Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Skamba puikiai, bet iš kur tokia didelė prognozė?
    Man jau fantastiškai skambėtų, kad į Varšuvą ir Latviją bei Estiją būtų tiek keleivių kiek dabar Kaunas -Vilnius trasoje.
    Ir Kaunas - Vilnius pagreitėjimas, kad pridėtų papildomai tiek kiek dabar yra Kaunas -Marijampolė, Kaunas - Šiauliai trasose.
    Tai dvigubas kiekis man jau skamba gerai, o sakai daug kartų. Gal gali plačiau iš kur tiek daug atsiras?
    Na tai juk važiuos žmonės į Varšuvą, Rygą, Taliną, Vilnių, Panevėžį (nu ok, šitas gal nelabai skaitosi), Marijampolę ir t.t. Greitasis geležinkelis yra ne šiaip traukinys, bet jis realiai sumažina atstumų percepciją ir šalies dydžio percepciją. Tai efektas gal nebus taip, kad nuo pirmos dienos keleivių skaičius išaugs 10 kartų, bet jis neišvengiamai augs ir augs smarkiai. O kai keliavimas dideliais atstumais tampa ypač patogus ir greitas, žmonės tą darys dažniau ir daugiau, kaip darė ir daro visur kitur, kur buvo pastatyti/modernizuoti greitieji geležinkeliai.
    Man atrodo dar ne visi ir ne iki galo suvokiam, kad Rail Baltica bus ne šiaip kažkoks "dar vienas geležinkelis", bet tai bus keliavimo revoliucija regione. Baltijos šalys atsidurs žymiai arčiau viena kitos + Lenkija. Visi keliausim žymiai daugiau ir lengviau. Atitinkamai ir susisiekimo poreikis su pagrindinėmis RB stotimis bus didelis.
    Paskutinis taisė John; 2021.12.13, 19:00.

    Comment


      Tai aš ir pats sakau, kad važinės. Bet kiek jų važinės? Pvz jei į Varšuvą, Latviją, Estiją susidarys tiek kiek dabar važinėjas Kaunas - Vilnius, tai jau bus ohoho kiek tarptautinių keleivių. Ir tai tik padvigubins bendrą keleivių srautą.
      Tai iš kur tie "daug kartų"?

      Comment


        Paralele gal tokia butu: ar manote, jog pajuryje butu tiek poilsiautoju, jei nebutu pastatytas A1 Kaunas - Klaipeda, o butu likes Zemaiciu plentas? Poilsiautoju atvykstanciu keliom dienom, savaitgaliams.

        RB atveju papildomas srautas atsiras is tokiu grupiu, kurios gelezinkeliais nesinaudoja del ju nebuvimo arba naudojasi ribotai: darbuotojai, daily commuteriai, verslo keliautojai, savaitgalio tripintojai, laisvalaikio leidejai, ilgu atstumu keliautojai, keliaujantys i oro uostus, keliaujantys del ekonominiu paskatu i salia esancias valstybes (pvz.: apsipirkti lenkijoje, jei dar bus islikes toks fenomenas).

        Comment


          Tai aš tą jau įvertinau savo prognozėje.
          Kiek ten Kaunas - Vilnisu dabar važiuoja? 1 mln per metus? Tai 1 mln bus per metus, kurie važiuos į Lenkiją, Rygą, Latviją? Jau čia super optimistiškaiu manau aš net pasakiau...
          Kaunas - Vilnius tarkim padvigubės kiekis?
          Na tai jau nerealiai optimistiškai bendras kiekis tris kartus pakils, čiua jau vau būtų, mano nuomone.

          Kaip tu išdėstysi tą "daug kartų" pakilsiantį kiekį? Į Lenkiją, Latviją, Estiją po 3 mln per metus?
          Į Vilnių 5 kartus padaugės?

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Tai aš ir pats sakau, kad važinės. Bet kiek jų važinės? Pvz jei į Varšuvą, Latviją, Estiją susidarys tiek kiek dabar važinėjas Kaunas - Vilnius, tai jau bus ohoho kiek tarptautinių keleivių. Ir tai tik padvigubins bendrą keleivių srautą.
            Tai iš kur tie "daug kartų"?
            Vilnius-Kaunas važinės keliskart daugiau.

