Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė nomad Rodyti pranešimą
    Būtent. Nėra dar buvę nė vieno ES projekto, kuris valstybei - naudos gavėjai "nebūtų nieko kainavęs". Kofinansavimo proporcija yra minimum 10% bet kokiam ES projektui, dažnai - dar daugiau. Taip bus ir čia. Neabejotina, kad projektui išvesti ant nulio Lietuvai reiks ne tik atpirkti bent operavimo kaštus, bet ir tą kofinansavimo proporciją, kurią reiks kartu su latviais ir estais į projektą įdėti. LG turėtų pasidaryti FIA studiją šiuo klausimu.
    Noriu tik patikslinti dėl ES finansavimo. Jeigu neklystu, tai 3 Vilniaus vakarinio aplinkkelio etapas yra 100% finansuojamas ES lėšomis.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Noriu tik patikslinti dėl ES finansavimo. Jeigu neklystu, tai 3 Vilniaus vakarinio aplinkkelio etapas yra 100% finansuojamas ES lėšomis.
      Daug ES projektų yra finansuojami 100%. Aišku į finansuojamą sumą neįeina tokios išlaidos turto draudimas, projekto administravimas, visokie kominaliniai mokesčiai ir pan., todėl tas 10% netiesiogiai susikrapšto bet kokiu atveju.
      Paskutinis taisė Lettered; 2015.07.16, 11:25.
      Flickr

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Kuom ji bus geresnė, ką negalima padaryti dabartinėje linijoje?
        Na ką tu čia vėl apie tą patį, gi sakau, kad ne apie tai kalbu!

        Sakau, kad lyginti negalima tų keleivių skaičių iš praeities su skaičiais iš RB2 ateities, nes tai bus dvi skirtingos paslaugos.
        Lygina skaičius iš praeities (lėtas + nepatogus važiavimas) su skaičiais iš ateities (greitas + patogus važiavimas) ir implijkuoja, kad vis tiek bus tokie patys skaičiai keleivių...

        Aiškiau jau negaliu pasakyti...

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Sakau, kad lyginti negalima tų keleivių skaičių iš praeities su skaičiais iš RB2 ateities, nes tai bus dvi skirtingos paslaugos.
          Lygina skaičius iš praeities (lėtas + nepatogus važiavimas) su skaičiais iš ateities (greitas + patogus važiavimas) ir implijkuoja, kad vis tiek bus tokie patys skaičiai keleivių...
          Paslauga bus ta pati: keleivio pervežimas iš Rygos į Kauną. Ar tas traukinys važiuos 1520, ar 1435, keleivis lieka tas pats, riedmuo lieka tas pats, greitis lieka tas pats.
          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Paslauga bus ta pati: keleivio pervežimas iš Rygos į Kauną. Ar tas traukinys važiuos 1520, ar 1435, keleivis lieka tas pats, riedmuo lieka tas pats, greitis lieka tas pats.
            Na ką tu čia paistai.... Greitis už daug metų kai palaies Rb2 bus tas pats koks buvo prieš tuos metus kai važinėjo minėtas traukinys?
            Traukiniai irgi bus tie patys?

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Na ką tu čia paistai.... Greitis už daug metų kai palaies Rb2 bus tas pats koks buvo prieš tuos metus kai važinėjo minėtas traukinys?
              Traukiniai irgi bus tie patys?
              Taip, tie patys keleiviniai traukiniai. LG dabar perka traukinius, kurių analogai važinėja ir 1435mm kitose Europos šalyse. Seni modeliai pamažu važiuoja į metalo laužą.
              Dėl greičio jau rašiau - dabartinėje trasoje galima padaryti Vmax=140-160 km/h.
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Taip, tie patys keleiviniai traukiniai. LG dabar perka traukinius, kurių analogai važinėja ir 1435mm kitose Europos šalyse. Seni modeliai pamažu važiuoja į metalo laužą.
                Dėl greičio jau rašiau - dabartinėje trasoje galima padaryti Vmax=140-160 km/h.



