Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Rail Baltica“ projektas numato infrastruktūros plėtrą ir modernizavimą. Paties stoties pastato modernizavimas yra planuojamas ateityje, tačiau ne „Rail Baltica“ projekto apimtyje. Kauno geležinkelio stoties modernizavimas planuojamas „Vilnius Connect“ pavyzdžiu. Ketinama stoties teritoriją paversti daugiafunkciu susisiekimo centru ir įrengti viešąsias poilsio, prekybos ir laisvalaikio erdves“, – bendrą stoties koncepciją įvardijo D. Jurevičius.
    Tikiuosi sugebės suintegruoti į tą "Kaunas Connect" ir autobusų stotį.

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą

      Kokios čia beprasmybės? Tokiu tonu parašyta, kad trūksta tik 'nebus analogų pasaulyje' Kokiu tiksliai centru taps Kaunas? Ir dar 'pagrindiniu centru'? Pagrindinis Rail Baltica centras, be abejonės, bus Varšuvos centrinis mazgas. Pagrindinis Baltijos šalių Rail Baltica centras bus Rygos centrinis mazgas.
      Pagrindinį Lietuvos centrą specialiai nepaminėjai, nes visgi supratai apie kokį centrą kalbėjo?

      Comment


        Dar iš straipsnio:

        Dar viena svarbi jungtis – Kauno oro uostas. Iš pradžių buvo kalbama, kad europinė vėžė ši strateginį objektą aplenks, tačiau dabar aišku, kad „Rail Baltica“ bus galima riedėti ir iki oro uosto terminalo.
        Kai prieš keletą metų buvo paskelbta, kad nuo Kauno eis „Rail Baltica“ atšaka iki Vilniaus oro uosto, suklusome, kaip bus su Kauno oro uostu? Pradžioje sakyta, kad vėžė ves iki intermodalinio terminalo ir Kauno laisvosios ekonominės zonos (LEZ), o tada jau esą veš autobusai. Tačiau tai jau visai kita transporto rūšis, kuri atrodė kaip nesusipratimas, nes Europos miestuose taip nėra.
        Tad dabar džiugu girdėti, kad pro šiaurinę Kauno dalį „Rail Baltica“ pasieks ir Kauno oro uostą.
        Sakyčiau labai geros žinios!
        Paskutinis taisė B.S.; 2024.02.29, 21:24.

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Pagrindinį Lietuvos centrą specialiai nepaminėjai, nes visgi supratai apie kokį centrą kalbėjo?
          Tai kad Kaunas bus pagrindinis ne tik Lietuvos, bet ir Baltijos šalių Rail Baltica mazgas. Ryga tebus Latvijos mazgas. Ten praktiškai nebus jokių tarptautinių persėdimų. Tai yra akivaizdu. Ir VLR kol kas jokių argumentų tam paneigti neturi.

          Comment


            Parašė B.S. Rodyti pranešimą
            Kaune bus papildomi persėdimai keičiantiems kryptis: į Vilnių, į Varšuvą, į Rygą/Taliną, ir galbūt į Klaipėdą. Kuom aktualus Rygos "mazgas" Varšuvos, Talino, Vilniaus keleiviams? Beveik niekuom.
            Apie kokius persėdimus (RB kontekste) tu tiksliai kalbi? Vienintelis realus variantas yra važiavimas tarp Vilniaus ir Varšuvos ir keitimasis Kaune į greičiau atvažiuosiantį traukinį, bet tai darys mažai kas, nes yra ir tiesioginiai traukiniai.
            Paskutinis taisė VLR; 2024.02.29, 21:24.

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą

              Apie kokius persėdimus (RB kontekste) tu tiksliai kalbi? Vienintelis realus variantas yra važiavimas tarp Vilniaus ir Varšuvos ir keitimasis Kaune į greičiau atvažiuosiantį traukinį, bet tai darys mažai kas, nes yra ir tiesioginiai traukiniai.
              Nu kam įsikibti į klaidingą nuomonę ir po to dar ją ginti iki pamėlynavimo? Tamsta teigėte kad Rygoje bus pagrindinis RB mazgas. Tai prašome mums papasakoti kas ten persėdinės iš vieno tarptautinio traukinio į kitą.
              Kauno kaip pagrindinio RB mazgo argumentas yra akivaizdus. Čia kertasi Vilnius-Varšuva, Varšuva-Talinas, Vilnius-Talinas regioninis, ir Vilnius-Klaipėda. Jei politinė situacija kažkada pagerės, bus ir Minskas-Kaunas. Kokie keliai kertasi Rygoje.
              Dėkoju iš anksto.

