Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Manau tiesiog EK paminėjo šitą skaičių kažkokiam savo eiliniam pranešime, o Lietuvos žiniasklaida tiesiog padarė copy/paste, nes jie nei supranta, kas tas Rail Baltica, nei kiek ten ko ES finansuos. Ir gavosi kaip naujiena, nors niekas dėl finansavimo nesikeitė.
    Aš šita versija labiau tikėčiau, kad visada buvo pasakyta, kad bus 85proc skirta. O ne desado versija, kad buvo pasakyta, kad skirs 85 proc nuo kainos, kuri yra 10 ar kažkiek metų senesnė lyginant su realia statybų pradžia...

    Comment


      RB progreso pristatymas visose Baltijos šalyse

      https://youtu.be/6gMnI-LoWLU

      Comment


        Parašė Mantini Rodyti pranešimą
        RB progreso pristatymas visose Baltijos šalyse

        https://youtu.be/6gMnI-LoWLU
        Latvis bent angliškai moka kalbėti. Estas kaip apsišikęs stena neišstena, o lietuviui su anglų kalba irgi nekažką.

        Beje, ar gerai iš tos prezentacijos suprantu, kad Lietuvoje reikalai su statybomis ir projektavimui smarkiai vėluoja? Kaunas-Latvija konkretūs fiziniai statybų darbai vos vos prasideda tik su "embankmentais" ir privažiuojamaisiais keliais. Iki bėgių klojimo t.y. realios geležinkelio statybos dar toli?

        - Kaunas-Lenkija išvis niekas nevyksta ir neaišku, kada vyks?
        - Vilnius-Kaunas tik kažkokios labai ankstyvos projektavimo stadijos ir iki statybų dar labai labai toli
        - Vilnius-Connect išvis niekas nevyksta ir neaišku kada/ar apskritai vyks.
        - Kauno mazgas: kažkokios ankstyvos bla bla bla dizaino stadijos, bet iki realių fizinių darbų dar labai labai toli, kai "2025" data naudojama labiau kaip būdas pasakyti, kad tai vyks kažkokioje tolimoje ir neapibrėžtoje ateityje ir iš esmės reiškia "mes nežinom, kada tai bus".
        - Meluoja, kad Lietuva jau turi "veikiančią liniją" (RB1), kuri jau "neša vaisius".

        All in all, lietuvio prezentacija daugmaž sako "kažką biškiuką pradedam vienoj vietoj krapštyti su privažiuojamaisiais keliais, visur kitur lėtai vykdom bulšitines ankstyvo projektavimo stadijas ir daugiau nieko nedarom, o galbūt darysim kažkada neapibrėžtoje ateityje t.y. "2025""
        Paskutinis taisė John; 2022.12.11, 15:44.

        Comment


          Atrodo kad pas mus su visa infrastruktūros plėtra taip jau yra kad viskas vyksta lėtai, neturint jokių ambicijų arba išvis nenorint kažką daryti. Ir čia pradedant kad per 32 nepriklausomybės metus stadiono nepastatėm ir baigiant tuo kad vienu metu buvo kalbama kad betonkę Vilnius-Utena planuojama baigti rekonstruoti tik 2030. Tai geležinkeliai čia neišimtis.
          Lyginant su kaimynais manau gana stipriai atsiliekam.

          Comment


            Parašė Mantini Rodyti pranešimą
            Atrodo kad pas mus su visa infrastruktūros plėtra taip jau yra kad viskas vyksta lėtai, neturint jokių ambicijų arba išvis nenorint kažką daryti. Ir čia pradedant kad per 32 nepriklausomybės metus stadiono nepastatėm ir baigiant tuo kad vienu metu buvo kalbama kad betonkę Vilnius-Utena planuojama baigti rekonstruoti tik 2030. Tai geležinkeliai čia neišimtis.
            Lyginant su kaimynais manau gana stipriai atsiliekam.
            Konkrečiai RB atveju, tai nesu tikras, kad Latvijoje ir Estijoje darbai pasistūmėję labiau. Ten irgi su spartumu nekažką. Kalbant apie užmiestyje esančias pagrindines RB linijas, o ne visokius vietinės reikšmės kelius ir aplinkkelius, kuriuos ir pas mus jau "pastatė" ir kuriuos, tikėtina, reiks perstatyti.

