Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiaip įdomu kaip jie ketina prijungti KUN. Naujo terminalo ant bėgių nebus, tunelio nestatys. Akligatvis iki esamo terminalo?

    Comment


      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
      Šiaip įdomu kaip jie ketina prijungti KUN. Naujo terminalo ant bėgių nebus, tunelio nestatys. Akligatvis iki esamo terminalo?
      Gatvė iki naujos stoties bus, bet tikriausiai ir pats oro uostas manau masto, jei ne dėl naujo terminalo statimo šalia, tai bent dėl kažkokio vežiojimo autobusais sava teritorija. Tikriausiai ilgalaikės plėtros plane sužinosime (kuris kaip ir turėtų kažkada būti viešinamas panašiai kaip Vilniaus oro uosto, nes kaip ir vienu užsakymu visiems oro uostams šitas buvo)

      Gatvės planas iš planavimo (prasites Davalgonių g.):
      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240301_002723.png
Views:	830
Size:	1,15 MB
ID:	2114410

      Comment


        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

        Gatvė iki naujos stoties bus, bet tikriausiai ir pats oro uostas manau masto, jei ne dėl naujo terminalo statimo šalia, tai bent dėl kažkokio vežiojimo autobusais sava teritorija. Tikriausiai ilgalaikės plėtros plane sužinosime (kuris kaip ir turėtų kažkada būti viešinamas panašiai kaip Vilniaus oro uosto, nes kaip ir vienu užsakymu visiems oro uostams šitas buvo)

        Gatvės planas iš planavimo (prasites Davalgonių g.):
        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240301_002723.png
Views:	830
Size:	1,15 MB
ID:	2114410
        Straipsnyje parašyta, kad autobusais nevežios, o vėžė eis tiesiai prie esamo terminalo.

        Comment


          Parašė B.S. Rodyti pranešimą

          Straipsnyje parašyta, kad autobusais nevežios, o vėžė eis tiesiai prie esamo terminalo.
          Rašoma jog važiuos "iki terminalo", ne "iki esamo terminalo" Nematau niekaip kad vėžė eitų iki esamo terminalo, manau kad greičiau jau bus pastatytas koks tai "autobusų terminalas", kuris gal vėliau ir pataps pagrindiniu.

          Comment


            ignaloidas
            Tai kad pagal jų kalbas nepanašu kad bus kažkokia autobusų stotis. Yra daug panašiau kad veš tiesiai iki esamo KUN terminalo.

            Pradžioje sakyta, kad (1)vėžė ves iki intermodalinio terminalo ir Kauno laisvosios ekonominės zonos (LEZ), o tada jau esą (2)veš autobusai. Tačiau tai jau visai kita transporto rūšis, kuri atrodė kaip nesusipratimas, nes Europos miestuose taip nėra. Tad dabar džiugu girdėti, kad pro šiaurinę Kauno dalį „Rail Baltica“ pasieks ir Kauno oro uostą.
            Paskutinis taisė B.S.; 2024.03.01, 01:39.

            Comment


              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

              Iš vienos pusės - nematau ko čia nesuprasti
              Aš paaiškinau tiksliai ko čia galima nesuprasti, tad nežinau ar čia trolini su tokiais klausimais, ar klausi rimtai. Panašiuose tunelių brėžiniuose, kuriuos randu iš projektų vakaruose (vienu pasidalinau) traukiniai yra piešiami daugiau nei metru siauresni nei tame, kuriuo pasidalinai tu. Ir tai yra logiška, nes joks traukinys nesieks penkių metrų pločio. Tad, greičiausiai, lietuviški konsultantai sukniso kažką (eilinį kartą). Taip, tunelyje vietos trūksta, bet tikrai ne tiek, kiek yra parodyta tame brėžinyje. Ir ne, aš niekur nesakiau, kad paplatinti tunelį kokiu 1,5m būtų labai pigu ar paprasta.

              Comment


                Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                ignaloidas
                Tai kad pagal jų kalbas nepanašu kad bus kažkokia autobusų stotis. Yra daug panašiau kad veš tiesiai iki esamo KUN terminalo.
                Kaip eis bėgiai?? Kur kokie nors konkretūs brėžiniai? Ten juk elementariai nėra vietos.

                P.S. būtų labai gerai, kad nebūtų oro uosto stotis kažkur laukuose be jokios infrastruktūros.
                Paskutinis taisė Sula; 2024.03.01, 07:15.

                Comment


                  Parašė alga Rodyti pranešimą
                  Rail Baltica publikavo filmuką apie statybas ties Žeimiais:

                  Grįžtant prie statybos darbų. Atkreipkit dėmesį, video kažkodėl nerodomas bene svarbiausias statomas (o gal "statomas") objektas - Jonavos tiltas. Įdomu, kodėl? Ar tik neišgirsim "netikėtų" naujienų, kad rangovas "netikėtai" nevykdo statybos darbų?

