Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Geležinkelio projektuotojai nepamiršo gyventojų ir gamtos

    Comment


      „Rail Baltica“ buvo ir išlieka strateginiu projektu
      2015.05.12
      Panevėžio miesto savivaldybė
      Ryšių su visuomene skyrius


      Panevėžio miesto mero Ryčio Račkausko įkurta darbo grupė europinės vėžės „Rail Baltica“ tiesimo pro Panevėžį ir Panevėžio regioninio logistikos terminalo statybos klausimams spręsti nutarė išsiaiškinti situaciją ir bendradarbiaujant su „Rail Baltica“ projekto vykdytojais, Susisiekimo ministerija, Panevėžyje rinktais Seimo nariais ieškoti galimybių parengti regioninio logistikos krovinių terminalo įrengimo galimybių studiją.

      „Šiuo metu deriname susitikimą „Lietuvos geležinkeliuose“...........
      .........UAB „Sweco Lietuva“, atlikusi europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas-Lietuvos ir Latvijos valstybių siena strateginį pasekmių aplinkai vertinimą, pateikė Panevėžiui palankias išvadas. Bendrovės atstovai akcentavo, kad Panevėžyje ar šalia miesto numatyta ne tik keleivių stotis, bet ir krovinių terminalas.

      Tačiau pradėjus rengti specialųjį planą situacija pasikeitė – planų statyti krovinių terminalą prie Panevėžio nebeliko. AB „Lietuvos geležinkelių“ užduotyje plano rengėjams Panevėžiui numatyta tik keleivių stotis. Apie tai Savivaldybė informuota nebuvo. Tačiau vėliau AB „Lietuvos geležinkeliai“ pasiūlė kuo greičiau rengti geležinkelio mazgo įrengimo galimybių studiją.

      Comment


        peržiūrėjau schemas rail balticos II, tai vis tik ji tokia kreiva šleiva.... Kam tiek daug vingių vingelių lig šiolei nežinau. Be to kas 40 -50 km projektuojamos pralankos krovininiams ir keleiviniams traukiniams prasilenkti. Na apie didelius kelionių greičius tik pasvajoti galima ....

        Comment


          Nebus jokios RB2. Turint omenyje, kad Lenkija net RB1 baigs tik 22 metais, jei neklystu, tai apie kokią RB2 galima kliedėti? Jei Lenkijoje ir toliau liks 120 km/h nuo sienos su Lietuva iki Belostoko, ir nuo jo iki Varšuvos 160 km/h? Tiems, kas mąsto realiai, o ne svaigsta apie Europą, aišku, kad keleivių važiavimui traukiniais iš Estijos, Latvijos ir Lietuvos į Vakarų Europą trukdo ne vėžė, o biurokatinis marazmas ir nenoras nieko daryti, laukiant kaip išganymo RailBalticos... Sulaukė. Kelionė traukiniu tokiais atstumais Europoje šiais laikais pagal kainą kelis kartus brangesė nei lėktuvu, jau nekalbant apie laiką. Taigi, RailBaltica keleiviams buvo aktuali prieš 10-20 metų. Dabar jau nebe. Krovinių pervežimui irgi nebuvo didelių techninių kliūčių. Tik biurokatinės, kurios dėka neatsirado perkrovimo terminalų Mockavoje ir Šeštokuose.

          Comment


            Svarbiausia daug kalbėt ir imituot darbą "kiek daug daroma", jų kalbos išmanančiam geriau reikalą atrodo juokingos, nors daug kas tuo tiki.
            Jei kas pamena pirmąjį nepriklausomybės dešimtmetį buvo kalbama (taip pat ir skrajučių buvo pilni vagonai), kad traukiniai iš Vilniaus į Klaipėdą važiuos 160 km/h greičiu jei ne greičiau. Ir kas buvo padaryta per 25 metus? Nieko, išskyrus pernai pradėtus tiesti dvikelių atkarpas. Nekalbant apie uždarytų daugelį linijų (pradedant Mažeikių ir kt.).

