Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, estai be konkurencijos geriausiai valdo projektą ir savo geležinkelių pertvarką.

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą
      Taip, estai be konkurencijos geriausiai valdo projektą ir savo geležinkelių pertvarką.
      ... ir levituojantį tiltą vieninteliai turi pasistatę.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Tomai, jau pasakei panašių bajerių kokius 50 kartų. Bajeris paprastai būna juokingas pirmus porą kartų. Trečią kartą jau būna pavargęs, bet kai kartoji tą patį bajerį 50+ kartą, atrodo biškiuką cringe

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Tomai, jau pasakei panašių bajerių kokius 50 kartų. Bajeris paprastai būna juokingas pirmus porą kartų. Trečią kartą jau būna pavargęs, bet kai kartoji tą patį bajerį 50+ kartą, atrodo biškiuką cringe
          Skirtingai nuo kitų mano blevyzgų - tas tiltas visai ne bajeris.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

            ... ir levituojantį tiltą vieninteliai turi pasistatę.
            Latviai turi autonominį geležinkelio tiltą, bet čia kito projekto apimtyje.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Tomai, jau pasakei panašių bajerių kokius 50 kartų. Bajeris paprastai būna juokingas pirmus porą kartų. Trečią kartą jau būna pavargęs, bet kai kartoji tą patį bajerį 50+ kartą, atrodo biškiuką cringe
              Jau nereikia, tuos pačius bajerius rimtu veidu čia daugiausia kartoja VLR.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Latviai turi autonominį geležinkelio tiltą, bet čia kito projekto apimtyje.
                Tiltas (skirtingai nei Rygos stotys) yra Rail Baltica projekto finansuojama dalis ir, taip, latviai tą dalį pastatė per anksti. Tai yra vienintelė pastatytos infrastruktūros dalis, kuri nebus naudojama kelių metų laikotarpyje tad galima ją vadinti klaida.

                Reiktų paminėti, kad ši tilto dalis kainavo 20 milijonų eurų, t.y. ji yra apie 1 km HSR vertės ir sudaro vos 1-2% Latvijoje įsisavintų lėšų. Jos pastatymas taip pat leidžia užbaigti Rygos centrinės dalies pagrindinius darbus, o ši dalis bus pilnai naudojama antrajame etape be perstatymų. Tačiau taip, tilto pradėti statyti dabar nereikėjo.
                Paskutinis taisė VLR; 2025.07.23, 20:45.

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą

                  Tiltas (skirtingai nei Rygos stotys) yra Rail Baltica projekto finansuojama dalis ir, taip, latviai tą dalį pastatė per anksti. Tai yra vienintelė pastatytos infrastruktūros dalis, kuri nebus naudojama kelių metų laikotarpyje tad galima ją vadinti klaida.
                  https://www.google.com/maps/@56.9126...oASAFQAw%3D%3D

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                    Skirtingai nuo kitų mano blevyzgų - tas tiltas visai ne bajeris.
                    Tikiuosi bus į tą tiltą 5 kartus prieš sankryžą geriausiai matomose vietose pakartotos rudos nuorodos, kad visas pasaulis mokytųsi.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Jau nereikia, tuos pačius bajerius rimtu veidu čia daugiausia kartoja VLR.
                      Būtų smagu, jei konkretizuotum. Štai pvz. ignaloidas praeitą rudenį išvadino mane melagiu, kai pasamprotavau, kad greičiausiai Kauno mazgas pirmoje projekto dalyje bus supaprastintas tiesiant 'tikrąją' RB tik pro HESą. Jis prirašė įžeidinėjimų, sakė, kad tokių gandų net nėra ir, kad aš esu neteisus, nes mano įžvalgos prieštarauja LTG spaudos pranešimui. Be to, pridėjo man daug žodžių į burną, kurių niekada nesu sakęs, ir teigė, kad dėl tokių mano 'melų' rečiau rašo forume. 'Patinka' prie to pranešimo paspaudė dauguma aktyvių šios temos narių.

                      https://www.miestai.net/forumas/foru...61#post2153204

                      Dabar, kai jau akivaizdu, kad Kauno mazgas bus supaprastintas bent pirmoje projekto dalyje tiesiant 'tikrąją' Rail Baltica vien pro HESą, atsiprašymo iš šių žmonių nesitikiu, bet mes visi puikiai žinom, kas čia įvyko. Tokių pavyzdžių galėčiau surinkti dar bent penkis. Vis tik, kai kas nors tiesiog parašo įžeidimą be jokios argumentacijos, tai padaryti yra gana sunku (ir keista, kaip kai kuriems nariams tai yra leidžiama daryti metai iš metų mano atžvilgiu, kai aš gaunu ilgus banus už praktiškai nieką).
                      Paskutinis taisė VLR; 2025.07.29, 01:32.

