Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

    Man tai juokinga kaip Lietuvoje labai cia madinga dengtis zodziu "paveldas" kad nieko nereiketu daryti. Kaip puse Lietuvos paveldo yra ties subirejimo ribos, balkonai senamiesciuose trupa ir apdengti visokiais tinklais ir paremti mediniais riestais, belekas ir belekaip sau langus keiciasi. balkonus issistiklina "kulturos paveldo objiektuose". visokius papildomus stoglangius sau isirengineja, o ten tai varpa atsiprasant dejo ant paveldo, o va cia kazka rimto reikia suprojektuoti ir dirbti, tai jau "oops sorriukas, nieko nepadarysi, paveldas". Apgailetina.
    Man tai atvirai pasakius visa šita situacija tai durna, daugmaž ekvivalenti sakymui "žvirkelis turi išlikti žvirkeliu, paveldas gi". Tai kad rašau kodėl kažkas nevyksta, nereiškia kad aš sutinku su tos priežasties teisingumu.

    Infrastruktūra turi atlikti šių laikų reikalavimus, ir jeigu neatitinka, tai ją reikia keisti. Tunelis neatitinka šių laikų reikalavimų, tai jį ir reikia keisti. Bet kažkoks durnas prisirišimas prie praeities Lietuvoje yra be galo populiarus, tarsi visas nacionalinis identitetas būtų prarastas jeigu nežiūrėsim į praeitį. Gal kai pradės realiai skaudėti dėl tokių durnybių, pasikeis požiūriai į šitas temas.

    Comment


      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

      Kurti atskirus portalus nelabai realus variantas mano manymu - rytinėje pusėje kaip ir išeitų, bet vakarinėje nelabai yra tam vietos, nuo pietų tiesiog kalnas, su jau egzistuojančia gana aukšta atramine sienele, turėtų portalas būti labai nuožulniu kampu įrengiamas kas bent jau man skamba kaip gana sudėtingai, iš šiaurės nemanau kad tarp Tunelio gatvės ir egzistuojančio portalo pakankamai vietos yra atlikti reikalingam posūkiui kad įsilieti į tunelį iki Kaišiadorių g. galo (po kuria eina tunelis).
      Nesu tokių statybų ekspertas, bet, paviršutiniškai žiūrint, man tai neatrodo kaip per sudėtingas projektas, turint omeny, kontekstą. O kontekstas yra tas, kad iš to paties projekto biudžeto Rygoje yra finansuojamas naujas tiltas, kur jo reikalingumas yra mažesnis nei nauji sprendimai Kauno tunelyje. Tokie nauji portalai ir platinimas viduje tikrai nebūtų kainavę reikšmingai daugiau - spėčiau, kad greičiau reikšmingai pigiau.

      Comment


        Rygos tilto niuansas dar būtų tas, kad susikirstų skirtingi elektrifikacijos standartai.

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą

          Nesu tokių statybų ekspertas, bet, paviršutiniškai žiūrint, man tai neatrodo kaip per sudėtingas projektas, turint omeny, kontekstą. O kontekstas yra tas, kad iš to paties projekto biudžeto Rygoje yra finansuojamas naujas tiltas, kur jo reikalingumas yra mažesnis nei nauji sprendimai Kauno tunelyje. Tokie nauji portalai ir platinimas viduje tikrai nebūtų kainavę reikšmingai daugiau - spėčiau, kad greičiau reikšmingai pigiau.
          Vienas reikalas yra statyti sudėtingą infrastruktūra be kurios neapseisi dėl geografinių sąlygų, kitas reikalas yra statyti sudėtingą infrastruktūrą nes biurokratija neleidžia pakeisti egzistuojančios. Reikalingumas tilto Rygoje didelis - kitaip nebus kaip traukiniams važiuoti, egzistuojantis gana stipriai apkrautas tiltas negali pasiūlyti vieno kelio, ir jei jau statai naują tiltą, kainos skirtumas tarp vienkelio ir dvikelio yra pernelyg mažas kad vertėtų taupyti dabar.

          Tuo tarpu, ne vien kad reikėtų sudėtingų nestandartinių sprendimų norint įrengti papildomus portalus, tunelio platinimas nėra paprastas, ir kainos prasme reikšmingai nesiskiria nuo naujo tunelio statybos. Kaip pavyzdys, UK vieną tunelį tiesiog užpildė lengvu betonu ir iš naujo iškasė, nes buvo paprasčiausias variantas praplatinti vienkelį į dvikelį https://www.murphygroup.com/ie/proje...rnworth-tunnel. Naujas kilometrinis tunelis, su žmonėmis gyvenančiais virš jo, yra tikrai brangus projektas. Pakankamai brangus, kad kol skaičiavimai rodo kad galima be to apsieiti, nors ir vos vos, tol bandomas išvengti.

