Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Ką konkrečiai vadini 'cariniu vienkeliu'?Parašė VLR Rodyti pranešimąBet kokiu atveju, jei kažkas čia galvoja, kad tas carinis vienkelis su vieno lygio sankryžomis taps tarptautinio HSR tinklo dalimi vien jį elektrifikavus, tai situacija su supratimu apie šį projektą yra dar prastesnė, nei galvojau anksčiau.
- 1 patinka
Comment
-
Kuri vieta nėra teisinga? Pridėjau net nuorodą, kur aš literaliai esu išvadintas melagiu su 15 ‘Patinka’ vien del to, kad parašiau, kad gali įvykti tai, kas, panašu, ir įvyks.Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, „buvau išvadintas melagiu su daug "patinka'“ yra vienas pavyzdys.
- 3 patinka
Comment
-
Imho, problemas čia galima matyti dvi, ir jos nėra tiesiogiai susijusios: 1) problema su pačiu projekto vystymu iš jį vystančių institucijų nekompetencija, 2) Problema su kai kurių diskutuojančių apie projektą negebėjomu analizuoti, skrutinizuoti to, kas vytsa.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Tai jeigu turėjote įtarimų, kad šie darbai pirmame etape tikriausiai daromi nebus, o dabar tai pasitivrtino, kodėl esate nustebęs, kad informacija pasitivirtino ir vėl demonstruojate savo pasipiktinimą, kad darbai nebus daromi?
Kodėl jus dabar ėmė stebinti tai, kad pirmame etape projekto apimtis buvo ženkliai apkarpyta, kai tai jau buvo viešai paskelbta ir apie tai jau buvo diskutuota šiame forume. Ar tai yra kažkoks naujas atradimas? Ne.
Projektą vykdančios institucijos iš esmės meluoja ir išsisukinėja dėl projekto progreso ir perspektyvų. Na o problema su diskusija ir "patinka" dalintojais, kad jie, panašu, nėra labai įgalūs suprasti ir analizuoti, kas vyksta ir, viso labo, atkartoja tų išsisukinėjančių ir meluojančių institucijų spaudos pranešimus bei juos gina, kad ir kokios nesąmonės ten būtų rašomos. Bent man tai yra tiesiog keistas ir creepy elgesys, ir tai liūdina, turint omeny, kad tai didžiausias ir vienas svarbiausių transporto projektų šalies istorijoje. Tokių "patinka" dalintojams visada viskas labai gerai, visada visiems feilams ir elementariam apsišikimui bei pinigų ištaškymui yra pateisinimas, o prieš realiai projektą kritikuojančius ir skrutinizuojančius naudojamas ad hominem. Tiesiog truputį keista, kai diskusijos esmė tampa ne pats projektas ir jo sėkmė (kurios siekiam visi), o kaip apdergti tuos, kurie kelia klausimus apie projekto eigą ir rodo pirštu į akivaizdžias problemas.
- 2 patinka
Comment
-
Aš nieko nesakiau apie tai, kas teisinga, o kas ne, tiktai, kad kartojiesi. O kas link reikalo esmės, tai man pasirodė, kad per keletą dienų perėjai nuo "man pažiūėjus šitą schemutę atsirado įsitikinimas, kad pagrindinė linija eis per HESą" iki "akivaizdu, kad pagrindinė linija eis per HESą".Parašė VLR Rodyti pranešimą
Kuri vieta nėra teisinga? Pridėjau net nuorodą, kur aš literaliai esu išvadintas melagiu su 15 ‘Patinka’ vien del to, kad parašiau, kad gali įvykti tai, kas, panašu, ir įvyks.
- 1 patinka
Comment
-
Čia gal Gitanas užsuko į temą, nes pastaruoju metu daugiau diskutuojama apie užgautas asmenines ambicijas ir "patinka" paspaudimus ant nepatinkančių pranešimų
Esminis dalykas, kad pagal kažkokią mažą schemute, kurios tikslumas yra labai abejotinas, daromos toli siekiančios išvados. Tame planelyje pažymėtas RB I elektrifikavimas ir signalizavimas, nors apie RB tarp Kauno ir Talino elektrifikavima ir signalizavimą neužsiminta. Tai nejaugi reikia galvoti, kad naujai statomas geležinkelis bus neelektrifikuotas ir nesignalizuotas, nes kažkokioje schemutėje apie tai nutylėta?
