Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pasirašytas kontraktas Šėta-Ramygala daliai https://rail-baltica.lt/rail-baltica...arbu-sutartis/

    „Rail Baltica“ sankasos, inžinerinių statinių ir vietinės reikšmės kelių statybos pratęstos nauju 17,1 km ruožu. Europinės vėžės geležinkelio projekto įgyvendinimą Lietuvoje koordinuojanti įmonė „LTG Infra“ pasirašė ruožo Šėta–Ramygala pirmosios dalies rangos darbų sutartį. Juos už beveik 98 mln. Eur (be PVM) atliks pagrindinis rangovas, čekų įmonė „Eurovia CZ a.s.“, su partneriu AB „Eurovia Lietuva“.

    Viso ateinančių metų pradžioje bus statomas jau 65,2 km „Rail Baltica“ ruožas. „Baigiamajame etape – ir 18,9 km ruožo Kaunas–Šveicarija sankasos statybos darbų pirkimas, netrukus planuojame skelbti ir dar vienos 12,1 km sankasos darbų atkarpos pirkimą. Tiek „LTG Infra“, tiek „Rail Baltica“ projekto komanda aktyviai dirba, kad išplėstų Lietuvoje vykdomų darbų geografiją“, – kalbėjo „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas.

    Tos pačios įmonių grupės dalis „Eurovia CZ“, turinti patirties geležinkelių statybos projektuose, bus pagrindinis projekto rangovas. „Esame visiškai pasirengę sėkmingai įgyvendinti šį „Rail Baltica“ statybos etapą. Mūsų tikslas – užtikrinti, kad tiek visuomenė, tiek užsakovas liktų patenkinti matydami pažangą šiame strategiškai svarbiame projekte“, – teigė „Eurovia CZ“ filialo Lietuvoje vadovas Julius Šimkevičius.

    Po sutarties įsigaliojimo, rangovui susiplanavus darbus ir parengus darbo projektus, bus galima pradėti jų vykdymą. Planuojama, kad 17,1 km sankasos ruožas turėtų būti nutiestas iki 2027 m. pabaigos. Darbų vykdymui suplanuotas Europos Sąjungos ir valstybės biudžeto finansavimas.

    Comment


      Iki 2027 m. pabaigos? O likusios atkarpos iki kada tuomet? 2030 m.?

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Iki 2027 m. pabaigos? O likusios atkarpos iki kada tuomet? 2030 m.?
        Tai juk dirba lygiagrečiai, ne nuosekliai. Pranešime rašoma, kad kitas pirkimas bus užbaigtas artimiausiu metu ir dar vienas paskelbtas iki šių metų pabaigos.

        Comment


          Parašė Perfect Rodyti pranešimą

          Tai juk dirba lygiagrečiai, ne nuosekliai. Pranešime rašoma, kad kitas pirkimas bus užbaigtas artimiausiu metu ir dar vienas paskelbtas iki šių metų pabaigos.
          Tuomet gerai. O gal yra žinoma, kiek imlūs darbai pačių bėgių, elektros, signalizacijos statybai, jau ant paruoštų sankasų?

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Tuomet gerai. O gal yra žinoma, kiek imlūs darbai pačių bėgių, elektros, signalizacijos statybai, jau ant paruoštų sankasų?
            Pakankamai graitai su šiuolaikinėm technologijom: https://www.youtube.com/watch?v=XwiNaHmOscU

            Comment


              Beje - atnaujinta dalis LT ortofoto geoportale - galima nagrinėti kiek RB nutiesta.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Iki 2027 m. pabaigos? O likusios atkarpos iki kada tuomet? 2030 m.?
                Iki 2030 galbūt (bet čia tikrai su klaustuku) bus užbaigta visa Palemonas-Panevėžys atkarpa. Gal yra kažkokie šansai, kad bus bent jau pradėta statyti nuo Panevėžio iki Latvijos (dar priklausys kaip ten latviams seksis iki sienos ką nors nutiesti). O į Pietus nuo Kauno vargu ar bent bus pradėti realūs statybos darbai iki 2030. Gal ką nors ir pradės krapštyti su žemės paruošimu trumpose atkarpose. Ateinančių valdžių galvos skausmas bus, kokį paaiškinimą sugalvoti dėl dar vieno projekto įgyvendinimo atidėjimo, spėčiau iki ~2035, ir kokia bus ES pozicija dėl finansavimo. Kiek teko girdėti iš savo šaltinių, viltys dedamos į tai, kad ES visgi finansuos viską kaip ir ligi šiol, ypač dėl karinio mobilumo argumento. Įskaitant Kaunas-Vilnius ir Kaunas-Klaipėda. Anyway, pilnai užbaigta Lenkija-Kaunas-Latvija matyt šviečiasi, geriausiu atveju, apie 2035, o Kaunas-Vilnius kažkada link 2040, žinoma, jei nebus išvis nucancellinta.

