Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kodėl nebus? Kodėl Kaunas turėtų būti absoliučiai unikalus miestas visoje Europoje, kur toks įprastas dalykas, kaip priemiestiniai traukiniai yra kažkoks stebuklas ar fanatstika?
    Todėl, kad imamt sumoje traukinius bei autobusus Lietuvoje maršrutų kiekis ir dažnumas tik mažėja, tai padažnėjimas 14 ar 20 ar kiek tem kartų gaunasi, atrodo kosmosas.
    Ta prasme vien padažnėjimas visų traukinio reisų sumoje kokį 1.5 karto jau būtų sutiktas su absoliučiomis džiaugsmo ašaromis forume, o kalbi apie padažnėjimą 10 ar 20 kartų... Man tai nesuvokiami skaičiai.

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      Europinės vėžės gabaritas yra mažesnis už rusiškos. Ar nebūtų tilpę tunelyje du keliai - vienas 1435mm, kitas 1520mm?
      Be šansų, iškarpa iš 2015 pirkimo dokumentų kai dėjo europinę vėžę tunelyje - raudonas europinis, mėlynas rusiškas:
      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240228_005409.png
Views:	757
Size:	109,9 kB
ID:	2113839

      Comment


        Kas čia tiksliai yra tas 5 metrų pavaizduotas plotis? Maksimalus traukinio plotis su kažkokia nustatyta minimalia apsaugos zona?

        Comment


          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
          Be šansų, iškarpa iš 2015 pirkimo dokumentų kai dėjo europinę vėžę tunelyje - raudonas europinis, mėlynas rusiškas:
          Kokiu būdu seniau tilpdavo dvikelis? Ar traukiniai išsipūtė nuo anų laikų?

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Kokiu būdu seniau tilpdavo dvikelis? Ar traukiniai išsipūtė nuo anų laikų?
            Tunelis rekonstruojamas buvo apibetonuojant arką papildomai iš vidaus. Taigi gabaritas šiek tiek sumažėjo.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Kokiu būdu seniau tilpdavo dvikelis? Ar traukiniai išsipūtė nuo anų laikų?
              Taip. Nerandu tikslių Caro Rusijos gabaritų, bet randu informacijos kad tarpas tarp kelių ašių didėjo 1925m. Bet UK turi labai stipriai matomą didėjimą su geromis iliustracijomis:
              Click image for larger version

Name:	uk-gauges.jpg
Views:	725
Size:	88,8 kB
ID:	2113867

              Comment


                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                Kas čia tiksliai yra tas 5 metrų pavaizduotas plotis? Maksimalus traukinio plotis su kažkokia nustatyta minimalia apsaugos zona?
                Struktūrinis gabaritas mano supratimu, kuris bazuojamas nuo krovos gabarito, pridedent apsaugos zonas.

                Comment


                  Dar nepamirškim, kad tunelyje yra elektrifikacija, kas dar papildomai mažina bet kokias galimybes ten turėti dvikelį.
                  Šiaip tai, blemba, galėjo tiesiog Caras biškį platesnį tunelį pastatyti ir tiek. Dabartiniai maušai su savo "paskaičiavimais" turbūt niekada nesugalvos tokio stebuklo ir kosTmoso, kaip geležinkelio tunelis

                  Comment


                    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                    Struktūrinis gabaritas mano supratimu, kuris bazuojamas nuo krovos gabarito, pridedent apsaugos zonas.

                    ГОСТ 9238-83
                    ГАБАРИТЫ ПРИБЛИЖЕНИЯ СТРОЕНИЙ И ПОДВИЖНОГО СОСТАВА ЖЕЛЕЗНЫХ ДОРОГ КОЛЕИ 1520 (1524) мм

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Žinoma, kad nėra, nes nu nevažiuoja traukiniai. Panašiai, kaip ir per Nerį Vilniuje nėra intensyvaus eismo ties Litexpo, nes, guess what, nei mašinos, nei žmonės per upę paprastai neplaukia

                      Ir statyti stotį Amaliuose ar Palemone priemiestiniam eismui? Whut? Kas čia per paistalai?
                      Tai aš ir sakau, kad nevažiuoja. Ne apie poreikį kalba, o apie tai koks eismas dabar ir, kad stebuklų nebūna. Latvijoje iš viso priemiestinis traukinių eismas tik aplink Rygą. Visi kigi seniai panaikinti. Estijoje pora traukinių per parą iš Tartu visa kita tik iš Talino. Todėl ir sakau, kol nebus priemiestinių Vilniuje bent kas valandą, tai apie tokius iš Kauno net svajot nereikia. Tuo labiau tiek Kėdainiai, tiek Jonava nelabai jaunėja ir gyventojų ten nelabai daugėja srautų atsiradimui.
                      Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.02.28, 18:29.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Dar nepamirškim, kad tunelyje yra elektrifikacija, kas dar papildomai mažina bet kokias galimybes ten turėti dvikelį.
                        Šiaip tai, blemba, galėjo tiesiog Caras biškį platesnį tunelį pastatyti ir tiek. Dabartiniai maušai su savo "paskaičiavimais" turbūt niekada nesugalvos tokio stebuklo ir kosTmoso, kaip geležinkelio tunelis
                        Caro laikais žmonės nematė reikalo, realiai visose šalyse tuneliai iš tų laikų turi problemas su gabaritu. Bet kitose šalyse tiesiog gali imti ir praplatinti visą tunelį, be jokių problemų, kai čia yra "paveldas" ir jau nieko ties portalais daryti negalima.

