Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Kokią sankirtą turi omeny? Nors, žinoma, ir taip aišku, kad visa Tunelis-Palemonas atkarpa su vienkeliu yra visiška nesąmonė. Tai buvo aišku dar statybos metu prieš porą metų, nors man tada net į galvą neatėjo, kad jie planuoja viską taip ir palikti asu vienu keliu. Tai pabrėžia (diplomatiškai, raportams būdingu tonu) ir mūsų aptariamas raportas, kuris, išvertus iš diplomatinės kalbos, sako "ė, debilai jūs, kokį čia šūdą bl darot, darytkit normaliai, lopai jūs".
- 1 patinka
-
Standartinė vėžė iš tunelio nueina į kairę (vakarinę pusę), bet ties Palemonu turi atsirasti kelyno rytinėje pusėje (96 schema). Ir problema ta, kad link Karmėlavos ji vėl grįžta į vakarinę pusę.Parašė John Rodyti pranešimą
Kokią sankirtą turi omeny?
Comment
-
Vakarinę pusę? Palemonas yra į Rytus nuo Kauno stoties. Ir kur tas susikirtimas yra dabar Google Maps?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Standartinė vėžė iš tunelio nueina į kairę (vakarinę pusę), bet ties Palemonu turi atsirasti kelyno rytinėje pusėje (96 schema). Ir problema ta, kad link Karmėlavos ji vėl grįžta į vakarinę pusę.
Ir apie ką kalbama čia?
The crossing with the existing 1520 mm Kaunas – Vilnius railway line will be implemented grade separated with Kaunas – Vilnius line overpassing Rail Baltica running lines.
Comment
-
4 puslapiai diskusijų apie gandus nes niekas nesugebėjo teritorijų planavimo puslapyje susirasti dokumentų pagal įdėtą nuorodą
Kaunas - Palemonas planuojamas trikelis
Kas liečia tunelį pagal šiuolaikinius standartus dvikelis nebūtų tilpęs ir iki renovacijos.
Botelneku jis taps tik jeigu įvyks avarija ant HE ir kroviniai bus nukreipti per tunelį.
Europa pinigų duoda bet biudžetas nėra neribotas o naujas tunelis suėstų didelę jo dalį.
Dabartinis planas yra racionalus ir geras pagal galimybes.
pvz latviai kai kur užsimojo ne pagal galimybes ir dabar arba optimizuosis arba bus vėlavimas arba kroviniai kurį laiką važiuos per Rygos centrą.
RB planavimas Lietuvoje dabar visai kitam lygy su tuo kas vyko dar prieš kelis metus.
Atsirado kompetetingų vadovų kurie nespjauna į konsultantus iš užsienio ir nevaidina geriau žinančių.
- 10 patinka
Comment
-
Tai visgi bus statomas papildomas RB kelias tarp tunelio ir Palemono? Kaip tai derės su jau įrengta infrastruktūra: pylimais, viadukais ir jau paklotais bėgiais?Parašė jan Rodyti pranešimą4 puslapiai diskusijų apie gandus nes niekas nesugebėjo teritorijų planavimo puslapyje susirasti dokumentų pagal įdėtą nuorodą
Kaunas - Palemonas planuojamas trikelis
Kas liečia tunelį pagal šiuolaikinius standartus dvikelis nebūtų tilpęs ir iki renovacijos.
Botelneku jis taps tik jeigu įvyks avarija ant HE ir kroviniai bus nukreipti per tunelį.
Europa pinigų duoda bet biudžetas nėra neribotas o naujas tunelis suėstų didelę jo dalį.
Dabartinis planas yra racionalus ir geras pagal galimybes.
pvz latviai kai kur užsimojo ne pagal galimybes ir dabar arba optimizuosis arba bus vėlavimas arba kroviniai kurį laiką važiuos per Rygos centrą.
RB planavimas Lietuvoje dabar visai kitam lygy su tuo kas vyko dar prieš kelis metus.
Atsirado kompetetingų vadovų kurie nespjauna į konsultantus iš užsienio ir nevaidina geriau žinančių.
