Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Šiandieninėje situacijoje gal ir taip, bet esmė, kad taip būtų paminamas pirminis susitarimas ir kitų projekto dalyvių interesai. Šalys pradžioje susitarė dėl trasos per baltijos šalis su atšakomis į Rygą ir Vilnių. Tai iš esmės savo neveikimu ar neteisingu prioritetu dėliojimu nelabai teisinga pakreipti vėžę ten kur pačiam (šiuo atveju Latvijai) patogiau. Dėl šių priežasčių turbūt visuose susitarimuose ir planuose fokusas yra išlaikomas į pagrindinę vėžę ir susisiekimo ja užtikrinimą. Nes įrengus mazgą per Rygą, Latvijai nebeliktų jokio intereso vykdyti tolimesnius etapus ir čia turbūt būtų galima dėti tašką RB istorijoje.
- 1 patinka
-
Eilinį kartą kartojiesi ir neatsakai į klausimus. Nebeturiu tam laiko, sėkmės.Parašė sleader Rodyti pranešimąKas yra tas "visiškas atskyrimas nuo rusiškosios vėžės"? Kažkokių skiriamųjų sienų pastatymas, atitvėrimas spygliuota viela? Jeigu neteko matyti, tai bent per ortofoto bet kuriame žemėlapyje nesunku pažiūrėti (nesimatys tik kas yra tunelyje), kad visi aplink Kauną, pro Marijampolę ir t.t. pakloti keliai yra atskiri. Tai čia aš negaliu suprasti kuo esama situacija skiriasi nuo tamstos sakomo dalyko, kad kažkokie RB tiesimo darbai nebus atliekami. Ką ten Kaune ir jo prieigose reikėtų dar daryti, apart elektrifikacijos ir signalizacijos? Perkloti bėgius į tapačius?
Taip, naujas tiltas Kaune šiame etape nebus statomas. Sprendimas beveik garantuotai priimtas dėl finansavimo trūkumo. Per esamą tiltą Kaune yra paklotas vienas 1435 mm kelias, kurio galimybių tikrai užteks artimiausiam dešimtmečiui (bent iki 2035 m.) ar net dar ilgiau. Juo labiau nuo Panevėžio į šiaurę išvis visa trasa bus tik vienkelis. Tas pats ir su RB1 panaudojama dalimi.
Pats puikiai žinai, kurie vos ne kiekviename pranešime užsiėmė saviplaka Lietuvai, o pagyromis pradžioje latviams, dabar estams.
Tai kur tie latviai su savo projektais. Jeigu dabar pradėję pagrindinės linijos tiesimo darbus ~45 km ruože, iš 11 to ruožo dalių, statybų leidimus turi tik keturioms? Statybos leidimas yra projekto parengimo finalizavimas. Tai jeigu jie neturi net pradėtame ruože statybos leidimų, tai vadinasi jie pradėjo darbus net pilnai neužsibaigę projektavimo.
Pasigirti galima kai užbaigi pilnai projektus ir po auditų niekas nepareikalauja grąžinti finansavimo. Nes visur yra ne vienas atvejis, kai net po projekto užbaigimo, dėl įvairių netikslumų yra pareikalaujamą paramą, ar dalį jos, grąžinti kaip netinkamai panaudotą. Latviai taip stipriai ir sujudo, bei sunerimo, nes kabo didelė grėsmė, kad tas "įsisavinimas" gali išlysti per kitą galą.
Na ir vėl tas užstrigęs tiltas.... Kad atstrigęs tas tiltas. Koks po galais skirtumas jis bus 2026, 2028 ar 2029 m., jei pro ten pirmas traukinys iki 2029 m. pabaigos net nepravažiuos?
O Estijoje niekas "neatšaukta"? Apie vienkelį geležinkelį visoje trasoje vs dvikelis kažkaip pamirštama.
Nors nei pas mus, nei pas juos tai nėra atšaukimas, o perkėlimas į sekantį etapą.
