Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pas antroje vietoje esančius italus portfelyje mėtosi valstybiniai kiniški užsakymai. Kaži kaip reaguot, nes akivaizdu, kad italai irgi susimetę su ne bet kokiais kinais. Geriau griebiam trečdaliu brangesnius Kauno tiltus ir bus šventa ramybė.
    Show must go von!

    Comment


      Parašė VNS Rodyti pranešimą
      Pas antroje vietoje esančius italus portfelyje mėtosi valstybiniai kiniški užsakymai. Kaži kaip reaguot, nes akivaizdu, kad italai irgi susimetę su ne bet kokiais kinais. Geriau griebiam trečdaliu brangesnius Kauno tiltus ir bus šventa ramybė.
      Manau yra skirtumas kur darė užsakymą kinams ir kur kontrolinį akcijų paketą turi kinai, ne?

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Manau yra skirtumas kur darė užsakymą kinams ir kur kontrolinį akcijų paketą turi kinai, ne?
        Tokiai argumentacijai tikrai nėra jokio skirtumo Paaiškės, kad trečios vietos direktoriaus uošvienė prieš konkurso paskelbimą buvo kine - tuoj forume imsim kaukt, kad irgi reikia pašalinti iš konkurso (nežinau tik ką - kiną, uošvienę, direktorių, ar visus kinus kartu ))

        Comment


          Parašė vėkas Rodyti pranešimą
          Tokiai argumentacijai tikrai nėra jokio skirtumo Paaiškės, kad trečios vietos direktoriaus uošvienė prieš konkurso paskelbimą buvo kine
          Jeigu dar iki skelbiant konkursą yra nutarta, kad konkursą turi laimėti X, jis ir laimės.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Jeigu dar iki skelbiant konkursą yra nutarta, kad konkursą turi laimėti X, jis ir laimės.
            Matyt matyt, ir kad niekas nepamatytų maklės iš pradžių paskelbiam nugalėtoju kitą bendrovę, tada su žiniasklaida, vyriausybe ir teismais ją pašalinam iš konkurso, bei kol niekas nepastebėjo nugalėtoju paskelbiam X. Svarbu, kad viskas padaryta tyliai ir niekam net neįtariant!

            O šiaip tai visi vagys...

            Comment


              https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=89039527
              Šiuo metu turime apie 30 km paskelbtų ar tuoj skelbiamų sankasos konkursų, o 2022 metais prisidės dar mažiausiai 30 km. Tai didelis mastas ir tokių statybų neturėjome labai seniai – tiek pinigine prasme, tiek darbų organizavimo. 2022 metais bus tikrai statybų metai.
              Jau jo, 30+30 km sankasos statyba. Iš 169 km nuo Kauno iki Latvijos. Tikrai fantastiški mastai. /s
              Paskutinis taisė digital; 2021.12.28, 14:41. Priežastis: pridėtas URL

              Comment


                Įgyvendinant europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projektą Lietuvoje šiemet atlikta daug reikšmingų darbų. „Vienas iš pagrindinių keltų tikslų – atlikti pagrindinius paruošiamuosius darbus, kad kitąmet galėtume tęsti statybos darbus nuo Kauno link Latvijos sienos, – sako Karolis Sankovski, už projekto „Rail Baltica“ vykdymą Lietuvoje atsakingos AB „LTG Infra“ generalinis direktorius. – Kitąmet ir toliau sieksime operatyviai organizuoti darbus, tad tik gavę techninius projektus telksime visas pajėgas ir vykdysime statybos rangos bei paslaugų viešuosius pirkimus.“

                Comment


                  Spenduojamas konkurso laimėtojos Ispanijos „Puentes y Calzadas Infraestructuras“ tilto per Nerį statybai statanti įmonė. Nes ši įmonė globali ir turi sąsajų/darbų Kinijoje. O įmonės kurios turi sąsajų su Kinija, Rusija, Baltarusija baninam, nes kelia nacionalinio saugumo klausimą. Tik kad vat bėda, kad ir kitos konkurse dalyvavusios tarptautinės įmonės irgi gali turėti tų sąsajų...
                  Mano nuomonė, pagal mūsų valsytybėje susiformavusią praktiką, mums geriausiai būtų, kad laimėtų vietinė įmonė su priimtu vienu darbuotoju. Tada įmonė bus primtinesnė, tik įdomu ar tokios dalyvavo šiame konkurse



                  Tilto per Nerį konkursą laimėjusi Ispanijos įmonė prašo Europos Komisijos užtarimo



                  Europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ geležinkelio tilto per Nerį konkursą laimėjusi Ispanijos bendrovė „Puentes y Calzadas Infraestructuras“ kreipėsi į Europos Komisiją (EK). Kompanija EK informavo apie, jos vertinimu, Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisijos priimtą nepagrįstą išvadą, kad įmonė kelia grėsmę Lietuvos nacionaliniam saugumui.

                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=89117831

                  Comment


                    Parašė Pupajus87 Rodyti pranešimą
                    Spenduojamas konkurso laimėtojos Ispanijos „Puentes y Calzadas Infraestructuras“ tilto per Nerį statybai statanti įmonė. Nes ši įmonė globali ir turi sąsajų/darbų Kinijoje. O įmonės kurios turi sąsajų su Kinija, Rusija, Baltarusija baninam, nes kelia nacionalinio saugumo klausimą. Tik kad vat bėda, kad ir kitos konkurse dalyvavusios tarptautinės įmonės irgi gali turėti tų sąsajų...
                    Mano nuomonė, pagal mūsų valsytybėje susiformavusią praktiką, mums geriausiai būtų, kad laimėtų vietinė įmonė su priimtu vienu darbuotoju. Tada įmonė bus primtinesnė, tik įdomu ar tokios dalyvavo šiame konkurse
                    Ten ne tiesiog sąsąjos ar darbai Kinijoje, o pagrindinis ispanų įmonės akcininkas yra Kinijos valstybinė kompanija. Mažų mažiausiai tai reiškia jog pelnai iš Lietuvos valstybinio užsakymo tiesiogiai keliautų į Kiniją.