            Comment


              BNS 2021.12.15
              Ilgiausią geležinkelio tiltą Lietuvoje siekia statyti kinų valdoma Ispanijos bendrovė
              62,5 mln. eurų vertės sutartį dėl 1,5 kilometro ilgio tilto per Nerį šalia Jonavos statybų „Lietuvos geležinkeliai“ siūlo pasirašyti su Ispanijos bendrove „Puentes y Calzadas Infraestructuras“, kurios du trečdalius akcijų pernai įsigijo Kinijos valstybinė įmonė „China Road and Bridge Corporation“. Teigiama, kad Ispanijos bendrovė pasiūlė mažiausią kainą ir surinko daugiausiai balų tilto rangovo konkurse.
              „China Road and Bridge Corporation“ valdo stambi Kinijos valstybinė kompanija „China Communications Construction“, kuriai praėjusių metų rugpjūtį JAV pradėjo taikyti sankcijas, nes sieja ją su Kinijos karinėmis struktūromis.

              www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=88954359

              BNS 2021.12.15
              „Lietuvos geležinkeliai“ dėl tilto per Nerį statybų laimėtojos kreipėsi į Nacionalinio saugumo komisiją.komisiją
              „Viešuosiuose pirkimuose svarbiausias kriterijus – ekonominis naudingumas. Įmonė laimėjo konkursą, nes pasiūlė mažiausią kainą – 62,5 mln. eurų. Projektas gavo didžiausią balų skaičių – 100. Dabar jau Vyriausybės Nacionalinio saugumo komisijos sprendimas nulems kas bus naujo geležinkelio tilto per Nerį rangovas. Mes atsakingai vykdysime komisijos sprendimą“, – teigė R. Šlepetys.
              LTG į vyriausybinę komisiją kreipėsi, nes sandorio vertė viršija 10 proc. praėjusių finansinių metų metinių „LTG Infra“ pajamų bei sandorio šaliai būtų suteikiama teisė dalyvauti įgyvendinant ypatingos valstybinės svarbos projektą „Rail Baltica“.
              Naujas geležinkelio tiltas per Nerį iškils šalia Jonavos ir bus ilgiausias geležinkelio tiltas Baltijos šalyse. Iš viso naujojo tilto ilgis sieks 1510 metrų. Ilgiausias naujo tilto tarpas tarp atramų, toje vietoje kur jis kirs upę, sieks 150 metrų. Skelbta, jog komisija ketvirtadienį turėtų apsispręsti, ar ispanų įmonė atitinka saugumo kriterijus.

              www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=88957701

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Visi keliausim žymiai daugiau ir lengviau. Atitinkamai ir susisiekimo poreikis su pagrindinėmis RB stotimis bus didelis.
                IMHO wishfull thinking. Gal kažkiek pasijaus ant atvykstančio turizmo, kas pripratęs po Europą traukiniais keliauti. Dabar irgi nėra jokių problemų pasiekti Varšuvą ar Taliną automobiliu, autobusu ar lėktuvu.

                -

                Comment


                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                  IMHO wishfull thinking. Gal kažkiek pasijaus ant atvykstančio turizmo, kas pripratęs po Europą traukiniais keliauti. Dabar irgi nėra jokių problemų pasiekti Varšuvą ar Taliną automobiliu, autobusu ar lėktuvu.
                  Galima ir pėsčiam į Taliną eiti. Arba dviračiu. Kalba eina apie kokybinį šuolį, nepalyginamą komfortą ir patogumą. Visur tai veikia ir lygiai taip pat veiks Lietuvoje. Žinoma tai negalioja nuo Sovietmečio užsilikusiems sovietikams specelYstams, kuriems viskas "neįmanoma" ir "per brangu" ir "nesigaus", net kai ES fiannsuoja 85%.

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                    IMHO wishfull thinking. Gal kažkiek pasijaus ant atvykstančio turizmo, kas pripratęs po Europą traukiniais keliauti. Dabar irgi nėra jokių problemų pasiekti Varšuvą ar Taliną automobiliu, autobusu ar lėktuvu.
                    Į Varšuvą iš Lietuvos net automobiliu nuvažiuoti ilgai buvo ir vis dar šiek tiek yra iššūkis. Į Taliną gal mažiau iššūkis, bet važiavimas mašina šiaip vargina.