                      Comment


                        Tik už tiesą banus gauni.

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                          Būtų smagu, jei konkretizuotum. Štai pvz. ignaloidas praeitą rudenį išvadino mane melagiu, kai pasamprotavau, kad greičiausiai Kauno mazgas pirmoje projekto dalyje bus supaprastintas tiesiant 'tikrąją' RB tik pro HESą. Jis prirašė įžeidinėjimų, sakė, kad tokių gandų net nėra ir, kad aš esu neteisus, nes mano įžvalgos prieštarauja LTG spaudos pranešimui. Be to, pridėjo man daug žodžių į burną, kurių niekada nesu sakęs, ir teigė, kad dėl tokių mano 'melų' rečiau rašo forume. 'Patinka' prie to pranešimo paspaudė dauguma aktyvių šio forumo narių.

                          https://www.miestai.net/forumas/foru...61#post2153204

                          Dabar, kai jau akivaizdu, kad Kauno mazgas bus supaprastintas bent pirmoje projekto dalyje tiesiant 'tikrąją' Rail Baltica vien pro HESą, atsiprašymo iš šių žmonių nesitikiu, bet mes visi puikiai žinom, kas čia įvyko. Tokių pavyzdžių galėčiau surinkti dar bent penkis. Vis tik, kai kas nors tiesiog parašo įžeidimą be jokios argumentacijos, tai padaryti yra gana sunku (ir keista, kaip kai kuriems nariams tai yra leidžiama daryti metai iš metų mano atžvilgiu, kai aš gaunu ilgus banus už praktiškai nieką).
                          Ir kam tiesti naują standartinę vėžę per Kauną kai ten jau yra nutiesta tokia? Patobulinti atkarpą Palemonas-Kaunas būtų neproporcingai brangu, kad būtų pasiektas reikšmingas kokybinis ir kiekybis skirtumas. Apie tariamą "butelio kaklelio" problemą jau buvo kalbėta.
                          Antra, schema, kurioje pavaizduota pagrindinė trasa per HES, neturėtų stebinti, nes ja bus nukreipiamas pagrindinis krovininis srautas, kuriam važiuoti per centrą nėra jokio reikalo. Dabar kroviniai į Palemoną vežami per Kauno stotį.
                          Paskutinis taisė Perfect; 2025.07.28, 21:53.

                          Comment


                            Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                            Ir kam tiesti naują standartinę vėžę per Kauną kai ten jau yra nutiesta tokia? Patobulinti atkarpą Palemonas-Kaunas būtų neproporcingai brangu, kad būtų pasiektas reikšmingas kokybinis ir kiekybis skirtumas. Apie tariamą "butelio kaklelio" problemą jau buvo kalbėta.
                            Antra, schema, kurioje pavaizduota pagrindinė trasa per HES, neturėtų stebinti, nes ja bus nukreipiamas pagrindinis krovininis srautas, kuriam važiuoti per centrą nėra jokio reikalo. Dabar kroviniai į Palemoną vežami per Kauno stotį.
                            Čia man skirtas pranešimas? Klausiu turint omeny, kad būtent aš sakiau, kad toks sprendimas neturėtų stebinti ir tai sakiau jau prieš metus, kai šioje temoje mane vadino melagiu ir kitaip draskė man akis, nes LTG komunikavo apie viso mazgo užbaigimą? Pats, matau, irgi paspaudei ‘Patinka’ ant to pranešimo, kas reiškia, kad pats net neįtarei, kad taip bus. Tad ką tiksliai šis mane cituojantis pranešimas turėtų reikšti? Tai - savotiškas prisipažinimas klydus?
                            Paskutinis taisė VLR; 2025.07.29, 01:58.

