Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    2018 projektas apie tai kalba, bet jį numato gan tolimai ateičiai - 2056 metams.
    'Figure 111'.

    Žinai kas kelia daugiau klausimų? Vieno lygio standartinės ir rusiškos vėžių sankirta tarp tunelio ir Palemono. Dėl jos viso Palemonas - Kaunas linijos pralaidumo skaičiavimai gali nueiti į /dev/null.
    Kokią sankirtą turi omeny? Nors, žinoma, ir taip aišku, kad visa Tunelis-Palemonas atkarpa su vienkeliu yra visiška nesąmonė. Tai buvo aišku dar statybos metu prieš porą metų, nors man tada net į galvą neatėjo, kad jie planuoja viską taip ir palikti asu vienu keliu. Tai pabrėžia (diplomatiškai, raportams būdingu tonu) ir mūsų aptariamas raportas, kuris, išvertus iš diplomatinės kalbos, sako "ė, debilai jūs, kokį čia šūdą bl darot, darytkit normaliai, lopai jūs".

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Kokią sankirtą turi omeny?
      Standartinė vėžė iš tunelio nueina į kairę (vakarinę pusę), bet ties Palemonu turi atsirasti kelyno rytinėje pusėje (96 schema). Ir problema ta, kad link Karmėlavos ji vėl grįžta į vakarinę pusę.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Standartinė vėžė iš tunelio nueina į kairę (vakarinę pusę), bet ties Palemonu turi atsirasti kelyno rytinėje pusėje (96 schema). Ir problema ta, kad link Karmėlavos ji vėl grįžta į vakarinę pusę.
        Vakarinę pusę? Palemonas yra į Rytus nuo Kauno stoties. Ir kur tas susikirtimas yra dabar Google Maps?

        Ir apie ką kalbama čia?

        The crossing with the existing 1520 mm Kaunas – Vilnius railway line will be implemented grade separated with Kaunas – Vilnius line overpassing Rail Baltica running lines.

        Comment


          4 puslapiai diskusijų apie gandus nes niekas nesugebėjo teritorijų planavimo puslapyje susirasti dokumentų pagal įdėtą nuorodą

          Kaunas - Palemonas planuojamas trikelis

          Click image for larger version

Name:	rbk_1_50.png
Views:	1073
Size:	370,6 kB
ID:	2006570

          Kas liečia tunelį pagal šiuolaikinius standartus dvikelis nebūtų tilpęs ir iki renovacijos.
          Botelneku jis taps tik jeigu įvyks avarija ant HE ir kroviniai bus nukreipti per tunelį.
          Europa pinigų duoda bet biudžetas nėra neribotas o naujas tunelis suėstų didelę jo dalį.
          Dabartinis planas yra racionalus ir geras pagal galimybes.
          pvz latviai kai kur užsimojo ne pagal galimybes ir dabar arba optimizuosis arba bus vėlavimas arba kroviniai kurį laiką važiuos per Rygos centrą.

          RB planavimas Lietuvoje dabar visai kitam lygy su tuo kas vyko dar prieš kelis metus.
          Atsirado kompetetingų vadovų kurie nespjauna į konsultantus iš užsienio ir nevaidina geriau žinančių.

          Comment


            Parašė jan Rodyti pranešimą
            4 puslapiai diskusijų apie gandus nes niekas nesugebėjo teritorijų planavimo puslapyje susirasti dokumentų pagal įdėtą nuorodą

            Kaunas - Palemonas planuojamas trikelis

            Click image for larger version

Name:	rbk_1_50.png
Views:	1073
Size:	370,6 kB
ID:	2006570

            Kas liečia tunelį pagal šiuolaikinius standartus dvikelis nebūtų tilpęs ir iki renovacijos.
            Botelneku jis taps tik jeigu įvyks avarija ant HE ir kroviniai bus nukreipti per tunelį.
            Europa pinigų duoda bet biudžetas nėra neribotas o naujas tunelis suėstų didelę jo dalį.
            Dabartinis planas yra racionalus ir geras pagal galimybes.
            pvz latviai kai kur užsimojo ne pagal galimybes ir dabar arba optimizuosis arba bus vėlavimas arba kroviniai kurį laiką važiuos per Rygos centrą.

            RB planavimas Lietuvoje dabar visai kitam lygy su tuo kas vyko dar prieš kelis metus.
            Atsirado kompetetingų vadovų kurie nespjauna į konsultantus iš užsienio ir nevaidina geriau žinančių.
            Tai visgi bus statomas papildomas RB kelias tarp tunelio ir Palemono? Kaip tai derės su jau įrengta infrastruktūra: pylimais, viadukais ir jau paklotais bėgiais?

