Parašė Briedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Rangos darbų apimtis tokia, kad privalomas tarptautinis konkursas.Parašė Briedis Rodyti pranešimąNuotraukose (keli šios temos puslapiai atgal) matome, kad lietuvių rangovų ("griovių kasėjų") statomi objektai sėkmingai kyla aukštyn. Ar nebuvo padaryta klaida tokio didžiulio ir svarbaus projekto statybą atiduodant rangovams iš užsienio?
2022 vasario mėn. spaudoje rašyta, kad nepastačius tilto iki 2024 pabaigos, ES finansavimas gali "nuplaukti"
Tikėkimės, kad sutartyje sudėti saugikliai su bankų garantijomis.
Comment
-
Gal ir gali būt užbaigta laiku, bet turbūt reiktų kažkokio rimtesnio spyrio į Infros subinę, kad gautūsi tempas panašus kaip kad pvz su IKEA viaduku virš pietinio aplinkelio Vilniuje.Parašė John Rodyti pranešimąLTG Infra žada, kad intensyvūs darbai prie Jonavos tilto prasidės "antrame ketvirtyje", kai statys atramas ir visus kitus rimtus dalykus. Dabar neva datomi "požeminiai" darbai t.y. gręžiami poliai. Užbaigta turi būti iki 2025 galo. Na žiūrėsim žiūrėsim.
- 1 patinka
Comment
-
Oficialiai užbaigta turi būti 2025-03-31. Toks yra rangovo įsipareigojimas. Apie terminų pratęsimą jokios oficialios informacijos skelbta nebuvo.Parašė John Rodyti pranešimąUžbaigta turi būti iki 2025 galo. Na žiūrėsim žiūrėsim.
Comment
-
Manau greit bus oficialiai paskelbta. Nebent bandys patyliukais pakoreguoti. Pagal mano šaltinį tilto statybas "planuojama" užbaigti "2025 pabaigoje" ir kad "šiuo metu koreguojamas darbų grafikas". Nors, tiesą sakant, man labai sunku patikėti, kad iki 2025 galo užbaigs. Nebent bus labai didelis darbų spurtas.Parašė Briedis Rodyti pranešimąOficialiai užbaigta turi būti 2025-03-31. Toks yra rangovo įsipareigojimas. Apie terminų pratęsimą jokios oficialios informacijos skelbta nebuvo.
Comment
-
Jei šaltinis patikimas ir iš tiesų tai planuojama, bus labai įdomu išgirsti oficialius argumentus dėl darbų grafiko koregavimo ir išvysti sumą, kuria rangovas bus nubaustas už sutartinių įsipareigojimų nesilaikymąParašė John Rodyti pranešimąManau greit bus oficialiai paskelbta. Nebent bandys patyliukais pakoreguoti. Pagal mano šaltinį tilto statybas "planuojama" užbaigti "2025 pabaigoje" ir kad "šiuo metu koreguojamas darbų grafikas". Nors, tiesą sakant, man labai sunku patikėti, kad iki 2025 galo užbaigs. Nebent bus labai didelis darbų spurtas.
Bet labiau tikėtina, kad rangos darbų suma išaugs keliolika mln. eur., o matant dabartinį statybų aikštelės vaizdą, pabaigos terminas nusikels į 2026 m.
Comment
-
Šaltinis 100% patikimas. LTG Infra komunikacijos skyrius. Tiesiog nusiunčiau emailą su SuMin ir keliomis pagrindinių žiniasklaidos priemonių redakcijomis Cc, su prašymu įvardinti priežastis, dėl kurių nevykdoma tilto statyba. Atrašė labai greit ir gana informatyviai. Belieka įsitikinti, ar laikysis to, ką taigia.Parašė Briedis Rodyti pranešimąJei šaltinis patikimas ir iš tiesų tai planuojama, bus labai įdomu išgirsti oficialius argumentus dėl darbų grafiko koregavimo ir išvysti sumą, kuria rangovas bus nubaustas už sutartinių įsipareigojimų nesilaikymą
Bet labiau tikėtina, kad rangos darbų suma išaugs keliolika mln. eur., o matant dabartinį statybų aikštelės vaizdą, pabaigos terminas nusikels į 2026 m.
Čia emailo ištrauka su esmine informacija:
Statant tiltą per Nerį šiuo metu yra tęsiami taip vadinami požeminiai pamatų įrengimo darbai – įrenginėjami poliai. Iš viso projekte numatyta įrengti 376 polius. Planuojama, kad darbų apimtys stipriai augs nuo antrojo šių metų ketvirčio – toliau bus gręžiami ir įrenginėjami poliai, o paraleliai šiems darbams bus atliekami tilto taurų betonavimo darbai ir pradedamas tilto kolonų įrengimas.
Pagrindiniai statybos darbai prasidėjo keletą mėnesių vėliau dėl projekto kompleksiškumo ir sudėtingumo. Tačiau kartu su tiltą statančios Italijos kompanijos „Rizzani de Eccher“ atstovais rasti būtini projekto spartinimo sprendimai, atlikti pataisymai projektinėje dokumentacijoje.
Šiuo metu yra atnaujinamas Neries tilto statybos darbų grafikas. Juo remiantis tilto statybos darbus planuojama baigti 2025 m. pab.
Paskutinis taisė John; 2024.03.07, 22:51.
- 7 patinka
Comment
-
Grandioziniai planai Kaune: naujas tunelis ir viadukai
Europinės vėžės projekto „Rail Baltica“ Kauno geležinkelio mazgo infrastruktūros plėtros plane – intriguojanti žinia. Kaune atsiras dar vienas tunelis, kuris bus statomas Palemone.
Kauno geležinkelio mazgas sujungs geležinkelių kelius, kurie Kauną apjuos iš pietinės ir šiaurinės pusių, apims Kauno geležinkelio stotį ir Kauno intermodalinio terminalo prieigas.
„Artimiausiu metu bus pasirašoma sutartis dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektų rengimo ir įgyvendinimo Kauno geležinkelio mazge. Tuo pat metu ruošiamasi ir Kauno keleivinės stoties, taip pat atskirų infrastruktūros objektų – automobilių ir geležinkelių viadukų, pervažų – šiame geležinkelio ruože projektavimo veikloms“, – pranešė bendrovės „LTG Infra“ „Rail Baltica“ projekto valdymo vadovas Dovydas Palaima.
Pasak jo, pastarųjų infrastruktūros objektų projektavimo darbus planuojama pradėti jau šių metų pavasarį.
Sąraše – įspūdingi objektai
Kauno mazge bus nutiesti europinės vėžės pagrindiniai ir atvykimo bei išvykimo keliai prie esamų Kauno stoties rūmų. 1520 mm pločio vėžės keliai bus perkelti į pietinę stoties pusę.
Siekiant geresnio susisiekimo ir eismo saugumo, įrengiant Kauno geležinkelio mazgą planuojama pastatyti 5 naujus geležinkelio viadukus ir 2 naujus tiltus virš Jiesios upės, rekonstruoti arba išplatinti 5 jau esamus tiltus.
Taip pat numatoma pastatyti geležinkelio tunelį planuojamam dvikeliui Palemono stoties prieigose, o saugiam pėsčiųjų ir automobilių judėjimui įrengti 7 automobilių tunelius, rekonstruoti automobilių viadukus, įrengti pėsčiųjų perėjas.
Įgyvendinant infrastruktūros plėtros plano sprendinius bus įrengtas geležinkelio kelias ruožuose Palemonas–Kaunas–Jiesia ir Palemonas–Kauno hidroelektrinė–Rokai–Jiesia. Iš viso bus įrengta arba rekonstruota 120,8 kilometro geležinkelio kelių.
- 2 patinka
Comment
-
Kaip ir visa informacija žinoma jau, net ir žemės paėmimo sutartis jau pasirašyta ir pradėti procesai https://rail-baltica.lt/informacija-...nerines-infra/
- 2 patinka
Comment
-
Rail Baltica tilto per Nerį statybos vieta
Ji yra 4 km nuo Jonavos važiuojant keliu RK1915 Jonava - Vandžiogala
Foto 2024.03

