Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šitas visas š tik eilinis pinigų plovimas ir gobšumas kad kuo daugiau sau į kišenes prisikaut pinigų. Bet jau atrodo kas per daug tas nesveika....

    Comment


      Parašė liutass Rodyti pranešimą
      1 milijardas Lt atsakai Kaunas - Vilnius, kuri jau yra. Odnako...
      Taigi nori 1435 mm iki Vilniaus, kuri visiškai nereikalinga.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Taigi nori 1435 mm iki Vilniaus, kuri visiškai nereikalinga.
        Man tik keista, kaip jie tikisi itikinti ES del sios atsakos reikalingumo? Negi uzsimerke duos milijarda ar kiek?

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą
          Man tik keista, kaip jie tikisi itikinti ES del sios atsakos reikalingumo? Negi uzsimerke duos milijarda ar kiek?
          ES milijardai ir taip iššvaistomi neracionaliai, čia bent jau turėtumėm rimtą infrastruktūros objektą.
          Flickr

          Comment


            Nereikalinga ji. Geležinkelis jau yra, o kelevius vežti galima ir 1520 vėže. Krovinių srautai tik Vilniui nėra dideli, galima bus juos perkrauti ant 1520 vėžės ar privežti autotransportu.

            Comment


              Turint mintyje, kad niekur krovinių ir greitasis keleivių gabenimas nevyksta vienais bėgiais, tai reikalinga ta atšaka.

              Comment


                Už milijardą galėtų pastatyti geležinkelio atkarpą nuo Rūdiškių ar nuo Varėnos iki Alytaus, o Šeštokuose perkrauti krovinius ant 1435 mm vėžės... Gal net arčiau būtų nei per vežti krovinius per Kauną, Kazlų Rūdą, Marijampolę ir t.t.

                Comment


                  Parašė disident Rodyti pranešimą
                  Turint mintyje, kad niekur krovinių ir greitasis keleivių gabenimas nevyksta vienais bėgiais, tai reikalinga ta atšaka.
                  Nereikalinga. Keleivių greitam vežimui reikia trečio kelio, o ne 1435 mm linijos.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Nereikalinga. Keleivių greitam vežimui reikia trečio kelio, o ne 1435 mm linijos.
                    Tai teoriškai irgi būtų galima pavadinti "Rail Baltikos II" projekto dalimi: sostinės susisiekimo gerinimas su Kaunu ir 1435 vėže.

                    Comment


                      Gerinti reikia su galva. Tam visiškai nebūtina 1435 mm vėžė iki Vilniaus. Dviejų skirtingo pločio vėžių infranstruktūros išlaikymas toje pačioje linijoje kainuos brangiau ir sudarys daugiau organizacinių problemų nei vienos. Ar kas apie tai galvoja? Ar svarbiau tik gauti pinigus, daryti, o po to bliauti, kad viskas nuostolinga, kad nerentabilu? Kas dengs nuostolius? LG iš savo pelno? Ir taip verkia, kad keleivių pervežimai nuostolingi. Tai esamomis linijomis, kuriomis beveik visomis (išskyrus Marcinkonių ir Turmanto) vyksta tranzitinis krovinių pervežimas ir jų eksploatacines išlaidas padengia krovinių gabenimas. Be to geopolitinė situacija smarkiai keičiasi. Pelno greitu metu gali ir nebelikti, nes Rusija baigia Ust Lugos uosto komplekso statybas - kroviniai eis per ten. Taigi, kas ir iš kokių lėšų išlaikys nuostolingą RailBaltiką iki Vilniaus?
                      Paskutinis taisė Al1; 2014.05.20, 18:39.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Gerinti reikia su galva. Tam visiškai nebūtina 1435 mm vėžė iki Vilniaus. Dviejų skirtingo pločio vėžių infranstruktūros išlaikymas toje pačioje linijoje kainuos brangiau ir sudarys daugiau organizacinių problemų nei vienos. Ar kas apie tai galvoja? Ar svarbiau tik gauti pinigus, daryti, o po to bliauti, kad viskas nuostolinga, kad nerentabilu? Kas dengs nuostolius? LG iš savo pelno? Ir taip verkia, kad keleivių pervežimai nuostolingi. Tai esamomis linijomis, kuriomis beveik visomis (išskyrus Marcinkonių ir Turmanto) vyksta tranzitinis krovinių pervežimas ir jų eksploatacines išlaidas padengia krovinių gabenimas. Be to geopolitinė situacija smarkiai keičiasi. Pelno greitu metu gali ir nebelikti, nes Rusija baigia Ust Lugos uosto komplekso statybas - kroviniai eis per ten. Taigi, kas ir iš kokių lėšų išlaikys nuostolingą RailBaltiką iki Vilniaus?
                        Rusai nebeveš krovinių per Kaliningradą?
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                          Rusai nebeveš krovinių per Kaliningradą?
                          Vien tik iš Kaliningrado tranzito LG neišgyvens. Taigi, galime prisitiesti geležinkelių kiek tik norime, ką jais vešime??? Iš ko tuomet išlaikysime vien tik keleivinę RB2 infrastruktūrą? RailBaltica niekada nebus tokio krovinių srauto, kaip iš Rusijos. O blogėjant Rusijos ir Vakarų santykiams (tai dabar jau ilgam, dešimtmečiui tai tikrai, jei ne daugiau), Rusija tuo labiau negabens krovinių RailBaltica (nors ir esant geriems santykiams vargu ar daug būtų gabenama) - verčiau leis uždirbti Baltarusijai.