                Čia dabartinė būklė


                Legenda


                Akivaizdu, kad Lietuva rungiasi su Latvija, kuri yra didesnėje žopoje su RB tiesimu. Kaunas-Lenkija ir Kaunas-Vilnius net planavimas neužbaigtas. Estai, meanwhile, atrodo geriausiai: turės stotį, turi by far didžiausią proporciją ruožo jau po kontraktais ar tenderiais ir jau turi viskam užbaigę planavimą. Paguoda nebent tokia, kad kol mes neužbaigsime savo ruožų tarp Latvijos ir Lenkijos, tol ir latviai su estais negalės į Varšuvą su RB nuvažiuoti
                Paskutinis taisė John; 2024.10.08, 19:47.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Paguoda nebent tokia, kad kol mes neužbaigsime savo ruožų tarp Latvijos ir Lenkijos, tol ir latviai su estais negalės į Varšuvą su RB nuvažiuoti
                  Ir tuomet spėk kas bus skaudžiai badomas pirštais.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Ir tuomet spėk kas bus skaudžiai badomas pirštais.
                    Kas bus badomas pirštais kažkada apie 2040 nėra taip svarbu, nes tada jau bus too late. Badyti pirštais reikia dabar.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Ir tuomet spėk kas bus skaudžiai badomas pirštais.
                      Tai reikia matyti ne tik Baltijos šalių kontekstą, bet ir Lenkiją. Kažkada šiame forume A|1 minėjo, kad Lenkijoje atkarpos nuo Bialystoko iki LT-PL sienos tvarkymo planavimas suplanuotas neapibrėžtoje ateityje. Tai visai gali būti, kad tie akmenys lėks į Lenkijos daržą.

                      Comment


                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                        Tai reikia matyti ne tik Baltijos šalių kontekstą, bet ir Lenkiją. Kažkada šiame forume A|1 minėjo, kad Lenkijoje atkarpos nuo Bialystoko iki LT-PL sienos tvarkymo planavimas suplanuotas neapibrėžtoje ateityje. Tai visai gali būti, kad tie akmenys lėks į Lenkijos daržą.
                        Ganėtinai apibrėžtoje, dalinosi kažkas prieš porą mėnesių nuorodomis į skelbtus viešuosius pirkimus nuo Bialystoko iki LT sienos.

                        Comment


                          Kažkada šiame forume A|1 minėjo, kad Lenkijoje atkarpos nuo Bialystoko iki LT-PL sienos tvarkymo planavimas suplanuotas neapibrėžtoje ateityje. Tai visai gali būti, kad tie akmenys lėks į Lenkijos daržą.
                          Lenkijoje Elk-LT/PL planavimas baigtas. Trasa parinkta. Klausimas kada prasidės projektavimas ir darbai. Dėl Bialystok-Elk, tai konkursas kelio rekonstrukcijos darbams, pakeičiant jį dvikeliu jau vyksta arba tuoj tuoj prasidės.

                          Comment


                            Šiaip pastebėsiu kad žemėlapis kurio John pasidalino nėra tikslus. Techniškai visa Latvijos dalis padengta kontraktu nes jie viskam vieną framework kontraktą pasirašė. Kaunas - Lenkijos siena spatial planning užbaigtas. Ir man regis Estijos yra gana daugiau kontraktais padengta.

                            Comment


                              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                              Šiaip pastebėsiu kad žemėlapis kurio John pasidalino nėra tikslus. Techniškai visa Latvijos dalis padengta kontraktu nes jie viskam vieną framework kontraktą pasirašė. Kaunas - Lenkijos siena spatial planning užbaigtas. Ir man regis Estijos yra gana daugiau kontraktais padengta.
                              Gali būti, kad outdated. Kol kas naujausias RB Gis puslapyje.

