Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tikėkimės „Rail Baltica“ darbų pabaiga nenusikels iki 2035-ųjų ar dar vėliau.

    Comment


      Seime sujudimas dėl „Rail Baltica“ atšakos į Vilniaus oro uostą: Kanados investuotojai labai jaudinasi
      https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=89673379

      Posėdyje taip pat dalyvavęs susisiekimo ministras Marius Skuodis papasakojo, kad kalbant paprastai „Rail Baltica“ projektas šiandien atrodo taip: „Latviai stato vėžę į Lietuvos pusę, su Lenkijos ministru esame sutarę, kad jie stato į mūsų pusę. Viskas daroma taip, kad 2026–2027 metais turėtume jungtis“.

      Jis dar nurodė, kad turint galvoje projekto kainą, statybos kaštai didėja, todėl laikomasi pozicijos, jog pirmiausia turi būti pastatyti bėgiai, o didelės ir gražios stotys bus pastatytos po to.

      „Kalbant apie Kauno ir Latvijos sienos ruožą, strigimas yra su bendra mūsų trijų šalių įmone. Įmonė turi rimtų problemų valdyti kontraktus. Turime iššūkių su projektavimo veikla, kurią laimėjusi konkursus įmonė jau turėjo būti pabaigusi.

      Comment


        Pasirašyta tilto per Neries upę rangos sutartis. Tiltą statys Italijos kompanija "Rizzani de Eccher", darbų vertė 64 mln. € be PVM, terminas 2,5 metų.

        https://www.railbaltica.org/lt/ilgia...jos-kompanija/

        Comment


          Kol kas projektas stoja

          Ispanijos įmonės prašymu sustabdyta sutartis dėl tilto per Nerį statybų - Verslo žinios (vz.lt)

          Atsižvelgęs į ispanų bendrovės „Puentes y Calzadas Infraestructuras“ prašymą, teismas laikinai sustabdė „Lietuvos geležinkelių“ su Italijos įmone sudarytą tilto per Nerį statybų sutartį.

          „Lietuvos geležinkelių“ antrinė įmonė „LTG Infra“ su „Rizzani de Eccher“ balandžio pradžioje pasirašė 64 mln. Eur vertės rangos sutartį.

          Tačiau balandžio 7 d. Lietuvos apeliacinis teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir sutartį sustabdė, kol Vilniaus apygardos administracinis teismas išnagrinės bylą dėl prašymo nutraukti sutartį.
          VZ.lt

          Comment


            Pietų Europa, bent jau Italija, Turkija, gal ir Ispanija, nekelia pasitikėjimo.
            Jei kažkada statys Rail Baltica II tiltą per Nerį ir nebus kažkokių vėlavimų ir panašių nesąmonių, tai nebent lenkai, vokiečiai arba skandinavai.

            Galim ir palaukti tos Rail Baltica II kol neišsisprendė reikalai su Ukraina (arba prioritetizuoti kartu su Via Baltica, stengiantis gerinti karinį susisiekimą su Latvija ir Estija).

            Dabar, kas liečia infrastruktūrą, esant nepalankiai situacijai naujiems statybos projektams, reikėtų gerai pasirinkti ką renovuojam, rekonstruojam. Lietuvoje reikia prioritetizuoti bent jau Via Baltica ruožą Marijampolė-Lenkijos siena, kuri eina gyvbiškai svarbiu Suvalkų koridoriu, ir tęsti miestų infrastruktūros vystymą, ypač didmiesčiuose, mažinti avaringumą ir avarinių situacijų kiekius. Aišku, kiek įmanoma, nepamiršti ir perasfaltuoti tam tikrus prasčiausius kelių ruožus, gal situacija pradės gerėti ir apsimokės brangesni remontai.
            Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.10, 22:50.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Pietų Europa, bent jau Italija, Turkija, gal ir Ispanija, nekelia pasitikėjimo.
              Jei kažkada statys Rail Baltica II tiltą per Nerį ir nebus kažkokių vėlavimų ir panašių nesąmonių, tai nebent lenkai, vokiečiai arba skandinavai.