            Comment


              Parašė jan Rodyti pranešimą
              4 puslapiai diskusijų apie gandus nes niekas nesugebėjo teritorijų planavimo puslapyje susirasti dokumentų pagal įdėtą nuorodą

              Kaunas - Palemonas planuojamas trikelis

              Click image for larger version

Name:	rbk_1_50.png
Views:	1073
Size:	370,6 kB
ID:	2006570
              Gali nuorodą į planavimo dokumentą? Nes aš truputį nesuprantu kas yra dvi juodos linijos ir raudona + oranžinė.
              Dabar situacija atrodo https://www.google.com/maps/@54.8974.../data=!3m1!1e3 ir sugrętinus su tavo info, panašu jog bus standartinės vėžės trikelis + rusiškos dvikelis.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Vakarinę pusę? Palemonas yra į Rytus nuo Kauno stoties. Ir kur tas susikirtimas yra dabar Google Maps?

                Ir apie ką kalbama čia?
                Susikirtimo dar nėra, nes nėra RBii kelių. Pažiūrėk į stočių schemas,
                Kur kalbama apie 'grade separated' , tai yra padaroma, pvz vieną liniją pakeli, o kitą nuleidi per pusę aukščio Bet tai yra estakados ir iškasos, ir gan ilgos. Plius tai reikia padaryti veikiančije linijoje. Ok, galima perkelti viaduką į kitą vietą ir dirbti netrukdant eismui, tik man labai panašu jog projekto piginimo metu to bus atsisakyta.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  Susikirtimo dar nėra, nes nėra RBii kelių. Pažiūrėk į stočių schemas,
                  Kur kalbama apie 'grade separated' , tai yra padaroma, pvz vieną liniją pakeli, o kitą nuleidi per pusę aukščio Bet tai yra estakados ir iškasos, ir gan ilgos. Plius tai reikia padaryti veikiančije linijoje. Ok, galima perkelti viaduką į kitą vietą ir dirbti netrukdant eismui, tik man labai panašu jog projekto piginimo metu to bus atsisakyta.
                  Jei taip tikrai bus, tai blogos naujienos ir reiktų viešinti ir spausti, kad būtų kitaip. Bet ar tikrai planuojamas būtent vieno lygio susikirtimas ar čia tik prielaida?

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Jei taip tikrai bus, tai blogos naujienos ir reiktų viešinti ir spausti, kad būtų kitaip. Bet ar tikrai planuojamas būtent vieno lygio susikirtimas ar čia tik prielaida?
                    Kol kas tik prielaida, nors pvz https://youtu.be/RN8XqAoG2Ww?t=552 yra iešmas į kairę, link HES, o įrengti tunelį / estakadą su tokiomis iešmų kreivėmis ir gabaritiniais atstumais yra gan įdomus iššūkis. Tad manau kiti sankirtos su rusiška vėžę tuneliai / viadukai / estakados gali sulaukti panašaus likimo.

                    Sprendžiant pagal vokiečius (Hamburg, tik nežinau linijos greičio), esant dviems lygiagrečioms linijoms, vienam keliui permesti į kitą pusę reikia 600 - 900 m ilgio.
                    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.11.21, 00:14.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Standartinė vėžė iš tunelio nueina į kairę (vakarinę pusę), bet ties Palemonu turi atsirasti kelyno rytinėje pusėje (96 schema). Ir problema ta, kad link Karmėlavos ji vėl grįžta į vakarinę pusę.
                      O kodėl turi atsirasti, jei, kiek suprantu, tai vėžei (RB2) yra geriausia laikytis kairės (vakarinės) pusės. Vien dėl keleivių įsėdimo Palemone?

                      Comment


                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                        O kodėl turi atsirasti, jei, kiek suprantu, tai vėžei (RB2) yra geriausia laikytis kairės (vakarinės) pusės. Vien dėl keleivių įsėdimo Palemone?
                        Ten numatytas avarinis peronas.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Tai visgi bus statomas papildomas RB kelias tarp tunelio ir Palemono? Kaip tai derės su jau įrengta infrastruktūra: pylimais, viadukais ir jau paklotais bėgiais?
                          Nuo Kalantos g. žiūrint atrodo kaip išskirtas sklypas aptvertas tvora:
                          https://goo.gl/maps/pCmNZ7bbu4fLKATi6

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Gali nuorodą į planavimo dokumentą? Nes aš truputį nesuprantu kas yra dvi juodos linijos ir raudona + oranžinė.
                            Dabar situacija atrodo https://www.google.com/maps/@54.8974.../data=!3m1!1e3 ir sugrętinus su tavo info, panašu jog bus standartinės vėžės trikelis + rusiškos dvikelis.
                            taip ir turėtų būti.