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Grįžtant prie statybos darbų. Atkreipkit dėmesį, video kažkodėl nerodomas bene svarbiausias statomas (o gal "statomas") objektas - Jonavos tiltas. Įdomu, kodėl? Ar tik neišgirsim "netikėtų" naujienų, kad rangovas "netikėtai" nevykdo statybos darbų?
                    Bijau, kad greitu metu galim sulaukti kokių blogų žinių apie tiltą

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                      Aš paaiškinau tiksliai ko čia galima nesuprasti, tad nežinau ar čia trolini su tokiais klausimais, ar klausi rimtai. Panašiuose tunelių brėžiniuose, kuriuos randu iš projektų vakaruose (vienu pasidalinau) traukiniai yra piešiami daugiau nei metru siauresni nei tame, kuriuo pasidalinai tu. Ir tai yra logiška, nes joks traukinys nesieks penkių metrų pločio. Tad, greičiausiai, lietuviški konsultantai sukniso kažką (eilinį kartą). Taip, tunelyje vietos trūksta, bet tikrai ne tiek, kiek yra parodyta tame brėžinyje. Ir ne, aš niekur nesakiau, kad paplatinti tunelį kokiu 1,5m būtų labai pigu ar paprasta.
                      Dydis tai toks pat, tiesiog reikia suprasti kad piešiamas ne traukinio dydis. Piešiamas yra struktūrinis gabaritas, t.y. zona kur nieko negalima statyti. Bet struktūrinis gabaritas yra gerokai didesnis nei realus traukinio dydis (GC pakrovos gabarito traukinio maksimalus plotis yra 3.15m, GC struktūrinio gabarito plotis yra 5m), ir gana nemaža to dalis yra skirta avarinių situacijų pasėkmių mažinimui. Bet tai netrukdo struktūriniams gabaritams persidengti. Atstumas tarp trasų centrų priklauso nuo pakrovos gabarito ir važiavimo greičio - tavo pateiktame tunelyje jis yra 3.8m, RB norminis yra 4.5m, mažinamas iki 4m atkarpose tik su kroviniais. Realistiškai Kauno tunelyje lėtai važiuojant pakaktų kokių 3.6m, bet tam vis tiek stipriai trūksta pločio - skerspjūvyje kuriuo pasidalinau, plotis plačiausioje dalyje ~8.4m, kai prireiktų 8.6m didžiajai daliai vagono aukščio.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Geros Taccido idėjos ten. Gaila tik kad "skaičiavimai" nenumatė tokio varianto kaip, pavyzdžiui, patogus persėdimas iš Varšuva-Kaunas į Kaunas-Šiauliai, kuris važiuoja VIENĄ kartą per dieną (o turėtų bent kas porą valandų) ir tikriausiai negaalės važiuoti dažniau dėl per mažo tunelio capacity, apie kurį jau kalbėjom
                        .
                        Kad dar daug galima bus padidint Kaunas Šiauliai reisų iki capacity pasiekimo. Su vienu reisu ir tais kitais esamais reisais tai kolkas turbūt bent 50 proc laiko tunelis bus tuščias. Tad pridėt Kaunas Šiauliai net ir ne vieną papildomą, bet ir daugiau galima bus, tunelis dar nestrigs.

                        Tunelis strigs kai 10-20 kartų padidintume kiekį kiek tu ren buvai priminėjės, bet ne pridėjus tik kelis į Šiaukius.


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Šiaip man keistas tavo požiūris į RB. Cituoji visokius beverčius spaudos pranešimus, kur tik kažkaip paminimas Kaunas, bet visiškai ignoruoji ir neigi akivaizdžias problemas, kurios užkirs kelią tam pačiam Kaunui išnaudoti savo geografinį ir infrastruktūrinį potencialą ir tapti realiu centru ir hub'u. Būtų gerai keisti tokį tunelinį požiūrį, ir pradėti matyti šiek tiek plačiau.
                        Kad nelabai ignoruoju. Tik pasakiau, kad netikiu, kad kažkada padidins primiestinių reisų skaičiű 10 ar 20 kartų kiek sakei, kad bus. Man tieisog nerealiqi skambėjo.
                        Bet aiśku 100proc už padidinimą.

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                          Kad čia nėra jokių paskaičiavimų? Rygoje nauja stotis jau statoma ir ten irgi ves keliai iš Baltijos šalių ir Lenkijos. Rodai kažkokį mėgėjišką straipsnį kaip nugalintį argumentą. Nebeturiu tau laiko - labanakt.
                          Ne tą vietą pacitavo, yra straipsnyje paskaičiavimai:

                          Skaičiuojama, kad, nutiesus „Rail Baltica“ geležinkelį ir pradėjus kursuoti keleiviniams traukiniams, Kauno keleivinė stotis pritrauks apie 7,5 tūkst. keleivių per parą, o tai yra kone keturis kartus daugiau, nei jų į Kauną atvyksta ar išvyksta dabar.

