Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Felin Rodyti pranešimą
    Jeigu visi galvotu taip, is viso ne butu tarptautinis susisiekimas. O gal RB i Talina galetu buti reikalinga, jei nebereikes skristi tarp Vilniaus ir Talino.
    Bet gal geriausias priezastis: ES duos pinigus uz RB II, kodel neimti?
    Vilniaus RBII nėra. Bus, o gal ir nebus, tik apendiksas.
    Aš neliūdnas - aš blaivus

    Comment


      Trumpai tariant, Lietuva Rail Baltic projekte visada veikė destruktyviai: tik Lietuvos dėka ir jos "išmanumu" atsirado Rail Baltic I ir II, maža to, paties projekto pavadinime atsirado painiava - Rail Baltic ir Rail Baltica. Po to visas šantažas dėl Vilniaus jungties. Toks įspūdis, kad bent jau "Lietuvos geležinkeliai" valdomi iš Maskvos žinomu principu "zaputyvanije protivnyka", t.y. viskas taip sumalama, supainiojama, kad niekas nieko nebesupranta, kam tas projektas reikalingas ir dėl kokio projekto buvo susitarta. Manau tai yra viena pačių nešvariausių dabartinės Lietuvos valstybinio verslo istorijų.

      Comment


        Parašė geriantis Rodyti pranešimą
        Vilniaus RBII nėra. Bus, o gal ir nebus, tik apendiksas.
        nebus, nes nereikalingas. Tabar yra Kaunas-Vilnius jingtis.

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą
          nebus, nes nereikalingas. Tabar yra Kaunas-Vilnius jingtis.
          aš irgi sakau, kad RB II nereikalingas, turim gi jungtį Vilnius - Kaunas, tai kam dėl kelių kauniečių tiesti tokius brangius bėgius?
          Aš neliūdnas - aš blaivus

          Comment


            Parašė geriantis Rodyti pranešimą
            aš irgi sakau, kad RB II nereikalingas, turim gi jungtį Vilnius - Kaunas, tai kam dėl kelių kauniečių tiesti tokius brangius bėgius?
            kodel tik kaunieciu? Leisim ir jums pasinaudoti, jei nebijosite ar netingesite perlipti i kita traukini Kaune.

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą
              kodel tik kaunieciu? Leisim ir jums pasinaudoti, jei nebijosite ar netingesite perlipti i kita traukini Kaune.
              tikrai nieks nevažiuos iš Vilniaus į Rygą per Kauną, lėks visi su savo auto kaip lėkę ir toliau didins kruviną statistiką ViaBaltic
              Aš neliūdnas - aš blaivus

              Comment


                Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                tikrai nieks nevažiuos iš Vilniaus į Rygą per Kauną, lėks visi su savo auto kaip lėkę ir toliau didins kruviną statistiką ViaBaltic
                vai vai kaip blaaagai, paverkim dabar visi kartu su tamsta

                Comment


                  Parašė evvt Rodyti pranešimą
                  vai vai kaip blaaagai, paverkim dabar visi kartu su tamsta
                  Aišku, kad blogai. Reikia ViaBaltica per visą Lietuvą nutiest magistralę ir tai reikėjo padaryti vakar. Tas gelžkelis nieko neišspręs ir mano galvą jis reikalingas tik tiek, kad pinigus įsisavins ir visai nenustebčiau jei vėliau uždarytų dėl nereikalingumo.
                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                  Comment


                    Kad ir iš kitos pusės pažiūrėjus - per reklamą ta atkarpa į Vilnių išties juokingai atrodo , tik Lietuvoje taip galima.
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                      nu pasakyk kokie keleiviai iš Panevėžio ir Kauno užpildys RB II ? nu užpildys gal 7-8 vietas ir viskas, tiek Kaunas, tiek ir Panevėžys labiau važinėja į Vilnių nei į užsienį, tai tamstos siūlomas metro tarp Vilniaus ir Kauno būtų žymiai pelningesnis nei RB II tarp Panevėžio ir Bauskės,
                      rugsėjo mėn. bus RB I su krovinių terminalais Kaune, va čia tai ko ir reikia Lietuvai, čia lietuviai sudirbo operatyviai, o RB II bus karas tik dėl pinigų, nes nauda nulinė ( atsiprašau tų 7 ar 8 Panevėžio keleivių)
                      O va jei dėl 12 sostinės ponų statytų - tai jau kitas reikalas būtų, tada iškart iš "nereikalinga" į "labai reikaliga" pavirstų

                      Comment


                        Trijų Baltijos šalių įsteigta bendra įmonė „RB Rail“ ketvirtadienį pateikė Europos Komisijai (EK) bendrą paraišką dėl europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projekto finansavimo bei ją remiantį laišką, kurį pasirašė trijų valstybių susisiekimo ministrai.
                        http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3Srf7hHfC