                Prie ko čia tie "galima padaryti", po galais! Gi, vėl kartoti tenka, visiškai ne apie tai kalba.
                Lyginu PRAEITIES važiavimą su ATEITIES RB2. O ne ateities RB2 su ateities alternatyvia 1520 trasa!!!!!!!!!!!!!

                Greitis ateities RB bus daug didesnis nei praeities važiavime. Riedemenys ateities RB2 bus daug patogesni nei praeities važiavime. Taigi paslauga ateities Rb2 bus daug geresnė nei praeities važiavime. Taigi ir keleivių bus daugiau.
                Kas dar tau neaišku?

                Niekur niekas nesako, kad alternatyviam tavo ateities 1520 siūlyme keleivių būtų mažiau nei ateities Rb2, nes visškai ne apie tai kalba!

                Nesuprantu kaip dar tau aiškiau parašyti, negi dar ketvirtą kartą reikės tau aiškinti?
                Paskutinis taisė Gator; 2015.07.17, 19:35.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Atvaizdas



                  Prie ko čia tie "galima padaryti", po galais! Gi, vėl kartoti tenka, visiškai ne apie tai kalba.
                  Lyginu PRAEITIES važiavimą su ATEITIES RB2. O ne ateities RB2 su ateities alternatyvia 1520 trasa!!!!!!!!!!!!!

                  Greitis ateities RB bus daug didesnis nei praeities važiavime. Riedemenys ateities RB2 bus daug patogesni nei praeities važiavime. Taigi paslauga ateities Rb2 bus daug geresnė nei praeities važiavime. Taigi ir keleivių bus daugiau.
                  Kas dar tau neaišku?

                  Niekur niekas nesako, kad alternatyviam tavo ateities 1520 siūlyme keleivių būtų mažiau nei ateities Rb2, nes visškai ne apie tai kalba!

                  Nesuprantu kaip dar tau aiškiau parašyti, negi dar ketvirtą kartą reikės tau aiškinti?
                  Kartais per daug paprastas pasakymas gali sukelti laaaaabai didelių problemų, todėl man atrodo iš karto gali pradėti ketvirtą kartą aiškinti .
                  Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                  Comment


                    A. Šliupas: siekiama, kad PVM už „Rail Baltica“ darbus liktų Lietuvoje

                    Lietuvos Vyriausybės atstovas teigia, kad už transeuropinės vėžės "Rail Baltica" statybos darbus sumokėtas pridėtinės vertės mokestis (PVM) turėtų likti kiekvienoje iš trijų Baltijos šalių. Būtent to siekiama derybose dėl būsimų bendros įmonės "RB Rail" kontraktų, sako susisiekimo viceministras Arijandas Šliupas. Anot jo, jeigu visus darbus užsakytų tik Rygoje esanti "RB Rail", PVM liktų Latvijoje.

                    Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...#ixzz3lR2I7p7r

                    Comment


                      gal yra kur pamatyti atkarpos nuo kauno iki latvijos brezinius?

                      Comment


                        Latvijos susisiekimo ministras: Baltijos šalys laikosi skirtingų nuomonių dėl „RB Rail“ funkcijų
                        BNS/15min
                        2015 rugsėjo 9d. 14:23


                        Baltijos šalys laikosi skirtingų nuomonių dėl bendros europinės vėžės geležinkelio statybos įmonės „RB Rail“ funkcijų, pareiškė Latvijos susisiekimo ministras.

                        Pasak Anrijaus Matiso, šalys laikosi skirtingų nuomonių dėl bendros įmonės vaidmens, kas turi būti palikta atskirų šalių atsakomybei, pavyzdžiui, infrastruktūros statyba ar konkursų skelbimas.

                        „Mes manome, kad bendrai įmonei reikėtų suteikti gana plačius įgaliojimus, įgyvendinant projektą. O Lietuva mano, kad įmonei nereikia suteikti itin plačių galimybių. Žinoma, svarbiausia mums yra tai, kad bėgiai ir infrastruktūra, pastatyta Latvijos teritorijoje, priklausytų ne bendrai įmonei, o Latvijos valstybės įmonei, Latvijos valstybei“, – BNS pareiškė A. Matisas.............

