Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kažkuriame straipsnyje labai akcentavo RBII reikalingumą kariniam panaudojimui.

    Comment


      Karas su Rusija bus anksčiau nei nuties tą geležinkelį...

      Comment


        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
        Kažkuriame straipsnyje labai akcentavo RBII reikalingumą kariniam panaudojimui.
        Vežioti platformas su tankais galima ir paprastuoju geležinkeliu.
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          laikai pasikeitė, dabar geležinkeliai labiausiai karo metu pažeidžiamas transportas - vieans smūgis į tiltą ir viso gero. Al1- tu taip nesiparink, mes patys suprantame kad pakolkas RB II beviltiškas reikalas, va tik to nesupranta tie kurie nori atšakos į Vilnių

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Karas su Rusija bus anksčiau nei nuties tą geležinkelį...
            Kada gi bus tas karas ? Praverstu patarimas kada reiketu ruostis...
            Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

            Comment


              O tai gal Lietuva jam nesiruošia?
              Udriau, kalba ne tik atšaką į Vilnių. Tik jos be linijos į Rygą ir toliau į Taliną niekas netiestų.

              Comment


                Gal kas Lenkijoj jau išbandėt greituosius traukinius „Pendolino“ ?

                Prancūzijos „Alstom“ ketina dalyvauti „Rail Baltica“ projekte
                http://www.15min.lt/naujiena/verslas...kte-667-473653

                Gruodžio 14 dieną Lenkijoje pradėjo veikti „Alstom“ sukurtas greitųjų traukinių tinklas, sujungęs Varšuvą su penkiais didžiausiais miestais – Gdansku, Krokuva, Katovicais, Vroclavu ir Poznane.

                Comment


                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                  Kažkuriame straipsnyje labai akcentavo RBII reikalingumą kariniam panaudojimui.
                  Lietuvisko bei anglisko pavadinimo nesuradau, bet prancuziskai ir rusiskai tai "Rocade"/"Rokada" - gelezinkelis arba kelias arba gruntkelis, einantis lygiagreciai fronto linijos. Naudojamas kariniams reikmems.

                  Bus kaip su praeito amziaus Prancuzijos gynybine Mazino linija (pranc. Ligne Maginot) – kainuos milijardus, naudos – pšikas.

                  http://fr.wikipedia.org/wiki/Rocade
                  Rocade dans l'organisation d'un front militaire, une voie parallèle au front, en arrière de celui-ci, permettant aux troupes et aux approvisionnements de circuler d'un endroit à l'autre du front. Des pénétrantes relient la rocade au front.
                  Rocade en câblage, un câble constitué d'un nombre important de paires torsadées.
                  https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0...B0%D0%B4%D0%B0
                  Рокада — железная, шоссейная или грунтовая дорога в прифронтовой полосе, проходящая параллельно линии фронта. Рокады используются для маневрирования войск и перевозки материальных средств. Как и другие военные дороги, рокады составляют основу военных коммуникаций и имеют стратегическое, оперативное или тактическое значение.
                  Paskutinis taisė hobo; 2015.01.25, 12:21.

                  Comment


                    Suomiai ir estai rimtai svarsto apie Helsinki-Tallinn tunelį ir jo sujungimą su Rail Baltic -

                    Helsinki-Tallinn tunnel could cost up to €13 billion
                    http://news.err.ee/v/economy/8d7cff6...a-99928cfb1ded

                    Comment


                      Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                      Suomiai ir estai rimtai svarsto apie Helsinki-Tallinn tunelį ir jo sujungimą su Rail Baltic -

                      Helsinki-Tallinn tunnel could cost up to €13 billion
                      http://news.err.ee/v/economy/8d7cff6...a-99928cfb1ded
                      Pagalvojus, kad 50 km ilgio ir 1994 m. užbaigto Eurotunelio statyba kainavo 9,5 GBP, tai 80 km ilgio tunelio statyba šiandien turėtų kainuoti ženkliai daugiau. Nebent technologijos yra ženkliai pažengusios ir tunelių statyba yra atpigusi.

                      Comment


                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                        Pagalvojus, kad 50 km ilgio ir 1994 m. užbaigto Eurotunelio statyba kainavo 9,5 GBP, tai 80 km ilgio tunelio statyba šiandien turėtų kainuoti ženkliai daugiau. Nebent technologijos yra ženkliai pažengusios ir tunelių statyba yra atpigusi.
                        Bet tai kur yra tunelis į 10 mln gyventojų turintį Londoną, o kur tunelis į kaimiūkštį Helsinkį. Sunkiai palyginamas atsiperkamumas.

