Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Didžioji projektavimo darbų dalis bus atlikta esamos Kauno stoties teritorijoje, tačiau siekiant padidinti traukinių eismo pralaidumą numatoma šalia esamo Žaliojo geležinkelio tilto pastatyti ir papildomą geležinkelio tiltą per Nemuną“, – aiškino „LTG Infra“ atstovas.
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/11/...i-nauja-tilta/

    Comment


      Tai pala pala, taip iseina, kad didzioji dalis eismo, tiek europine, tiek placiaja veze galu galu eis per vieno kelio tuneli ar kaip cia? Nes kazkaip neteko girdet, kad butu vystomas Kauno gelezinkelio aplinkelis su europine veze per per Kauno HE tilta.

      Comment


        Tai Kaunas Connect architekturinio konkurso nebus, tik peronu tvarkymas?

        Comment


          Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
          Tai pala pala, taip iseina, kad didzioji dalis eismo, tiek europine, tiek placiaja veze galu galu eis per vieno kelio tuneli ar kaip cia? Nes kazkaip neteko girdet, kad butu vystomas Kauno gelezinkelio aplinkelis su europine veze per per Kauno HE tilta.
          Šita vieta man irgi kelia nerimą. Nebent planuojama išvis atsisakyti traukinių eismo rusiškąja vėže pro tunelį? Ar tai išvis įmanoma? Bet net ir tokiu atveju, jei padidėtų RB eismas, gali susidaryti labai bjaurus bottleneckas? Kas tada? Gal visgi dar nevėlu atsikvošėti (o tą tikrai reiktų LTG ir SuMinui padaryti) ir tuo pačiu kasti normalų naują tunelį dvikeliam RB geležinkeliui greta esamo? Esam, spėju, negalima judinti, nes ten paveldas ar kažkas tokio.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Šita vieta man irgi kelia nerimą. Nebent planuojama išvis atsisakyti traukinių eismo rusiškąja vėže pro tunelį? Ar tai išvis įmanoma? Bet net ir tokiu atveju, jei padidėtų RB eismas, gali susidaryti labai bjaurus bottleneckas? Kas tada? Gal visgi dar nevėlu atsikvošėti (o tą tikrai reiktų LTG ir SuMinui padaryti) ir tuo pačiu kasti normalų naują tunelį dvikeliam RB geležinkeliui greta esamo? Esam, spėju, negalima judinti, nes ten paveldas ar kažkas tokio.
            Klausimas paveldo zonos plotis, o šalia matyt neturėtų būti problemų, nes paprasta žemė kaip visur.
            Tik kaina kokia būtų.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Šita vieta man irgi kelia nerimą. Nebent planuojama išvis atsisakyti traukinių eismo rusiškąja vėže pro tunelį? Ar tai išvis įmanoma? Bet net ir tokiu atveju, jei padidėtų RB eismas, gali susidaryti labai bjaurus bottleneckas? Kas tada? Gal visgi dar nevėlu atsikvošėti (o tą tikrai reiktų LTG ir SuMinui padaryti) ir tuo pačiu kasti normalų naują tunelį dvikeliam RB geležinkeliui greta esamo? Esam, spėju, negalima judinti, nes ten paveldas ar kažkas tokio.
              Teoriskas iskast dar viena tuneli salia vietos yra, tik klasuismas ar esamas tunelis atlaikytu kito tunelio salimais kasima ir ar nepatogiau ir butu investuot butu investuot i esamo gelezinkelio aplinkelio sutvarkyma per Kauno HE. Bent jau aplinkelis butu gerai kroviniasm, nes veda tiesaiai iki Palemono intermodalinio terminalo. Kitas svarbus momentas tai, kad iki 1964 gelezinkelio avarijos tunelyje veike dvi juostos. Tai klausimas, ar su siuolaikinem technologijom ir traukiniais atai butu galima vel sugrazinti?

              Comment


                Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                Teoriskas iskast dar viena tuneli salia vietos yra, tik klasuismas ar esamas tunelis atlaikytu kito tunelio salimais kasima ir ar nepatogiau ir butu investuot butu investuot i esamo gelezinkelio aplinkelio sutvarkyma per Kauno HE. Bent jau aplinkelis butu gerai kroviniasm, nes veda tiesaiai iki Palemono intermodalinio terminalo. Kitas svarbus momentas tai, kad iki 1964 gelezinkelio avarijos tunelyje veike dvi juostos. Tai klausimas, ar su siuolaikinem technologijom ir traukiniais atai butu galima vel sugrazinti?
                Tai kroviniams ir taip bus aplinkkelis, ar ne? Ar tu nori pasakyt, kad ir krovinius jie planuoja per tą vargšą tunelį gabenti?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Tai kroviniams ir taip bus aplinkkelis, ar ne? Ar tu nori pasakyt, kad ir krovinius jie planuoja per tą vargšą tunelį gabenti?
                  Tai vat cia ir klausimas. Infromacijos apie Kauno gelezinkelio aplinkelio kazkoki modernizavima/pritaikyma europinei vezei nerandu, planas yra statyt papildoma tilta per Nemuna ties gelezinkelio stotim. Jei vyktu tik keleiviniu traukiniu eismas, tai to tunelio dar pakaktu, bet pajungus krovinius traukinius tai ten sakes bus. Lygiai tas pats kas su RB1.