Comment
-
Gali nuorodą į planavimo dokumentą? Nes aš truputį nesuprantu kas yra dvi juodos linijos ir raudona + oranžinė.Parašė jan Rodyti pranešimą4 puslapiai diskusijų apie gandus nes niekas nesugebėjo teritorijų planavimo puslapyje susirasti dokumentų pagal įdėtą nuorodą
Kaunas - Palemonas planuojamas trikelis
Dabar situacija atrodo https://www.google.com/maps/@54.8974.../data=!3m1!1e3 ir sugrętinus su tavo info, panašu jog bus standartinės vėžės trikelis + rusiškos dvikelis.
Comment
-
Susikirtimo dar nėra, nes nėra RBii kelių. Pažiūrėk į stočių schemas,Parašė John Rodyti pranešimą
Vakarinę pusę? Palemonas yra į Rytus nuo Kauno stoties. Ir kur tas susikirtimas yra dabar Google Maps?
Ir apie ką kalbama čia?
Kur kalbama apie 'grade separated' , tai yra padaroma, pvz vieną liniją pakeli, o kitą nuleidi per pusę aukščio Bet tai yra estakados ir iškasos, ir gan ilgos. Plius tai reikia padaryti veikiančije linijoje. Ok, galima perkelti viaduką į kitą vietą ir dirbti netrukdant eismui, tik man labai panašu jog projekto piginimo metu to bus atsisakyta.
Comment
-
Jei taip tikrai bus, tai blogos naujienos ir reiktų viešinti ir spausti, kad būtų kitaip. Bet ar tikrai planuojamas būtent vieno lygio susikirtimas ar čia tik prielaida?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Susikirtimo dar nėra, nes nėra RBii kelių. Pažiūrėk į stočių schemas,
Kur kalbama apie 'grade separated' , tai yra padaroma, pvz vieną liniją pakeli, o kitą nuleidi per pusę aukščio Bet tai yra estakados ir iškasos, ir gan ilgos. Plius tai reikia padaryti veikiančije linijoje. Ok, galima perkelti viaduką į kitą vietą ir dirbti netrukdant eismui, tik man labai panašu jog projekto piginimo metu to bus atsisakyta.
Comment
-
Kol kas tik prielaida, nors pvz https://youtu.be/RN8XqAoG2Ww?t=552 yra iešmas į kairę, link HES, o įrengti tunelį / estakadą su tokiomis iešmų kreivėmis ir gabaritiniais atstumais yra gan įdomus iššūkis. Tad manau kiti sankirtos su rusiška vėžę tuneliai / viadukai / estakados gali sulaukti panašaus likimo.Parašė John Rodyti pranešimą
Jei taip tikrai bus, tai blogos naujienos ir reiktų viešinti ir spausti, kad būtų kitaip. Bet ar tikrai planuojamas būtent vieno lygio susikirtimas ar čia tik prielaida?
Sprendžiant pagal vokiečius (Hamburg, tik nežinau linijos greičio), esant dviems lygiagrečioms linijoms, vienam keliui permesti į kitą pusę reikia 600 - 900 m ilgio.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.11.21, 01:14.
Comment
-
O kodėl turi atsirasti, jei, kiek suprantu, tai vėžei (RB2) yra geriausia laikytis kairės (vakarinės) pusės. Vien dėl keleivių įsėdimo Palemone?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Standartinė vėžė iš tunelio nueina į kairę (vakarinę pusę), bet ties Palemonu turi atsirasti kelyno rytinėje pusėje (96 schema). Ir problema ta, kad link Karmėlavos ji vėl grįžta į vakarinę pusę.
Comment
-
Ten numatytas avarinis peronas.Parašė ifl Rodyti pranešimą
O kodėl turi atsirasti, jei, kiek suprantu, tai vėžei (RB2) yra geriausia laikytis kairės (vakarinės) pusės. Vien dėl keleivių įsėdimo Palemone?
Comment
-
Nuo Kalantos g. žiūrint atrodo kaip išskirtas sklypas aptvertas tvora:Parašė John Rodyti pranešimą
Tai visgi bus statomas papildomas RB kelias tarp tunelio ir Palemono? Kaip tai derės su jau įrengta infrastruktūra: pylimais, viadukais ir jau paklotais bėgiais?
https://goo.gl/maps/pCmNZ7bbu4fLKATi6
Comment
-
taip ir turėtų būti.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Gali nuorodą į planavimo dokumentą? Nes aš truputį nesuprantu kas yra dvi juodos linijos ir raudona + oranžinė.
