Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Spalvos asocijuojasi su piguva, Ryanair ir biudzetiniu sporto klubu Lemon gym. Man nelabai.
    Čia gi ispanai ir fotošopas.
    Užkandžių automatas netilpo niekaip kitaip, kaip tik su privalomu šiukšlių kampu.

    Comment


      „Rail Baltica“ į Panevėžio regioną privilios naujų infrastruktūros objektų ir sukurs darbo vietų

      Click image for larger version

Name:	Rail_baltica_stotis_1.jpg
Views:	1128
Size:	116,5 kB
ID:	1880838

      Panevėžio miesto ir rajono, Pasvalio, Kėdainių ir Jonavos rajonų savivaldybės bei verslo bendruomenė diskutavo apie europinio standarto geležinkelio linijos tiesimo planus nuo Kauno iki Lietuvos ir Latvijos sienos, taip pat apie „Rail Balticos“ įtaką regiono plėtrai ir investicijoms. Šie infrastruktūros vystymo planai šiandien aptarti Susisiekimo ministerijos ir „LTG Infra“ iniciatyva organizuotame nuotoliniame renginyje.

      „Panevėžio regionui šis tarptautinis, europinės reikšmės projektas suteikia ne tik geresnio susisiekimo galimybes, bet ir paskatina investicijas į regioną, naujų darbo vietų kūrimą ir infrastruktūros objektų plėtrą, platesnį veiklos lauką vietos verslams“, – susitikimo metu sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.

      Įgyvendinant „Rail Balticos“ projektą, planuojama tarp Kauno ir Lietuvos ir Latvijos sienos nutiesti europinės vėžės elektrifikuotą geležinkelį, o šalia Panevėžio įrengti tarptautinę traukinių stotį, intermodalinį logistikos centrą bei infrastuktūros priežiūros depą. Statybas ketinama pradėti dar šiemet, šiuo metu vykdomi pirmojo etapo rangos darbų konkursai, kurių bendra vertė – 475 mln. eurų. Be to, jau dabar Panevėžio laisvojoje ekonominėje zonoje kuriasi tarptautinės įmonės, kurias pritraukia ir geležinkelio perspektyva.

      „Vien geležinkelio infrastruktūra sukurs naujų darbo vietų – reikės darbuotojų logistikos centre, geležinkelio stotyje ir šalia Panevėžio planuojamame įkurti geležinkelio priežiūros depe. Kaip rodo praktika, viena geležinkelyje sukurta darbo vieta sukuria dar bent kelias išorinėse struktūrose. Esame įsitikinę, kad atviras dialogas su regiono administracija, verslo bendruomene yra svarbus pamatas ne tik pačiam „Rail Balticos“ projektui, bet ir regiono plėtrai“, – pabrėžė „LTG Infra“ „Rail Baltica“ koordinavimo departamento direktorius Arenijus Jackus.

      Ruožas nuo Kauno iki Lietuvos ir Latvijos sienos – viena sudėtingiausių viso „Rail Balticos“ geležinkelio atkarpų. Šiame 169 km ilgio ruože bus pastatytas 21 kelio viadukas, 31 geležinkelio viadukas, 7 žalieji tiltai ir 7 geležinkelio tiltai, įrengta nauja geležinkelio stotis prie Panevėžio. 2021 m. taip pat planuojama pradėti ir ilgiausio Baltijos šalyse geležinkelio tilto per Nerį rangos darbus.

      Naujasis geležinkelis teiks naudą ne tik verslui, bet ir gyventojams. Skaičiuojama, jog geležinkeliu iš Panevėžio į Kauną bus galima nuvykti per 37 minutes, o į Rygą – per 55 minutes.

      „Rail Baltica“ yra plyno lauko geležinkelio transporto infrastruktūros projektas, kurio tikslas – integruoti Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bus nutiesta 870 km greitojo elektrifikuoto geležinkelio dvikelio, kuriuo traukiniai važiuos iki 249 km/val. greičiu.