              Comment


                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                Apie kokius persėdimus (RB kontekste) tu tiksliai kalbi? Vienintelis realus variantas yra važiavimas tarp Vilniaus ir Varšuvos ir keitimasis Kaune į greičiau atvažiuosiantį traukinį, bet tai darys mažai kas, nes yra ir tiesioginiai traukiniai.
                Tai bus ir Vilnius Talinas, ir Vilnius Varśuva, kurie abu neužsuks į Kauną?
                Nes pamenu buvo mintis, kad buvi įmanoma padaryti tik, kad tik vienas iš jų neužsuktų.

                Comment



                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                  Tamsta teigėte kad Rygoje bus pagrindinis RB mazgas.
                  Meluoji - aš taip niekur neteigiau. Aš sakiau, kad Ryga bus pagrindinis RB centras Baltijos šalyse su daugiausia keleivių turinčia stotimi ir mazgu apskritai bei didžiausiu oro uostu. Centras ir mazgas yra du skirtingi dalykai. Bet Ryga bus ir didžiausiu mazgu (be konkurencijos) dėl geriausiai suformuoto vietinio transporto mazgo, iki kurio (pagal bendrą keleivių skaičių) tokiam Kaunui - kaip iki mėnulio.

                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                  Čia kertasi Vilnius-Varšuva, Varšuva-Talinas, Vilnius-Talinas regioninis, ir Vilnius-Klaipėda.
                  Iš keturių tavo paminėtų maršrutų, du neis pro Kauną. Gal gali kitą kartą padaryti daugiau namų darbų prieš švaistant mano laiką?

                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Tai bus ir Vilnius Talinas, ir Vilnius Varśuva, kurie abu neužsuks į Kauną?
                  Nes pamenu buvo mintis, kad buvi įmanoma padaryti tik, kad tik vienas iš jų neužsuktų.
                  Vilnius - Varšuva užsuks, bet ne Vilnius - Talinas.
                  Paskutinis taisė VLR; 2024.02.29, 21:55.

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                    Iš keturių tavo paminėtų maršrutų, du neina pro Kauna. Gal gali kitą kartą padaryti daugiau namų darbų prieš švaistant mano laiką?
                    Tai mes pereiname prie semantinio argumento tuomet, lol. Nu ok.
                    Ryga gal ir bus didžiausia stotis, nes didžiausias miestas, bet tai nebus RB "mazgas". Jokių RB persėdimų ten nebus. Taškas.
                    Toliau. Visi mano paminėti 4 maršrutai bus. Rašiau Vilnius-Talinas *regioninis*. Kaip ir RB Vilnius-Klaipėda irgi bus. Taip kad formuok savo Lietuvą menkinantį argumentą iš naujo.

                    Comment


                      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                      Tai mes pereiname prie semantinio argumento tuomet, lol. Nu ok.
                      Ryga gal ir bus didžiausia stotis, nes didžiausias miestas, bet tai nebus RB "mazgas". Jokių RB persėdimų ten nebus. Taškas.
                      Toliau. Visi mano paminėti 4 maršrutai bus. Rašiau Vilnius-Talinas *regioninis*. Kaip ir RB Vilnius-Klaipėda irgi bus. Taip kad formuok savo Lietuvą menkinantį argumentą iš naujo.
                      Švaistau laiką, bet:
                      - Pro Rygą eis du Rail Baltica maršrutai: Talinas-Varšuva ir Talinas-Vilnius
                      - Pro Kauną eis irgi du Rail Baltica maršrutai: Talinas-Varšuva ir Vilnius-Varšuva
                      - Pasikeitimų galimybių Kaune ir Rygoje (Rail Baltica kontekste) bus praktiškai tiek pat (realybėje, nei viena, nei kita stotis nebus gausiai naudojama pasikeitimams keliaujant RB)
                      - Vilnius-Talinas regioninį maršrutą einantį pro Kauną sugalvojai pats, tokio nebus
                      - Klaipėda-Vilnius Rail Baltica maršrutą irgi sugalvojai pats: tokio nėra patvirtinto ir yra daug šansų, kad toks maršrutas nuo Panevėžio eitų šalia carinio geležinkelio, tad apie tokius dalykus kalbėti dabar (ir šito straipsnio kontekste) tikrai nėra verta
                      - Dėl Rygos - ji bus ir didžiausias centras (jei ne Ryga, tai Vilnius) ir didžiausias transporto mazgas - vien priemiestiniais traukiniais į RB stotį ten jau šiandien yra suvežama tiek žmonių, kiek Kaunas nesuveš, turbūt, niekada

