Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Berlynas-Dresdenas 100 EUR, o Berlynas-Varšuva apie 50 EUR.

    Comment


      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
      Berlynas-Dresdenas 100 EUR, o Berlynas-Varšuva apie 50 EUR.
      Na jau, nejuokaukim.

      Pagal DB puslapį, Berlin Hbf - Dresden Hbf kainos su EC ir IC traukiniais nuo €19 iki €40. Dauguma bilietų €20-€30. Su ICE apie €50.

      Visgi €100 ten tikrai niekur nekvepia. Be to, kažkodėl maršrutai su ICE rodo, kad reikia keistis, kas automatiškai daro tokį produktą nepatraukliu. Taip pat, greitis ten ne didesnis, kaip 160km/h.

      Berlynas-Varšuva €39.
      Paskutinis taisė John; 2014.03.02, 18:19.

      Comment


        Kažkaip atrodo tas Rail Baltica du užstriks popieriuose :9

        Comment


          Tai jis jau užstrigęs dėl 2 priežasčių:
          1. dėl Vilniaus įtraukimo į projektą(ginčijasi Lietuvos ir Estijos vyriausybės);
          2. dėl projekto optimaliausio maršruto Lietuvos teritorijoje (optimaliausiui maršrutui įvertinti rengiama studija).

          Comment


            Panasu, kad viskas, ka turesime, tai sitai:



            saltinis: https://www.facebook.com/pages/Rail-...=photos_stream

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą
              Panasu, kad viskas, ka turesime, tai sitai:

              Atvaizdas


              saltinis: https://www.facebook.com/pages/Rail-...=photos_stream
              Ne į šitą temą įkėlei. Čia Rail Baltica I tema.

              Comment


                ...didelis posūkio spindulys neleidžia užtikrinti didelio traukinio greičio.
                Nonsence. Iš tikrųjų: mažas posūkio spindulys neleidžia užtikrinti didelio traukinio greičio.

                Comment


                  http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...I85WhRUhttp://

                  Užkliuvo vienas sakinys: Analizei parodžius, kad geresnė trasa būtų per Vilnių, būtų rengiamas kitas SPAV. Taip kad Rail baltica II Lietuvoje tikriausiai užsitęs.

                  Comment


                    jeigu išvis prasidės

                    Comment


                      Nu niekaip, niekaip nepavyksta susitart.

                      http://www.ekonomika.lt/naujiena/lie...22.html?page=1

                      Comment


                        Baltijos valstybėms nepavyksta susitarti dėl „Rail Baltica“
                        http://www.balsas.lt/naujiena/784153...l-rail-baltica

                        Baltijos valstybėms ir toliau nesiseka susitarti dėl bendro transeuropinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projekto. Pasak Lietuvos Susisiekimo ministerijos atstovo, derybos vėl gali persikelti į politinį lygį, nes šalims nepavyksta apsispręsti dėl bendros projekto koncepcijos. Estija, kuri vis dar prieštarauja Vilniaus prijungimui prie vėžės, siūlo derybas rengti Briuselyje, kur galėtų dalyvauti ir Europos Komisijos atstovai.

                        Comment


                          Lengviau rietis nei darbus dirbt.

                          Comment


                            http://www.ve.lt/naujienos/nuomones/...riuje-1177610/

                            Buvęs Seimo ekonomikos komiteto narys Dainius Budrys paskirtas AB „Lietuvos geležinkeliai“ antrinės įmonės „Rail Baltica statyba“ vadovu. Civilizuotais, vakarietiškais matais žiūrint, sakytum – įmonei pasisekė, prisiviliojus vadybon tokias aukštas politines pareigas ėjusį ir todėl galimai reikšmingą kompanijai patirtį turintį vadovą.
                            Šį sprendimą taip pat galėtume aiškinti rusiškojo nomenklatūrinio kapitalizmo kampu, prisimindami, kad kai kurioms tos šalies įmonėms aukštomis pareigomis pavykdavo papirkti net buvusius kitų šalių kanclerius.
                            Tačiau ko gero, p. Budrio paskyrimas neturi nieko bendra nei su civilizuotos valstybės, nei su nomenklatūrinio kapitalizmo praktika. Ne tik todėl, kad p. Budrys – visai ne Gerhardas Schroederis. O, atvirai sakant, politikoje buvęs atsiktinis prisiplakėlis, kuris net vadovaudamas Seimo komitetui per ketverius metus spėjo pasižymėti nebent išskirtiniu dėmesiu azartinius lošimus reglamentuojantiems teisės aktams.

                            Comment


                              Europos Komisija kirto Lietuvai dėl „Rail Baltica“ projekto užmačių
                              Europos Komisija pirmadienį pareiškė, kad Lietuvos siekiai pakeisti geležinkelio „Rail Baltica“ projektą įtraukiant į jį Vilnių prieštarauja Europos Sąjungos (ES) teisei.
                              http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz2yrqbZxv8

                              Comment


                                Tas visiems buvo aisku tik musu budriams ne

                                Comment


                                  O kai kurie forumo veikėjai aiškino, kad reikia išnaudoti Europos Sąjungos paramą. Jie net nenorėjo klausyti, jog paramos tokiomis sąlygomis Lietuva negaus. Dabar tik reikia tikėtis, kad spės įsteigti įmonę vėžės tiesimui. Nes jau labai sparčiai judama, link to taško, kad nieko neturėsime, o nemaža dalis pinigų jau išleista...

                                  Comment


                                    nespes isteigt

                                    Comment


                                      Seniai buvo aišku.

                                      Comment


                                        „Rail Baltica“ projekto derybininkas Arenijus Jackus: „Spaudžia laikas, bet estai vengia derybų“

                                        Comment


                                          Kaip supratu, estai su latviais gali 5steigti bendrą įmonę pirmieji.
                                          Sužlugdžius RB, socdemus reikėtų išregistruoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X