Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pusvalandis su Rail Baltica - apie RB1 ir RB2.

    Comment


      Dėkui už video. Nereikšmingas pastebėjimas - atkreipkite dėmesį į tų žmonių lietuvių kalbos tarimą ir intonaciją - skamba lyg personažai iš kokio nors rusiško filmo. Pvz. 'Rail Baltica' - junginys, kuris turėtų tartis 'reil boltika' ar bent jau 'reil baltika' ar 'rail baltika', yra tariamas 'rel baltika prajektas' (grynai kaip tartų rusai). Taip pat visos balsės ilginamos - tūrintys, gialiažynkelys, kylametrai, sūbrangovai, sūtartys, šymto dvydešimt ir tt. Nekalbu jau apie intonaciją, savikritikos nebuvimą, tą požiūri (mes esame priekyje savo kaimynų!) ir Sinkevičiaus toną, kuris skamba, lyg būtų paimtas iš sovietinių propagandinių filmukų. Nieko iš raudonųjų daugiau tikėtis ir negalima, bet jei jie bando slėpti savo rusiškas šaknis, tai jie daro itin blogą darbą.
      You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

      Comment


        Lenkija geležinkelio iki Lietuvos kol kas nerekonstruos, sako R. Sinkevičius
        http://faktai.lt/verslas/lenkija-gel...r-sinkevicius/

        Comment


          Seniai tas buvo žinoma.
          Tai kur tas greitaeigis 240 km/h važiuos? Nebent iš Alytaus į Vilnių.

          O čia dar vieni aukšto pareigūno paistalai:
          http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=63949538
          Paskutinis taisė Salvijus; 2014.02.19, 22:15.

          Comment


            Kovoje dėl „Rail Baltica“ vėžės - Panevėžio viršus

            Comment


              Vadovaujantis tokia logika, kad per Panevėžį labiau verta tiesti vėžę nei per Šiaulius, kyla klausimas ar verta tiesti atšaką tarp Kauno ir Vilniaus kur gyventojų tankumas dar didesnis. Be to kuo mažiau gyventojų tuo mažiau keleivių, o renkami trasa kur jų mažiau.

              Comment


                Į „Rail Baltica“ projektą ketinamą įtraukti ir atšaką į Vilnių
                http://vz.lt/article/2014/2/21/i-rai...#ixzz2tyH22buH

                Trijų Baltijos valstybių derybininkai neprieštarauja, kad į europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projekto bendrosios įmonės akcininkų sutartį būtų įtraukta ir atšakos į Vilnių statyba.

                Comment


                  Parašė Shots Rodyti pranešimą
                  Vadovaujantis tokia logika, kad per Panevėžį labiau verta tiesti vėžę nei per Šiaulius, kyla klausimas ar verta tiesti atšaką tarp Kauno ir Vilniaus kur gyventojų tankumas dar didesnis. Be to kuo mažiau gyventojų tuo mažiau keleivių, o renkami trasa kur jų mažiau.
                  Tai ministras sako, kad ne keleiviams tas geležinkelis, jei ne tai kam toks greitis, ir kam sudaryti galimybę dalį kroviių paskirstymo perleisti kaimynams šiauriniams. Žodžiu aišku, kad niekas neaišku.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Siūlyčiau pamiršti greitąjį keleivinį geležinkelį per Lietuvos teritoriją. Tiek ūkio ministras, tiek Lietuvos geležinkelių vadas mano, kad toks geležinkelis būtų neįperkamas mums, neatsipirktų niekados ir jei ir būtų prastumtas dėl neva strateginių tikslų iš europinės paramos tai ne anksčiau kaip po 25 metų. Kitaip sakant ginčytis pro kur jis eitų jeigu eitų tai tas pat kas ginčytis iš kurio miesto paleisime pirmąjį kosminį laivą. Jei jau prireikė milijardų ir 20 metų, kad europinė vėžė atsirastų Lietuvoje, tai apie greitaeigius keleivinius geležinkelius nei diskutuoti neverta. Lietuva jau šimtmečius kaip išvagota geležinkeliais ir jei yra noras vėžes pakeisti į europines – seniai buvo galima. Dauguma geležinkelio bėgių yra pakeisti naujais, bet pakeisti ne į europinius. Siūlyčiau nustoti tuščiai diskutuoti, o geriau pakeisti Lietuvos geležinkelių vadą ir paskirti tokį kuris kas metai pakeistų dalį šalies geležinkelio bėgių į europinį standartą. Ir jei jau žiūrime strategijos, tai po galais paleiskime, kad ir nepelningus keleivinius maršrutus tarp didesnių miestų.