                  Comment


                    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
                    Tai pala pala, taip iseina, kad didzioji dalis eismo, tiek europine, tiek placiaja veze galu galu eis per vieno kelio tuneli ar kaip cia? Nes kazkaip neteko girdet, kad butu vystomas Kauno gelezinkelio aplinkelis su europine veze per per Kauno HE tilta.
                    Pagal paskutinius viešus planus bus vystomas, per HE važiuos kroviniai.
                    Per tunelį judės tik keleiviniai traukiniai.
                    Neaišku ar pro jį dar važiuos keleivinis traukinys plačiąja vėže į Šiaulius/Klaipėdą, gali būti jog reikės važiuoti su RB iki Panevėžio arba Kaišiadorių ir ten persėsti.
                    Naujas tiltas prie stoties panašu bus su vienkeliu plačiajai vėžei. Ant esamo Žaliojo tilto bus du standartinės vežės keliai.

                    RB puslapyje yra nuoroda kur galima susirasti planus

                    Teritorijų planavimo eigą galima stebėti adresu https://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas, įvedus TPD numerį: S-NC-00-19-9.

                    Naujas tunelis bus Vilniuje, vos piečiau senojo Panerių tunelio.
                    Paskutinis taisė jan; 2022.11.18, 23:22.

                    Comment


                      Parašė jan Rodyti pranešimą

                      Pagal paskutinius viešus planus bus vystomas, per HE važiuos kroviniai.
                      Per tunelį judės tik keleiviniai traukiniai.
                      Neaišku ar pro jį dar važiuos keleivinis traukinys plačiąja vėže į Šiaulius/Klaipėdą, gali būti jog reikės važiuoti su RB iki Panevėžio arba Kaišiadorių ir ten persėsti.
                      Naujas tiltas prie stoties panašu bus su vienkeliu plačiajai vėžei. Ant esamo Žaliojo tilto bus du standartinės vežės keliai.

                      RB puslapyje yra nuoroda kur galima susirasti planus

                      Teritorijų planavimo eigą galima stebėti adresu https://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas, įvedus TPD numerį: S-NC-00-19-9.

                      Naujas tunelis bus Vilniuje, vos piečiau senojo Panerių tunelio.
                      O tai tada suprantu kelias per HE taps is vienkelio i dvikeli? Ir dar per kur eis naujasis Vilniaus tunelis, nes is vienos puses miskas, o is kitos puses keisti Zuikiu g. namai?
                      Paskutinis taisė TrippleA; 2022.11.18, 23:33.

                      Comment


                        Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                        O tai tada suprantu kelias per HE taps is vienkelio i dvikeli? Ir dar per kur eis naujasis Vilniaus tunelis, nes is vienos puses miskas, o is kitos puses keisti Zuikiu g. namai?
                        Taip, per HE po rekonstrukcijos atsiras antras kelias. bus po vieną kiekvienam vežės tipui.

                        Tunelis eis lygigagrečiai Zuikių g., dalį namų valdų nusavins ir nugriaus.

                        Trasa matosi šitam žemėlapy
                        „Projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planas“ (arcgis.com)

                        Comment


                          Parašė jan Rodyti pranešimą

                          Taip, per HE po rekonstrukcijos atsiras antras kelias. bus po vieną kiekvienam vežės tipui.

                          Tunelis eis lygigagrečiai Zuikių g., dalį namų valdų nusavins ir nugriaus.

                          Trasa matosi šitam žemėlapy
                          „Projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planas“ (arcgis.com)
                          O ar bus daroma kazkas padidint pralaiduma per Kauno gelz. tuneli atidarant antra kelia ir ar isvis tai yra imanoma? Ir ar planuojama testi europine veze iki N.Vilnios?

                          P.S. Labai dekui, kad pasidalinot naudinga ir idomia informacija.
                          Paskutinis taisė TrippleA; 2022.11.19, 00:08.

                          Comment


                            Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
                            Kitas svarbus momentas tai, kad iki 1964 gelezinkelio avarijos tunelyje veike dvi juostos. Tai klausimas, ar su siuolaikinem technologijom ir traukiniais atai butu galima vel sugrazinti?
                            Kažkur skaičiau, kad kai tunelį nesenai rekonstravo, iš esmės sustiprino betoninėm konstrukcijom iš vidaus, taip tunelį susiaurindami, taigi dviem vėžėm jame vietos nebeliko.