      Balandžio–gegužės mėnesiais dar planuojami nuotoliniai susitikimai su Marijampolės ir Vilniaus regiono savivaldybėmis.

      Skaitykite plačiau JP.lt:
      https://jp.lt/rail-baltica-i-panevez...ment-229006​

      Comment


        Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
        Pristatyta greitojo „Rail Baltica“ traukinio koncepcija

        ‎‎Plačiau: https://sa.lt/pristatyta-greitojo-ra...io-koncepcija/
        Jeigu niekas nesupyks papildomai įdėsiu dar keletą vizulkių.

        Click image for larger version

Name:	IMG_7399.PNG
Views:	874
Size:	1,64 MB
ID:	1882014

        Click image for larger version

Name:	IMG_7401.JPG
Views:	866
Size:	168,1 kB
ID:	1882015

        Click image for larger version

Name:	IMG_7402.JPG
Views:	865
Size:	135,7 kB
ID:	1882016

        Click image for larger version

Name:	IMG_7403.JPG
Views:	866
Size:	160,1 kB
ID:	1882017

        Click image for larger version

Name:	IMG_7404.JPG
Views:	866
Size:	125,4 kB
ID:	1882018

        Click image for larger version

Name:	IMG_7405.JPG
Views:	863
Size:	123,1 kB
ID:	1882019

        Click image for larger version

Name:	IMG_7407.JPG
Views:	875
Size:	137,0 kB
ID:	1882020




        Comment


          Kokiu būdu ten dviračiai ore kabės?
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Kokiu būdu ten dviračiai ore kabės?
            Įdomu iš kurios pusės klausi:
            ar nesupranti, kad vizualizacijoj patingėta iki detalumo padaryt, ar manai, kad sudėtinga vertikaliai dviratį pakabinti?

            Comment


              Taigi viskas detaliai padaryta, prie U formos skirtuko viršaus yra nedidelis kablys, už kurio užsikabina ratas. Aš panašiai garaže plentinį laikau -- už priekinio rato ant "?" formos kablio.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Įdomu iš kurios pusės klausi:
                ar nesupranti, kad vizualizacijoj patingėta iki detalumo padaryt, ar manai, kad sudėtinga vertikaliai dviratį pakabinti?
                Šitaip - gal sudėtinga, ypač jei dviratis ne plikas, kaip vaizdelyje, bet su kuprine, vaikiška kėdute ar baterijomis. Todėl norint padaryti tvarkingai, ratui reikia įrengti kreipiantį lovelį, kuriui jis užvažiuoja į pakabinimo poziciją.

                Comment


                  Kažkaip biudžetiškai viskas atrodo. Norėtųsi tamsesnių spalvų ir medžio imitacijos ar panašios solidžiau atrodančios apdailos. Įdomu, ar bent sėdynių atlošai lankstysis?

                  Comment


                    Mega pristatymas apie tai, kaip vyksta Rail Baltica: https://www.youtube.com/watch?v=ZT9m0P1EXAI

                    Paliesta dauguma aspektų mums kėlusių klausimus, tiek prijungimo su oro uostais problematika, tiek kelionės kainos. Jei neturit laiko klausyti visų 2 valandų, galit atvyniot į daugmaž 1:27:30 išgirsti apie dabartinį projekto statusą.

                    Keletas screenshotų
                    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2021-05-14 03-41-58.png
Views:	355
Size:	429,1 kB
ID:	1885272Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2021-05-14 03-48-06.png
Views:	331
Size:	1,04 MB
ID:	1885274Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2021-05-14 03-49-00.png
Views:	326
Size:	875,1 kB
ID:	1885275
                    Attached Files

                    Comment


                      Žada naktinius traukinius į Berlyną ir Vieną! Jau svajoju, kaip traukiniu važiuosiu slidinėti su vienu persėdimu Vienoje.