                          Parašė geriantis
                          Teisingai, ta atšaka niekam nereikalinga, vilnietis į Rygą varys tiesiai per Panevėžį, kam jam kilpa per Kauną.
                          Taigi apie RB 2 per Vilnių į Panevėžį jau nebekalbama. Dabar apie atšaką į Vilnių tik kalbama.

                          Comment


                            prezidente parėmė Vilniaus prijungimą prie rail baltica
                            http://vz.lt/article/2014/5/21/prezi...e-rail-baltica

                            Comment


                              Parašė Shots Rodyti pranešimą
                              prezidente parėmė ...
                              Matyt labai nori laimeti antra tura...
                              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                              Comment


                                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                Matyt labai nori laimeti antra tura...
                                Ou vau, such įžvalga, much išmintis...

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                  Taigi apie RB 2 per Vilnių į Panevėžį jau nebekalbama. Dabar apie atšaką į Vilnių tik kalbama.
                                  Apie tą Vilniaus atšaką geležinkeliečiai juokėsi (vakar kalbėjau) , sakė , gali būti , kad ir jos išvis nebus į Vilnių , nes ten kažkam "tipo" prireikė jos. O dar ką , tai kad darbai sunkiai einasi , kad net neapsimoka jos tiest į sostinę.
                                  Neskubėk ir nespėsi.

                                  Comment


                                    Jei RB II neina per Vilnių - Panevėžį - LR siena, tai ta atšaka iš tiesų niekam nereikalinga. Grynai pinigams pravėdinti. Galima konstatuoti, Vilnius pralošė šitoje partijoje Rygai ir Talinui.
                                    Aš neliūdnas - aš blaivus

                                    Comment


                                      Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                      Jei RB II neina per Vilnių - Panevėžį - LR siena, tai ta atšaka iš tiesų niekam nereikalinga. Grynai pinigams pravėdinti. Galima konstatuoti, Vilnius pralošė šitoje partijoje Rygai ir Talinui.
                                      Taip ir yra. Nenoriu daugiau isiplėsti nuogirdomis. Supraskit. Žodžiu Vilnius tik /\ "vėdina"
                                      Neskubėk ir nespėsi.

                                      Comment


                                        Nieko tas Vilnius nepralošė. Bus persėdimas Kaune ir tiek. Bet kokiu atveju, RB2 geriausiu atveju bus pradėta realizuoti po 5 metų. O iki to laiko dar labai daug kas gali pasikeisti.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Nieko tas Vilnius nepralošė. Bus persėdimas Kaune ir tiek. Bet kokiu atveju, RB2 geriausiu atveju bus pradėta realizuoti po 5 metų. O iki to laiko dar labai daug kas gali pasikeisti.
                                          gal ir pasikeis, bet kas gi važiuos iki Kauno, jei per tą laiką jau būsi prie Panevėžio??
                                          Aš neliūdnas - aš blaivus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X