                        Comment


                          Sakyčiau kroviniams, bet greitojo geležinkelio linija ne jiems skirta, o ir laivais pigiau.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Niekas tokio varianto rimtai nesvarsto, kaip nesvarsto ir tilto į Mėnulį. Tai būtų visiškai nepagrįsta pagal jokią ekonominę logiką.

                            Comment


                              Parašė disident Rodyti pranešimą
                              Bet tai kur yra tunelis į 10 mln gyventojų turintį Londoną, o kur tunelis į kaimiūkštį Helsinkį. Sunkiai palyginamas atsiperkamumas.
                              O kas tuomet Talinas? Sodų bendrija?

                              Comment


                                Šiandien prieš protų mūšį "RailBaltica" sakė, jog kelto pagalba iš Talino bus gabenami kroviniai į Helsinkį.
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Tikriausiai pigiau krovinį yra pakraut Roterdame ar Kylyje ir keltu atgabent į Helsinkį nei geležinkeliais per "n" valstybių.

                                  Comment


                                    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                    Tikriausiai pigiau krovinį yra pakraut Roterdame ar Kylyje ir keltu atgabent į Helsinkį nei geležinkeliais per "n" valstybių.
                                    ------------------------
                                    Tai tik dalis galimų maršrutų.
                                    O jeigu reikia pakraut ne Roterdame ar Kylyje bet Prahoje, Budapešte ar Zagrebe ir iš ten reikia krovinį nugabent į Helsinkį? Tokiam tikslui Rail Baltica su į ją integruota jūros keltų linija Talinas - Helsinkis būtų kaip tik tas ko reikia.
                                    Be to galėtų Rail Baltica su į ją integruota jūros keltų linija Talinas - Helsinkis būti naudojama ir keleiviniams traukiniams.
                                    Maždaug prieš 20 metų man teko pasinaudoti keleivinio geležinkelio jūrų keltu Danijoje ir labai patiko, nes kaip keleivis nepajutau jokio diskomforto dėlto kad dalį maršruto teko įveikti jūra, tik tiek kad tokia kelionė šiek tiek ilgiau užtrunka.

                                    Comment


                                      Parašė amber13 Rodyti pranešimą
                                      ------------------------
                                      Tai tik dalis galimų maršrutų.
                                      O jeigu reikia pakraut ne Roterdame ar Kylyje bet Prahoje, Budapešte ar Zagrebe ir iš ten reikia krovinį nugabent į Helsinkį? Tokiam tikslui Rail Baltica su į ją integruota jūros keltų linija Talinas - Helsinkis būtų kaip tik tas ko reikia.
                                      Be to galėtų Rail Baltica su į ją integruota jūros keltų linija Talinas - Helsinkis būti naudojama ir keleiviniams traukiniams.
                                      Maždaug prieš 20 metų man teko pasinaudoti keleivinio geležinkelio jūrų keltu Danijoje ir labai patiko, nes kaip keleivis nepajutau jokio diskomforto dėlto kad dalį maršruto teko įveikti jūra, tik tiek kad tokia kelionė šiek tiek ilgiau užtrunka.
                                      Tiesą sakant paprasčiau ir pigiau matyt būtų ne organizuoti traukinių plukdymą, o tiesiog galutinę maršruto stotelę padaryti šalia Talino uosto.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Kaip skelbiasi DB Shenker Rail, bendradarbiaudami su LG jie geležinkeliais veža krovinius jau ir dabar per Šeštokus, tai, ko gero, yra kažkokie krovinių pervežimo poreikiai geležinkeliu iš Europos gilumos (o ne tik uostų)

                                        http://www.dbschenker.com/ho-de/news...temsPerPage=10

                                        Comment


                                          Parašė amber13 Rodyti pranešimą
                                          O jeigu reikia pakraut ne Roterdame ar Kylyje bet Prahoje, Budapešte ar Zagrebe ir iš ten reikia krovinį nugabent į Helsinkį? Tokiam tikslui Rail Baltica su į ją integruota jūros keltų linija Talinas - Helsinkis būtų kaip tik tas ko reikia.
                                          Bet tokiam tikslui, t.y. krovinių vežimui, visai nereikia RBII, užteks ir paprastos RBI.
                                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X