                        Comment


                          https://www.facebook.com/video.php?v...type=2&theater
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                            Trumpai tariant, Lietuva Rail Baltic projekte visada veikė destruktyviai: tik Lietuvos dėka ir jos "išmanumu" atsirado Rail Baltic I ir II, maža to, paties projekto pavadinime atsirado painiava - Rail Baltic ir Rail Baltica. Po to visas šantažas dėl Vilniaus jungties. Toks įspūdis, kad bent jau "Lietuvos geležinkeliai" valdomi iš Maskvos žinomu principu "zaputyvanije protivnyka", t.y. viskas taip sumalama, supainiojama, kad niekas nieko nebesupranta, kam tas projektas reikalingas ir dėl kokio projekto buvo susitarta. Manau tai yra viena pačių nešvariausių dabartinės Lietuvos valstybinio verslo istorijų.
                            Lietuva seniausiai turėjo jungtį su 1435 mm geležinkeliais. Tai, kad ji jos neišnaudojo krovinių gabenimui, yra faktas. Tam tereikėjo tik perkrovimo terminalų Šeštokuose. Mockavoje, o ne 1435 mm geležinkelio linijos iki Kauno. Ji galėjo irgi atsirasti, bet ne tai buvo svarbu. Esmė tame, kad RailBalticai, tegul ir iki Kauno Lietuva gavo pinigų iš ES, o estai ir latviai nieko negavo... Tiksliau kažkiek gavo esamų linijų sutvarkymui irgi RailBaltica koridoriaus kontekste. Jų gavo ir Lietuva esamos linijos nuo sienos su Latvija iki Kauno modernizacijai.
                            Keleivinė RailBaltica pavėlavo 20 metų. Su pigių avialinijų atsiradimu geležinkelis negali būti konkurentu greitų kelionių segmente. Konkurencijai su autobusais pilnai pakaktų esamų geležinkelių. Bet kokiu atveju, seniai laikas atskirus ruožus tiek Estijoje, tiek Latvijoje, tiek ir Lietuvoje padaryti iki 160 km/h. Ryga - Kaunas per 3 val. traukiniu būtų pilna įmanomas. Lyginant su autobusu, 1 val. mažiau.

                            Comment


                              „Rail Baltica“ stringa Latvijoje http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/-rail-baltica-stringa-latvijoje/198730
                              Teko bendrauti su viena este. Sake Estijoje RB2 isbrezta per naujai pastatytu namu kvartalus. Kai pajudins kils vietos bendruomeniu protestai tiek vienai tiek kitai alternatyviai RB2 trasai. Matyt bus dar nemazai vargo su RB2.

                              Comment


                                Tuo tarpu Lenkijos ir Baltarusijos geležinkeliai paleido konteinerinį traukinį iš Gdansko į Baltarusiją ir toliau į Rusiją, Kazachstaną, vėliau į Kiniją. Ta RB2 niekam nereikalinga, tik valdžiai bei suinteresuotoms grupėms, dėl milijardinių lėšų atėjimo. Realiai reikėtų rekonstruoti esamus geležinkelius nuo Kauno iki pat Talino, padidinti greitį iki 200 km/h ir kroviniai bei keleiviai galėtų riedėti iki pat Talino, o kroviniai keltais ir iki Helsinkio. Vėžė tai ta pati.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Tuo tarpu Lenkijos ir Baltarusijos geležinkeliai paleido konteinerinį traukinį iš Gdansko į Baltarusiją ir toliau į Rusiją, Kazachstaną, vėliau į Kiniją. Ta RB2 niekam nereikalinga, tik valdžiai bei suinteresuotoms grupėms, dėl milijardinių lėšų atėjimo. Realiai reikėtų rekonstruoti esamus geležinkelius nuo Kauno iki pat Talino, padidinti greitį iki 200 km/h ir kroviniai bei keleiviai galėtų riedėti iki pat Talino, o kroviniai keltais ir iki Helsinkio. Vėžė tai ta pati.
                                  ----------------------------------------
                                  Čia jūsų minima naujiena apie naują konteinerinių traukinių maršrutą yra aktuali "Saulė" projektui bet ne RB2.
                                  RB (RB1 + RB2) pagrindinis tikslas yra Baltijos šalių ir likusios ES dalies transporto integracija. O RB panaudojimas tranzitui iš Rytų yra papildoma galimybė - čia gali pasisekti, o gali ir visiškai nepasisekti.