Comment
-
Latviai turi finansavimą stočiai (iš rekonstrukcijos fondo) ir darbai ten tęsiasi:Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Bet tada reiktų pilnai užbaigti visą RIX stotį, visą Rygos centrinę stotį ir pan, kas atneša dvi problemas A: stotys praktiškai nefinansuojamos iš EU pinigų, tik ganėtinai maža dalis jų finansuojama, ir B: atkarpa per Rygą galimai turi daugiau rizikų nei tiltas ties Salaspils iš žemės išpirkimo pusės, vis dėl to viena trasa eina per apgyvendintas vietoves o kita ne.
https://eng.lsm.lv/article/economy/t...sumes.a595778/
Kaip ir oro uoste, beje.
Būtų smagu, kad visi čia sektume bent minimaliai projektą prieš rašant komentarus.
Comment
-
Geros dienelės, skanios kavelės!Parašė VLR Rodyti pranešimą
Eilinį kartą kartojiesi ir neatsakai į klausimus. Nebeturiu tam laiko, sėkmės.
P.s. tik norint atsakymų į klausimus, reikia juos pirma užduoti
- 1 patinka
Comment
-
Kiek mačiau trasuotes, RB Rygos mazge eina esamomis linijomis. Tad klausimas kaip finansuoti jų rekonstrukciją bei stoties užbaigimą. Ir čia prisimenam nacionalinius 15%Parašė sleader Rodyti pranešimą
Šiandieninėje situacijoje gal ir taip, bet esmė, kad taip būtų paminamas pirminis susitarimas ir kitų projekto dalyvių interesai. Šalys pradžioje susitarė dėl trasos per baltijos šalis su atšakomis į Rygą ir Vilnių. Tai iš esmės savo neveikimu ar neteisingu prioritetu dėliojimu nelabai teisinga pakreipti vėžę ten kur pačiam (šiuo atveju Latvijai) patogiau. Dėl šių priežasčių turbūt visuose susitarimuose ir planuose fokusas yra išlaikomas į pagrindinę vėžę ir susisiekimo ja užtikrinimą. Nes įrengus mazgą per Rygą, Latvijai nebeliktų jokio intereso vykdyti tolimesnius etapus ir čia turbūt būtų galima dėti tašką RB istorijoje.
Kas mane stebina - čia pagarsintas pusantro milijardo Eur, kuriuos latviai išleido beveik nieko nepastatydami. Arba tai klaida ir tai yra konsoliduotos visos RB išlaidos, arba pats metas ieškoti sąskaitų Šveicarijos bankuose.
Grubiai, dabartinėmis postinfliacinėmis kainomis Rygos stotis (su įrengimu) - 300M, RIX kiek brangesnė, tarkim 400M, nes estakados. Bet stotys dar neįrengtos ...
- 2 patinka
Comment
-
Sunku pasakyti ką kitas prelegentas turi mintyje "įsisavino", nes iš tiesų tai nebent pas kažką bankų sąskaitose arba po čiužiniu tos sumos nugulė. Šiaip tokia suma +/- berods buvo rygos stoties mazgo, RIX ir jungties tarp jų statyboms. T.y. toks numatytas biudžetas. Faktas, kad net pusės ten visko nepastatyta, tai ir panaudotos sumos gerokai skirtis turi. O rodyti, kad "pritrauktas finansavimas 1,5 mlrd." ir dėti straipsnius, kad vieno iš pradinių etapų užbaigimams iš kitų projektų nukreipiami 115 mln. yra tolygų patvirtinti jog reikiamo finansavimo nėra, nebuvo ir klausimas kada jis atsiras. Grubiai vertinant, be to paskutinio nukreipimo iš kitų projektų, tai turėtas finansavimas galėjo siekti kokius 250-300 mln., kas realiai nei vienos iš dalių nebūtų leidę net pilnai užbaigti.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąKas mane stebina - čia pagarsintas pusantro milijardo Eur, kuriuos latviai išleido beveik nieko nepastatydami. Arba tai klaida ir tai yra konsoliduotos visos RB išlaidos, arba pats metas ieškoti sąskaitų Šveicarijos bankuose.
Grubiai, dabartinėmis postinfliacinėmis kainomis Rygos stotis (su įrengimu) - 300M, RIX kiek brangesnė, tarkim 400M, nes estakados. Bet stotys dar neįrengtos ...
- 1 patinka
Comment
-
Tai žino tik tie, kurie sudarinėjo technologinį ir kalendorinį grafikus.Parašė Creatium Rodyti pranešimąAčiū! Kaip įdomiai, kad kas antra kolona. Gal kas žinot kodėl?
