Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Ar tikrai mažesnis? Labiau priklauso nuo konkretaus traukinio modelio, nei nuo vėžės pločio gal?Parašė Ignalina Rodyti pranešimąEuropinės vėžės gabaritas yra mažesnis už rusiškos. Ar nebūtų tilpę tunelyje du keliai - vienas 1435mm, kitas 1520mm?
Comment
-
Riedmenų gamintojas gamina riedmenis pagal užsakomą gabaritą.Parašė John Rodyti pranešimąAr tikrai mažesnis? Labiau priklauso nuo konkretaus traukinio modelio, nei nuo vėžės pločio gal?
Comment
-
Todėl, kad imamt sumoje traukinius bei autobusus Lietuvoje maršrutų kiekis ir dažnumas tik mažėja, tai padažnėjimas 14 ar 20 ar kiek tem kartų gaunasi, atrodo kosmosas.Parašė John Rodyti pranešimą
Kodėl nebus? Kodėl Kaunas turėtų būti absoliučiai unikalus miestas visoje Europoje, kur toks įprastas dalykas, kaip priemiestiniai traukiniai yra kažkoks stebuklas ar fanatstika?
Ta prasme vien padažnėjimas visų traukinio reisų sumoje kokį 1.5 karto jau būtų sutiktas su absoliučiomis džiaugsmo ašaromis forume, o kalbi apie padažnėjimą 10 ar 20 kartų... Man tai nesuvokiami skaičiai.
Comment
-
Be šansų, iškarpa iš 2015 pirkimo dokumentų kai dėjo europinę vėžę tunelyje - raudonas europinis, mėlynas rusiškas:Parašė Ignalina Rodyti pranešimąEuropinės vėžės gabaritas yra mažesnis už rusiškos. Ar nebūtų tilpę tunelyje du keliai - vienas 1435mm, kitas 1520mm?
- 3 patinka
Comment
-
Kokiu būdu seniau tilpdavo dvikelis? Ar traukiniai išsipūtė nuo anų laikų?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąBe šansų, iškarpa iš 2015 pirkimo dokumentų kai dėjo europinę vėžę tunelyje - raudonas europinis, mėlynas rusiškas:
Comment
-
Tunelis rekonstruojamas buvo apibetonuojant arką papildomai iš vidaus. Taigi gabaritas šiek tiek sumažėjo.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kokiu būdu seniau tilpdavo dvikelis? Ar traukiniai išsipūtė nuo anų laikų?
Comment
-
Taip. Nerandu tikslių Caro Rusijos gabaritų, bet randu informacijos kad tarpas tarp kelių ašių didėjo 1925m. Bet UK turi labai stipriai matomą didėjimą su geromis iliustracijomis:Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kokiu būdu seniau tilpdavo dvikelis? Ar traukiniai išsipūtė nuo anų laikų?
Comment
-
Struktūrinis gabaritas mano supratimu, kuris bazuojamas nuo krovos gabarito, pridedent apsaugos zonas.Parašė VLR Rodyti pranešimąKas čia tiksliai yra tas 5 metrų pavaizduotas plotis? Maksimalus traukinio plotis su kažkokia nustatyta minimalia apsaugos zona?
Comment
-
Dar nepamirškim, kad tunelyje yra elektrifikacija, kas dar papildomai mažina bet kokias galimybes ten turėti dvikelį.
Šiaip tai, blemba, galėjo tiesiog Caras biškį platesnį tunelį pastatyti ir tiek. Dabartiniai maušai su savo "paskaičiavimais" turbūt niekada nesugalvos tokio stebuklo ir kosTmoso, kaip geležinkelio tunelis
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Struktūrinis gabaritas mano supratimu, kuris bazuojamas nuo krovos gabarito, pridedent apsaugos zonas.
ГОСТ 9238-83
ГАБАРИТЫ ПРИБЛИЖЕНИЯ СТРОЕНИЙ И ПОДВИЖНОГО СОСТАВА ЖЕЛЕЗНЫХ ДОРОГ КОЛЕИ 1520 (1524) мм
Comment
-
Tai aš ir sakau, kad nevažiuoja. Ne apie poreikį kalba, o apie tai koks eismas dabar ir, kad stebuklų nebūna. Latvijoje iš viso priemiestinis traukinių eismas tik aplink Rygą. Visi kigi seniai panaikinti. Estijoje pora traukinių per parą iš Tartu visa kita tik iš Talino. Todėl ir sakau, kol nebus priemiestinių Vilniuje bent kas valandą, tai apie tokius iš Kauno net svajot nereikia. Tuo labiau tiek Kėdainiai, tiek Jonava nelabai jaunėja ir gyventojų ten nelabai daugėja srautų atsiradimui.Parašė John Rodyti pranešimą
Žinoma, kad nėra, nes nu nevažiuoja traukiniai. Panašiai, kaip ir per Nerį Vilniuje nėra intensyvaus eismo ties Litexpo, nes, guess what, nei mašinos, nei žmonės per upę paprastai neplaukia
Ir statyti stotį Amaliuose ar Palemone priemiestiniam eismui? Whut? Kas čia per paistalai?Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.02.28, 18:29.
Comment
-
Caro laikais žmonės nematė reikalo, realiai visose šalyse tuneliai iš tų laikų turi problemas su gabaritu. Bet kitose šalyse tiesiog gali imti ir praplatinti visą tunelį, be jokių problemų, kai čia yra "paveldas" ir jau nieko ties portalais daryti negalima.Parašė John Rodyti pranešimąDar nepamirškim, kad tunelyje yra elektrifikacija, kas dar papildomai mažina bet kokias galimybes ten turėti dvikelį.
Šiaip tai, blemba, galėjo tiesiog Caras biškį platesnį tunelį pastatyti ir tiek. Dabartiniai maušai su savo "paskaičiavimais" turbūt niekada nesugalvos tokio stebuklo ir kosTmoso, kaip geležinkelio tunelis
- 2 patinka
Comment
-
Neįtikėtina, kad pagaliau kažkas toliaregiško ir protingo. DžiūgaujuParašė Gator Rodyti pranešimą
Comment
-
Ale kas gi galėjo pagalvoti, kad statant Rail Balticą gali prireikti naujos stotiesParašė Gator Rodyti pranešimą
Reikėtų naujos stoties
Kadangi žymiai išaugs keliautojų srautai, Kaunas gali susidurti su netinkamos geležinkelio stoties problema, mat dabartinis pastatas nefunkcionuoja taip, kaip turėtų. Todėl teks ieškoti būdų, kaip pagerinti esamą stoties infrastruktūrą, o gal net ir statyti naują keleivių terminalą.
...
- 1 patinka
Comment
-
Kokios čia beprasmybės? Tokiu tonu parašyta, kad trūksta tik 'nebus analogų pasaulyje'
„Rail Baltica“ plėtra: Kaunas taps centru
Europinė „Rail Baltica“ geležinkelio vėžė jau raizgosi aplink Kauną. Čia bus pagrindinis centras.
Kokiu tiksliai centru taps Kaunas? Ir dar 'pagrindiniu centru'? Pagrindinis Rail Baltica centras, be abejonės, bus Varšuvos centrinis mazgas. Pagrindinis Baltijos šalių Rail Baltica centras bus Rygos centrinis mazgas.
Comment
Comment