                            Comment


                              O iš kur jūs tikri, kad bus toks traukinių eismas, kad šito tunelio pralaidumo neužteks?

                              Comment


                                Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                Tai vat cia ir klausimas. Infromacijos apie Kauno gelezinkelio aplinkelio kazkoki modernizavima/pritaikyma europinei vezei nerandu, planas yra statyt papildoma tilta per Nemuna ties gelezinkelio stotim. Jei vyktu tik keleiviniu traukiniu eismas, tai to tunelio dar pakaktu, bet pajungus krovinius traukinius tai ten sakes bus. Lygiai tas pats kas su RB1.
                                Hint: Rokai - Palemonas.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Šita vieta man irgi kelia nerimą. Nebent planuojama išvis atsisakyti traukinių eismo rusiškąja vėže pro tunelį? Ar tai išvis įmanoma? Bet net ir tokiu atveju, jei padidėtų RB eismas, gali susidaryti labai bjaurus bottleneckas? Kas tada? Gal visgi dar nevėlu atsikvošėti (o tą tikrai reiktų LTG ir SuMinui padaryti) ir tuo pačiu kasti normalų naują tunelį dvikeliam RB geležinkeliui greta esamo? Esam, spėju, negalima judinti, nes ten paveldas ar kažkas tokio.

                                  Jau gal puslapis prirašytas spėlionių, kurių galėtų nebūti, jei visi būtų pasiskaitę 2018 m. Final Study Report.

                                  1. Tuneliu galės važiuoti abiejų vėžių traukiniai, o krovininiai važiuos tik pro hidroelektrinę.


                                  Kauno geležinkelio tunelis iki šiol yra tobulinamas – po rekonstruojant Kauno geležinkelio mazgą atliktos modernizacijos, pritaikant ją „Rail Baltica“ poreikiams, tai vienintelis geležinkelio tunelis Pasaulyje, turintis sudvejintą bėgių sistemą - juo gali važiuoti ir plačiosios vėžės (1520 mm), ir europinio standarto vėžės (1435 mm) traukiniai.
                                  https://www.rail-baltica.lt/naujieno...dovana-kaunui/



                                  2. Tunelio pajėgumų užteks dar ilgam laikui, tiesiog visas tvarkaraštis buvo sudarytas pagal Kauno mazgą. Beje, primenu, kad pirmaisiais Rail Baltica dešimtmečiais traukinių reisų bus žymiai mažiau negu numatyta finaliniame tvarkaraščio variante (2050 m.), pagal kurį ir buvo suplanuota infrastruktūra.
                                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                  Comment


                                    Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                    2. Tunelio pajėgumų užteks dar ilgam laikui, tiesiog visas tvarkaraštis buvo sudarytas pagal Kauno mazgą.
                                    Tai reiškia ribojamos geriausio tvarkaraščio galimybės jei įspraudžiama į tam tikrus rėmus. Pvz geriausi lakai tokie ir tokie, bet negalime padaryti, nes reikia taikytis prie šio ribojimo.

                                    Comment


                                      Parašė taccido Rodyti pranešimą


                                      1. Tuneliu galės važiuoti abiejų vėžių traukiniai, o krovininiai važiuos tik pro hidroelektrinę.
                                      O ten bus statomas papildomas standartinės vėžės kelias ir dual gauge per HES'o tiltą, ar kažkas kito?

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Tai reiškia ribojamos geriausio tvarkaraščio galimybės jei įspraudžiama į tam tikrus rėmus. Pvz geriausi lakai tokie ir tokie, bet negalime padaryti, nes reikia taikytis prie šio ribojimo.
                                        Tai jeigu visos Rail Balticos tvarkaraštis būtų sudarinėjamas pradedant nuo Rygos ar Talino, tada ir būtų nesąmonė. Nes tada traukiniai turėtų stoviniuoti prieš įvažiuodami į Kauno tunelį ir panašiai.
                                        Bet dabar ir padaryta, kad pagal Kauno tunelį pritaikomas tvarkaraštis, tunelis maksimaliai išnaudojamas ir vis tiek užtikrinamas pakankamas pralaidumas bei suderinti persėdimai Kaune tarp regioninių ir greitųjų.
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                          O ten bus statomas papildomas standartinės vėžės kelias ir dual gauge per HES'o tiltą, ar kažkas kito?
                                          Final Study Report
                                          2018

                                          https://www.railbaltica.org/wp-conte...port_final.pdf


                                          Čia visos kelynų schemos yra kiekvienam mazgui, traukinių ir reisų skaičiai, atstovos ir visa kita.
                                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X