                              Comment


                                Ruože numatytos keleivinės stotelės Vaškuose, Ramygaloje, Pasraučiuose ir Ručiūnuose, o prekinės ir keleivinės stotys – Joniškėlyje ir Jonavoje. Jos sujungtų pagrindinę „Rail Baltica“ liniją su Lietuvos regionais.


                                Ruožą nuo Kauno iki Latvijos sienos numatoma užbaigti iki 2029 m. rugpjūčio, čia bus nutiesta beveik 170 km geležinkelio.

                                Vyriausybė trečiadienį pritarė, kad europinės geležinkelių vėžės „Rail Baltica“ ruože nuo Kauno iki Latvijos sienos būtų įrengtos naujos stotys ir stotelės su inžinerine infrastruktūra.

                                Comment


                                  LTG: iki 2030 metų tikimasi sukurti bendrą Europos geležinkelių sistemą
                                  Gerinant tarptautinį susisiekimą geležinkeliais Europoje, iki 2030 metų planuojama įdiegti bendrą žemyno geležinkelių sistemą, kuri apjungtų traukinių tvarkaraščius, bilietų pardavimą ir klientų aptarnavimą...

                                  ...Susisiekimo ministerija anksčiau teigė, kad visą „Rail Baltica“ projektą numatyta užbaigti 2030 metais, o sujungti Lietuvos ir Lenkijos vėžes tikimasi jau 2028 metais...

                                  Comment


                                    "Teks skubiai pastatyti geležinkelio magistralę Maskva-Naujieji Vasiukai..." © Grosmeisteris O. Benderis

                                    Comment


                                      Latviai jau verkia garsiai ir tarptautinėje arenoje.
                                      5x pabrangimas, mumsniekasniekonesakė, otaigeriauasfaltąsuklojam, įberlynąišsalaspilonieksnevažiuos, duokitbabkių.

                                      Delfi, šiandien.

                                      Comment


                                        Latvijos ministras: turi būti metams įšaldytas „Rail Baltica“ projektas https://www.delfi.lt/verslas/transpo...ktas-120056453

                                        Latvija negali sau leisti „Rail Baltica“ projekto, todėl jį reikia metams įšaldyti, kad būtų išspręsti visi finansiniai klausimai, pareiškė interviu naujienų agentūrai LETA šalies žemės ūkio ministras Armandas Krauzė. Jis pažymėjo, kad neteisinga planuoti „Rail Baltica“ projektą valstybiniu lygiu. Anksčiau buvo planuojama, kad projekto sąnaudos sudarys 1,9 mlrd. eurų, o dabar prognozuojama, kad jos sieks apie 10 mlrd. eurų. „Žinoma, yra infliacija, bet akivaizdu, kad projektas nebuvo deramai planuojamas ir propaguojamas. Aš nesuprantu, kaip dabar galima pritarti beveik 10 mlrd. eurų išlaidoms. Galbūt daugelis gyventojų svajojo, kad mes Rygoje įlipsime į traukinį ir išlipsime Berlyne, bet dabar mes suprantame, kad sėsti į traukinį teks Salaspilyje. 10 mlrd. eurų! Latvija neturi pinigų, bet niekas negali atvirai pasakyti, kad mes „Rail Baltica“ projekto apskritai negalime sau leisti“, – pabrėžė A. Krauzė.
                                        Ministras ypač pažymėjo, kad Latvija projektui negali skirti tokių pinigų iš biudžeto ir turi imti paskolą. Briuselis iš pradžių žadėjo finansuoti 85 proc. projekto, tačiau dabar galima daryti išvadą, kad realus finansavimas bus gerokai mažesnis ir gali nutikti priešingai: Briuselis skirs 15 proc., o 85 proc. turės padengti Latvija.
                                        „Jei neturime pinigų, tai neperkame prabangos prekių nei sau, nei namams, nei šeimai. Šiuo atveju sėdime medinėje daržinėje ir svajojame, kad turėsime rūmus, kad mums kažkas duos milijardus šių rūmų statybai“, – pažymėjo ministras.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Kažkaip nestebina, latviam sunkiai sekasi su infrastruktūra anyway. Reik dabar tikėtis, kad pas mus bus nešaldoma

                                          Comment

                                          Working...
                                          X