Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index Rodyti pranešimą
    Tai RailBaltic2 matyt į dabartinę stotį išvis neužsuks. Greičiausiai kur nors priemiestyje statys naują stotį.
    Kažkur sakė, kad RBII bus tiesiama nuo Kauno oro uosto iki Vilniaus oro uosto, na ir matyt į Rygos oro uostą bus bėgiai.
    Aš neliūdnas - aš blaivus

    Comment


      Aiškiai pasakyti - Kauno-Vilniaus atkarpa važiuos tik keleiviniai traukiniai, linija tik iš dalies galės būti vežami kroviniai. Ddidysis jų srautas ir toliau bus nukreipiamas dabartine trsasa.
      Koks atsipirkimas, jei bus vežami tik keleiviai...

      Comment


        Vis tiek ieškot razinkų Koks atsipirkimas, čia gi ne komercinis projektas, o politinis.
        Aš neliūdnas - aš blaivus

        Comment


          Parašė geriantis Rodyti pranešimą
          Vis tiek ieškot razinkų Koks atsipirkimas, čia gi ne komercinis projektas, o politinis.
          Teisingai pastebėta. Vakar per visas žinias ir laikraščiuose sakė/rašė, kad kainuos ši atšaka 850 mln.lt. Kada atsipirks? Jug pas mus tas keleivių vežimas nuostolingas kaip ir. O ką į / iš vilniaus kroviniais vežti , tai neisivaizduoju.
          Neskubėk ir nespėsi.

          Comment


            Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
            Teisingai pastebėta. Vakar per visas žinias ir laikraščiuose sakė/rašė, kad kainuos ši atšaka 850 mln.lt. Kada atsipirks? Jug pas mus tas keleivių vežimas nuostolingas kaip ir. O ką į / iš vilniaus kroviniais vežti , tai neisivaizduoju.
            850 mln. eurų.

            Kita vertus ar nepopuliarumo priežastis nėra sąlyginis traukinių lėtumas (nors ir nuvažiuoja greičiau nei automobiliu, įskaičiavus važiavimą mieste viešuoju transportu dažniausiai gaunasi ilgiau). Build it and they will come. t.y. pasiūla gali sukurti paklausą.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą
              850 mln. eurų.

              Kita vertus ar nepopuliarumo priežastis nėra sąlyginis traukinių lėtumas (nors ir nuvažiuoja greičiau nei automobiliu, įskaičiavus važiavimą mieste viešuoju transportu dažniausiai gaunasi ilgiau). Build it and they will come.
              Sumaišiau na čia vėl atkatai kažkieno kišeniai
              Neskubėk ir nespėsi.

              Comment


                Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                Vis tiek ieškot razinkų Koks atsipirkimas, čia gi ne komercinis projektas, o politinis.
                Automobiliniai keliai Lietuvoje irgi nekomerciniai, bet kol kas niekas dėl to nepergyveno.
                LG, jei jiems leistų, iš viso keleivių nevežiotų

                Comment


                  Kažkaip keistai dėliojat akcentus. RBII į Vilnių tiesiamas ne tam, kad vilnietis galėtų nuvažiuoti į Kauną, tam nieko papildomai daryti nereikia, nes jau ir dabar tai galima padaryti. RBII į Vilnių ateina tam, kad vilnietis galėtų pasiekti Varšuvą, Rygą ar Taliną ir atvirkščiai.
                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                  Comment


                    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                    Kažkaip keistai dėliojat akcentus. RBII į Vilnių tiesiamas ne tam, kad vilnietis galėtų nuvažiuoti į Kauną, tam nieko papildomai daryti nereikia, nes jau ir dabar tai galima padaryti. RBII į Vilnių ateina tam, kad vilnietis galėtų pasiekti Varšuvą, Rygą ar Taliną ir atvirkščiai.
                    O tai vilnietis iš ten jos negali pasiekt? Klausiu , nes tik šiaip įdomu. Man negaila - tegul tiesia tą vėžę.

                    Iš kitos pusės "ten" sedėdamas irgi bandyčiau išmelžt pinigų. Kadangi atėjo tokie laikai
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                      O tai vilnietis iš ten jos negali pasiekt? Klausiu , nes tik šiaip įdomu. Man negaila - tegul tiesia tą vėžę.

                      Iš kitos pusės "ten" sedėdamas irgi bandyčiau išmelžt pinigų. Kadangi atėjo tokie laikai
                      O kaunietis argi negali iki "ten" nuvažiuoti ir dabar?? Šiaip manau visi komerciniai skaičiavimai visai RBII linijai, ar su Vilnium, ar be jo yra tik minusas. Bet dėka europinigų jeigu galima nusitiesti tuos bėgius, tai juos ir reikia tiesti.
                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                      Comment


                        Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                        Kažkaip keistai dėliojat akcentus. RBII į Vilnių tiesiamas ne tam, kad vilnietis galėtų nuvažiuoti į Kauną, tam nieko papildomai daryti nereikia, nes jau ir dabar tai galima padaryti. RBII į Vilnių ateina tam, kad vilnietis galėtų pasiekti Varšuvą, Rygą ar Taliną ir atvirkščiai.
                        Vilniečiai ir dabar gali pasiekti Rygą ir Taliną, bet traukinių ten nėra. Kai nuties RB2 (jeigu nuties), traukinių ten taip pat nebus.
                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                        Comment