            Comment


              Beje, yra ilgesnė versija (5 val., gero žiūrėjimo ), kur pradžioje šneka ministrai

              - Estų ministrė kalba apie sumas ir "šimtus milijonų", kuriuos investuos per ateinančius metus
              - Latvių ministras sako, kad pagrindines RB sekcijas Latvija pradės statyti 2023
              - Lietuvos viceministrė (ne ministras, turbūt nepakankamai svarbu) iš lapelio perskaitė, kad pagrindinės sekcijos statyba Kaunas-Latvija jau "prasidėjo", kas biškį kelia abejonių, nes kol kas jokia statyba nevyksta, neskaitant kalbų apie "privažiuojamuosius kelius"

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                - Lietuvos viceministrė (ne ministras, turbūt nepakankamai svarbu) iš lapelio perskaitė, kad pagrindinės sekcijos statyba Kaunas-Latvija jau "prasidėjo", kas biškį kelia abejonių, nes kol kas jokia statyba nevyksta, neskaitant kalbų apie "privažiuojamuosius kelius"
                Manau Jonavos gelezinkelio tilto statybas galime pagristai vadinti prasidejusiomis Kaunas - Latvija ruozo statybomis.

                https://sa.lt/jonavoje-pradedamos-ge...neri-statybos/

                Comment


                  Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

                  Manau Jonavos gelezinkelio tilto statybas galime pagristai vadinti prasidejusiomis Kaunas - Latvija ruozo statybomis.

                  https://sa.lt/jonavoje-pradedamos-ge...neri-statybos/
                  Tilto statybos realiai ten prasidėjusios? Ar tik "prasidėjusios" pranešime žiniasklaidai?

                  Comment


                    O kodel turetu buti neprasidejusios, jei oficiali pradzia jau kone pries puse paskelbt? Daznai darbai buna prasideje iki oficialios ceremonijos.

                    Comment


                      Būsimo „Rail Baltica“ geležinkelio ruože Latvijos link pradėti paruošiamieji darbai statyboms

                      https://www.jonavoszinios.lt/naujien...rbai-statyboms

                      Dar pati 2022 pradzia.

                      Comment


                        Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                        O kodel turetu buti neprasidejusios, jei oficiali pradzia jau kone pries puse paskelbt? Daznai darbai buna prasideje iki oficialios ceremonijos.
                        Nes nebuvo nei jokių foto, nei video iš statybų eigos. Paprastai, kai vyksta didelio masto statybos, apie tai galima rasti kažkokios medžiagos.

                        Comment


                          Prieš savaitę pravažiavau pažiūrėti, kas gero statybų aikštelės vietoje tai realiai išsikirdinėja likusius krumokšnius tilto vietoje ir vienur, kitur pakrapštinėti ploteliai dirvonų. Realiai jokie normalūs fiziniai darbai neprasidėjo, nors jau praėjo pusmetis iš numatytų kiek? 2,5 metų?... Italai atsipalaidavę, šiuo metu projektuojasi pagrindinės statybininkų aikštelės vagonėlių miestelį, lauks statybų leidimo jam

                          Comment


                            Pasižiūrėjus video tai Rygoj RB stotis, spręndžiant iš jos statybų timelapse ir lyginant kokiu greičiu viskas vyksta Lietuvos pusėj, turėtų ilgą laiką būt arba nenaudojama arba tokia labai lokali .

                            O šiaip tai susidaro įspūdis kad RB reikalingas latviams, estams bet jokiu būdu ne lietuviams, arba galbūt dar įspūdis kad mūsų pusėj trūksta kompetencijos, sugebėjimų, nes nu nesitiki kad RB Lietuvai nelabai naudingas. Nesuprantu dėl kokios kitos priežasties dar toks atsilikimas?