                      Comment


                        1. Kokia prasmė persėdinėti Rygoje iš Talinas-Varšuva į Talinas-Vilnius? Absoliučiai jokios. Sėdi arba į vieną, arba į kitą. Persėdimai Rygoje tarnauja tik Latvijos poreikiams.
                        2. Tuo tarpu persėdimai Kaune turi prasmę. Iš Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Varšuva gali persėsti į Varšuva-Talinas ir atvirkščiai. Kas tarnaus ir lietuviams, ir lenkams, ir latviams, ir estams. Tai yra akivaizdu ir nesuprantu kodėl man reikia rašyti tą patį jau 4 kartą...

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                          - Dėl Rygos - ji bus ir didžiausias centras (jei ne Ryga, tai Vilnius) ir didžiausias transporto mazgas - vien priemiestiniais traukiniais į RB stotį ten jau šiandien yra suvežama tiek žmonių, kiek Kaunas nesuveš, turbūt, niekada
                          Straipsnyje kalbėjo, kad Kaunas bus RB mazgas, tai yra čia ne į temą kiti, ne RB, keleiviai ir jų kiekis.
                          Taip pat straipsnyje dar vertino ir krovinių srautą RB.

                          Comment


                            1.Kaunas virs taktiniu mazgu , t. y. bus galima persėsti iš regioninių į greituosius traukinius ir atvirkščiai. Pvz. kelios minutės prieš 8:00 į Kauną suvažiuos greitieji traukiniai iš Talino, Varšuvos bei regioniniai iš Bialystoko ir Vilniaus, o 8:00-8:05 išsiskirstys tokiomis pačiomis kryptimis. Nelyginėmis valandomis panašiu principu suvažiuos ir išsiskirstys likę maršrutai. Taigi, dvivalandinius tarpus tarp greitųjų traukinių užkamšys kiti greitieji traukiniai ir regioniniai traukiniai, į kuriuos bus galima persėsti. (Beje, tokio tipo taktinį tvarkaraštį esu siūlęs dabartiniam geležinkelių tinklui – tai būtų kvantinis šuolis viešojo transporto srityje, jau net latviai užsibrėžė tai įgyvendinti, o mes atsilikę kaip paskutiniai maušai).
                            https://100minciu.wordpress.com/2023...-tvarkarastis/

                            Comment


                              Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                              1. Kokia prasmė persėdinėti Rygoje iš Talinas-Varšuva į Talinas-Vilnius? Absoliučiai jokios. Sėdi arba į vieną, arba į kitą. Persėdimai Rygoje tarnauja tik Latvijos poreikiams.
                              2. Tuo tarpu persėdimai Kaune turi prasmę. Iš Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Varšuva gali persėsti į Varšuva-Talinas ir atvirkščiai. Kas tarnaus ir lietuviams, ir lenkams, ir latviams, ir estams. Tai yra akivaizdu ir nesuprantu kodėl man reikia rašyti tą patį jau 4 kartą...
                              Kokiam kontekste žmogus, vietoje pirkimo bilieto į Vilnius - Talinas traukinį, važiuos pirma į Kauną (pro lėčiausią RB projekto dalį ir į priešingą pusę nei jam reikia) ir tada keisis į Varšuva - Talinas? Į Varšuvos pusę gal kiek ir realiau dėl Vilnius - Kaunas didesnio dažnio, bet pasikeitimai yra šlykščiausia kelionių dalis, o dažnis iš Vilniaus į Varšuvą irgi bus pakankamai neblogas, tad tokių žmonių daug nebus. Jei nebūtų Vilniaus atšakos, tada galėtume kalbėti apie didelius besikeičiančių srautus. Esmė ta, kad ši saujelė keleivių tikrai nebus tas dalykas, kuris leis Kaunui pradėti lygintis su vieninteliu tikru centriniu transporto mazgu Baltijos šalyse.