                          Comment


                            O dabar visi nusileidžiam ant žemės. Kalbos prieš ketvirtį amžiaus paleidžiant greituosius traukinius Pajūris ir Baltija, greitai, greitai iš Vilniaus į Klaipėdą traukiniai važiuos 160 km/h. Prieš RBI statybas, kai bus europinė vėžia į Lenkiją važiuosime 250 km/h greičiu. Ir kur visa tai? Dar 25 metus laukti ar dar 50? Taip ir su tais RB Ii maršrutais paleis po 3-4 poras traukinių Varšuva-Talinas + Kaunas-Vilnius (kai pastatys iki Vilniaus turbūt po 20 metų po to kai bus pastatyta iki Talino) su persėdimu Kaune per parą. Ir bus Kaunas centrinė stotis.

                            Comment


                              Keletas minčių paskaičius pastarųjų puslapių diskusiją.

                              1. Dėl oro uosto. Sunku patikėti, kad kažkas rimtai norėtų privesti traukinį prie dabartinio terminalo šiaurėje. 99 % tikimybė, kad straipsnyje džiaugiamasi bėgių privedimu „iki oro uosto“, turint omeny naują terminalą.

                              2. Kaunui nebūtina statyti visiškai naują geležinkelio stotį. Tegul padaro platformas su ištisiniais stogais, rampomis (kad nereiktų laipioti laiptais), plačius praėjimus po bėgiais (išeinančius į miestą be jokių laiptų), komerciją, sankryžoje antžemines perėjas, VT mazgą su stoginėmis, kad galėtum iš traukinio nesušlapęs nueiti iki troleibuso. Ir bus kvantinis šuolis transporte. Tam visiškai nebūtina kažkokia mandra stotis, kuri gerai atrodo tik iš drono, bet žemėje nelabai veikia. Norint kažkokio didesnio įspūdžio galima susitelkti į stoties interjerą (ypač požeminę perėją po bėgiais, jos išlindimą į miestą), įvairias detales, apšvietimą. Išspausti tikrai yra ką, ir nebūtini kažkokie megaprojektai. Tegul pirmiau padaro, kad Kauno stotis pagal patogumus prilygtų bent Austrijos ar Šveicarijos miestelių stotims...
                              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                              Comment


                                Parašė Lašas Rodyti pranešimą

                                Bijau, kad greitu metu galim sulaukti kokių blogų žinių apie tiltą
                                Šią savaitę važiavau iš Jonavos 1915 keliu, šiauriniame šlaite būsimo geležinkelio trasoje esančioje proskynoje kapstėsi vienišas vikšrinis traktorius.

                                https://maps.app.goo.gl/d7KDeb4yfhsRrHjW8
                                -

                                Comment


                                  Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                  1. Dėl oro uosto. Sunku patikėti, kad kažkas rimtai norėtų privesti traukinį prie dabartinio terminalo šiaurėje. 99 % tikimybė, kad straipsnyje džiaugiamasi bėgių privedimu „iki oro uosto“, turint omeny naują terminalą.
                                  O tai kiek kainuotų naujo terminalų statybos + visų naujų magistralių ir kelių perkėlimas į pietinę pusę? Ar bus toks variantas kad bus du terminalai, pietinis ir šiaurinis? Ir tuomet vis vien reikės jungiančio autobuso. Kiek metų užtruktų, ir kiek kainuotų visko perdarymas? Mano akimis žiūrint pigiausias ir paprasčiausias variantas - akligatvis į seną terminalą. Stotis + autobusas į seną terminalą būtų blogiausias variantas.

                                  Comment


                                    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
                                    Bijau, kad greitu metu galim sulaukti kokių blogų žinių apie tiltą
                                    Pagrindinis tilto statybų rangovas buvo įsiskolinęs subrangovui, nors ir nedidelė suma nuo visos tilto kainos, bet visvien tai jau kelia abejones, kad tiltas laiku pastatytas nebus.

                                    2023-11-15
                                    Teismas: Jonavos tiltą statanti „Rizzani de Eccher“ skolinga „Autokaustai“ 0,2 mln. eurų
                                    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ru-662-2144812
                                    Remiantis sprendimu, Italijos bendrovė pernai gruodį „Autokaustą“ samdė statybų aikštelės įrengimui, atliktus darbus priėmė, tačiau neapmokėjo trijų sąskaitų. Teismas taip pat priteisė Lietuvos įmonei beveik 17 tūkst. delspinigių.