          Comment


            Kauno tunelio liesti matyt nelabai buvo galima, nes, kaip bebūtų, tai yra visiškai unikalus ir vienintelis naudojamas geležinkelio tunelis Baltijos šalyse. Carinė architektūra ir visa kita. Tai nei portalai, nei pats tunelis negali būti ir matyt niekada nebus ardomi, perstatomi ar kaip nors kitaip modifikuojami.

            Vienintelis realus variantas būtų atskiro tunelio kasimas greta esančio ir šita proga, panašu, jau yra praleista.

            Su "skaičiavimais" ir tariamu esamo tunelio adekvatumu būsimam eismui būtų kaip ir ok, bet problema, kad skaičiavimai daromi ant klaidingų premises t.y. visiškai ignoruojama tai, kad ateityje tukriausiai vyks kur kas intensyvesnis priemiestinių traukinių eismas 1520mm vėže, bei tarpmiestinis eismas tarp Kauno ir Šiaulių. Na arba nevyks, "argumentuojant", you guessed it, nepakankamu tunelio pralaidumu

            Comment


              Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
              Rygos tilto niuansas dar būtų tas, kad susikirstų skirtingi elektrifikacijos standartai.
              Latviai planuoja viską perdaryti į 25kV lyg ir? Nes būtų idiotizmas turėti 3kV ir 25kV tokioje mažoje šalyje.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Su "skaičiavimais" ir tariamu esamo tunelio adekvatumu būsimam eismui būtų kaip ir ok, bet problema, kad skaičiavimai daromi ant klaidingų premises t.y. visiškai ignoruojama tai, kad ateityje tukriausiai vyks kur kas intensyvesnis priemiestinių traukinių eismas 1520mm vėže, bei tarpmiestinis eismas tarp Kauno ir Šiaulių. Na arba nevyks, "argumentuojant", you guessed it, nepakankamu tunelio pralaidumu
                Negu net su planuojama plėtra bus toks eismas intensyvus, kad neužtektų vienbėgio tunelio? Juolab atkarpa gaunasi labai trumpa.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Negu net su planuojama plėtra bus toks eismas intensyvus, kad neužtektų vienbėgio tunelio? Juolab atkarpa gaunasi labai trumpa.
                  Na nebus, nes neužteks tunelio pralaidumo

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Na nebus, nes neužteks tunelio pralaidumo
                    O koks tunelio pralaidumas, 1 traukinys kas kelias valandas?
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Kauno tunelio liesti matyt nelabai buvo galima, nes, kaip bebūtų, tai yra visiškai unikalus ir vienintelis naudojamas geležinkelio tunelis Baltijos šalyse. Carinė architektūra ir visa kita. Tai nei portalai, nei pats tunelis negali būti ir matyt niekada nebus ardomi, perstatomi ar kaip nors kitaip modifikuojami.

                      Vienintelis realus variantas būtų atskiro tunelio kasimas greta esančio ir šita proga, panašu, jau yra praleista.
                      Atskiro tunelio kasimas greta esančio problematiškas jei norime išlaikyti portalus kaip yra, nes nelabai yra kur naują portalą dėti kaip jau minėjau. Manau vos ne logiškiau būtų tokiu atveju bandyti iš viso nauju keliu daryti iškarto dvikeli tunelį nuo stoties pusės pradedant anksčiau ir lendant kažkur po Prancūzų g. sutrumpinant atstumą.
                      Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.02.27, 12:22.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        O koks tunelio pralaidumas, 1 traukinys kas kelias valandas?
                        ~10 traukinių per valandą. ~5 iš jų kaip minimum RB su egzistuojančiais planais (kartą per valandą greitasis iš/į Vilnių, kas dvi valandas greitasis iš/į Rygą, ir dar pora regioninių)