- 5 patinka
Comment
-
O gal problema, kad dalis šią temą sekančių diskusijos dalyvių labai selektyviai prisimena šio projekto istoriją, kaip jis prasidėjo ir su kokiais iššūkiais susidūrė. Gal todėl daromos "sencacingos" ar "apokaliptinės" išvados? Tai gal reikia prisiminti šio projekto istoriją nuo keturšalės sutarties pasirašymo, projekto valdymo centralizacijos iššūkių bei projekto apimčių keitimo (įtraukiant jungtis su Rygos oro uostu, Vilniumi, bei papildomų stočių statybą, tame tarpe ir Kauno mazgo) ir iš to sekusių pasekmių bei dabartinių pastangų pastatyti projektą į vėžes, kai paaiškėjo (kas galėjo tikėtis!?!), kad EK finansavimo, po finansavimo sutarties pasirašymo papildomai įtrauktoms projekto dalims, šiame etape neduos.Parašė John Rodyti pranešimą
Imho, problemas čia galima matyti dvi, ir jos nėra tiesiogiai susijusios: 1) problema su pačiu projekto vystymu iš jį vystančių institucijų nekompetencija, 2) Problema su kai kurių diskutuojančių apie projektą negebėjomu analizuoti, skrutinizuoti to, kas vytsa.
Projektą vykdančios institucijos iš esmės meluoja ir išsisukinėja dėl projekto progreso ir perspektyvų. Na o problema su diskusija ir "patinka" dalintojais, kad jie, panašu, nėra labai įgalūs suprasti ir analizuoti, kas vyksta ir, viso labo, atkartoja tų išsisukinėjančių ir meluojančių institucijų spaudos pranešimus bei juos gina, kad ir kokios nesąmonės ten būtų rašomos. Bent man tai yra tiesiog keistas ir creepy elgesys, ir tai liūdina, turint omeny, kad tai didžiausias ir vienas svarbiausių transporto projektų šalies istorijoje. Tokių "patinka" dalintojams visada viskas labai gerai, visada visiems feilams ir elementariam apsišikimui bei pinigų ištaškymui yra pateisinimas, o prieš realiai projektą kritikuojančius ir skrutinizuojančius naudojamas ad hominem. Tiesiog truputį keista, kai diskusijos esmė tampa ne pats projektas ir jo sėkmė (kurios siekiam visi), o kaip apdergti tuos, kurie kelia klausimus apie projekto eigą ir rodo pirštu į akivaizdžias problemas.
Kadangi visus šio projekto istoriją liudijančius šaltinius surinkti sudėtinga, galima dar kartą atsiversti Valstybės kontrolės su kolegomis Latvijoje ir Estijoje atliktą auditą:
„Rail Baltica" projekto vertinimą
Ten įvardintos priežastys: netinkamas projekto rizikų valdymas, projekto apimčių keitimas ir kt.
- 5 patinka
Comment
-
Tu vėl pradedi rašinėti ad hominem komentarus: šiame pranešime vadini mane Gitanu ir teigi, kad aš darau išvadas iš mažos schemutės. Dėl pirmo 'teiginio' nekomentuosiu (ne mano lygis), dėl antro - Europos sąjunga prieš kažkur porą metų yra nustačiusi prioritetą kuo greičiau nutiesti Talinas - Varšuva kelią atidedant darbus mazguose į antrą projekto dalį. Kad visas Kauno mazgas nebus statomas man buvo aišku jau tuo metu (lygiai tas pats galioja ir Rygai) - būtent dėl to prieš metus tai čia ir rašiau, kad taip bus. Dėl to buvau nesidominčių žmonių išvadintas melagiu (su daug Patinka), na nes kažką ten LTG komunikavo. Ta 'schemutė; atėjo su daug teksto, beje, ir ji tik patvirtina tai, kas buvo akivaizdu visiems, kas seka projektą.Parašė sleader Rodyti pranešimąČia gal Gitanas užsuko į temą, nes pastaruoju metu daugiau diskutuojama apie užgautas asmenines ambicijas ir "patinka" paspaudimus ant nepatinkančių pranešimų
Esminis dalykas, kad pagal kažkokią mažą schemute, kurios tikslumas yra labai abejotinas, daromos toli siekiančios išvados. Tame planelyje pažymėtas RB I elektrifikavimas ir signalizavimas, nors apie RB tarp Kauno ir Talino elektrifikavima ir signalizavimą neužsiminta. Tai nejaugi reikia galvoti, kad naujai statomas geležinkelis bus neelektrifikuotas ir nesignalizuotas, nes kažkokioje schemutėje apie tai nutylėta?
