Taip, estai be konkurencijos geriausiai valdo projektą ir savo geležinkelių pertvarką.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTaip, estai be konkurencijos geriausiai valdo projektą ir savo geležinkelių pertvarką.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTomai, jau pasakei panašių bajerių kokius 50 kartų. Bajeris paprastai būna juokingas pirmus porą kartų. Trečią kartą jau būna pavargęs, bet kai kartoji tą patį bajerį 50+ kartą, atrodo biškiuką cringeIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
... ir levituojantį tiltą vieninteliai turi pasistatę.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTomai, jau pasakei panašių bajerių kokius 50 kartų. Bajeris paprastai būna juokingas pirmus porą kartų. Trečią kartą jau būna pavargęs, bet kai kartoji tą patį bajerį 50+ kartą, atrodo biškiuką cringe
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Latviai turi autonominį geležinkelio tiltą, bet čia kito projekto apimtyje.
Reiktų paminėti, kad ši tilto dalis kainavo 20 milijonų eurų, t.y. ji yra apie 1 km HSR vertės ir sudaro vos 1-2% Latvijoje įsisavintų lėšų. Jos pastatymas taip pat leidžia užbaigti Rygos centrinės dalies pagrindinius darbus, o ši dalis bus pilnai naudojama antrajame etape be perstatymų. Tačiau taip, tilto pradėti statyti dabar nereikėjo.Paskutinis taisė VLR; 2025.07.23, 20:45.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Tiltas (skirtingai nei Rygos stotys) yra Rail Baltica projekto finansuojama dalis ir, taip, latviai tą dalį pastatė per anksti. Tai yra vienintelė pastatytos infrastruktūros dalis, kuri nebus naudojama kelių metų laikotarpyje tad galima ją vadinti klaida.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Skirtingai nuo kitų mano blevyzgų - tas tiltas visai ne bajeris.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Jau nereikia, tuos pačius bajerius rimtu veidu čia daugiausia kartoja VLR.
https://www.miestai.net/forumas/foru...61#post2153204
Dabar, kai jau akivaizdu, kad Kauno mazgas bus supaprastintas bent pirmoje projekto dalyje tiesiant 'tikrąją' Rail Baltica vien pro HESą, atsiprašymo iš šių žmonių nesitikiu, bet mes visi puikiai žinom, kas čia įvyko. Tokių pavyzdžių galėčiau surinkti dar bent penkis. Vis tik, kai kas nors tiesiog parašo įžeidimą be jokios argumentacijos, tai padaryti yra gana sunku (ir keista, kaip kai kuriems nariams tai yra leidžiama daryti metai iš metų mano atžvilgiu, kai aš gaunu ilgus banus už praktiškai nieką).Paskutinis taisė VLR; 2025.07.29, 01:32.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Būtų smagu, jei konkretizuotum. Štai pvz. ignaloidas praeitą rudenį išvadino mane melagiu, kai pasamprotavau, kad greičiausiai Kauno mazgas pirmoje projekto dalyje bus supaprastintas tiesiant 'tikrąją' RB tik pro HESą. Jis prirašė įžeidinėjimų, sakė, kad tokių gandų net nėra ir, kad aš esu neteisus, nes mano įžvalgos prieštarauja LTG spaudos pranešimui. Be to, pridėjo man daug žodžių į burną, kurių niekada nesu sakęs, ir teigė, kad dėl tokių mano 'melų' rečiau rašo forume. 'Patinka' prie to pranešimo paspaudė dauguma aktyvių šio forumo narių.
https://www.miestai.net/forumas/foru...61#post2153204
Dabar, kai jau akivaizdu, kad Kauno mazgas bus supaprastintas bent pirmoje projekto dalyje tiesiant 'tikrąją' Rail Baltica vien pro HESą, atsiprašymo iš šių žmonių nesitikiu, bet mes visi puikiai žinom, kas čia įvyko. Tokių pavyzdžių galėčiau surinkti dar bent penkis. Vis tik, kai kas nors tiesiog parašo įžeidimą be jokios argumentacijos, tai padaryti yra gana sunku (ir keista, kaip kai kuriems nariams tai yra leidžiama daryti metai iš metų mano atžvilgiu, kai aš gaunu ilgus banus už praktiškai nieką).
