Čia man vienam taip atrodo, ar tikrai pastaruoju metu smarkiai sujudėjo šitas projektas? Labai tingiu gilintis į detales, bet įspūdis toks susidaro. Ar čia apgaulinga ir dar tik lašas jūroj?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąČia man vienam taip atrodo, ar tikrai pastaruoju metu smarkiai sujudėjo šitas projektas? Labai tingiu gilintis į detales, bet įspūdis toks susidaro. Ar čia apgaulinga ir dar tik lašas jūroj?
O šiaip, geriausia vertinti pagal realistišką finansavimo poreikį vs realius kontraktus už realias sumas. Tuos dalykus jau apkalbėjom keli puslapiai atgal ir net su paskutinėmis naujienomis ir viso ~600-800 mlm. Eur sumomis, dar esame labai toli iki tokių sumų, kurios rodytų, kad turėsim naują geležinkelį tarp Lenkijos ir Latvijos pro Kauną kada nors iki 2035.Paskutinis taisė John; 2025.08.07, 15:53.
- 2 patinka
Comment
-
Važiuodamas darban nugirdau per radio, kad šiandien žadama pasirašyti sutartį su kažkokia Vokietijos įmone dėl RB nuo Lenkijos sienos iki Kauno projektavimo. Buvo paminėta ir tai, kad žemės toje RB trasos dalyje jau išpirktos iš savininkų.
Jau paskelbta, projektuos „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“:
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...-veze-39045588Paskutinis taisė Tomas; Šiandien, 13:25.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 10 patinka
Comment
-
Pasivaikščiojimas po „Rail Baltica“ statybas: pirmoji stotelė – Neries tiltas
Sveiki atvykę į pasivaikščiojimų po esminius „Rail Baltica“ objektus reportažų ciklą. Pirmojoje dalyje lankomės Jonavos rajone, prie Neries upės, kur kyla pirmosios būsimo Ilgiausio geležinkelio tilto visose Baltijos šalyse kolonos. Čia mus pasitinka „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo vadovas Justas Vyžintas ir plačiai atveria šio projekto užkulsius, dalinasi tiek džiaugsmais, tiek ir lydėjusiais iššūkiais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąVažiuodamas darban nugirdau per radio, kad šiandien žadama pasirašyti sutartį su kažkokia Vokietijos įmone dėl RB nuo Lenkijos sienos iki Kauno projektavimo. Buvo paminėta ir tai, kad žemės toje RB trasos dalyje jau išpirktos iš savininkų.
Jau paskelbta, projektuos „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“:
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...-veze-39045588
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nelabai didelis, bet svarbus žingsnis. Šiaip, dabar Lietuva turėtų iš visų jėgų forsuoti šitos atkarpos statybą, net jeugu nėra aiški ateitis dėl ES finansavimo.
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...-veze-39045588
Nors gerb. Lazauskas iš veido atrodo visiškas laucius, šiuo atveju bent kalba teisingai.
P.S. tikiuosi vokiečiams geležinkelius projektuoti sekasi geriau nei oro uostus.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimą
Bet tikiuosi (ir šiek tiek bijau, nes eismą turbūt gerokai sutrikdys) netrukus rangovai pradės geležinkelio viaduko virš A6 statybąIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nelabai didelis, bet svarbus žingsnis. Šiaip, dabar Lietuva turėtų iš visų jėgų forsuoti šitos atkarpos statybą, net jeugu nėra aiški ateitis dėl ES finansavimo.Paskutinis taisė VLR; Šiandien, 16:14.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
10 metų per vėlai, na bet suknistai pagaliau. Tie, kas sucalvojo pradėti statybas ir projektavimą ne nuo šito ruožo, o nuo fucking ruožo į Latviją dabar turėtų sėdėti kalėjime. Šito ruožo vertė Lietuvai yra didesnė, nei viso likusio projekto.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
Bet tam yra RB1? Kai daug kas aiškino, kam ji reikalinga, tai būtent ja ir juda karinis transportas ir kroviniai šiuo metu.
- 3 patinka
Comment
-
Karinis transportas dažniausiai yra perkraunamas Mockavoje arba Šeštokuose. Jo privežimas iki Palemono nieko neduoda, nes vis tiek reikia perkrauti norint privežti vietiniu tinklu iki kelionės tikslo ir dar vežti pro Kauną ir pro tunelį. Geriau yra tiesiog persikrauti prie sienos ir važiuoti prie tikslo (neskaičiuojant parodomųjų kelių maršrutų). RB1 yra visiškai nereikalingas projektas nei keleiviams, nei kariniam transportui.
O Rail Baltica duos greitį ir modernių technologijų siūlomą patikimumą, kurio carinis vingiuotas keliukas nei iš tolo nesiūlo. Lyginti juos reikia rimtai nesigaudyti kontekste, kaip ir teigti, kad dabartinė situacija kažką puikiai atitinka.
https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...to-667-1496736
- 1 patinka
Comment
-
Lenkijos krypties problema, įtariu, kad lenkai smarkiai fokusavosi į savo pagr. miestų jungčių modernizavimą, o Lietuva pasiekiama per santykinai retai apgyvendintą Šiaurės Rytų Lenkiją, realiai reikia projektuoti specifiškai Lietuvai skirtą trasą. Tai matyt kompromisas liko bent jau pasistatyt greitkelį iki Kauno nuo Varšuvos, o geležinkelis atsirastų ateityje.
100% sutinku, kad (Vilnius-)Kaunas-Varšuva Rail Baltica yra gyvybiškai svarbi jungtis dėl kurios juokaut visai nesinori.
Latvijos jungtis deja tai kažkoks carinės Rusijos geležinkelių statybų istorijos Lietuvoje pakartojimas, kur vietinė populiacija kažkokį kosmodromą matė jungianti kažkokius tolimus mažai žinomus miestus ir ilgai vengė važiavimo traukiniais. Plius aišku ir tradiciniai iš tų laikų atėję stereotipai, kad valdžia š mala, atitrūkusi nuo žmonių ir korumpuota. Yra skirtumas, ne tai kad vengsim važiuot traukiniais, o tiesiog sunkiai pati linija statosi, ir neaišku ar neužsibaigs kaip su stadionu...
paprastas žmogelis sakytų "vietoje to kad statytų kažką neaiškaus, stringančio, pastatytų kažką paprastesnio, iš karto apčiuopiamo ir aktualesnio visuomenei pvz. greitkelių jungtys į tą pačią Latviją per Panevėžį ir Kėdainius, aktyvesnė daugiabučių renovacija, kelių perasfaltavimas".
Tiesiog geležinkelio užsimanė Ryga, bet deja įklimpo pati į problemas, nors sutinku kad kietą stotį statosi.Paskutinis taisė PoDV; Šiandien, 19:22.
Comment
-
Beveik 100 km ilgio „Rail Baltica“ ruožą nuo Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos iki Kauno (Jiesios) projektuos Vokietijos įmonė „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“, skelbia LTG grupė. Pirmadienį pasirašyta 38,3 mln. eurų (be PVM) vertės sutartis tarp bendros trijų Baltijos šalių įmonės „RB Rail AS“ ir projektą Lietuvoje įgyvendinančios įmonės „LTG Infra“.
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...-veze-39045588
- 1 patinka
Comment
Comment