavu svoriu, projektavimo atsarga ir poveikiais, pasireiškiančiais tiltui – pavyzdžiui, traukinių apkrova, vėjo apkrova, apledėjimu, temperatūriniais ir kitais poveikiais. Maksimali bandymo apkrova – 2280 tonų (arba 22 800 kiloniutonų) – yra įspūdingas infrastruktūros testas. Tai rodo ir jos būsimą ilgaamžiškumą“, – kalbėjo „Rail Baltica“ įgyvendinančios bendrovės „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas.

                    Bandymo metu polis palaipsniui buvo veikiamas didele apkrova iš viršaus, tuo pačiu fiksuojant jo nuosėdį. Atlikti bandymai turi atitikti apskaičiuotų polių vertikalias laikomąsias galias.

                    „Pirmieji testavimo darbai buvo sėkmingi, o tai reiškia, kad rangovas galės pradėti galvenų betonavimo darbus. Ant jų kils tilto kolonos – nuo požeminių darbų pereiname prie viršutinių“, – teigė „LTG Infra“ vadovas.

                    Numatyti polių statinės ir dinaminės apkrovos bandymai, kurių metu bus nustatoma polių ašinė laikomoji galia, taip pat dviejų tipų akustiniai polių bandymai. Akustinių bandymu metu per poliuje jau įmontuotus vamzdelius su ultragarsu bus stebimas garsas (aidas) jo viduje, taip pat į polius bus smūgiuojama sukeliant garso bangas. Prietaisai nustato akustinių bangų elgesį polyje, t. y. ar jame nėra norminių nuokrypių.

                    Rangovo skaičiavimu, greitasis traukinys per Neries tiltą pravažiuos per 23 sekundes.

                    Comment


                      Tai nors ir situacija toli gražu nėra gera, paskutiniu metu gerų naujienų ir bent kažkokio progreso turime. Čia ne varžybos, bet manau tie kur keliais puslapiais atgal garbino Latvius dabar jau to daryti nebegalėtų, žiūrint kaip kontrastingai skiriasi projekto progreso persvektyvos tarp abiejų šalių kelių metų laikotarpyje.

                      Comment


                        Aršiausias latvininkas jau nebesireiškia.

                        Comment


                          Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
                          Tai nors ir situacija toli gražu nėra gera, paskutiniu metu gerų naujienų ir bent kažkokio progreso turime. Čia ne varžybos, bet manau tie kur keliais puslapiais atgal garbino Latvius dabar jau to daryti nebegalėtų, žiūrint kaip kontrastingai skiriasi projekto progreso persvektyvos tarp abiejų šalių kelių metų laikotarpyje.
                          Nekalbant apie Latviją (man ji rūpi mažiausiai), kokios yra RB progreso perspektyvos "kelių metų laikotarpyje"? Ypač atkarpų, kurios yra realiai svarbios Lietuvai t.y. Kaunas-PL ir Kaunas-Vilnius?

                          Comment


                            Tai pagaliau tiltas pajudėjo, pasirašomos sutartys naujom atkarpom - perspektyvos atrodo lyg ir neblogos. Na taip, stočių neturime kaip latviai...

                            Comment


                              Kokiom naujom atkarpom? Nuo Jonavos link Panevėžio t.y. iš niekur į niekur? Jeigu įdomu tik matyti paveiksliukus su vykstančiomis statybomis, tai ok. Visgi, jeigu aktualu, kad Lietuva būtų sujungta geležinkeliu su Lenkija, o Kaunas su Vilniumi, tai reikalai ir toliau atrodo labai blogai. Dabar statoma ir toliau planuojama plėsti atkarpa yra by far mažiausiai Lietuvai svarbi atkarpa, kuomet svarbiausiose atkarpose vyksta "projektavimo" (t.y. iš esmės jokie) darbai ir neaišku, kada, ir ar išvis, ten ten prasidės kokios nors statybos.

                              Comment


                                Jei maskvėnai eis nuo Daugpilio, kažkur Aukštaitijoje reiks laikyti frontą. Ir geležinkelis Jonava-Panevėžys tada bus labai į temą.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  Jei maskvėnai eis nuo Daugpilio, kažkur Aukštaitijoje reiks laikyti frontą. Ir geležinkelis Jonava-Panevėžys tada bus labai į temą.
                                  Tai ir dabar yra geležinkelis Jonava-Panevėžys. Gal tik kokią ~1km ilgio nuovažą ties Šeduva reiktų pastatyti patogesniam pasukimui link Panevėžio.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Kokiom naujom atkarpom? Nuo Jonavos link Panevėžio t.y. iš niekur į niekur?
                                    Na, pietinės tilto prieigos jau yra pusiaukelėje tarp Jonavos ir Karmėlavos. Nuo Karmėlavos trasa - greta senojo geležinkelio. Tai bendrai paėmus iki Palemono ~15 km nutiesti nemanau, kad labai problematiška.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Na, pietinės tilto prieigos jau yra pusiaukelėje tarp Jonavos ir Karmėlavos. Nuo Karmėlavos trasa - greta senojo geležinkelio. Tai bendrai paėmus iki Palemono ~15 km nutiesti nemanau, kad labai problematiška.
                                      Būtent, ir leopardai galės būti permetami į frontą iš Vokietijos geležinkeliu neperkraunant.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Kokiom naujom atkarpom? Nuo Jonavos link Panevėžio t.y. iš niekur į niekur? Jeigu įdomu tik matyti paveiksliukus su vykstančiomis statybomis, tai ok. Visgi, jeigu aktualu, kad Lietuva būtų sujungta geležinkeliu su Lenkija, o Kaunas su Vilniumi, tai reikalai ir toliau atrodo labai blogai. Dabar statoma ir toliau planuojama plėsti atkarpa yra by far mažiausiai Lietuvai svarbi atkarpa, kuomet svarbiausiose atkarpose vyksta "projektavimo" (t.y. iš esmės jokie) darbai ir neaišku, kada, ir ar išvis, ten ten prasidės kokios nors statybos.
                                        Latviams prioritetinis ruožas yra LT/LV siena - Ryga, o mums Kaunas - LT/LV siena. Turbūt dėl to, kad nuo Kauno iki Lenkijos yra šokia tokia linija.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Latviams prioritetinis ruožas yra LT/LV siena - Ryga, o mums Kaunas - LT/LV siena. Turbūt dėl to, kad nuo Kauno iki Lenkijos yra šokia tokia linija.
                                          Mums yra px, kas yra prioritetas latviams. Lietuvai No.1 prioritetas yra Lenkija-Kaunas. No.2 prioritetas Kaunas-Vilnius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X