Bet jei jau leidžiamės į ad hominem ir moderatoriai dėl to nieko nedaro, tai galiu ir aš ir rašau nuoširdžiai. Šioje temoje nesi parašęs visiškai nieko gero - rašai bet ką, kas pateisina dabartinį status quo. Vilniaus jungtį atšaukė? Ir gerai, galėsim keistis Kaune. Vilnius Connect stagnuoja? Ir gerai, kam jo reikia. Kauno mazgą atidėjo? O kam tau reikia 250km//h ruožo prie stoties?. Ir tt. Nerimta.Paskutinis taisė VLR; 2025.07.30, 19:38.
- 1 patinka
Comment
-
Vėl konstruoji šiaudines baidykles ir jas pats 'nugali'. Kalbame ne apie 'apokaliptinius scenarijus', o apie labai specifines projekto dalis ir labai specifines problemas. Su tavo požiūriu apskritai nieko negalima kritikuoti. Projekto istoriją žinau geriau nei dauguma žmonių šitame forume, bet ji neatsako man į klausimus tokius kaip 'kur yra Lietuvos pirkimai, turint omeny Estijos milijardinius pirkimus' ir 'kodėl Lietuva per 10 metų yra įsisavinusi tiek pinigų, už kiek nenutiesi nei 20km HSR'.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
O gal problema, kad dalis šią temą sekančių diskusijos dalyvių labai selektyviai prisimena šio projekto istoriją, kaip jis prasidėjo ir su kokiais iššūkiais susidūrė. Gal todėl daromos "sencacingos" ar "apokaliptinės" išvados?
Comment
-
Na, projektas tarptautinis, ir kiekviena atskira šalis nėra nei pajėgi nei įgaliota suvaldyti projekto rizikas. EK sprendime rašo taip:Parašė John Rodyti pranešimąO tai kas Lietuvoje atsakingas už tokių projektų rizikų savailaikį suvaldymą? Kažkas kitas, bet ne Lietuvos institucijos, kaip kad SuMin?
Kiek SuMin kontroliuoja RB Rail?(15) kad projektas būtų įgyvendinamas nuosekliai, Baltijos valstybės turėtų bendradarbiauti su savo bendrąja įmone AB „RB Rail“, kuri toliau vykdo projekto koordinatoriaus funkcijas ir yra pagrindinė projekto „Rail Baltica“ partnerių, t. y. Estijos, Latvijos ir Lietuvos bei jų susijusių nacionalinių subjektų, tarpininkė jiems bendradarbiaujant su Komisija. Bendroji įmonė AB „RB Rail“ ir susiję nacionaliniai subjektai tarpvalstybinį projektą „Rail Baltica“ turėtų įgyvendinti laikydamiesi sutartos projekto struktūros;
- 1 patinka
Comment
-
Aišku, kaltas kažkas kitas. Atvarė kažkoks, niekam nepavaldus RB Rail, kurio niekas nekontroliuoja, kažką 5 metus veikė, o mes negalėjom nieko padaryti, tik karts nuo karto pareikšti, kad "RB projektą reikia įgyvendinti sparčiau" (Skuodis, Sabutis). Skamba legit.Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, projektas tarptautinis, ir kiekviena atskira šalis nėra nei pajėgi nei įgaliota suvaldyti projekto rizikas. EK sprendime rašo taip:
Kiek SuMin kontroliuoja RB Rail?
- 2 patinka
Comment
-
Nežinau, ar neteko stebėti politikoj, kai į sceną įsiveržia koks nors naujokas, ar tai būtų Trumpas su Musku, ar Uspaskichas su ginirojančia ikanomika, ar Karbauskis su Skverneliu ir Dargužaite, konservai su švietimo tinklo optimizacija, žada kad tuoj viską išsiaiškins, suefektyvins ir atlaisvins švaistomus pinigus, o po metų paaiškėja, kad status quo nepajudinamas iš vietos? Sulaužyt galima, bet kažką reikšmingai pakeisti į gerąją pusę – ne?Parašė John Rodyti pranešimą
Aišku, kaltas kažkas kitas. Atvarė kažkoks, niekam nepavaldus RB Rail, kurio niekas nekontroliuoja, kažką 5 metus veikė, o mes negalėjom nieko padaryti, tik karts nuo karto pareikšti, kad "RB projektą reikia įgyvendinti sparčiau" (Skuodis, Sabutis). Skamba legit.