              Galim ir palaukti tos Rail Baltica II kol neišsisprendė reikalai su Ukraina (arba prioritetizuoti kartu su Via Baltica, stengiantis gerinti karinį susisiekimą su Latvija ir Estija).

              Dabar, kas liečia infrastruktūrą, esant nepalankiai situacijai naujiems statybos projektams, reikėtų gerai pasirinkti ką renovuojam, rekonstruojam. Lietuvoje reikia prioritetizuoti bent jau Via Baltica ruožą Marijampolė-Lenkijos siena, kuri eina gyvbiškai svarbiu Suvalkų koridoriu, ir tęsti miestų infrastruktūros vystymą, ypač didmiesčiuose, mažinti avaringumą ir avarinių situacijų kiekius. Aišku, kiek įmanoma, nepamiršti ir perasfaltuoti tam tikrus prasčiausius kelių ruožus, gal situacija pradės gerėti ir apsimokės brangesni remontai.
              Šiaip tai pradžiai matyt reiktų į konkursų sąlygas įrašyti VISUS reikalavimus prieš konkurso pradžią, o ne susigalvoti juos, kai konkursas jau pasibaigęs ir aiškus laimėtojas.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Šiaip tai pradžiai matyt reiktų į konkursų sąlygas įrašyti VISUS reikalavimus prieš konkurso pradžią, o ne susigalvoti juos, kai konkursas jau pasibaigęs ir aiškus laimėtojas.
                Pagal durnus LR įstatymus patkimumas tikrinamas tik įvykus konkursui.

                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Pagal durnus LR įstatymus patkimumas tikrinamas tik įvykus konkursui.
                  O tai tie įstatymai jau pakeisti, ar ne?

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Pagal durnus LR įstatymus patkimumas tikrinamas tik įvykus konkursui.
                    Nežinau ar labai durnas įstatymas, sąnaudų prasme praktiškiau vertinti tik laimėtoją, o ne visus dalyvius, pvz kam eiti į tarptautinę politinę konfrontaciją dėl dalyvaujančios įmonės kuri galbūt net nelaimėtų konkurso. Laiko prasme turbūt procesas nepagreitėtų jei tikrintum prieš konkursą, ar teismai stabdytų konkursą, ar sutarties pasirašymą, tas pats gaunasi.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Pietų Europa, bent jau Italija, Turkija, gal ir Ispanija, nekelia pasitikėjimo.
                      Jei kažkada statys Rail Baltica II tiltą per Nerį ir nebus kažkokių vėlavimų ir panašių nesąmonių, tai nebent lenkai, vokiečiai arba skandinavai.
                      Tiek Italija, tiek Ispanija turi gerai išvystytą ir kokybišką greitųjų traukinių infrastruktūrą, traukinių atžvilgiu tiek Lenkija, tiek Skandinavija atsilieka nuo jų. Čia labai stereotipais pagrįsta nuomonė kad jos nekelia pasitikėjimo.

                      Comment


                        Pradėtos „Rail Baltica“ statybos tarp Kauno ir sienos su Latvija

                        ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/pradetos-rail-baltica-...os-su-latvija/

                        Comment


                          Na ką gi, pagaliau! Tikėkimės be jokių skandalų šis svarbus projektas bus pabaigtas ir Lietuva iš tiesų bus pajungta ant europietiškos vėžės

                          Comment


                            Na mes jau Lietuvoj prie skandalų pripratę, kad Rail baltica bus baigta neanksčiau kaip nacionalinis stadionas. Bet tikėkimės, kad nekils problemų nei su rangovais, nei su dabartine situacija, pabrangimais ir pan.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Pradėtos „Rail Baltica“ statybos tarp Kauno ir sienos su Latvija

                              ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/pradetos-rail-baltica-...os-su-latvija/
                              Kad pavadinimas prieštarauja turiniui:

                              Pirmiausia bus tiesiama privažiuojamųjų kelių atkarpa Šveicarija-Žeimiai, o geležinkelio statybos bus pradėtos artimiausiais mėnesiais
                              Pradėjo tiesti kelią, o pačio geležinkelio statybos bus pradėtos "artimiausiais mėnesiais", kas reškia "gal kada nors".