                        Comment


                          Rail Baltica publikavo filmuką apie statybas ties Žeimiais:

                          Comment


                            „RAIL BALTICA“ PLĖTRA: KAUNAS TAPS CENTRU

                            https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...centru-1162986

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              „RAIL BALTICA“ PLĖTRA: KAUNAS TAPS CENTRU

                              https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...centru-1162986
                              Neįtikėtina, kad pagaliau kažkas toliaregiško ir protingo. Džiūgauju

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                „RAIL BALTICA“ PLĖTRA: KAUNAS TAPS CENTRU

                                https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...centru-1162986
                                Ale kas gi galėjo pagalvoti, kad statant Rail Balticą gali prireikti naujos stoties

                                Reikėtų naujos stoties

                                Kadangi žymiai išaugs keliautojų srautai, Kaunas gali susidurti su netinkamos geležinkelio stoties problema, mat dabartinis pastatas nefunkcionuoja taip, kaip turėtų. Todėl teks ieškoti būdų, kaip pagerinti esamą stoties infrastruktūrą, o gal net ir statyti naują keleivių terminalą.
                                ...

                                Comment



                                  „Rail Baltica“ plėtra: Kaunas taps centru

                                  Europinė „Rail Baltica“ geležinkelio vėžė jau raizgosi aplink Kauną. Čia bus pagrindinis centras.
                                  Kokios čia beprasmybės? Tokiu tonu parašyta, kad trūksta tik 'nebus analogų pasaulyje' Kokiu tiksliai centru taps Kaunas? Ir dar 'pagrindiniu centru'? Pagrindinis Rail Baltica centras, be abejonės, bus Varšuvos centrinis mazgas. Pagrindinis Baltijos šalių Rail Baltica centras bus Rygos centrinis mazgas.

                                  Comment


                                    Kalbant apie tuos lietuviškus brėžinius - man jie nėra suprantami. Pridedu brėžinį iš naujojo Bözberg geležinkelio tunelio Šveicarijoje. Panašu, kad jo plotis yra apie 10 metrų. Kauno tunelio plotį randu arba 8,3 m., arba 8,8m. Taigi pločio skirtumas tarp Kauno tunelio ir šio yra tarp metro ir dviejų.
                                    Attached Files
                                    Paskutinis taisė VLR; 2024.02.29, 19:57.

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                      Kokios čia beprasmybės? Tokiu tonu parašyta, kad trūksta tik 'nebus analogų pasaulyje' Kokiu tiksliai centru taps Kaunas? Ir dar 'pagrindiniu centru'? Pagrindinis Rail Baltica centras, be abejonės, bus Varšuvos centrinis mazgas. Pagrindinis Baltijos šalių Rail Baltica centras bus Rygos centrinis mazgas.
                                      O Kaunas bus pagrindinis mazgas jungiantis Varšuvą ir Baltijos šalis. Juk akivaizdu iš maršrutų Vilnius-Talinas, ir Vilnius-Varšuva.

                                      Comment


                                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                        O Kaunas bus pagrindinis mazgas jungiantis Varšuvą ir Baltijos šalis. Juk akivaizdu iš maršrutų Vilnius-Talinas, ir Vilnius-Varšuva.
                                        Man atrodo, kad vienas iš mūsų nesupranta, kas yra mazgas, o kas yra pravažiuojama stotis. Vilnius - Talinas apskritai pro Kauną net nevažiuos.

                                        Comment


                                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                          Man atrodo, kad vienas iš mūsų nesupranta, kas yra mazgas, o kas yra pravažiuojama stotis. Vilnius - Talinas apskritai pro Kauną net nevažiuos.
                                          Kaune bus papildomi persėdimai keičiantiems kryptis: į Vilnių, į Varšuvą, į Rygą/Taliną, ir galbūt į Klaipėdą. Kuom aktualus Rygos "mazgas" Varšuvos, Talino, Vilniaus keleiviams? Beveik niekuom.
                                          Paskutinis taisė B.S.; 2024.02.29, 20:09.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X