            Comment


              Nelabai įsivaizduoju kaip šis ES paramos objektas galėtų būti neįgyvendintas kai jau pinigai yra numatyti ES ir tt
              RB - strateginis ES projektas, o ne šiaip LT valdininkų neaišku kuo grįstas 160kmh pažadas duotas prieš 20 m.

              Comment


                Prieš 20 metų davė pažadus , dėl 160 km/h , dabar ir žada... Įdomu.
                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                  Prieš 20 metų davė pažadus , dėl 160 km/h , dabar ir žada... Įdomu.
                  Kas čia žada? Nesuprantu kaip galima išvis lyginti kažkokius neaišku kieno šakėmis ant vandens duotus pažadus ar leptelėjimus ką tik atkūrus nepriklausomybę su ES strateginiu objektu, kuriam numatyti finansavimai ir, kuris jau įsibėgėjimo stadijoje.
                  Na kaip galima tokius dalykus net lyginti?

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Kas čia žada? Nesuprantu kaip galima išvis lyginti kažkokius neaišku kieno šakėmis ant vandens duotus pažadus ar leptelėjimus ką tik atkūrus nepriklausomybę su ES strateginiu objektu, kuriam numatyti finansavimai ir, kuris jau įsibėgėjimo stadijoje.
                    Na kaip galima tokius dalykus net lyginti?
                    O tai Rail Baltic'a ne didesniam greičiui pasiekti skirta?
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                      O tai Rail Baltic'a ne didesniam greičiui pasiekti skirta?
                      RB 2 - didesniam. RB 1 - lyg ne.

                      Comment


                        Miesto valdžia gelbėja intermodalinio krovinių terminalo ateitį Panevėžyje
                        2015.05.15
                        PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ


                        Panevėžio miesto meras Rytis Račkauskas ir administracijos direktorius Tomas Jukna susitikimuose su „Rail Baltica“ specialiojo plano rengėjais, „Lietuvos geležinkelių“ generaliniu direktoriumi Stasiu Dailydka ir kitais specialistais susipažino su situacija ir buvo informuoti, kodėl „Rail Baltica“ specialiajame plane nėra ir greičiausiai nebus numatytas intermodalinis krovinių terminalas Panevėžio mieste ar rajone. S. Dailydkos teigimu, „Lietuvos geležinkeliai“ suinteresuoti tokio terminalo atsiradimu, tačiau tam buvo būtinas realus pagrindas.
                        2013 m. Savivaldybės taryba patvirtino Panevėžio miesto plėtros 2014-2020 m. strateginį planą. Jame numatyta 2015 m. parengti geležinkelio mazgo studiją ir atlikti kitus veiksmus. Tačiau ši užduotis neįvykdyta.
                        „Iki birželio 1 d. reikia pateikti galimybių studiją.......
                        Susitikimuose „Rail Baltica“ su specialiojo plano rengėjais, „Lietuvos geležinkelių“ atstovais Panevėžio vadovams pavyko susitarti, kad Savivaldybės administracija parengs ir Susisiekimo ministerijai artimiausiu metu pateiks argumentus, kodėl miesto ekonominei plėtrai būtinas terminalas.
                        „Nebėra galimybių artimiausiu metu užtikrinti terminalo statybą. Tačiau sutarėme, kad ministerija priims mūsų argumentus ir, jei jie pasirodys pakankami, techniniame plane paliks galimybę terminalą statyti ateityje. „Lietuvos geležinkeliai“ pažadėjo paramą ir pagalbą, pateikiant tinkamus argumentus per likusį trumpą laiką. Tikimės, kad mūsų bendradarbiavimas duos rezultatų“, – sako meras.
                        Ryšių su visuomene skyrius

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          RB 2 - didesniam. RB 1 - lyg ne.
                          RB1 iš viso 120 km/h maksimum berods. Gal A1 tiksliau žino?