                        Comment


                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                          ~10 traukinių per valandą. ~5 iš jų kaip minimum RB su egzistuojančiais planais (kartą per valandą greitasis iš/į Vilnių, kas dvi valandas greitasis iš/į Rygą, ir dar pora regioninių)
                          Skamba daugmaž realistiškai. Čia net nekalbant apie tokius dalykus, kaip remonto darbai (tiem emergency, tiek planiniai), kuriuos daryti vienkelyje yra belenkaip sudėtingiau, nei dvikelyje.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Skamba daugmaž realistiškai. Čia net nekalbant apie tokius dalykus, kaip remonto darbai (tiem emergency, tiek planiniai), kuriuos daryti vienkelyje yra belenkaip sudėtingiau, nei dvikelyje.
                            Šiaip įdomu, kaip numatytas eismas tunelio remonto metu? Aplink per Drobės fabriką? Ten kol kas nėra trečio bėgio europinei vėžei.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                              Vienas reikalas yra statyti sudėtingą infrastruktūra be kurios neapseisi dėl geografinių sąlygų, kitas reikalas yra statyti sudėtingą infrastruktūrą nes biurokratija neleidžia pakeisti egzistuojančios. Reikalingumas tilto Rygoje didelis - kitaip nebus kaip traukiniams važiuoti, egzistuojantis gana stipriai apkrautas tiltas negali pasiūlyti vieno kelio, ir jei jau statai naują tiltą, kainos skirtumas tarp vienkelio ir dvikelio yra pernelyg mažas kad vertėtų taupyti dabar.

                              Tuo tarpu, ne vien kad reikėtų sudėtingų nestandartinių sprendimų norint įrengti papildomus portalus, tunelio platinimas nėra paprastas, ir kainos prasme reikšmingai nesiskiria nuo naujo tunelio statybos. Kaip pavyzdys, UK vieną tunelį tiesiog užpildė lengvu betonu ir iš naujo iškasė, nes buvo paprasčiausias variantas praplatinti vienkelį į dvikelį https://www.murphygroup.com/ie/proje...rnworth-tunnel. Naujas kilometrinis tunelis, su žmonėmis gyvenančiais virš jo, yra tikrai brangus projektas. Pakankamai brangus, kad kol skaičiavimai rodo kad galima be to apsieiti, nors ir vos vos, tol bandomas išvengti.
                              Tai kainavo tik 20 mln. Lietuvoje visokias bibliotekas ir muziejus už pusę tos kainos stato (arba arenas už 2.5x). Be to, jie galėjo ir nukast ir pastatyt viaduką, nes virš ten tik gatvė.

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Šiaip įdomu, kaip numatytas eismas tunelio remonto metu? Aplink per Drobės fabriką? Ten kol kas nėra trečio bėgio europinei vėžei.
                                Tunelio remonto matyt greitu metu neplanuojama, bet kai ateis laikas daryti normelesnį remontą, nejau jie planuoja tiesiog uždaryti viską, kaip praėjusį kartą, įskaitant visą tarptautinių traukinių trafficą? Čia šiaip gana svarbus dalykas ir netgi esminis argumentas, kodėl buvo būtina statyti antrą tunelį.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Tunelio remonto matyt greitu metu neplanuojama, bet kai ateis laikas daryti normelesnį remontą, nejau jie planuoja tiesiog uždaryti viską, kaip praėjusį kartą, įskaitant visą tarptautinių traukinių trafficą? Čia šiaip gana svarbus dalykas ir netgi esminis argumentas, kodėl buvo būtina statyti antrą tunelį.
                                  Šito portalą užbetonuoti ir palikti tik kaip vietą veistis šikšnosparniams kaip ir Vilniuje.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Tunelio remonto matyt greitu metu neplanuojama, bet kai ateis laikas daryti normelesnį remontą, nejau jie planuoja tiesiog uždaryti viską, kaip praėjusį kartą, įskaitant visą tarptautinių traukinių trafficą? Čia šiaip gana svarbus dalykas ir netgi esminis argumentas, kodėl buvo būtina statyti antrą tunelį.
                                    Tai turbūt numatyta per šančius traukinius varinėti tokiu atveju įrengus ten europinės vėžės bėgį.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                      Tai kainavo tik 20 mln. Lietuvoje visokias bibliotekas ir muziejus už pusę tos kainos stato (arba arenas už 2.5x). Be to, jie galėjo ir nukast ir pastatyt viaduką, nes virš ten tik gatvė.
                                      Kauno tunelis 5x ilgesnis, tai ir kaina būtų 5x didesnė. Bet tai kad portalas privalo išlikti toks pat tai pagrindinis stabdis tokiam reikalui.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Šiaip įdomu, kaip numatytas eismas tunelio remonto metu? Aplink per Drobės fabriką? Ten kol kas nėra trečio bėgio europinei vėžei.
                                        Spėčiau kad tiesiog stotų Palemone ir važiuotų per HES'ą, Palemone tam yra numatytos 400m platformos.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Skamba daugmaž realistiškai. Čia net nekalbant apie tokius dalykus, kaip remonto darbai (tiem emergency, tiek planiniai), kuriuos daryti vienkelyje yra belenkaip sudėtingiau, nei dvikelyje.
                                          Remontus planinius bent jau galima būtų naktį vykdyti, nes kam naktimis keleiviniams traukiniams važiuoti

                                          Comment

                                          Working...
                                          X