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                        Mega pristatymas apie tai, kaip vyksta Rail Baltica: https://www.youtube.com/watch?v=ZT9m0P1EXAI
                        Kažkas nesupantamo. Viena ranka - LTG IFRA buv. Vilniaus vagonų depo teritorijoje planuoja Keleivinių traukinių parangos depą, o kita ranka - LTG CARGO šitoje teritorijoje jau dabar įrenginėja krovininių vagonų gamybos cechus.
                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Kažkas nesupantamo. Viena ranka - LTG IFRA buv. Vilniaus vagonų depo teritorijoje planuoja Keleivinių traukinių parangos depą, o kita ranka - LTG CARGO šitoje teritorijoje jau dabar įrenginėja krovininių vagonų gamybos cechus.
                          Na, ten paaiškino, kad tas depas tai tiesiog pora kelių, kuriuose galės naktinius traukinius išvalyti ir parengti kelionei.

                          Comment


                            Varsuva - Viena naktinio greitojo neradau, tai reikia suprasti, kad RB ir bus tas greitasis traukinys? Siuo metu tiek i Viena, tiek i Berlyna per nakti vykstama 11h+ del patogumo, kad atvaziuoti paryciais is Varsuvos isvykstant apie 22h. Jeigu jungtis prie sito traukinio is Vilniaus isvykti reiketu apie 18h, is Talino isvis vidurdieni. Nesamone.

                            Greitasis traukinys is Varsuvos i Viena/Berlyna vaziuoja 6h. Norint atvykti patogiu rytiniu laiku 9:00, is Varsuvos reiketu isvykti 03:00, is Vilniaus 22-23h. Ar cia realus variantas? Kas lips Varsuvoj i traukini vidury nakties? Kokie keleiviu srautai islaikys naktini ekspresa Vilnius - Varsuva - Berlynas/Viena? Ar visgi risimes prie 22h Varsuvos traukinio?
                            Paskutinis taisė Sklansky; 2021.05.14, 14:26.

                            Comment


                              Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                              Varsuva - Viena naktinio greitojo neradau, tai reikia suprasti kad RB ir bus tas greitasis traukinys? Siuo metu tiek i Viena, tiek i Berlyna per nakti vykstama 11h+ del patogumo, kad atvaziuoti paryciais is Varsuvos isvykstant apie 22h. Jeigu jungtis prie sito traukinio is Vilniaus isvykti reiketu apie 18h, is Talino isvis vidurdieni. Nesamone.

                              Greitasis traukinys is Varsuvos i Viena/Berlyna vaziuoja 6h. Norint atvykti patogiu rytiniu laiku 9:00, is Varsuvos reiketu isvykti 03:00, is Vilniaus 22-23h. Ar cia realus variantas? Kas lips Varsuvoj i traukini vidury nakties? Kokie keleiviu srautai islaikys naktini ekspresa Vilnius - Varsuva - Berlynas/Viena?
                              Pagal dabartinius tvarkaraščius neverta dabar skaičiuoti, prie Berlyno RB jungsis tuomet kai geležinkelis tarp Varšuvos ir Berlyno bus pritaikytas greitiesiems traukiniams ir važiuos 3h, o ne 6. Ir RB Varšuvoje prie nieko nesijungtų, tvarkarštis būtų derinamas pagal Baltijos šalių poreikius, nes lenkams naktinis traukinys į Berlyną išvis bus nebereikalingas.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą
                                Žada naktinius traukinius į Berlyną ir Vieną! Jau svajoju, kaip traukiniu važiuosiu slidinėti su vienu persėdimu Vienoje.
                                Kažin, ar kas nors taip vargs, kai galima be persėdimų ir nakvynių su auto nuvažiuoti iki kalnų arba apskritai nuskristi per dvi val.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                  Pagal dabartinius tvarkaraščius neverta dabar skaičiuoti, prie Berlyno RB jungsis tuomet kai geležinkelis tarp Varšuvos ir Berlyno bus pritaikytas greitiesiems traukiniams ir važiuos 3h, o ne 6. Ir RB Varšuvoje prie nieko nesijungtų, tvarkarštis būtų derinamas pagal Baltijos šalių poreikius, nes lenkams naktinis traukinys į Berlyną išvis bus nebereikalingas.
                                  O tokia kelio Varsuva - Berlynas modernizacija numatyta?