                          Comment


                            Neveronyse (Kauno raj.) atkarpoje į Kalnėnus , Jonavą ir t.t. nebeliko stovėti Neveronių stotelė. Ji nugriauta ir nebėra ženklo - stotelės "NEVERONYS".

                            Nuoroda : http://www.maps.lt/map/default.aspx?...ay,stops,zebra
                            Neskubėk ir nespėsi.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              RB1 iš viso 120 km/h maksimum berods. Gal A1 tiksliau žino?
                              120 km/h keleiviniams.

                              Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                              Neveronyse (Kauno raj.) atkarpoje į Kalnėnus , Jonavą ir t.t. nebeliko stovėti Neveronių stotelė. Ji nugriauta ir nebėra ženklo - stotelės "NEVERONYS".

                              Nuoroda : http://www.maps.lt/map/default.aspx?...ay,stops,zebra
                              Tai jau seniai apie tai (griovimo paslaugų pirkimą) LG viešųjų pirkimų puslapyje buvo skelbiama. Maždaug iki ten daeis RailBalticos 1435 mm kelynas. Ten bus ne vienas kelias, tikriausiai keliai bus skirti vagonų atstovai, nes daugiau nieko nenumatyta.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Kas čia žada? Nesuprantu kaip galima išvis lyginti kažkokius neaišku kieno šakėmis ant vandens duotus pažadus ar leptelėjimus ką tik atkūrus nepriklausomybę su ES strateginiu objektu, kuriam numatyti finansavimai ir, kuris jau įsibėgėjimo stadijoje.
                                Na kaip galima tokius dalykus net lyginti?
                                RB nėra joks ES strateginis projektas.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  RB nėra joks ES strateginis projektas.
                                  Rail Baltica is one of the priority projects of the European Union: Trans-European Transport Networks (TEN-T). The Trans-European Transport Networks (TEN-T) are a planned set of road, rail, air and water transport networks in the European Union.

                                  Comment


                                    Priority ir strategical yra skirtingi dalykai. Pirmenybinis, svarbus (kas angliškai priority) yra iš tiesų labiau tinkamas. Bet projektų su tokiu statusu ES ne vienas ir ne du...

                                    Comment


                                      Aš iki šiol nesuprantu, kaip yra su RB2 trasa. Kalbama apie trasą nuo Kauno link Latvijos, kur važiuos greitieji traukiniai, kaip rašoma, 200km/h. Su tuo viskas ok. Bet visiškai neaišku dėl trasos Kaunas-Lenkija. Ten jau beveik nutiesta/rekonstruota normali 120km/h trasa. Bet kaip bus su greitąją trasa? Ji irgi turėtų būti planuojama.

                                      Ar greitoji trasa apskritai planuojama nuo Kauno link Lenkijos?

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Aš iki šiol nesuprantu, kaip yra su RB2 trasa. Kalbama apie trasą nuo Kauno link Latvijos, kur važiuos greitieji traukiniai, kaip rašoma, 200km/h. Su tuo viskas ok. Bet visiškai neaišku dėl trasos Kaunas-Lenkija. Ten jau beveik nutiesta/rekonstruota normali 120km/h trasa. Bet kaip bus su greitąją trasa? Ji irgi turėtų būti planuojama.

                                        Ar greitoji trasa apskritai planuojama nuo Kauno link Lenkijos?
                                        Kažkada jau kėliau šiuos klausimus. Man buvo paaiškinta, kad nebus jokios greitosios trasos tarp Kauno ir Lenkijos RB2 etape bent jau.

                                        Comment


                                          Tai tik dar kartą parodo, kad RB2 yra nereikalingas projektas. Krovinių gabenimui geležinkelis yra ir krovinių gabenimas perkelti ant jau esamų bėgių reikia tik politinės valios. Keleiviniam susisiekimui esamu geležinkeliu taip pat reikia politinės valios ir jis būtų be jokios RB ir "europinės vėžės"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X