Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kad netaip, tai tamsta visada "LaTViAi TuRėS StOtĮ, LT šIkNoJ, išmesti 360 mln, tunelis pro kalną, statybų nevyksta, šansai praleisti, tiltas nepajudėjo per 2 metus". Whatevs, ką galėjai įtikint, jau įtikinai, kitiems tik papildomo scrollinimo.

    Comment


      Klausimas, kam dar daugiau reikia scrollinti. Atsiversk praeitą puslapį - iš pirmų 13 pranešimų, 8 yra apie latvių 'verkimą', nesugebėjimą statyti infrastruktūros, pER bRanGiAs sToTIS ir pan. Cituojamas kažkoks su transportu nesusijęs žmogus, rašoma klaidinga informacija (be šaltinių) apie finansavimo pirmam etapui Latvijoje mažinimą. Esu patagginamas ir aš, tad mano nuomonė yra, panašu, laukiama. Tad kodėl tu stebiesi, kad aš ją čia parašau? Ir turi gi kas nors ant žemės sugrąžinti pagiežingus ir pavydžius artojus, kuriems ir Lenkijos CPK hubas, turbūt, tebus 'tik pastatas', kuris savo svarba niekada neprilygs nenaudojamam geležinkelio ruožui tarp Marcinkonių ir Baltarusijos sienos.

      Apskritai, tai šios temos lygis yra itin žemas, dauguma žmonių visiškai nesigaudo ką kalba ir tik 'gina' Lietuvą bei ieško bet kokio pateisinimo tam, kas buvo padaryta ar yra daroma čia. Tai atrodo apgailėtinai, primena rusiškus forumus, kur žmonės visada gina valdžią be jokio kritinio mąstymo. Sėkmės toliau besimetant ad hominem, kitur nelabai sekasi.

      Comment


        apima svetima geda skaitant pono VLR bezabrazijas. Zmogus visiskai atitrukes nuo realybes... dieve dieve...

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą
          Apskritai, tai šios temos lygis yra itin žemas
          Puikiai pastebeta, labai gera savikritika is tamstos puses!

          Comment


            Aš paaiškinau, dėl ko šios temos lygis yra žemas ir ten savikritikos nebuvo, tad nelabai žinau, apie ką tu.

            Bet kokiu atveju, grįžtant prie temos, gana įdomus interviu su Latvijos transporto ministru. Labai daug kalba ir apie Rail Baltica. Deja, tik rusiškai, tad man nebuvo lengva žiūrėti, bet gal kam bus įdomu:


            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą
              Aš paaiškinau, dėl ko šios temos lygis yra žemas ir ten savikritikos nebuvo, tad nelabai žinau, apie ką tu.

              Bet kokiu atveju, grįžtant prie temos, gana įdomus interviu su Latvijos transporto ministru. Labai daug kalba ir apie Rail Baltica. Deja, tik rusiškai, tad man nebuvo lengva žiūrėti, bet gal kam bus įdomu:
              Kas nesuprantat rusiškai, galit pažiūrėti kaip atrodo į miltus ikantis katinas.

              TL;DR:
              Riga Hbf ir RIX nelabai buvo įtrauktos į ES finansavimą.
              Pirmoje fazėje persėdimas ne Salaspils, bet dar už 5 km. Tipo, Gustonys.
              Riga Hbf tiltas gal antroje fazėje. Nes pagudravo ir tilto statybą išskaidė gabaliukais. Pirmoje fazėje - poliai ir gal kolonų atraminė konstrukcija ( rostverkas , ledlaužiai ir pan. Bet nebūtinai, šita vietą numuilino
              Dviračių laikikliai Škodose. Darysim rekonstrukciją už kažkiek, Europa mum padės, kaltųnėra, jūsniekonesuprantat.

              Apie AB jau patingėjau klausytis.

              Comment


                Pasidalinau racionaliai ministro dėstoma informacija, kuri yra viešai prieinama ir lengvai patikrinama, bet eilinį kartą buvau užsipultas Patinka spaudinėtojų klano nario, rašinejančio kažkokias bevertes blevyzgas.

                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Kas nesuprantat rusiškai, galit pažiūrėti kaip atrodo į miltus ikantis katinas.

