Pasirašytas kontraktas Šėta-Ramygala daliai https://rail-baltica.lt/rail-baltica...arbu-sutartis/
„Rail Baltica“ sankasos, inžinerinių statinių ir vietinės reikšmės kelių statybos pratęstos nauju 17,1 km ruožu. Europinės vėžės geležinkelio projekto įgyvendinimą Lietuvoje koordinuojanti įmonė „LTG Infra“ pasirašė ruožo Šėta–Ramygala pirmosios dalies rangos darbų sutartį. Juos už beveik 98 mln. Eur (be PVM) atliks pagrindinis rangovas, čekų įmonė „Eurovia CZ a.s.“, su partneriu AB „Eurovia Lietuva“.
Viso ateinančių metų pradžioje bus statomas jau 65,2 km „Rail Baltica“ ruožas. „Baigiamajame etape – ir 18,9 km ruožo Kaunas–Šveicarija sankasos statybos darbų pirkimas, netrukus planuojame skelbti ir dar vienos 12,1 km sankasos darbų atkarpos pirkimą. Tiek „LTG Infra“, tiek „Rail Baltica“ projekto komanda aktyviai dirba, kad išplėstų Lietuvoje vykdomų darbų geografiją“, – kalbėjo „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas.
Tos pačios įmonių grupės dalis „Eurovia CZ“, turinti patirties geležinkelių statybos projektuose, bus pagrindinis projekto rangovas. „Esame visiškai pasirengę sėkmingai įgyvendinti šį „Rail Baltica“ statybos etapą. Mūsų tikslas – užtikrinti, kad tiek visuomenė, tiek užsakovas liktų patenkinti matydami pažangą šiame strategiškai svarbiame projekte“, – teigė „Eurovia CZ“ filialo Lietuvoje vadovas Julius Šimkevičius.
Po sutarties įsigaliojimo, rangovui susiplanavus darbus ir parengus darbo projektus, bus galima pradėti jų vykdymą. Planuojama, kad 17,1 km sankasos ruožas turėtų būti nutiestas iki 2027 m. pabaigos. Darbų vykdymui suplanuotas Europos Sąjungos ir valstybės biudžeto finansavimas.
Viso ateinančių metų pradžioje bus statomas jau 65,2 km „Rail Baltica“ ruožas. „Baigiamajame etape – ir 18,9 km ruožo Kaunas–Šveicarija sankasos statybos darbų pirkimas, netrukus planuojame skelbti ir dar vienos 12,1 km sankasos darbų atkarpos pirkimą. Tiek „LTG Infra“, tiek „Rail Baltica“ projekto komanda aktyviai dirba, kad išplėstų Lietuvoje vykdomų darbų geografiją“, – kalbėjo „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas.
Tos pačios įmonių grupės dalis „Eurovia CZ“, turinti patirties geležinkelių statybos projektuose, bus pagrindinis projekto rangovas. „Esame visiškai pasirengę sėkmingai įgyvendinti šį „Rail Baltica“ statybos etapą. Mūsų tikslas – užtikrinti, kad tiek visuomenė, tiek užsakovas liktų patenkinti matydami pažangą šiame strategiškai svarbiame projekte“, – teigė „Eurovia CZ“ filialo Lietuvoje vadovas Julius Šimkevičius.
Po sutarties įsigaliojimo, rangovui susiplanavus darbus ir parengus darbo projektus, bus galima pradėti jų vykdymą. Planuojama, kad 17,1 km sankasos ruožas turėtų būti nutiestas iki 2027 m. pabaigos. Darbų vykdymui suplanuotas Europos Sąjungos ir valstybės biudžeto finansavimas.



Comment