Kelios vyriausybės statė Rail Baltica nuo idėjos iškėlimo ir bendradarbiavimo modelio nustatymo ir kelios dar statys iki 2038 metų? Jei projektas bus visiškas feilas, išleisti milijardai, tiltai ir bėgiai laukuose ir jokių traukinių, kuris konkrečiai ministras bus dėl jo kaltas? Visi vienodai? Kiekvienas po kokį dešimtadalį tos vienos šalies 33% atsakomybės?
- 1 patinka
Comment
-
Kas kaltas nebebus svarbu. Tikslas yra ne nustatinėti kaltus, o baigti malti šūdą ir pradėti realiai vykdyti projektą. Estai, šiaip, yra neblogas pavyzdys, kaip galima, tegul ir apkarpytą, bet visgi daugmaž pilnos skalės RB projektą sėkmingai įgyvendinti, neatsisakant nei stočių, nei jungties su sostine, nei beviltiškai vėluojant.Parašė alga Rodyti pranešimą
Nežinau, ar neteko stebėti politikoj, kai į sceną įsiveržia koks nors naujokas, ar tai būtų Trumpas su Musku, ar Uspaskichas su ginirojančia ikanomika, ar Karbauskis su Skverneliu ir Dargužaite, konservai su švietimo tinklo optimizacija, žada kad tuoj viską išsiaiškins, suefektyvins ir atlaisvins švaistomus pinigus, o po metų paaiškėja, kad status quo nepajudinamas iš vietos? Sulaužyt galima, bet kažką reikšmingai pakeisti į gerąją pusę – ne?
Kelios vyriausybės statė Rail Baltica nuo idėjos iškėlimo ir bendradarbiavimo modelio nustatymo ir kelios dar statys iki 2038 metų? Jei projektas bus visiškas feilas, išleisti milijardai, tiltai ir bėgiai laukuose ir jokių traukinių, kuris konkrečiai ministras bus dėl jo kaltas? Visi vienodai? Kiekvienas po kokį dešimtadalį tos vienos šalies 33% atsakomybės?
- 2 patinka
Comment
-
Pala pala, estų sėkmingas įgyvendinimas yra būtent toks, koks buvo unikalaus tilto per Nerį už 63 milijonus progresas 2022 metais. Pasirašyta sutartis, kad užsienio įmonė už tiek tai €€€€€ iki tada tai suprojektuos ir pastatys. O tiltą tu čia pat vadinai didele nesėkme ir projekto valdytojų mega failu.Parašė John Rodyti pranešimąEstai, šiaip, yra neblogas pavyzdys, kaip galima, tegul ir apkarpytą, bet visgi daugmaž pilnos skalės RB projektą sėkmingai įgyvendinti, neatsisakant nei stočių, nei jungties su sostine, nei beviltiškai vėluojant.
- 2 patinka
Comment
-
Tiltas turėjo būti pastatytas dar 2024.Parašė alga Rodyti pranešimą
Pala pala, estų sėkmingas įgyvendinimas yra būtent toks, koks buvo unikalaus tilto per Nerį už 63 milijonus progresas 2022 metais. Pasirašyta sutartis, kad užsienio įmonė už tiek tai €€€€€ iki tada tai suprojektuos ir pastatys. O tiltą tu čia pat vadinai didele nesėkme ir projekto valdytojų mega failu.
Comment
-
Apie ką ir kalba. Sutarties su rangovu pasirašymas ir projekto sėkmingas įgyvendinimas yra skirtingi dalykai.Parašė John Rodyti pranešimą
Tiltas turėjo būti pastatytas dar 2024.
- 3 patinka
Comment
-
Tu tikrai žinai kad absoliučios daugumos HSR greičio ribojimai iki pirmo stoties iešmo yra 250 km/h?Parašė VLR Rodyti pranešimą
O kam tau reikia 250km//h ruožo prie stoties?. Ir tt. Nerimta.
Comment
-
Kokie RB statybos objektai šiuo metu vėluoja Estijoje po sutarties pasirašymo su rangovu?Parašė alga Rodyti pranešimą
Apie ką ir kalba. Sutarties su rangovu pasirašymas ir projekto sėkmingas įgyvendinimas yra skirtingi dalykai.
Comment
Comment