                TL;DR:
                Riga Hbf ir RIX nelabai buvo įtrauktos į ES finansavimą.
                Pirmoje fazėje persėdimas ne Salaspils, bet dar už 5 km. Tipo, Gustonys.
                Riga Hbf tiltas gal antroje fazėje. Nes pagudravo ir tilto statybą išskaidė gabaliukais. Pirmoje fazėje - poliai ir gal kolonų atraminė konstrukcija ( rostverkas , ledlaužiai ir pan. Bet nebūtinai, šita vietą numuilino
                Dviračių laikikliai Škodose. Darysim rekonstrukciją už kažkiek, Europa mum padės, kaltųnėra, jūsniekonesuprantat.

                Apie AB jau patingėjau klausytis.
                - Taip, Rygos centrinė ir RIX stotys nebuvo įtrauktos į pirmą etapą, ką jau sakiau daugybę kartų ir visi tai žino. Taip pat nebuvo įtraukta Vilnius - Kaunas atšaka ir daug kitų darbų. Tai kas? Ką tu tuo bandai pasakyti?
                - Apie kokį tiksliai 'gudravimą' kalbi, kai pats ministras sako, kad tilto statymo pradėjimas buvo klaida

                Jei nori pasižiūrėti kaip atrodo šikantis katinas, pasiskaityk Skuodžio verkimą Facebooke. Tada nuoširdžiai palygink su šituo interviu, tik pirma išsitrauk galvą iš smėlio.

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                  Jei nori pasižiūrėti kaip atrodo šikantis katinas, pasiskaityk Skuodžio verkimą Facebooke. Tada nuoširdžiai palygink su šituo interviu, tik pirma išsitrauk galvą iš smėlio.
                  tu turi darba isvis?

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                    Pasidalinau racionaliai ministro dėstoma informacija, kuri yra viešai prieinama ir lengvai patikrinama, bet eilinį kartą buvau užsipultas Patinka spaudinėtojų klano nario, rašinejančio kažkokias bevertes blevyzgas.

                    - Taip, Rygos centrinė ir RIX stotys nebuvo įtrauktos į pirmą etapą, ką jau sakiau daugybę kartų ir visi tai žino. Taip pat nebuvo įtraukta Vilnius - Kaunas atšaka ir daug kitų darbų. Tai kas? Ką tu tuo bandai pasakyti?
                    - Apie kokį tiksliai 'gudravimą' kalbi, kai pats ministras sako, kad tilto statymo pradėjimas buvo klaida

                    Jei nori pasižiūrėti kaip atrodo šikantis katinas, pasiskaityk Skuodžio verkimą Facebooke. Tada nuoširdžiai palygink su šituo interviu, tik pirma išsitrauk galvą iš smėlio.
                    Pagudravimas tai, kad Dauguvos tiltą sudalino į daug etapų ir jiems neužtikrino finansavimo. Ir dabar potencialiai 5-7 metus gali turėti papildomus ledlaužius. O vėliau ir ledlaužius su kolonomis, nes toks etapavimas.

                    Gal gali pakomentuoti ir jo poziciją dėl pietinės dalies projektavimo darbų?

                    Ir primenu kad būtent latviai, feilindami terminus, priešinosi RB rangos atsakomybės perdavimui nacionalinėms bendrovėms.

                    Ir šiaip: nepatinka - neskaityk, tai neprivaloma.

                    Ir skirtingai nuo tavęs, aš parašiau šio interviu pagrindinių tezių santrauką.

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                      Pasidalinau racionaliai ministro dėstoma informacija, kuri yra viešai prieinama ir lengvai patikrinama, bet eilinį kartą buvau užsipultas Patinka spaudinėtojų klano nario, rašinejančio kažkokias bevertes blevyzgas.
                      Kad tavo Patinka spaudinėtų klane yra tik Jonelis. Tai jau turėtų būti didelis ženklas susimąstyti.

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                        Pagudravimas tai, kad Dauguvos tiltą sudalino į daug etapų ir jiems neužtikrino finansavimo. Ir dabar potencialiai 5-7 metus gali turėti papildomus ledlaužius.
                        Etapavimas yra gudravimas? Ką? Kokius čia beverčius šūdus rašinėji?

                        Ir nieko nėra blogo turėti nuo infliacijos apsaugotus ledlaužius, nes jie vis tiek galiausiai bus naudojami Rail Baltica tiltui, kurį ES finansuos antrame etape. Latviai nėra pastatę nieko, kas nebus naudojama. Tuo tarpu Lietuvos transporto obliukai ištaškė didenę dalį milijardo (skaičiuojant šių laikų eurais) nenaudotinam ruožui.