                            14 (tpdris.lt)
                            čia žinoma ne projektas o koncepcija todėl dar galimos įvairios optimizacijos, Kauno stoty keliai greičiausiai visai kitaip bus išdėstyti ir pan
                            Bet Kaunas - Palemonas kirs esamus kelius skirtingame lygyje pagal reikalavimą užduotyje ir tas buvo siūloma visose keturiose alternatyvose.
                            Net ir pirmose dvejose kur buvo naujai įrengiamas ne dvikelis o vienkelis.

                            Comment


                              EK žada padengti iki 85% regiono gynybai svarbios „Rail Baltica“ kaštų

                              Europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projekto koordinatorė Europos Komisijoje Catherine Trautmann pareiškė, kad Rusijos karas prieš Ukrainą iš esmės pakeitė „Rail Baltica“ funkciją – projektas tapo svarbus ne tik regiono ekonomikai, bet ir gynybai. Todėl EK nusprendė finansuoti iki 85% pabrangusio projekto kaštų.

                              Anot C. Trautmann, su „Rail Baltica“ turėtų būti sujungtas planuojamas naujas europinės vėžės geležinkelis iki Ukrainos Mykolajivo uosto – taip turėtų atsirasti europinė trijų jūrų – Baltijos, Juodosios ir Viduržemio – jungtis.
                              Plačiau: https://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...#ixzz7mhZRvdgM

                              Comment


                                Bet, kad 15proc mūsų jau daug metų čia linksniavom, kame naujiena?

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Bet, kad 15proc mūsų jau daug metų čia linksniavom, kame naujiena?
                                  buvo isskirta suma padengusi 85 proc finansavimo, statybos kastai plius 50 proc pabrango tarkim, reiski pazadejo kad islaikys 85 proc finansavima ir duos daugiau pinigu.

                                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                  - George W. Bush President of the USA

                                  Comment


                                    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                    buvo isskirta suma padengusi 85 proc finansavimo, statybos kastai plius 50 proc pabrango tarkim, reiski pazadejo kad islaikys 85 proc finansavima ir duos daugiau pinigu.
                                    Ta prasme buvo skirta 85 proc finansavimo tik nuo teorinės darbų kainos to paskyrimo metu?
                                    Nepaisant to, kad jau tada buvo aišku, kad dėl infliacijos kai už daug metų nuo originalaus pasižadėjimo skirti 85proc prasidės statybos, jos pabrangusios bus?

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Bet, kad 15proc mūsų jau daug metų čia linksniavom, kame naujiena?
                                      Manau tiesiog EK paminėjo šitą skaičių kažkokiam savo eiliniam pranešime, o Lietuvos žiniasklaida tiesiog padarė copy/paste, nes jie nei supranta, kas tas Rail Baltica, nei kiek ten ko ES finansuos. Ir gavosi kaip naujiena, nors niekas dėl finansavimo nesikeitė.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Ta prasme buvo skirta 85 proc finansavimo tik nuo teorinės darbų kainos to paskyrimo metu?
                                        Nepaisant to, kad jau tada buvo aišku, kad dėl infliacijos kai už daug metų nuo originalaus pasižadėjimo skirti 85proc prasidės statybos, jos pabrangusios bus?
                                        EK skiria eurus o ne procentus, pakilo kaina pasake duos daugiau pinigu. Nulinis straipsnis.
                                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                        - George W. Bush President of the USA

                                        Comment


                                          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                          EK skiria eurus o ne procentus, pakilo kaina pasake duos daugiau pinigu. Nulinis straipsnis.
                                          Bet tai keista, kad mes visi kalbėjom apie tik 15proc, jei buvo paskirtas skaičius paskyrimo dienos kainomis. Juk visiems aišku būtų buvę, kad realybėj gausis tada daug daugiau iš mūsų nei 15proc, nes per tuos nemažai metų nuo sumos paskyrimo, kainos išaugusios būtų buvę.
                                          Kam tada išvis sakyti, kad skirsime 85proc jei akivaizdu, kad tas procentas bus ženkliai mažesnis kai paiškės reali statybų kaina daug metų į priekį.
                                          Todėl ir galvojau, kad skyrė procentus nuo realios statybos kainos, o ne skaičių, kuris yra 85proc nuo nerealios nemnažai metų atgal nuo statybų datos, kainos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X