Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
RB internete Kaunas - LT/PL siena patiesinta. Turėsim daug "diamond crossing"Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kiek suprantu, tik Panevežyje planuojama nauja stotis.
Neplanuoja, nes, turbūt, lietuviai yra taupūs žmonės. [/sarkazmas]
O gal kaip "kompensacija" už nei į kuolą nei į mietą pastatytą RBI ?
Comment
-
Trakiškė-Lukas bus 250 km/val., 25 kV 50 Hz. Dėl įtampos tarp Luko ir Balstogės nepamenu, bet greitis bus 200 km/val. Toks pat bus tarp Balstogės ir Čiževo, toliau iki Varšuvos kol kas 160 km/val., bet fiziškai galima ir 200 - tačiau tam reikės visas pervažas pakeisti viadukais ir tuneliais, kas ir yra planuojama (ir tam tikrose atkarpose jau pradėta), tačiau konkrečių datų visai linijai dar nežinome.Parašė John Rodyti pranešimąGal galit kas priminti, kokie yra Lenkijos planai su Bialystok-LT siena geležinkeliu? Visur planuojamas elektrifikuotas dvikelis? Ir kaip su pačia elektrifikscijos sistema? Bus kažkas daroma su 25kv ar paliktas esamas 3kV?
Tai yra šimtai kilometrų naujų linijų tarp visų didžiųjų miestų - vien "Y" ašis (Varšuva-Lodzė-Vroclavas / Varšuva-Lodzė-Poznanė) tai virš 450 km, plius virš 200 km linija tarp naujojo oro uosto ir Gdansko, taip pat grečiausiai keis įtampą virš 200 km linijos iš Varšuvos į Krokuvą/Katovicus. Visa tai sudarys greitojo geležinkelio stuburą Lenkijoje, kuris dėl planuojamo 250 km/val. greičio turi turėti 25 kV sistemą ("Y" ašyje projektinis greitis bus iki 350 km/val. - t.y. iš pradžių taip greitai traukiniai nevažiuos, bus 250, bet ateityje bus galimybė tai pakeisti be geležinkelio ardymo). Netrukus turėtų prasidėti pirmieji projektavimo darbai (Varšuva-Lodzė), apskritai sakyčiau, jog šitie naujieji geležinkeliai yra žymiai realesni už patį oro uostą (ypač, jei kitais metais pasikeis valdžia, kas atrodo labai tikėtina).Parašė alga Rodyti pranešimąKiek ieškojau, 25 kV 50 Hz Lenkijoj buvo svarstomas tik aplink tą perspektyvinį Warszawos centrinį oro uostą, tai, reik manyt, bus 3 kV DC.
Bus jungtis su Čekija (jei neklystu, net dvi), buvo diskutuojama ir dėl greitojo geležinkelio tarp Poznanės ir Berlyno, bet ši atkarpa kol kas gan miglota. Apskritai visos naujos greitojo geležinkelio linijos (plius esamoji tarp sostinės ir Krokuvos/Katovicų) yra planuojamos su 25 kV / 50 Hz sistema. PKP Intercity jau dabar paskelbė pirmuosius lokomotyvų, sugebančių dirbti keliose sistemose, pirkimus.
- 11 patinka
Comment
-
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/m-...p03AsmpjkgzX0s
Susisiekimo ministras Marius Skuodis, penktadienį susitikęs su „Rail Baltica“ projektą įgyvendinančių įmonių vadovais, paragino paspartinti europinės geležinkelio linijos tiesimo darbus Lietuvoje, siekiant kuo greičiau sujungti Lietuvą ir Baltijos šalis su Vakarų Europa.
„Dabartiniame geopolitiniame kontekste būtina įvertinti visas galimybes, kaip iš esmės paspartinti „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą Lietuvoje. Turime sutelkti visas pastangas, kad būtų laikomasi sutarto darbų grafiko ir galėtume kuo greičiau atidaryti pirmąsias atkarpas – iki 2024 m. pabaigos matytume artėjančią sankasos statybų pabaigą tarp Kauno ir Panevėžio ir būtume pasiruošę statyboms atkarpose nuo Kauno iki Vilniaus, taip pat iki Lenkijos sienos“, – sako susisiekimo ministras M. Skuodis.
- 1 patinka
Comment
-
Raginimo viešinimas turi pr reikšmę, bet pats raginimas tai veikia, kai duodi suprast partneriams, kad būtent šis užsakymas yra svarbiausias, tai didini šansus gaiti jį anksčiau ar /ir geriau nei be raginimo.Parašė John Rodyti pranešimąAr toks paraginimas turi kokią nors kitokią reikšmę, nei PR pačiai ministerijai? na maždaug žiūrėkit, va mes rūpinamės ir raginam, bet jeigu vėluos (o tikriausiai vėluos), tai mes gi darėm viską, kad nevėluotų, bet va jie (rangovai, LTG, RB ir visi kiti) visvien pavėlavo.
Ir gal visgi net raginimo viešinimas prisideda prie to, kad jaučia papildomą akstiną viešai nepasišiukšlint.
Comment
-
Viešai ragina savo pačių priklausomybėje esančias kompanijas dirbti. Panašiai kaip Lukašenka nuvažiavęs į kolchozą ragina viską daryti teisingai. Nesu tikras, kad taip daroma civilizuotose šalyse.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Raginimo viešinimas turi pr reikšmę, bet pats raginimas tai veikia, kai duodi suprast partneriams, kad būtent šis užsakymas yra svarbiausias, tai didini šansus gaiti jį anksčiau ar /ir geriau nei be raginimo.