                    Beje kažin kokia ūkio ministro nuomonė ar geriau pirmąjį kosminį laivą paleisti iš Kauno ar Vilniaus. Aš siūlyčiau iš Kauno nes jis yra... pvz. apvalesnis, o gal yra rimtesnių argumentų.
                    Paskutinis taisė Ramūnas kns; 2014.02.22, 22:21.
                    Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
                    www.airfoto.lt

                    Comment


                      Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
                      Siūlyčiau pamiršti greitąjį keleivinį geležinkelį per Lietuvos teritoriją. Tiek ūkio ministras, tiek Lietuvos geležinkelių vadas mano, kad toks geležinkelis būtų neįperkamas mums, neatsipirktų niekados ir jei ir būtų prastumtas dėl neva strateginių tikslų iš europinės paramos tai ne anksčiau kaip po 25 metų. Kitaip sakant ginčytis pro kur jis eitų jeigu eitų tai tas pat kas ginčytis iš kurio miesto paleisime pirmąjį kosminį laivą. Jei jau prireikė milijardų ir 20 metų, kad europinė vėžė atsirastų Lietuvoje, tai apie greitaeigius keleivinius geležinkelius nei diskutuoti neverta. Lietuva jau šimtmečius kaip išvagota geležinkeliais ir jei yra noras vėžes pakeisti į europines – seniai buvo galima. Dauguma geležinkelio bėgių yra pakeisti naujais, bet pakeisti ne į europinius. Siūlyčiau nustoti tuščiai diskutuoti, o geriau pakeisti Lietuvos geležinkelių vadą ir paskirti tokį kuris kas metai pakeistų dalį šalies geležinkelio bėgių į europinį standartą. Ir jei jau žiūrime strategijos, tai po galais paleiskime, kad ir nepelningus keleivinius maršrutus tarp didesnių miestų.
                      kalbant apie LG vadovybe, tai reikia taikyt si posaki "Ateina genijai ir vėl išnyksta, atėjo Leninas visiems laikams".
                      Show must go von!

                      Comment


                        Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
                        Siūlyčiau pamiršti greitąjį keleivinį geležinkelį per Lietuvos teritoriją. Tiek ūkio ministras, tiek Lietuvos geležinkelių vadas mano, kad toks geležinkelis būtų neįperkamas mums, neatsipirktų niekados ir jei ir būtų prastumtas dėl neva strateginių tikslų iš europinės paramos tai ne anksčiau kaip po 25 metų. Kitaip sakant ginčytis pro kur jis eitų jeigu eitų tai tas pat kas ginčytis iš kurio miesto paleisime pirmąjį kosminį laivą. Jei jau prireikė milijardų ir 20 metų, kad europinė vėžė atsirastų Lietuvoje, tai apie greitaeigius keleivinius geležinkelius nei diskutuoti neverta. Lietuva jau šimtmečius kaip išvagota geležinkeliais ir jei yra noras vėžes pakeisti į europines – seniai buvo galima. Dauguma geležinkelio bėgių yra pakeisti naujais, bet pakeisti ne į europinius. Siūlyčiau nustoti tuščiai diskutuoti, o geriau pakeisti Lietuvos geležinkelių vadą ir paskirti tokį kuris kas metai pakeistų dalį šalies geležinkelio bėgių į europinį standartą. Ir jei jau žiūrime strategijos, tai po galais paleiskime, kad ir nepelningus keleivinius maršrutus tarp didesnių miestų.