Antra, schema, kurioje pavaizduota pagrindinė trasa per HES, neturėtų stebinti, nes ja bus nukreipiamas pagrindinis krovininis srautas, kuriam važiuoti per centrą nėra jokio reikalo. Dabar kroviniai į Palemoną vežami per Kauno stotį.
Paskutinis taisė Perfect; 2025.07.28, 21:53.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Ir kam tiesti naują standartinę vėžę per Kauną kai ten jau yra nutiesta tokia? Patobulinti atkarpą Palemonas-Kaunas būtų neproporcingai brangu, kad būtų pasiektas reikšmingas kokybinis ir kiekybis skirtumas. Apie tariamą "butelio kaklelio" problemą jau buvo kalbėta.
Antra, schema, kurioje pavaizduota pagrindinė trasa per HES, neturėtų stebinti, nes ja bus nukreipiamas pagrindinis krovininis srautas, kuriam važiuoti per centrą nėra jokio reikalo. Dabar kroviniai į Palemoną vežami per Kauno stotį.Paskutinis taisė VLR; 2025.07.29, 01:58.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Čia man skirtas pranešimas? Klausiu turint omeny, kad būtent aš sakiau, kad toks sprendimas neturėtų stebinti ir tai sakiau jau prieš metus, kai šioje temoje mane vadino melagiu ir kitaip draskė man akis, nes LTG komunikavo apie viso mazgo užbaigimą? Pats, matau, irgi paspaudei ‘Patinka’ ant to pranešimo, kas reiškia, kad pats net neįtarei, kad taip bus. Tad ką tiksliai šis mane cituojantis pranešimas turėtų reikšti? Tai - savotiškas prisipažinimas klydus?
Kuo butelio kaklas ant HES skiriasi nuo butelio kaklo tunelyje?
Ar tikrai manai, kad elektrifikuoti liniją nuo Kauno Hbf iki Jiesios, šalia Kauno turint veikiančią traukos pastotę, yra fiziškai, techniškai ir finansiškai neįmanoma?
Susišukuok mintis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kas yra tikroji RB ir netikroji RB? Jei tikiesi 249 km/h Kauno stotyje, tai ... turėčiau nuliūdinti.
Kuo butelio kaklas ant HES skiriasi nuo butelio kaklo tunelyje?
Ar tikrai manai, kad elektrifikuoti liniją nuo Kauno Hbf iki Jiesios, šalia Kauno turint veikiančią traukos pastotę, yra fiziškai, techniškai ir finansiškai neįmanoma?
Susišukuok mintis.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Čia man skirtas pranešimas? Klausiu turint omeny, kad būtent aš sakiau, kad toks sprendimas neturėtų stebinti ir tai sakiau jau prieš metus, kai šioje temoje mane vadino melagiu ir kitaip draskė man akis, nes LTG komunikavo apie viso mazgo užbaigimą? Pats, matau, irgi paspaudei ‘Patinka’ ant to pranešimo, kas reiškia, kad pats net neįtarei, kad taip bus. Tad ką tiksliai šis mane cituojantis pranešimas turėtų reikšti? Tai - savotiškas prisipažinimas klydus?
Taip tau, nes informaciją interpretuoji tendencingai arbą ją selektyviai pateiki:
Per paskutines dienas paaiškėjo ir dar vienas dalykas, dėl kurio bijojau - pagrindinė Rail Baltica linija, panašu, eis pro HES'ą, o ne pro Kauno centrą. Tad galime ilgam pamiršti ir naują Geležinkelio tiltą Kaune ir miesto integracijos darbus. Planuojamas kažkoks keistas aklikelis iš pietų - neįtikėtina. Tikiuosi tai nėra galutiniai planai, nes Kaunas yra vienintelis Lietuvos miestas, kuris artimiausiais dešimtmečiais gali kažką iš šito projekto gauti. Reikia daryti viską, kad visi traukiniai važiuotų būtent pro centrinę stotį. Tai turėtų būti nacionalinio lygio prioritetas ir vienas pagrindinių uždavinių Lietuvos transporto strategijoje šiuo metu.
Antras dalykas, ar tikrai yra ir artimiausiu metu būtų poreikis antram geležinkelio tiltui per Nemuną Kaune? Kuo remiantis darai tokias prielaidas? Ar čia pagrindinis argumentas, kad latviai stato Rygos stotį, tai ir Lietuvoje reikia "kažko grandiozinio"?