                        Comment


                          Todėl ta bendra įmonė nafig nereikalinga, nes kiekviena šalis žiūri savo pozicijų. Aišku, latviams norisi, kad infrastruktūra Latvijoje būtų jų, ko nori ir Lietuva, tačiau viešųjų pirkimų, statybų darbų ir mokesčių Latvija irgi nori, nes bendra įmonė įsteigta Rygoje... Daug maž tokio scenarijaus ir tikėjausi, kai buvo steigiama įmonė - kiekviena šalis nenorės atiduoti savo milijardų kažkokiai tai bendrai įmonei.

                          Comment


                            Žmonės siunta dėl „Rail Baltica“ – vėžė kaimą padalins pusiau
                            lrytas
                            Irena Nagulevičienė („Jonavos naujienos“)
                            2015-09-17 07:05, atnaujinta 2015-09-17 10:11


                            Europinio standarto „Rail Baltica“ geležinkelio vėžės, kuri kirs ir Jonavos rajoną, projektas sukėlė Ragožių kaimo (Kulvos sen.) bendruomenės nepasitenkinimą. Gyventojai išsiaiškino, kad geležinkelis padalys gyvenvietę į dvi dalis. Tad žmonės surinko parašus ir raštu kreipėsi į Lietuvos prezidentę, Ministrą pirmininką, susisiekimo ministrą ir rajono savivaldybę, prašydami pakoreguoti projektą ir vėžę 70–100 metrų patraukti į šalį.

                            Kaimo bendruomenės žmonės, susitikę su projektuotojais, primygtinai reikalavo nuo statomų ar jau pastatytų namų vėžę patraukti į šalį ar bent aplenkti vietovę.

                            „Ar kas nors iš projekto autorių buvo atvykęs į mūsų kaimą? Ar matėte, kaip jis atrodo? Juk būsime vieni nuo kitų atskirti!“ – piktinosi sodiečiai.

                            Projektą pristatė ir į klausimus atsakė bendrovės, rengiančios trasos nuo Kauno miesto iki Latvijos sienos specialųjį planą ir poveikio aplinkai vertinimą, atstovas Mantas Kaušylas iš Vilniaus.

                            „Mes griežtai vadovaujamės techniniais reikalavimais, tad sunku rasti alternatyvą, kuri būtų visiems priimtina. Mes, kaip specialiojo plano rengėjai, iškėlėme tikslą, kad bent jau neturėtų būti griaunami esami namai. Taigi esminis reikalavimas – stengtis kuo mažiau keisti gyvenamųjų namų teritorijas“, – aiškino M.Kaušylas.............

                            .............Ypatingos valstybei svarbos planas jau turėtų būti parengtas iki šių metų gruodžio 31 d., tačiau, pasak plėtros vadovo M.Kaušylo, terminas nerealus...........

                            Comment


                              Švedai atnaujina geležinkelio ruožą tarp Luleå ir Haparanda iki HSR standarto bei ragina suomius prisijunti prie projekto steiginat bendrą keleivinio geležinkelio koridorių Botnijos įlankos regione (Norrbotniabanan). Iš esmės, ateityje bus galima apvažiuoti Baltijos jūrą traukiniu:




                              Šaltinis

                              Comment


                                Gal tave apšviesti kas yra RB2? Ant tiek pamišęs dėl Švedijos naujienų dėliojimo, kad net nebeužtenka temų, off topic daryti tenka

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Gal tave apšviesti kas yra RB2? Ant tiek pamišęs dėl Švedijos naujienų dėliojimo, kad net nebeužtenka temų, off topic daryti tenka
                                  Čia ne tai kad offtopic, jis tik turi omeny jog į Šiaurės Švediją (Lulea, Pitea) ateityje bus galima nuvažiuoti traukiniu, jei bus pastatytas tunelis po Suomių įlanka, ir jei bus atnaujintas traukinių eismas palei Botnijos įlanką.