Ir gal visgi net raginimo viešinimas prisideda prie to, kad jaučia papildomą akstiną viešai nepasišiukšlint.
- 3 patinka
Comment
-
Ne. Kaip Lentvario tunelis – suprojektuota buvo bene poros metų uždarymas, bet konkursą rangovas pažadėjo darbus atlikti per 12 mėnesių, ir pavėlavo tik porą mėnesių dėl nenumatytų komplikacijų. Rangovai turi įtakos projekto trukmei tiek teikdami konkursinius pasiūlymus, tiek skirstydami pajėgumus statybų metu. Viešas renginys su visais dalyviais yra skaidriausias būdas politines gaires partneriams pristatyti.Parašė John Rodyti pranešimą
Viešai ragina savo pačių priklausomybėje esančias kompanijas dirbti. Panašiai kaip Lukašenka nuvažiavęs į kolchozą ragina viską daryti teisingai. Nesu tikras, kad taip daroma civilizuotose šalyse.
- 3 patinka
Comment
-
Plačiau: https://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...#ixzz7qesFKP1CSusisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad apie 2026 metus jau turėtų veikti europinės geležinkelio „Rail Baltica“ atkarpa nuo Kauno iki Panevėžio, 2027 metais šalyje veiktų daugiau atskirų jo atkarpų, o apie 2028 metus būtų sujungtos linijos Lietuvoje ir Lenkijoje.
- 1 patinka
Comment
-
Įdomu, kokiu būdu veiks 2026, kai LTG neturi ir iki 2026 tikrai neturės tam tinkamų traukinių? Matyt "veikimas" suprantamas kaip tiesiog infrastruktūros fizinis egzistavimas, bet ne naudojimas.Parašė Gator Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Nupirkti standartinės vėžės riedmenų ir traukos gerokai paprasčiau nei rusiškos. Rinka gerokai didesnė. Ir jei kokios Pesos reikia maldauti, kad užkeltų ir sertifikuotų rusiškam vežimėliui, tai standartinei vėžei imi vos ne nuo lentynos.Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, kokiu būdu veiks 2026, kai LTG neturi ir iki 2026 tikrai neturės tam tinkamų traukinių? Matyt "veikimas" suprantamas kaip tiesiog infrastruktūros fizinis egzistavimas, bet ne naudojimas.
Comment
-
Būtų labai geras interviu su Estijos RBII vadovu, jei ne siaubingas vertimas:
„Rail Baltica“ atkarpos Estijoje vadovas: būgštavimai dėl Lietuvos gerokai sumenko
- 1 patinka
Comment
-
John čia pasakojo, kad @jonworth kai buvo atvažiavęs ir darė meetą bare, sakė, kad norint gaut riedmenis 2026, užsakinėt reikėjo jau pernai.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nupirkti standartinės vėžės riedmenų ir traukos gerokai paprasčiau nei rusiškos. Rinka gerokai didesnė. Ir jei kokios Pesos reikia maldauti, kad užkeltų ir sertifikuotų rusiškam vežimėliui, tai standartinei vėžei imi vos ne nuo lentynos.
Comment
-
Ne prenumeratoriai negali skaityti...Parašė Sula Rodyti pranešimąBūtų labai geras interviu su Estijos RBII vadovu, jei ne siaubingas vertimas:
„Rail Baltica“ atkarpos Estijoje vadovas: būgštavimai dėl Lietuvos gerokai sumenko
- 6 patinka
Comment
-
Kalba ėjo apie naujus HSR 250+ km/h riedmenis. Šiaip paprastų dėvėtų 160km/h standarto riedmenų turbūt galima nusipirkti kur kas lengviau.Parašė alga Rodyti pranešimą
John čia pasakojo, kad @jonworth kai buvo atvažiavęs ir darė meetą bare, sakė, kad norint gaut riedmenis 2026, užsakinėt reikėjo jau pernai.
- 1 patinka
Comment
-
Deja, neleidžia kopijuoti puslapis.Parašė Lašas Rodyti pranešimą
Ne prenumeratoriai negali skaityti...
Vieną momentą perrašau:
"...Kalbant apie Lietuvą, visada buvo baiminamasi, kad ji patrauks kortų malką arčiau savęs. Kad Estijos eismo srautas bus nukreipiamas iš Lietuvos, ar kad čia nepateks prekės. Taip neatsitiko, ir šiandien padėtis yra kitokia. Šiuo atveju vaidmenį suvaidino Rusijos agresija. Šiaurės-pietų ir rytų-vakarų kryžkelės Lietuvoje išskirtinumas sumenko. Pradeda ryškėti šiaurės-pietų krypties svarba. Metų pradžiioje to dar nebuvo..."
Comment
-
Naršyklėje išjungti JavaScript, tada kopijuotiParašė Sula Rodyti pranešimą
Deja, neleidžia kopijuoti puslapis.
Comment
-
Melas. Tu nieko neišmanai apie geležinkelius (kaip ir tas Džonas).Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip paprastų dėvėtų 160km/h standarto riedmenų turbūt galima nusipirkti kur kas lengviau.
- 1 patinka
Comment
-
Prigavai maneParašė Aleksio Rodyti pranešimąMelas. Tu nieko neišmanai apie geležinkelius (kaip ir tas Džonas).
Tiesa yra ta, kad lengviau ir geriau yra nusipirkti dyzelinį Passatą ir juo važinėti. O traukinius reikia uždrausti ir priduoti į metalo laužą.
- 7 patinka
Comment
Comment