                    Comment


                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                      Ten ne tiesiog sąsąjos ar darbai Kinijoje, o pagrindinis ispanų įmonės akcininkas yra Kinijos valstybinė kompanija. Mažų mažiausiai tai reiškia jog pelnai iš Lietuvos valstybinio užsakymo tiesiogiai keliautų į Kiniją.
                      O mes irgi gaunam pelną. Mes gaunam gerą tiltą už geriausią kainą. Mokesčių mokėtojui geriau ir tai mum visiem yra "pelnas".
                      Pagal tavo logiką būtų geriausia jei konkursuose galėtų dalyvauti tik Lietuvos įmonės. Gal dar užbaninti visą prekybą ir verslą su užsienio šalim?
                      Paskutinis taisė bimbam; 2022.01.05, 16:12.

                      Comment


                        O jei italus (II v. laimėtojai) nupirks kinai, pamatus tik išliejus. Ką tada darysim?
                        Show must go von!

                        Comment


                          Darysim medinius pamatus iš lietuviškų rastų, kurių nenupirko Taivanas.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Darysim medinius pamatus iš lietuviškų rastų, kurių nenupirko Taivanas.
                            Ir turėsime tokį medinį tiltą.
                            Nuotraukos šaltinis: https://cronobook.com/pic/81721374-6...9-1c06ad66fbc5

                            Comment


                              Parašė bimbam Rodyti pranešimą
                              Pagal tavo logiką būtų geriausia jei konkursuose galėtų dalyvauti tik Lietuvos įmonės. Gal dar užbaninti visą prekybą ir verslą su užsienio šalim?
                              Ne LT or ES kapitalo įmonės.

                              Comment


                                Lietuva kartu su Latvija, Estija ir bendrąja Baltijos šalių įmone „RB Rail AS“ pateikė paraiškas gauti papildomą Europos Sąjungos (ES) finansavimą europinės vėžės geležinkelio plėtros projektui „Rail Baltica“. Bendras trijų Baltijos šalių paraiškoje nurodytas projekto finansavimo ES lėšomis poreikis siekia beveik 1,5 mlrd. eurų, iš kurių tiesioginė Lietuvos dalis – 686,7 mln. eurų

                                ES institucijų sprendimo dėl finansavimo iš 2021–2027 m. Europos infrastruktūros tinklų priemonės (Connecting Europe Facility, CEF) pagal pateiktas paraiškas patvirtinimo laukiama 2022 m. pirmąjį pusmetį, finansavimo sutarčių sudarymo – antroje šių metų pusėje.
                                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...e-687-mln-euru

                                Comment


                                  Rail Baltica tilto statybos darbų pradžia uoj kaip gali užsitęsti

                                  https://www.jonavoszinios.lt/naujien...uXGx_uCziNtoSs

                                  Čia Lietuva, čia lietus lyja...

                                  Comment


                                    Būtų prašymas nors mažą pastraipėlę įdėti, nes dabar veltui perskaičiau visą straipsnį, kurio dauguma faktų man buvo žinoma, kol galų gale radau tą pastraipą:
                                    Sutartį, atitinkančią nacionalinio saugumo interesus, dėl šio išskirtinio „Rail Baltica“ geležinkelio objekto planavome pasirašyti pernai ar vėliausiai dar šių metų pradžioje. Rangovo parinkimas užtruko dėl pastaruosius mėnesius vykusių teisminių ginčų. Be to, mūsų žiniomis, teismas yra gavęs dar vieną skundą ir prašymą taikyti laikinąsias apsaugos priemones. Todėl identifikuojame realią grėsmę prarasti tilto statybai skirtą finansavimą, kuris siekia kone 70 mln., nes dėl laiku nesudarytos tilto statybos sutarties kyla reali grėsmė nespėti įgyvendinti sutarties iki vėliausio įmanomo privalomo termino.

                                    Pagal sudarytą Europos infrastruktūros tinklų priemonės (ES paramos) finansavimo sutartį, pagal kurią finansuojamas „Rail Baltica“ projektas, geležinkelio tiltas per Nerį turi būti pastatytas vėliausiai iki 2024-ųjų pabaigos. Kyla rizika, kad jeigu iki termino pabaigos nebus baigta didžioji dalis statybos darbų, galime prarasti ne tik teisę panaudoti ES finansavimą sutarties užbaigimo likučiui, bet ir tą ES finansavimą, kuris buvo įsisavintas iki 2024 m. pabaigos. Vadinasi, patirtos išlaidos turėtų būti kompensuojamos iš valstybės biudžeto.

                                    Comment


                                      Jei teisingai supratau latviai iki šiol darbavesi Rygoje ir jos priegose yra paskelbę konkursą visai Rail Baltica trasai jų teritorijoje (nuo sienos su Lietuva iki sienos su Estija). Įdedu pora šaltinių:


                                      https://m.youtube.com/watch?v=HSqNeRkMxFg


                                      https://eng.lsm.lv/article/economy/t...atvia.a430317/


                                      Comment


                                        "Gerai", kad Lietuvoje didelių stočių statyti nereikia.

                                        Comment


                                          Būsimame eurovėžių mazge, Kaune, užteks gal kokius langus tik pakeist. Va čia tai pavyzdinis požiūris. Taupūs žmonės.
                                          Show must go von!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X