                          Parašė index Rodyti pranešimą
                          Tai RailBaltic2 matyt į dabartinę stotį išvis neužsuks. Greičiausiai kur nors priemiestyje statys naują stotį.
                          Tai tada cirkas. Juk daugiau nei 90% keleivių Kaunas-Vilnius maršrutu važiuos būtent su Kaunas-Vilnius bilietais, o ne su Vilnius-Ryga ar panašiai.
                          Suprantama, kad tie 850mln gal kažkaip ir naudingi būtų jei tuo pačiu tai paliestų ir absoliučią daugumą keleivių (Kaunas-Vilnius bei Vilnius-Kaunas maršrutu keliaujančių), bet jei tai vien tik Vilnius-Ryga ar Vilnius Varšuva keleiviams investicija, tai čia jau beprotystė.....

                          Taisau: ir netgi ne Vilnius-Ryga ir Vilnius-Varšuva, o tik vienas iš šių variantų priklausomai nuo kuri iš 2 alternatyvių trasų bus.... Taigi dar didesnė beprotybė nei iš pradžių maniau...
                          Kitaip sakant vietoj to, kad trasa būtų skirta 100% trasos keleivių ji bus skirta tik 2% ar 3%? Optimistškai..
                          Paskutinis taisė Gator; 2014.10.15, 03:16.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Tai tada cirkas. Juk daugiau nei 90% keleivių Kaunas-Vilnius maršrutu važiuos būtent su Kaunas-Vilnius bilietais, o ne su Vilnius-Ryga ar panašiai.
                            Suprantama, kad tie 850mln gal kažkaip ir naudingi būtų jei tuo pačiu tai paliestų ir absoliučią daugumą keleivių (Kaunas-Vilnius bei Vilnius-Kaunas maršrutu keliaujančių), bet jei tai vien tik Vilnius-Ryga ar Vilnius Varšuva keleiviams investicija, tai čia jau beprotystė.....

                            Taisau: ir netgi ne Vilnius-Ryga ir Vilnius-Varšuva, o tik vienas iš šių variantų priklausomai nuo kuri iš 2 alternatyvių trasų bus.... Taigi dar didesnė beprotybė nei iš pradžių maniau...
                            Kitaip sakant vietoj to, kad trasa būtų skirta 100% trasos keleivių ji bus skirta tik 2% ar 3%? Optimistškai..
                            Reiktų manyti, kad jungtis su dabartine Kauno stotimi bet kokiu atveju bus. Piešinėliai tik šiaip bendram vaizdui. Nors net ir tuose piešinėliuose nesimato jokios problemos su patekimu į Kauno stotį. Šiuo metu vargu, ar kas žino, kaip ir kur tiksliai eis bėgiai.

                            Comment


                              Kažkaip pasigedau info apie numatomą traukinių greitį?

                              Comment


                                Parašė Shots Rodyti pranešimą
                                Kažkaip pasigedau info apie numatomą traukinių greitį?
                                Tokios info niekada ir nebuvo. Mano spėjimas: max 200km/h. Tikėtina, 160km/h.

                                Comment


                                  Latviai spalio 28d. įsteigs savo įmonę

                                  http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...7#.VEP4F8bHqFI
                                  Neskubėk ir nespėsi.

                                  Comment


                                    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                    Latviai spalio 28d. įsteigs savo įmonę
                                    Straipsnyje rašo, kad jau įsteigė.

                                    Comment


                                      Parašė Shots Rodyti pranešimą
                                      Straipsnyje rašo, kad jau įsteigė.
                                      Atsiprašau,pats susimaišiau. Rašoma apie trijų valstybių susijungimą spalio 28 d.
                                      Neskubėk ir nespėsi.

                                      Comment


                                        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                        Atsiprašau,pats susimaišiau. Rašoma apie trijų valstybių susijungimą spalio 28 d.
                                        Nu ką pagaliau pasirašė http://www.transp.lt/lt/naujienos/13385.
                                        Dabar iki vasario 26 d. turi paraišką pateikti.

                                        Comment


                                          tiesti, tiesti. Na, gerai, duos pinigų, kažkiek savo reikės dasimesti. Nuties. O kas po to? Ar jūs bent įsivaizduojate, kiek kainuoja geležinkelio linijos eksploatacija? Keleivių pervežimai padengs? Tai kas apmokės išlaidas? Kai kas sako, kad automobilių keliai nekomerciniai. Dar ir kokie komerciniai, tik, kad neimamas mokestis tiesiogiai. Aišku, tie, kas vartoja kontrabandinį kurą iš viso nesusimoka. Pilnai nesusimoka už eksploataciją ir krovininis transportas - mokestis renkamas ne už visus kelius ir jo dydis neatperka kelių remonto išlaidų. Dar ir geležinkelis per dyzelinio kuro akcizą remia automobilių kelius. KAs mokės tą RailBalticos eksploataciją? Latvijos ir Estijos geležinkeliai jau staugia - Rusija nuima didžiąją tranzito dalį, vadinasis ir geležinkelių pagrindinę pajamų dalį. Lietuvoje bus tas pats. Tik kad Kaliningrado tranzitas išliks. Bet tai ne panacėja. Daugiau nelabai yra ką vežioti, o greitoji RB 2 ne kroviniams vežioti. Taigi, ir jokių krovinių srautų iš ES nebus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X