                        Beje kažin kokia ūkio ministro nuomonė ar geriau pirmąjį kosminį laivą paleisti iš Kauno ar Vilniaus. Aš siūlyčiau iš Kauno nes jis yra... pvz. apvalesnis, o gal yra rimtesnių argumentų.
                        Čia yra siūlymas atiduoti tranzitą latviams ir estams. Rusiška vėžė netrukdo tiesti europinę kur reikia, o jos visoje teritorijoje turbūt ir nereikia.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Estai dėl „Rail Balticos“ - nepajudinami

                          Comment


                            Bet tai kaip galima taip akivaizdziai meluot i akis? Ministrui? Sostine sukuria 60 proc. vidaus produkto. Ir jeigu su tokiais ir panasiais skaiciais is dangaus dar vaziuoja deretis, tai ner ko noret tada is estu.
                            Show must go von!

                            Comment


                              Na taip, čia perlenkė su tokiais skaičiais

                              Comment


                                Kiek sutiktumėte mokėti už greitojo (3 val. 32 min.) traukinio bilietą nuo Vilniaus iki Talino?
                                https://iqpolls.com/vote/iq48ek

                                Comment


                                  Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                  Kiek sutiktumėte mokėti už greitojo (3 val. 32 min.) traukinio bilietą nuo Vilniaus iki Talino?
                                  https://iqpolls.com/vote/iq48ek
                                  250Lt už antrą klasę būtų realistiška kaina. 345Lt nebent už pirmą klasę. Nors šiaip bilietų sistema turėtų būti lanksti. Jei turėsiu laiko, pabandysiu vėliau pasidomėti panašaus standarto HSR bilietų kainomis pasaulyje.

                                  Comment


                                    Thalys: Amsterdam CS - Paris Nord nuo 66 iki 107 EUR, priklausomai nuo komforto...
                                    Atstumas apie 500 km...

                                    Comment


                                      Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                      Thalys: Amsterdam CS - Paris Nord nuo 66 iki 107 EUR, priklausomai nuo komforto...
                                      Atstumas apie 500 km...
                                      Šiaip - Thalys pats brangiausias traukinys kontinentinėje Europoje

                                      Comment


                                        Kągi, pabandžiau šiek tiek pasiknaisioti po įvairių šalių traukinių bilietų pirkimo sistemas ir išsiaiškinau, kiek kainuoja bilietai su 200-250km/h važiuojančiais traukiniais (su šiokiomis tokiomis išimtimis, kai neišėjo rasti tinkamesnių variantų). 300+ km/h traukinių bilietų netikrinau, nes tai jau šiek tiek kita kategorija.

                                        Tais atvejais, kai bilietų kainos lanksčios ir priklauso nuo paros laiko ir išankstinio pirkimo, ėmiau pigiausius variantus, likus maždaug 2 savaitėms iki išvykimo.

                                        Kainų diapazonas už nuvažiuotą 1km yra maždaug toks:

                                        Nuo €0,035/km Kinijoje (beveik dykai )

                                        Iki €0,12/km Prancūzijoje

                                        Kitur Europoje (Vokietijoje, UK, Rusijoje) kainos svyruoja ties 7-10 € centais už km ir iš esmės yra gana panašios. Aišku, gali smarkiai skirtis pati bilietų pardavimo sistema ir jos lankstumas.

                                        Palyginimui, Lietuvos atveju Vilnius-Kaunas maršrutas keleiviui šiuo metu kainuoja apie €0,05/km.

                                        Taigi, tikriausiai būtų normalu, kad 200km/h važiuojantis traukinys iš Vilniaus į Taliną kainuotų kažkur apie €0,08/km. Tai reiškia, kad Vilnius-Talinas antra klase kainuotų, labai grubiai imant, kažkur apie 50-60 Eurų į vieną pusę. Vilnius-Ryga apie 30 Eurų.
                                        Paskutinis taisė John; 2014.03.02, 02:06.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Taigi, tikriausiai būtų normalu, kad 200km/h važiuojantis traukinys iš Vilniaus į Taliną kainuotų kažkur apie €0,08/km. Tai reiškia, kad Vilnius-Talinas antra klase kainuotų, labai grubiai imant, kažkur apie 50-60 Eurų į vieną pusę. Vilnius-Ryga apie 30 Eurų.
                                          Visai reasonable tokios kainos būtų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X