Parašė John Rodyti pranešimąNelabai koks oras buvo, bet kelios foto iš drono.
Jonavos tilto vieta (...)
Čia raudonai pažymėta apytikslė paties tilto vieta

Comment
-
Tilto vieta yra 4 km nuo Jonavos važiuojant palei Nerį keliu Nr. 1915 į Vandžiogalą
Foto 2024.03

Žvilgsnis į kitą krantą

Pažymėti kirtimui medžiai

Dešiniajame neries krante didelio judesio nesimato,

Apačioje - tik nuo saulės suskilinėjęs informacinis plakatas

Vis dėlto pažanga yra - per mėnesį bala pati beveik išdžiuvo.Parašė Lašas Rodyti pranešimą
Gal ir tiltas pats pasistatys
- 4 patinka
Comment
-
Siesta italams - kaip sakė kolega Lašas.Parašė John Rodyti pranešimąAčiū už foto. Jonavos tilto progresas - įspūdingas

Bet juk bent bala pati išdžiuvo perpus.
Beje, galvojau, kad ten teka Neris, kol neapsilankiau vietoje ir nepamačiau, kad tai vis dėlto paprasčiausia bala.Paskutinis taisė Romas; 2024.03.17, 22:59.
- 1 patinka
Comment
-
Rail Baltica viadukas per Kaišiadorių - Radviliškio geležinkelį ir krašto kelią Nr. 144 Jonava - Kėdainiai - Šeduva

www,mapy.cz
Kolega Lašas užfiksavo viaduko statybą prieš mėnesį.
Galėsime palyginti, kas pasikeitė
Foto 2024.03Parašė Lašas Rodyti pranešimą
Nuotraukos buvo darytos šį savaitgalį - lygiai už mėnesio.
Kažkas tą laiką pajudėjo

- 2 patinka
Comment











Comment