                              Comment


                                VLR
                                Žmogus nevažiuojantis į Rygą, Taliną, ar Varšuvą.
                                ​​​​​​Žmogus, kuriam yra svarbu nuvažiuoti/sugrįžti namo valandą ar dviem anksčiau.
                                Žmogus, važiuojantis į/iš VNO ar KUN.
                                ​​​​​​
                                Niekas neminėjo kad Kaunas susilygins su Ryga. Į Rygą yra sukoncentruota visa Latvija. Gerai ar blogai tai spręsk pats. Tačiau RB kontekste Kaunas bus svarbesnis mazgas nei Ryga. Rygoje išvis nėra jokio RB mazgo. Ten tik Latvijos mazgas svarbus jiems patiems.

                                Comment


                                  Tokie pasikeitimai, apie kokius tu kalbi, pridės Kauno stočiai tiek žmonių per dieną, kiek prideda viena nauja suburbinė Rygos Škoda.

                                  Comment


                                    VLR
                                    Čia iš straipsnio:
                                    Kadangi žymiai išaugs keliautojų srautai, Kaunas gali susidurti su netinkamos geležinkelio stoties problema, mat dabartinis pastatas nefunkcionuoja taip, kaip turėtų. Todėl teks ieškoti būdų, kaip pagerinti esamą stoties infrastruktūrą, o gal net ir statyti naują keleivių terminalą.
                                    „Kauno geležinkelio stotyje prognozuojami dideli keleivių srautai, nes čia ves keliai iš Estijos, Latvijos, Lenkijos.
                                    O kokius paskaičiavimus turi tamsta? Ar sakai jie čia blogai paskaičiavo?

                                    Comment


                                      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                      VLR
                                      Čia iš straipsnio:


                                      O kokius paskaičiavimus turi tamsta? Ar sakai jie čia blogai paskaičiavo?
                                      Kad čia nėra jokių paskaičiavimų? Rygoje nauja stotis jau statoma ir ten irgi ves keliai iš Baltijos šalių ir Lenkijos. Rodai kažkokį mėgėjišką straipsnį kaip nugalintį argumentą. Nebeturiu tau laiko - labanakt.

                                      Comment


                                        Geros Taccido idėjos ten. Gaila tik kad "skaičiavimai" nenumatė tokio varianto kaip, pavyzdžiui, patogus persėdimas iš Varšuva-Kaunas į Kaunas-Šiauliai, kuris važiuoja VIENĄ kartą per dieną (o turėtų bent kas porą valandų) ir tikriausiai negaalės važiuoti dažniau dėl per mažo tunelio capacity, apie kurį jau kalbėjom

                                        Šiaip man keistas tavo požiūris į RB. Cituoji visokius beverčius spaudos pranešimus, kur tik kažkaip paminimas Kaunas, bet visiškai ignoruoji ir neigi akivaizdžias problemas, kurios užkirs kelią tam pačiam Kaunui išnaudoti savo geografinį ir infrastruktūrinį potencialą ir tapti realiu centru ir hub'u. Būtų gerai keisti tokį tunelinį požiūrį, ir pradėti matyti šiek tiek plačiau.
                                        Paskutinis taisė John; 2024.02.29, 23:32.

                                        Comment


                                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                          Kalbant apie tuos lietuviškus brėžinius - man jie nėra suprantami. Pridedu brėžinį iš naujojo Bözberg geležinkelio tunelio Šveicarijoje. Panašu, kad jo plotis yra apie 10 metrų. Kauno tunelio plotį randu arba 8,3 m., arba 8,8m. Taigi pločio skirtumas tarp Kauno tunelio ir šio yra tarp metro ir dviejų.
                                          Iš vienos pusės - nematau ko čia nesuprasti, manau ganėtinai aiškiai nupaišyta. Nėra tikslių dimensijų, nes ne tunelio statybos projektas, bet yra matavimai kokiame aukštyje yra tam tikri taškai ir atstumai tarp tų taškų. Nėra diametro, nes tunelis nera idealus apskritimas - vis dėl to, statytas rankomis, ne gręžtas.

                                          O ir tie pora papildomų metrų nėra niekas, praktiškai tiek pat reikia iškasti kiek originaliam tuneliui norint tokį vidinį diametrą pasiekti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X