                    Autobusas, kaip supratom, ne lėktuvas ir net ne traukinys. Lėtas daiktas, bet kokiose keliuose greičiau 100 km/h važiuoti negali, taipp pat turi susigrūdęs važiuoti be jokių patogumų. Net tualeto reikia vengti autobuse.

                    Lėktuvai su savo saugumo patikromis, specialiam pasiruošimui ir nuvykimui kažkur už miesto, jau darosi nebe tokie konkurencingi kelionėms kontinento viduje. Gal ir išlaikys konkurencingumą iš Baltijos šalių nebent Skandinavijos kryptimi ar Pietus, kol po kokia Baltija kokio futuristinio tunelio neįkals Ateityje, lėktuvas apsimokės tik jei norėsi važiuoti į pietų šalis. Net Pietinis Višegradas (a.c.a. "čekoslovakijos gerąja prasme"), sutvarkius traukinių infrastruktūrą, galėtų būti pasiekiamas traukiniu.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.15, 13:26.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Į Varšuvą iš Lietuvos net automobiliu nuvažiuoti ilgai buvo ir vis dar šiek tiek yra iššūkis. Į Taliną gal mažiau iššūkis, bet važiavimas mašina šiaip vargina.
                      Šiaip į Taliną kur kas labiau iššūkis, nei į Varšuvą, iki kurios dabar jau visai geras ir civilizuotas kelias. Kam yra tekę važiuoti pro jau sutvarkytus pagrindinius kelius Latvijoje, žino, ką aš turiu omeny. Kai reikia nuolat įsitempus stebėti ir sekti kiekvieną iš priešpriešos atvažiuojančią mašiną (ypač fūras) ir bandyti teisingai spėti, ar ji planuoja įsinešti į priešpriešinę juostą ir į tave trenktis kaktomušą, ar ne. Paradoksas, bet po kelių "rekonstrukcijų" Latvijoje, tos šalies keliai tapo panašesni į Bangladešą, nei ES. Tai geležinkelį kelionei rinktis verta jau vien dėl to, kad tai tikriausiai padės išsaugoti gyvybę kelionės metu. Ar bent jau prailginti gyvenimą kokiais 5 metais dėl milijoną kartų mažesnio streso.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Kalba eina apie kokybinį šuolį, nepalyginamą komfortą ir patogumą. Visur tai veikia ir lygiai taip pat veiks Lietuvoje.
                        O jei grįžti į realybę? Kiek keleivių kokybiškai šuoliuoja Vilnius-Kaunas dviaukščiu traukinuku?

                        -

                        Comment


                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                          O jei grįžti į realybę? Kiek keleivių kokybiškai šuoliuoja Vilnius-Kaunas dviaukščiu traukinuku?
                          Kiek laiko jis važiuoja?

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                            O jei grįžti į realybę? Kiek keleivių kokybiškai šuoliuoja Vilnius-Kaunas dviaukščiu traukinuku?
                            Dabar ne, bet iki pandemijios geresniais laikais buvo apypilniai.

                            Comment


                              3metus(2015-2018) kasdien važinėdavau Vilnius-Kaunas-Vilnius. Jei važiuodavau traukiniu, rytiniu traukiniu(6:20) būdavo, kad vagone iš Vilniaus būdavau vienintelis keleivis. Įlipdavo kažkiek mokinių Žąsliuose, Kaišiadoryse. Atgal į Vilnių apie 14-15h, važiuodavo gal apie 10keleivių vagone.

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                3metus(2015-2018) kasdien važinėdavau Vilnius-Kaunas-Vilnius. Jei važiuodavau traukiniu, rytiniu traukiniu(6:20) būdavo, kad vagone iš Vilniaus būdavau vienintelis keleivis. Įlipdavo kažkiek mokinių Žąsliuose, Kaišiadoryse. Atgal į Vilnių apie 14-15h, važiuodavo gal apie 10keleivių vagone.
                                Bet manau srautas į Vilnių buvo visiškai kitoks ryte ir po pietų, tad...