                            Comment


                              Tai kad nelabai kas ten ir Latvijoje ar Estijoje vyksta.
                              Priminsiu, kad latviai Rygos pagrindinės stoties rekonstrukciją planavo dar iki RBII, o čia pasitaikė proga. Panašiai ir su RIX stotimi. Ten berods net rusiška vėžė buvo pradėta tiesti.
                              Lietuviai jokių stočių esminių rekonstrukcijų RBII rėmuose nepalanavo.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Tai kad nelabai kas ten ir Latvijoje ar Estijoje vyksta.
                                Priminsiu, kad latviai Rygos pagrindinės stoties rekonstrukciją planavo dar iki RBII, o čia pasitaikė proga. Panašiai ir su RIX stotimi. Ten berods net rusiška vėžė buvo pradėta tiesti.
                                Lietuviai jokių stočių esminių rekonstrukcijų RBII rėmuose nepalanavo.
                                Bet tai kokia logika nedaryti stočių po RB projektu ir 85% finansavimu? Ar Vilnius Connect irgi nesiskaito kaip RB dalis už ES pinigus? Kaunas? Panevėžys? Marijampolė?

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Ar Vilnius Connect irgi nesiskaito kaip RB dalis už ES pinigus?
                                  Šitas tikrai bent jau kol kas nesiskaito.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                    Šitas tikrai bent jau kol kas nesiskaito.
                                    O kodėl? ES taip nefinansuoja? Ar gali būti, kad, neduok dieve, mūsų maušai elementariai nepadarė partaiškos laiku? Panašiai kaip Kaunas-Vilnius sugalvojo tik paskutinę minutę įkelti, nes jiems atrodė, kad tiesiog nereikalingas geležinkelis su 85% nuolaida?

                                    Comment


                                      „Fegda“ ir „Tilsta“ gavo 200 mln. eurų vertės užsakymų „Rail Baltica“ projekte

                                      <..>

                                      Rangovės 87,88 mln. eurų be (PVM) vertės darbus ruože Šveicarija-Žeimiai atliks per kiek daugiau nei pusantrų, o 77,66 mln. eurų vertės ruože Žeimiai-Šėta – per dvejus metus. Paruošiamuosius žemės darbus įmonės planuoja pradėti kitąmet.

                                      10-ies kilometrų atkarpoje nuo Šveicarijos iki Žeimių ir 17,7 km ilgio atkarpoje nuo Žeimių iki Šėtos bus pastatyta geležinkelio sankasa bei inžineriniai statiniai, be to, bus atlikti visi kelio darbai be viršutinės dalies: sutvarkyta žemė ir sklypas, įrengtas drenažas, apsauginė tvora, sutvarkyta dalis aptarnaujančių kelių.

                                      <..>
                                      https://www.15min.lt/verslas/naujien...1978970?copied

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Bet tai kokia logika nedaryti stočių po RB projektu ir 85% finansavimu? Ar Vilnius Connect irgi nesiskaito kaip RB dalis už ES pinigus? Kaunas? Panevėžys? Marijampolė?
                                        Kiek suprantu, tik Panevežyje planuojama nauja stotis.
                                        Neplanuoja, nes, turbūt, lietuviai yra taupūs žmonės. [/sarkazmas]
                                        O gal kaip "kompensacija" už nei į kuolą nei į mietą pastatytą RBI ? Nors mano supratimu, paskutinių įvykių šviesoje rokadinių kelių Suvalkų koridoriuje per daug nebus.

                                        Comment


                                          Gal galit kas priminti, kokie yra Lenkijos planai su Bialystok-LT siena geležinkeliu? Visur planuojamas elektrifikuotas dvikelis? Ir kaip su pačia elektrifikscijos sistema? Bus kažkas daroma su 25kv ar paliktas esamas 3kV?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X