                            Comment


                              Parašė VLR Rodyti pranešimą

                              Čia man skirtas pranešimas? Klausiu turint omeny, kad būtent aš sakiau, kad toks sprendimas neturėtų stebinti ir tai sakiau jau prieš metus, kai šioje temoje mane vadino melagiu ir kitaip draskė man akis, nes LTG komunikavo apie viso mazgo užbaigimą? Pats, matau, irgi paspaudei ‘Patinka’ ant to pranešimo, kas reiškia, kad pats net neįtarei, kad taip bus. Tad ką tiksliai šis mane cituojantis pranešimas turėtų reikšti? Tai - savotiškas prisipažinimas klydus?
                              Kas yra tikroji RB ir netikroji RB? Jei tikiesi 249 km/h Kauno stotyje, tai ... turėčiau nuliūdinti.
                              Kuo butelio kaklas ant HES skiriasi nuo butelio kaklo tunelyje?
                              Ar tikrai manai, kad elektrifikuoti liniją nuo Kauno Hbf iki Jiesios, šalia Kauno turint veikiančią traukos pastotę, yra fiziškai, techniškai ir finansiškai neįmanoma?

                              Susišukuok mintis.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Kas yra tikroji RB ir netikroji RB? Jei tikiesi 249 km/h Kauno stotyje, tai ... turėčiau nuliūdinti.
                                Kuo butelio kaklas ant HES skiriasi nuo butelio kaklo tunelyje?
                                Ar tikrai manai, kad elektrifikuoti liniją nuo Kauno Hbf iki Jiesios, šalia Kauno turint veikiančią traukos pastotę, yra fiziškai, techniškai ir finansiškai neįmanoma?

                                Susišukuok mintis.
                                Pasižiūrėk tikrosios RB projektą Kauno miesto kelyne ir pamatysi, kas yra tikroji RB. Nesupranti net pačių projekto pagrindų ir draskai kitiems akis.

                                Comment


                                  VLR
                                  Kiek žmonių pažiūrės?
                                  Įdėk palyginimą, visiems bus aišku, ir nereikės čia porą puslapių skaityti žodžių karo.

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                    Čia man skirtas pranešimas? Klausiu turint omeny, kad būtent aš sakiau, kad toks sprendimas neturėtų stebinti ir tai sakiau jau prieš metus, kai šioje temoje mane vadino melagiu ir kitaip draskė man akis, nes LTG komunikavo apie viso mazgo užbaigimą? Pats, matau, irgi paspaudei ‘Patinka’ ant to pranešimo, kas reiškia, kad pats net neįtarei, kad taip bus. Tad ką tiksliai šis mane cituojantis pranešimas turėtų reikšti? Tai - savotiškas prisipažinimas klydus?

                                    Taip tau, nes informaciją interpretuoji tendencingai arbą ją selektyviai pateiki:

                                    Per paskutines dienas paaiškėjo ir dar vienas dalykas, dėl kurio bijojau - pagrindinė Rail Baltica linija, panašu, eis pro HES'ą, o ne pro Kauno centrą. Tad galime ilgam pamiršti ir naują Geležinkelio tiltą Kaune ir miesto integracijos darbus. Planuojamas kažkoks keistas aklikelis iš pietų - neįtikėtina. Tikiuosi tai nėra galutiniai planai, nes Kaunas yra vienintelis Lietuvos miestas, kuris artimiausiais dešimtmečiais gali kažką iš šito projekto gauti. Reikia daryti viską, kad visi traukiniai važiuotų būtent pro centrinę stotį. Tai turėtų būti nacionalinio lygio prioritetas ir vienas pagrindinių uždavinių Lietuvos transporto strategijoje šiuo metu.
                                    Kad, pagrindinė RB linija eis per HES, dar nereiškia, kad keleiviniai traukiniai važiuos per HES. Atsidaryk tą pačią schemą, kuria vadovaujiesi, ir ten aiškiai parašyta Kaunas International Passenger Station ir Palemonas Station. Ar supranti skirtumą tarp "international pasenger station" ir "station"?

                                    Antras dalykas, ar tikrai yra ir artimiausiu metu būtų poreikis antram geležinkelio tiltui per Nemuną Kaune? Kuo remiantis darai tokias prielaidas? Ar čia pagrindinis argumentas, kad latviai stato Rygos stotį, tai ir Lietuvoje reikia "kažko grandiozinio"?

                                    Comment


                                      Nežinau, kas čia viršuje prirašyta ir kaip tai atsako į tai, ką čia rašiau. Bet kalba ėjo apie darbus Kauno mieste, tokius kaip šie:

                                      Kauno stoties teritoriją už 10 mln. eurų projektuos „Ardanuy Ingenieria“

                                      Kauno keleivinės stoties teritorijos infrastruktūros projektavimo darbus už 9,88 mln. eurų (be PVM) atliks Ispanijos bendrovė „Ardanuy Ingenieria“. Projektas yra sudėtinė naujo europinio geležinkelio „Rail Baltica“ Kauno mazgo dalis. Tarp užduočių rangovui – ir naujo geležinkelio tilto per Nemuną projektas.