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Šiaip į Taliną kur kas labiau iššūkis, nei į Varšuvą, iki kurios dabar jau visai geras ir civilizuotas kelias. Kam yra tekę važiuoti pro jau sutvarkytus pagrindinius kelius Latvijoje, žino, ką aš turiu omeny. Kai reikia nuolat įsitempus stebėti ir sekti kiekvieną iš priešpriešos atvažiuojančią mašiną (ypač fūras) ir bandyti teisingai spėti, ar ji planuoja įsinešti į priešpriešinę juostą ir į tave trenktis kaktomušą, ar ne. Paradoksas, bet po kelių "rekonstrukcijų" Latvijoje, tos šalies keliai tapo panašesni į Bangladešą, nei ES. Tai geležinkelį kelionei rinktis verta jau vien dėl to, kad tai tikriausiai padės išsaugoti gyvybę kelionės metu. Ar bent jau prailginti gyvenimą kokiais 5 metais dėl milijoną kartų mažesnio streso.
                                  Seniau kelias į Varšuvą buvo siauresnis ir per žymiai daugiau gyvenviečių su daug nesaugių lenkimų. Greitai Via Baltica lenkų ir tikiuosi mūsų pusėje bus užbaigta, ir kelias Kaunas-Varšuva bus vienas malonumas. Didesnis iššūkis bus didesnis pasiekti Taliną.
                                  Didelis postūmis į priekį būtų iš Lietuvos pusės, sutvarkius A8 ir A10 kelius, nepaliekant jų tokių kokie yra dabar. Latvių planai neaiškūs, net Kekavos aplinkkelis labiau aktualus ne Via Baltica srautui, o Rygai ir oro uostui. Kaip ir pradėjo žadėti greitkelius, bet kiek tai realu, kol kas neaišku

                                  Gal tikrai itin brangus ekspresovkos standarto kelias į šiaurę nuo Kauno neapsimoka, užtektų kokio nors pigesnio 2x2 varianto vardan eismo saugumo ir puiki alternatyva keliui bus ta pati Rail Baltica Šiuo metu vienintelė alternatyva lieka lėktuvas su savo niuansais ir laukimais arba nesaugus Via Baltica kelias.
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.15, 17:45.

                                  Comment


                                    Vilnius-Kaunas
                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Kiek laiko jis važiuoja?
                                    Dabar 1:10, bet kažkada ekspresas važiavo per 59 minutes. Rail Baltica reklamuoja 38 minutes. Kažin, čia viršutinis ar apatinis rėžis? 21 minutės skirtumas neskamba, kaip koks koybinis proveržis. Kai pridėsi nusigavimą iki stoties ir iš stoties, kelionės laikas vis dar sunkiai konkuruos su automobiliu. Tos sutaupytos 38 minutės gyvenimo irgi gan nedaug.

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą


                                      Dabar 1:10, bet kažkada ekspresas važiavo per 59 minutes. Rail Baltica reklamuoja 38 minutes. Kažin, čia viršutinis ar apatinis rėžis? 21 minutės skirtumas neskamba, kaip koks koybinis proveržis. Kai pridėsi nusigavimą iki stoties ir iš stoties, kelionės laikas vis dar sunkiai konkuruos su automobiliu. Tos sutaupytos 38 minutės gyvenimo irgi gan nedaug.
                                      Na jei para turėtų kokias 32h, gal tada netaip daug tos 40 min, tačiau taip nėra ir 40 min sutaupyto laiko yra tikrai didelis pasiekimas.

                                      Comment


                                        Parašė Effka Rodyti pranešimą

                                        Na jei para turėtų kokias 32h, gal tada netaip daug tos 40 min, tačiau taip nėra ir 40 min sutaupyto laiko yra tikrai didelis pasiekimas.
                                        Žinoma, kad sutaupymas labai didelis tos 21 min greičiau nei 59 min, bet ar tai padidins keleivbių srautą 5 kartus?

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Žinoma, kad sutaupymas labai didelis tos 21 min greičiau nei 59 min, bet ar tai padidins keleivbių srautą 5 kartus?
                                          Panašu jog traukinys taps pagrindine transporto priemone į KUN oro uostą. Papildomi srautai garantuoti. Ypač po vėžės į Klaipėdą pratęsimo, KUN automatiškai taps didesnis nei RIX.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X