                              Bet smagu, kad bent kažkas juda į priekį RB2, net jei ir Lietuvai iš geopolitinės, saugumo, ekonominės ir praktiškai visų kitų pusių atkarpa Kaunas-Lenkjia yra žymiai svarbesnė.
                              Paskutinis taisė VLR; 2022.04.20, 22:41.

                              Comment


                                Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
                                Na ką gi, pagaliau! Tikėkimės be jokių skandalų šis svarbus projektas bus pabaigtas ir Lietuva iš tiesų bus pajungta ant europietiškos vėžės
                                Tikiuosi, kad europinių vėžių atidarymo proga, pagaliau, galėsiu traukiniu nuvažiuoti iš Šiaulių į Rygą.
                                Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.04.20, 22:52.

                                Comment


                                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                  Pradėjo tiesti kelią, o pačio geležinkelio statybos bus pradėtos "artimiausiais mėnesiais", kas reškia "gal kada nors".
                                  Mano supratimu, RB Rail AS nesusitvarko su paties geležinkelio statybos tenderiais (citavau čia), tai mūsiškiai bent paruošiamuosius darbus pradėjo.

                                  Comment


                                    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

                                    Tikiuosi, kad europinių vėžių atidarymo proga, pagaliau, galėsiu traukiniu nuvažiuoti iš Šiaulių į Rygą.
                                    Be persėdimų Joniškyje, Kalviuose, Elejoje ir Meitenėje

                                    Comment


                                      Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

                                      Tikiuosi, kad europinių vėžių atidarymo proga, pagaliau, galėsiu traukiniu nuvažiuoti iš Šiaulių į Rygą.
                                      Tai , kad eis pro Panevėžį. Jei su persėdimais tai turėtum nuvykti.

                                      „Rail Baltica“ nuo 2026 metų turėtų sujungti Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą,

                                      Comment


                                        Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimą

                                        Tai , kad eis pro Panevėžį. Jei su persėdimais tai turėtum nuvykti.
                                        Norėjau pasakyti, kad, nepaisant to, kad turime 1520 mm jungtis su Latvija, traukiniu ten nuvažiuoti negalima. Taip pat, nepaisant, kad jau kurį laiką turime 1435 mm jungtį su Lenkija, ten taip pat traukiniu nuvažiuoti negalima. Dėl dabartinės situacijos, jau nekalbu apie jungtis su Rusija ir Gudija. Gal kas nors turite laiko intervalus kada ir kur nuo 1990 m. iki dabar traukiniais lietuviai galėjo nuvažiuoti į kaimynines šalis?

                                        Comment


                                          Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

                                          Norėjau pasakyti, kad, nepaisant to, kad turime 1520 mm jungtis su Latvija, traukiniu ten nuvažiuoti negalima. Taip pat, nepaisant, kad jau kurį laiką turime 1435 mm jungtį su Lenkija, ten taip pat traukiniu nuvažiuoti negalima. Dėl dabartinės situacijos, jau nekalbu apie jungtis su Rusija ir Gudija. Gal kas nors turite laiko intervalus kada ir kur nuo 1990 m. iki dabar traukiniais lietuviai galėjo nuvažiuoti į kaimynines šalis?
                                          Man yra tekę važiuoti į Varšuvą iš Vilniaus naktiniu traukiniu. 2001 metų pavasarį. Dabar net nepasakysiu, ar per Šeštokus ar per Gardiną. Skaičiau, kad 2005 metais jį nutraukė. Dar 2003 metais naktiniu traukiniu važiavau į Maskvą ilgam savaitgaliui. Dar iki karantino ukrainiečiai kas keturias dienas vežiojo Kyiv–Minsk–Vilnius–Riga (Four Capitals Exprss/Поезд четырех столиц) pro Šiaulius ir Jelgavą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X