                                  Comment


                                    Parašė hobo Rodyti pranešimą

                                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                    Kažkuriame straipsnyje labai akcentavo RBII reikalingumą kariniam panaudojimui.
                                    Lietuvisko bei anglisko pavadinimo nesuradau, bet prancuziskai ir rusiskai tai "Rocade"/"Rokada" - gelezinkelis arba kelias arba gruntkelis, einantis lygiagreciai fronto linijos. Naudojamas kariniams reikmems.

                                    Bus kaip su praeito amziaus Prancuzijos gynybine Mazino linija (pranc. Ligne Maginot) – kainuos milijardus, naudos – pšikas.

                                    http://fr.wikipedia.org/wiki/Rocade
                                    Rocade dans l'organisation d'un front militaire, une voie parallèle au front, en arrière de celui-ci, permettant aux troupes et aux approvisionnements de circuler d'un endroit à l'autre du front. Des pénétrantes relient la rocade au front.
                                    Rocade en câblage, un câble constitué d'un nombre important de paires torsadées.
                                    https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0...B0%D0%B4%D0%B0
                                    Рокада — железная, шоссейная или грунтовая дорога в прифронтовой полосе, проходящая параллельно линии фронта. Рокады используются для маневрирования войск и перевозки материальных средств. Как и другие военные дороги, рокады составляют основу военных коммуникаций и имеют стратегическое, оперативное или тактическое значение.
                                    Lyg tai visgi ne keleiviams tai statoma (straipsnis rusu kalba): http://regnum.ru/news/polit/1999383.html

                                    Is karinio kampo ziurint, viskas yra logiskai; priesingai, jei ziureti is keleiviu vezimo kampo.

                                    Comment


                                      Manau gali turėti įtaką ir tai:
                                      EK siūlo 7,6 mlrd. Eur transporto projektams
                                      Europos Komisija (EK) skelbia antrą kvietimą teikti pasiūlymus pagal Europos infrastruktūros tinklų priemonę. Transporto projektams finansuoti numatyta daugiau kaip 7,6 mlrd. Eur.

                                      Didžioji dalis šios sumos - 6,5 mlrd. Eur - bus skirta šalims, atitinkančioms paramos iš Sanglaudos fondo reikalavimus. Tai yra narėms, kurių bendrosios nacionalinės pajamos (BNP), tenkančios vienam gyventojui, yra mažesnės nei 90 % ES vidurkio. Tarp jų patenka ir Baltijos šalys.

                                      Pareiškėjai pasiūlymus turi pateikti iki 2016 m. vasario 16 d. Rezultatai bus paskelbti iki 2016 m. vasaros.
                                      Iš viso pagal Europos infrastruktūros tinklų priemonę iš ES 2014–2020 m. biudžeto Transeuropinio transporto tinklo projektams bus skirta 24,05 mlrd. Eur.
                                      Iš šios sumos 11,305 mlrd. Eur bus skirta projektams valstybėse narėse, atitinkančiose paramos iš Sanglaudos fondo reikalavimus.
                                      EK jau yra paskelbusi pirmą sąrašą 276 projektų, kuriems iš viso skirta 13,1 mlrd. Eur.
                                      Pagal šį pirmą sąrašą finansavimas skirtas tokiems Lietuvai aktualiems projektams kaip „Rail Baltica“, „Via Baltica“ bei paslaugų modernizavimui Baltijos jūrų greitkelyje Klaipėda–Karlshamnas.

                                      http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...rto-projektams
                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Manau gali turėti įtaką ir tai:
                                        Jei Lietuva sugebės įsisavinti tas lėšas . dabar net dėl RB1 situacija tokia , kad turėjo pradėt traukiniai kursuot dar šiemet , o atkėlė į kitus metus...
                                        Neskubėk ir nespėsi.

                                        Comment


                                          O planuoja RB2 finansavima pagal sia priemone?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X