                                  Comment


                                    Diletantai teigia, kad RB2 kroviniai važiuos ir dar Rusijon (iš Rusijos) važiuos. Niekas iš V. Europos į Rusiją RailBaltica nevažiuos, net jei ir tarptautinė politinė situacija būtų kitokia.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Tuo tarpu Lenkijos ir Baltarusijos geležinkeliai paleido konteinerinį traukinį iš Gdansko į Baltarusiją ir toliau į Rusiją, Kazachstaną, vėliau į Kiniją. Ta RB2 niekam nereikalinga, tik valdžiai bei suinteresuotoms grupėms, dėl milijardinių lėšų atėjimo. Realiai reikėtų rekonstruoti esamus geležinkelius nuo Kauno iki pat Talino, padidinti greitį iki 200 km/h ir kroviniai bei keleiviai galėtų riedėti iki pat Talino, o kroviniai keltais ir iki Helsinkio. Vėžė tai ta pati.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Tuo tarpu Lenkijos ir Baltarusijos geležinkeliai paleido konteinerinį traukinį iš Gdansko į Baltarusiją ir toliau į Rusiją, Kazachstaną, vėliau į Kiniją. Ta RB2 niekam nereikalinga, tik valdžiai bei suinteresuotoms grupėms, dėl milijardinių lėšų atėjimo. Realiai reikėtų rekonstruoti esamus geležinkelius nuo Kauno iki pat Talino, padidinti greitį iki 200 km/h ir kroviniai bei keleiviai galėtų riedėti iki pat Talino, o kroviniai keltais ir iki Helsinkio. Vėžė tai ta pati.
                                        Del europines vezes link Talino aktyviausi buvo estai (zinoma kalbomis). Jie piktinosi kad lietuviai toki leta gelezinkeli stato (iki 120 km/h), kuris neturetu buti vadinamas RB. Gal del to ir atsirado RB1 ir RB2. Na juos irgi reikia suprasti jie irgi nori tureti europine veze, bet kam tas kosmo traukinys?

                                        Comment


                                          Aktualijos

                                          Dėmesio!
                                          2015.05.05
                                          Informuojame, kad parengta europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena specialiojo plano (SP) koncepcija ir strateginio pasekmių aplinkai vertinimo (SPAV) ataskaita
                                          .

                                          SP organizatorės - Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija (Gedimino pr. 17, LT-01505 Vilnius), tel. +370 5 239 3941, +370 5 239 3942, faksas +370 5 212 4335;

                                          AB „Lietuvos geležinkeliai“ (Mindaugo g. 12, LT-03603 Vilnius), tel. +370 5 269 2888, +370 5 269 3283, faksas +370 5 269 2665, el. paštas railbaltica@litrail.lt, v.griganaviciute@litrail.lt, s.poskus@litrail.lt, www.rail-baltica.lt .

                                          Planavimo tikslai - parengti SP ir parinkus racionaliausią europinio standarto geležinkelio linijos trasą sujungti Baltijos šalis su kitomis ES valstybėmis.

                                          SP rengėja - URS Infrastructure & Environment UK Limited, atstovaujama filialo Lietuvos Respublikoje (Vytenio g. 9, LT-03113 Vilnius), tel. +370 5 260 88 95, +370 645 51818, faksas +370 5 233 15 74, direktorius Vitalij Vilesko, el. paštas vitalij.vilesko@urs.com, www.publicity.lt.
                                          Parengta europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena SP plėtros koncepcija ir SPAV ataskaita. Su jais susipažinti galima gegužės 5-birželio 3 d. iki viešojo susirinkimo pabaigos:

                                          SPAV organizatorių adresais,

                                          SPAV rengėjos adresais bei http://<b><span style="color:Red">ww....lt</span></b>,

                                          Panevėžio rajono savivaldybėje (Vasario 16-osios g. 27, Panevėžys),

                                          Panevėžio miesto savivaldybėje (Laisvės a. 20, Panevėžys).

                                          Teikti pasiūlymus dėl SP koncepcijos ir SPAV ataskaitos rengėjui galima gegužės 5-birželio 3 d. iki viešojo susirinkimo pabaigos. Pasiūlymus galima teikti raštu, faksu ir el. paštu.

                                          Teikdami pasiūlymus fiziniai asmenys turi nurodyti vardą, pavardę ir adresą pagal deklaruotą gyvenamąją vietą; juridiniai – teikiančiojo asmens vardą, pavardę ir savo, kaip juridinio asmens, pavadinimą, buveinės adresą; visais atvejais galima nurodyti el. pašto adresą, tel., kitus rekvizitus; pasiūlymo teikimo datą ir esmę (pasiūlymas turi būti aiškus ir suprantamas); raštu pateiktas pasiūlymas turi būti pasirašytas.


                                          Panevėžyje viešasis susirinkimas, kurio metu bus supažindinta su SP koncepcija ir SPAV ataskaita, vyks birželio 3 d. 10 val. miesto Savivaldybėje.

                                          Parengė Ryšių su visuomene skyrius

                                          Informacija atnaujinta: 2015.05.05 15:06

                                          Comment

                                          Working...
                                          X