                                      „Rail Baltica“ Lietuvoje įgyvendinanti įmonė „LTG Infra“ ir „Ardanuy Ingenieria“ praėjusią savaitę pasirašė projektavimo paslaugų sutartį. Darbus numatoma atlikti per 1,5 metų. Projektas bus rengiamas atsižvelgiant į Kauno mazgo infrastruktūros plėtros vystymo planą, kurį šiemet patvirtino Vyriausybė.
                                      https://rail-baltica.lt/kauno-stotie...uy-ingenieria/

                                      - Aš teigiau, kad šie darbai pirmoje fazėje, greičiausiai, daromi nebus ir 'tikras' HSR kol kas bus tiesiamas tik pro HES.
                                      - Buvau užpultas, išvadintas melagiu (su daug 'patinka'), nes LTG teigė, kad užbaigs visą Kauno mazgą, t.y. šiuos darbus IR ruožą pro HES
                                      - Dabar aiškėja, kad Kauno dalis bus atidėta (lygiai taip, kaip sakiau), ir, vietoje prisipažinimo klydus, esu užsipuolamas dar dėl nelabai suprantu ko

                                      Bet kokiu atveju, jei kažkas čia galvoja, kad tas carinis vienkelis su vieno lygio sankryžomis taps tarptautinio HSR tinklo dalimi vien jį elektrifikavus, tai situacija su supratimu apie šį projektą yra dar prastesnė, nei galvojau anksčiau.
                                      Paskutinis taisė VLR; 2025.07.29, 08:52.

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                        Nežinau, kas čia viršuje prirašyta ir kaip tai atsako į tai, ką čia rašiau. Bet kalba ėjo apie darbus Kauno mieste, tokius kaip šie:

                                        - Aš teigiau, kad šie darbai pirmoje fazėje, greičiausiai, daromi nebus ir 'tikras' HSR kol kas bus tiesiamas tik pro HES.
                                        - Buvau užpultas, išvadintas melagiu (su daug 'patinka'), nes LTG teigė, kad užbaigs visą Kauno mazgą, t.y. šiuos darbus IR ruožą pro HES
                                        - Dabar aiškėja, kad Kauno dalis bus atidėta (lygiai taip, kaip sakiau), ir, vietoje prisipažinimo klydus, esu užsipuolamas dar dėl nelabai suprantu ko

                                        Bet kokiu atveju, jei kažkas čia galvoja, kad tas carinis vienkelis su vieno lygio sankryžomis taps tarptautinio HSR tinklo dalimi vien jį elektrifikavus, tai situacija su supratimu apie šį projektą yra dar prastesnė, nei galvojau anksčiau.
                                        Tai jeigu turėjote įtarimų, kad šie darbai pirmame etape tikriausiai daromi nebus, o dabar tai pasitivrtino, kodėl esate nustebęs, kad informacija pasitivirtino ir vėl demonstruojate savo pasipiktinimą, kad darbai nebus daromi?
                                        Kodėl jus dabar ėmė stebinti tai, kad pirmame etape projekto apimtis buvo ženkliai apkarpyta, kai tai jau buvo viešai paskelbta ir apie tai jau buvo diskutuota šiame forume. Ar tai yra kažkoks naujas atradimas? Ne.
                                        Paskutinis taisė Perfect; 2025.07.29, 11:01.

                                        Comment


                                          Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                          Tai jeigu turėjote įtarimų, kad šie darbai pirmame etape tikriausiai daromi nebus, o dabar tai pasitivrtino, kodėl esate nustebęs, kad informacija pasitivirtino ir vėl demonstruojate savo pasipiktinimą, kad darbai nebus daromi?
                                          Kodėl jus dabar ėmė stebinti tai, kad pirmame etape projekto apimtis buvo ženkliai apkarpyta, kai tai jau buvo viešai paskelbta ir apie tai jau buvo diskutuota šiame forume. Ar tai yra kažkoks naujas atradimas? Ne.
                                          Man atrodo būtų labai šaunu, jei, prieš man atsakinėdamas, perskaitytum tai, ką aš rašau, vietoje šiaudinių baidyklių konstravimo ir nuolatinio žodžių dėliojimo į mano burną Ačiū.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X