- 3 patinka
Comment
-
Nežinau, kas čia viršuje prirašyta ir kaip tai atsako į tai, ką čia rašiau. Bet kalba ėjo apie darbus Kauno mieste, tokius kaip šie:
Kauno stoties teritoriją už 10 mln. eurų projektuos „Ardanuy Ingenieria“
Kauno keleivinės stoties teritorijos infrastruktūros projektavimo darbus už 9,88 mln. eurų (be PVM) atliks Ispanijos bendrovė „Ardanuy Ingenieria“. Projektas yra sudėtinė naujo europinio geležinkelio „Rail Baltica“ Kauno mazgo dalis. Tarp užduočių rangovui – ir naujo geležinkelio tilto per Nemuną projektas.
„Rail Baltica“ Lietuvoje įgyvendinanti įmonė „LTG Infra“ ir „Ardanuy Ingenieria“ praėjusią savaitę pasirašė projektavimo paslaugų sutartį. Darbus numatoma atlikti per 1,5 metų. Projektas bus rengiamas atsižvelgiant į Kauno mazgo infrastruktūros plėtros vystymo planą, kurį šiemet patvirtino Vyriausybė.
- Aš teigiau, kad šie darbai pirmoje fazėje, greičiausiai, daromi nebus ir 'tikras' HSR kol kas bus tiesiamas tik pro HES.
- Buvau užpultas, išvadintas melagiu (su daug 'patinka'), nes LTG teigė, kad užbaigs visą Kauno mazgą, t.y. šiuos darbus IR ruožą pro HES
- Dabar aiškėja, kad Kauno dalis bus atidėta (lygiai taip, kaip sakiau), ir, vietoje prisipažinimo klydus, esu užsipuolamas dar dėl nelabai suprantu ko
Bet kokiu atveju, jei kažkas čia galvoja, kad tas carinis vienkelis su vieno lygio sankryžomis taps tarptautinio HSR tinklo dalimi vien jį elektrifikavus, tai situacija su supratimu apie šį projektą yra dar prastesnė, nei galvojau anksčiau.
Paskutinis taisė VLR; 2025.07.29, 08:52.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąNežinau, kas čia viršuje prirašyta ir kaip tai atsako į tai, ką čia rašiau. Bet kalba ėjo apie darbus Kauno mieste, tokius kaip šie:
- Aš teigiau, kad šie darbai pirmoje fazėje, greičiausiai, daromi nebus ir 'tikras' HSR kol kas bus tiesiamas tik pro HES.
- Buvau užpultas, išvadintas melagiu (su daug 'patinka'), nes LTG teigė, kad užbaigs visą Kauno mazgą, t.y. šiuos darbus IR ruožą pro HES
- Dabar aiškėja, kad Kauno dalis bus atidėta (lygiai taip, kaip sakiau), ir, vietoje prisipažinimo klydus, esu užsipuolamas dar dėl nelabai suprantu ko
Bet kokiu atveju, jei kažkas čia galvoja, kad tas carinis vienkelis su vieno lygio sankryžomis taps tarptautinio HSR tinklo dalimi vien jį elektrifikavus, tai situacija su supratimu apie šį projektą yra dar prastesnė, nei galvojau anksčiau.
Kodėl jus dabar ėmė stebinti tai, kad pirmame etape projekto apimtis buvo ženkliai apkarpyta, kai tai jau buvo viešai paskelbta ir apie tai jau buvo diskutuota šiame forume. Ar tai yra kažkoks naujas atradimas? Ne.Paskutinis taisė Perfect; 2025.07.29, 11:01.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Tai jeigu turėjote įtarimų, kad šie darbai pirmame etape tikriausiai daromi nebus, o dabar tai pasitivrtino, kodėl esate nustebęs, kad informacija pasitivirtino ir vėl demonstruojate savo pasipiktinimą, kad darbai nebus daromi?
Kodėl jus dabar ėmė stebinti tai, kad pirmame etape projekto apimtis buvo ženkliai apkarpyta, kai tai jau buvo viešai paskelbta ir apie tai jau buvo diskutuota šiame forume. Ar tai yra kažkoks naujas atradimas? Ne.Ačiū.
Comment
Comment