                                    „Rail Baltica“ tiltą per Nerį Jonavos rajone „Rizzani de Eccher“ stato nuo praėjusių metų liepos, ji su užsakove – „Lietuvos geležinkelių“ antrinė įmone „LTG Infra“ – pasirašė beveik 64 mln. eurų (be PVM) vertės sutartį.
                                    Šiuo metu Rizzani De Eccher S.P.A. Lietuvos filialas teturi 18 darbuotojų.

                                    Comment


                                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                      Pagrindinis tilto statybų rangovas buvo įsiskolinęs subrangovui, nors ir nedidelė suma nuo visos tilto kainos, bet visvien tai jau kelia abejones, kad tiltas laiku pastatytas nebus.

                                      2023-11-15
                                      Teismas: Jonavos tiltą statanti „Rizzani de Eccher“ skolinga „Autokaustai“ 0,2 mln. eurų
                                      https://www.15min.lt/verslas/naujien...ru-662-2144812


                                      Šiuo metu Rizzani De Eccher S.P.A. Lietuvos filialas teturi 18 darbuotojų.
                                      RdE yra projekto valdytojas, o ne griovių kasėjas. Jam daug darbuotojų nereikia.
                                      Bet išdūrinėti subrangovus - negražų.

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                        RdE yra projekto valdytojas, o ne griovių kasėjas. Jam daug darbuotojų nereikia.
                                        Bet išdūrinėti subrangovus - negražų.
                                        RDE yra internetinė parduotuvė, o ne projekto valdytojas
                                        O jei rimtai, projekto valdytojas yra LTG Infra, o RdE yra rangovas (a.k.a. griovių kasėjas). Taip, neturėdamas savų pajėgumų, jis gali pasitelkti subrangovus.

                                        Comment


                                          Ir dar apie Jonavos tiltą. Žinant, kad liko tik metai užbaigti statybos darbus, o statybų aikštelėje štilis, labai stebina tyla naujienų portaluose. Juk šis projektas ne tik valstybinės reikšmės - jis svarbus visoms Baltijos šalims ir Suomijai.

                                          2022 liepą, pradedant tilto statybas, tuometis LTG Infra CEO kalbėjo:
                                          „Rail Baltica“ atneša naujas galimybes kariniam mobilumui, naujas papildomas jungtis prie egzistuojančios plačiosios geležinkelio vėžės, o tai reiškia greitesnį karinį mobilumą NATO greitojo reagavimo kontingentui – didesnį nacionalinį ir regioninį saugumą“, – renginyje sakė K. Sankovskis.
                                          https://www.vz.lt/transportas-logistika/2022/07/21/jonavoje-oficialiai-pradetas-statyti-rail-baltica-tiltas-per-neri
                                          Nuotraukose (keli šios temos puslapiai atgal) matome, kad lietuvių rangovų ("griovių kasėjų") statomi objektai sėkmingai kyla aukštyn. Ar nebuvo padaryta klaida tokio didžiulio ir svarbaus projekto statybą atiduodant rangovams iš užsienio?
                                          2022 vasario mėn. spaudoje rašyta, kad nepastačius tilto iki 2024 pabaigos, ES finansavimas gali "nuplaukti"
                                          Europos infrastruktūros tinklų priemonės finansavimo sutartyje, pagal kurią finansuojamas „Rail Baltica“ projektas, numatyta, kad geležinkelio tiltas per Nerį turi būti pastatytas vėliausiai iki 2024-ųjų pabaigos.

                                          Kyla rizika, kad jeigu iki termino pabaigos nebus baigta didžioji dalis statybos darbų, galime prarasti ne tik teisę panaudoti ES finansavimą sutarties užbaigimo likučiui, bet ir tą ES finansavimą, kuris būtų panaudotas iki 2024 metų pabaigos.
                                          https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...aukti-22284753
                                          Pasirašant sutartį su italais buvo sutaupyta pora mln. eur. ES (mūsų visų) pinigų, bet ar nebus taip, kad pasibaigus 2024 m. finansavimas bus užrauktas, ir visą statybų sumą turėsime finansuoti iš Lietuvos biudžeto?
                                          Vadinasi, patirtos išlaidos turėtų būti kompensuojamos iš valstybės biudžeto“, – neslėpė „Rail Baltica“ koordinavimo vadovas Arenijus Jackus. Skaičiuojama, kad gali būti prarasti ES numatyti 70 mln. eurų.

                                          Trečias šiame konkurse liko Lietuvos įmonių „Fegda“ ir „Tilsta“ konsorciumas, pasiūlęs 66,67 mln. eurų kainą. Toliau išsirikiavo Čekijos „Eurovia“ ir „Eurovia Lietuva“ (87,96 mln. eurų) bei „Kauno tiltai“ (95,13 mln. eurų).
                                          https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...aukti-22284753

                                          Comment

                                          Working...
                                          X