Dabar situacija atrodo https://www.google.com/maps/@54.8974.../data=!3m1!1e3 ir sugrętinus su tavo info, panašu jog bus standartinės vėžės trikelis + rusiškos dvikelis.
14 (tpdris.lt)
čia žinoma ne projektas o koncepcija todėl dar galimos įvairios optimizacijos, Kauno stoty keliai greičiausiai visai kitaip bus išdėstyti ir pan
Bet Kaunas - Palemonas kirs esamus kelius skirtingame lygyje pagal reikalavimą užduotyje ir tas buvo siūloma visose keturiose alternatyvose.
Net ir pirmose dvejose kur buvo naujai įrengiamas ne dvikelis o vienkelis.
- 2 patinka
Comment
-
EK žada padengti iki 85% regiono gynybai svarbios „Rail Baltica“ kaštų
Plačiau: https://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...#ixzz7mhZRvdgMEuropinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projekto koordinatorė Europos Komisijoje Catherine Trautmann pareiškė, kad Rusijos karas prieš Ukrainą iš esmės pakeitė „Rail Baltica“ funkciją – projektas tapo svarbus ne tik regiono ekonomikai, bet ir gynybai. Todėl EK nusprendė finansuoti iki 85% pabrangusio projekto kaštų.
Anot C. Trautmann, su „Rail Baltica“ turėtų būti sujungtas planuojamas naujas europinės vėžės geležinkelis iki Ukrainos Mykolajivo uosto – taip turėtų atsirasti europinė trijų jūrų – Baltijos, Juodosios ir Viduržemio – jungtis.
- 7 patinka
Comment
-
buvo isskirta suma padengusi 85 proc finansavimo, statybos kastai plius 50 proc pabrango tarkim, reiski pazadejo kad islaikys 85 proc finansavima ir duos daugiau pinigu.Parašė Gator Rodyti pranešimąBet, kad 15proc mūsų jau daug metų čia linksniavom, kame naujiena?
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Ta prasme buvo skirta 85 proc finansavimo tik nuo teorinės darbų kainos to paskyrimo metu?Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
buvo isskirta suma padengusi 85 proc finansavimo, statybos kastai plius 50 proc pabrango tarkim, reiski pazadejo kad islaikys 85 proc finansavima ir duos daugiau pinigu.
Nepaisant to, kad jau tada buvo aišku, kad dėl infliacijos kai už daug metų nuo originalaus pasižadėjimo skirti 85proc prasidės statybos, jos pabrangusios bus?
Comment
-
Manau tiesiog EK paminėjo šitą skaičių kažkokiam savo eiliniam pranešime, o Lietuvos žiniasklaida tiesiog padarė copy/paste, nes jie nei supranta, kas tas Rail Baltica, nei kiek ten ko ES finansuos. Ir gavosi kaip naujiena, nors niekas dėl finansavimo nesikeitė.Parašė Gator Rodyti pranešimąBet, kad 15proc mūsų jau daug metų čia linksniavom, kame naujiena?
- 1 patinka
Comment
-
EK skiria eurus o ne procentus, pakilo kaina pasake duos daugiau pinigu. Nulinis straipsnis.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ta prasme buvo skirta 85 proc finansavimo tik nuo teorinės darbų kainos to paskyrimo metu?
Nepaisant to, kad jau tada buvo aišku, kad dėl infliacijos kai už daug metų nuo originalaus pasižadėjimo skirti 85proc prasidės statybos, jos pabrangusios bus?"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Bet tai keista, kad mes visi kalbėjom apie tik 15proc, jei buvo paskirtas skaičius paskyrimo dienos kainomis. Juk visiems aišku būtų buvę, kad realybėj gausis tada daug daugiau iš mūsų nei 15proc, nes per tuos nemažai metų nuo sumos paskyrimo, kainos išaugusios būtų buvę.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
EK skiria eurus o ne procentus, pakilo kaina pasake duos daugiau pinigu. Nulinis straipsnis.
Kam tada išvis sakyti, kad skirsime 85proc jei akivaizdu, kad tas procentas bus ženkliai mažesnis kai paiškės reali statybų kaina daug metų į priekį.
Todėl ir galvojau, kad skyrė procentus nuo realios statybos kainos, o ne skaičių, kuris yra 85proc nuo nerealios nemnažai metų atgal nuo statybų datos, kainos.
Comment
Comment