                        Comment


                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                          Kad tavo Patinka spaudinėtų klane yra tik Jonelis. Tai jau turėtų būti didelis ženklas susimąstyti.
                          Na nereikia - pora pranešimų ir liutas palaikino.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Na nereikia - pora pranešimų ir liutas palaikino.
                            Aš tik priminsiu, kad tu buvai tas, kuris aiškino visiškas nesąmones, kad už 360 milijonų pastatyta RB1 trasa bus panaudota normalios RB trasos statybai, po ko netrukus paaiškėjo, kad taip nebus

                            Comment


                              No problem - ne visada būnu teisus. Bet jokių problemų kaip tamsta su VLR neturiu - tai buvo reikalinga trasa tuo metu.

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                No problem - ne visada būnu teisus. Bet jokių problemų kaip tamsta su VLR neturiu - tai buvo reikalinga trasa tuo metu.
                                Nebuvo, nes ji nebuvo naudojama, ir praktiškai nėra naudojama iki šiol, neskaitant kelių parodomųjų reisų.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Nebuvo, nes ji nebuvo naudojama, ir praktiškai nėra naudojama iki šiol, neskaitant kelių parodomųjų reisų.
                                  Buvo.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Buvo.
                                    Deja nebuvo. Iš esmės į balą išmesti 360 milijonų Eur tų laikų pinigais, pastatant geležinkelį netinkamą naudojimui be jokios perspektyvos kam nors pritaikyti ar naudoti ateityje, neskaitant keleto parodomųjų traukinių. Ginti ir teisinti tokią nesąmonę gali tik visiškai temoje nesusigaudantys profanai.

                                    Comment


                                      Deja, buvo.

                                      Comment


                                        Skuodis ir dabartinė LTG vadovybė nesutinka panašu. Iš jo FB:

                                        Kažkada pasistatėme Europos standarto bėgius (juos vadinu „lėtaisiais“) nuo Lenkijos iki Kauno, bet niekaip negaliu suvokti, kodėl jie tuomet pastatyti „kreivi“ (dėl ko juos dabar turime „ištiesinti“) ir kaip tuomet nebuvo kartu įdiegta signalizacijos sistema. Tiesa pasakius, negali suvokti ir dabartinė LTG vadovybė. Ką reiškia jos trūkumas? Kad eismą, šiek tiek sutirštinus, reguliuojame vėliavėlėmis ir mobiliaisiais telefonais. Dėl to negalima rizikuoti ant bėgių statant keleivinių traukinių, o dabartinis krovininių traukinių pralaidumas yra keturis kartus mažesnis, nei galėtų būti. Tai kur kritikai buvote pastaruosius dešimtmečius?
                                        Neblogai parodo Patinka spaudinėtojų argumentacijos lygį ir bendrą supratimą apskritai.

                                        Kaip ir tokie variantai kaip:
                                        - Latvijos ministras video: mes susiknisome su vagonų nepritaikymu dviračiams, tai mūsų kaltė
                                        - Patinka spaudinėtojas: ahaha latviai neranda kaltų dėl vagonų nepritaikymo dviračiams
                                        - Klanas: *griausmingi aplodismentai*
                                        Paskutinis taisė VLR; 2024.10.19, 08:36.

                                        Comment


                                          Pasirodo, anot Skuodžio, PKP atvažiuodavo rusiška vėže arba krovininių traukiniu. Įdomu.

                                          Skuodžio ministravimo metu LTG ir toliau stebėsis savo neveiklumu, ar įrengs signalizaciją? Sakote vėlu? O anksčiau nebuvo galima? Gal Skuodis įvardino kas konkrečiai kaltas, kad ruože nėra jokios signalizacijos?

                                          Skuodis ir toliau demonstruos visišką nesupratimą apie žemės paskirtis ir planavimo procedūras? Ir geriau paverks snukiaknygėj, bet nieko nedarys.

                                          Gal latvių ministras įvardino kas konkrečiai rengė ir tvirtino technines specifikacijas sąstatų pirkimui ir pamiršo zonas neįgaliesiems, vaikų vežimėliams bei dviračiams? Kažkaip neišgirdau. Škoda negalėjo pagaminti kitaip, nei užsakyta. Todėl latviai ir sako "mes", bet kažkodėl neviešina vardo ir pavardės. Net neabejoju, kad vyko ne vienas derybinis susitikimas ir latviai matė tiek variantus, tiek brėžinius į sutartį. Bet neatsirado nei vieno, kuris pastebėtų kliurką.

                                          Ministrai ateina ir išeina, o ministerijų lodoriai lieka.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X