Vienas iš variantų - anksčiau išbetonuotos kolonos yra 'inkarinės', be guolių ir nuo jų bus pradėtas tilto sijų betonavimas; todėl jos turi anksčiau pasiekti projektinį stiprumą.
- 3 patinka
Comment
-
Levituojantis viadukas per RB ir Lietuvoje:
https://www.google.com/maps/place/Bu...oASAFQAw%3D%3DIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 7 patinka
Comment
-
Reiks gal apsilankytiParašė Tomas Rodyti pranešimąLevituojantis viadukas per RB ir Lietuvoje:
https://www.google.com/maps/place/Bu...oASAFQAw%3D%3D
Comment
-
Tame RB ruože Google street view vaizdai šių metų liepos mėnesio, galima kritiškai įvertinti atliekamus darbusParašė OroPatrulis Rodyti pranešimą
Reiks gal apsilankyti
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Pasirodo ir mes sugebame daug neatsilikti nuo estų.Parašė Tomas Rodyti pranešimąLevituojantis viadukas per RB ir Lietuvoje:
Kam nepasitaikoParašė LBP Rodyti pranešimąHm...
- 1 patinka
Comment
-
Pasirašė dar:Parašė Creatium Rodyti pranešimąIš aukščiau Verslo žinių straipsnio apibendrinimas dėl atkarpų.
Dabar pasirašytos sutartys arba jau vyksta darbai:
- Tiltas per Nerį - 64 mln. Eur - 1,5 km
- Šveicarija - Žeimiai - 88 mln. Eur - 12,2 km
- Žeimiai - Šėta - 77 mln. Eur - 17,7 km
- Šėta - Ramygala (1 dalis) - 98 mln. Eur - 17,1 km
- Šėta - Ramygala (2 dalis) - 83 mln. Eur - 12,1 km
Viso 410 mln. Eur - 60,6 km
Šiemet dar turėtų pasirašyti (vyksta konkursai):
- Kaunas - Šveicarija - 19,4 km
- Ramygala - Berčiūnai - 24,5 km
- Berčiūnai - Joniškėlis - 24,5 km
Viso 68,4 km
Tai jeigu tos likusios atkarpos praeis gerai pirkimus, šiemet turėsim sutarčių už bent ~800 mln. Eur - 129 km
- Kaunas - Šveicarija - 221 mln. Eur - 18,9 km
- Šveicarija - Žeimiai (bėgių tiesimas) - 13,9 mln. Eur - 10 km
Tai jau už 644 mln. Eur darbų
https://rail-baltica.lt/rail-baltica...asos-statybos/
- 21 patinka
Comment
-
Kaip pažiūrėsi. Vyksta gerokai daugiau, nei anksčiau, bet gerokai mažiau, nei reiktų, kad 2030 ten galėtų važiuoti traukiniaParašė Valiukas Rodyti pranešimąČia man vienam taip atrodo, ar tikrai pastaruoju metu smarkiai sujudėjo šitas projektas? Labai tingiu gilintis į detales, bet įspūdis toks susidaro. Ar čia apgaulinga ir dar tik lašas jūroj?
O šiaip, geriausia vertinti pagal realistišką finansavimo poreikį vs realius kontraktus už realias sumas. Tuos dalykus jau apkalbėjom keli puslapiai atgal ir net su paskutinėmis naujienomis ir viso ~600-800 mlm. Eur sumomis, dar esame labai toli iki tokių sumų, kurios rodytų, kad turėsim naują geležinkelį tarp Lenkijos ir Latvijos pro Kauną kada nors iki 2035.Paskutinis taisė John; 2025.08.07, 16:53.
- 2 patinka
Comment
-
Važiuodamas darban nugirdau per radio, kad šiandien žadama pasirašyti sutartį su kažkokia Vokietijos įmone dėl RB nuo Lenkijos sienos iki Kauno projektavimo. Buvo paminėta ir tai, kad žemės toje RB trasos dalyje jau išpirktos iš savininkų.
Jau paskelbta, projektuos „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“:
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...-veze-39045588Paskutinis taisė Tomas; 2025.08.11, 14:25.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 11 patinka
Comment
Comment