                                  Comment


                                    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

                                    O tokia kelio Varsuva - Berlynas modernizacija numatyta?
                                    Taip bet tai ne RB o daug didesnio visą ES apimsiančio geležinkelių tinklo projekto dalis

                                    Comment


                                      Turbut geriausia naujiena is pristatymo, kad tiek siauriniam, tiek pietiniam kelio i Vilniu variante i oro uosta bus atvaziuojama tuneliu, kas reiskia bus atvykstama tiesiai i terminala ir nenaudojamas dabar esantis kelias ir stotele.

                                      Comment


                                        Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                        Varsuva - Viena naktinio greitojo neradau, tai reikia suprasti, kad RB ir bus tas greitasis traukinys? Siuo metu tiek i Viena, tiek i Berlyna per nakti vykstama 11h+ del patogumo, kad atvaziuoti paryciais is Varsuvos isvykstant apie 22h. Jeigu jungtis prie sito traukinio is Vilniaus isvykti reiketu apie 18h, is Talino isvis vidurdieni. Nesamone.

                                        Greitasis traukinys is Varsuvos i Viena/Berlyna vaziuoja 6h. Norint atvykti patogiu rytiniu laiku 9:00, is Varsuvos reiketu isvykti 03:00, is Vilniaus 22-23h. Ar cia realus variantas? Kas lips Varsuvoj i traukini vidury nakties? Kokie keleiviu srautai islaikys naktini ekspresa Vilnius - Varsuva - Berlynas/Viena? Ar visgi risimes prie 22h Varsuvos traukinio?
                                        Aha, o stojant į ES irgi daug visko žadėjo, ir kad cepelinai taps greitu maistu Europoje... Kokia dar Viena? Kodėl Viena? Kuo ji ypatinga, kad į ją turėtų važiuoti tas RB?

                                        Pirma, tai RB traukiniai bus elektriniai greitieji, o ne lokomotyvas su elektrovežiu. Galės važiuoti ir klasikinis lokomotyvas su elektrovežiu, bet greitis bus maks iki 200 km/h. Realiai tam irgi reikia specialių riedmenų, nes Lenkijoje jų arba nėra, arba jei ir yra, tai nepakankamai.
                                        Antra, Lenkijoje taip ir liks nuolatinė 3 kV elektrifikacija. O pas mus RB bus 50 Hz 25 kV. Tai jau dvisisteminiai traukiniai bus. Vokietijoje, Austrijoje elektrifikacija 15,7 Hz, 15 kV. Tai jau trisisteminių traukinių reikia. O tai vis didina riedmenų kainą.
                                        Trečia, naktiniai traukiniai turi būti su miegamomis vietomis, o ne sėdimi.

                                        Todėl nusiraminkite - Varšuva visa ta RB ir pasibaigs. Varšuvoje bus persėdimas.

                                        Comment


                                          Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                          Varsuva - Viena naktinio greitojo neradau, tai reikia suprasti, kad RB ir bus tas greitasis traukinys? Siuo metu tiek i Viena, tiek i Berlyna per nakti vykstama 11h+ del patogumo, kad atvaziuoti paryciais is Varsuvos isvykstant apie 22h. Jeigu jungtis prie sito traukinio is Vilniaus isvykti reiketu apie 18h, is Talino isvis vidurdieni. Nesamone.
                                          ?
                                          Kame problema 18 val vs 22 val?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X