Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visi D.Budrio interviu jau išversti ir skelbiami latvių ir estų spaudoje. Laukime atgarsių

    Comment


      Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
      RB II bus (jeigu bus) keleivinė linija. RB I ir toliau tvarkysis su krovinių srautu.
      Tamtyč pavarčiau garsiąją AECOM studiją. Ten aiškiai parašyta, kad Rail-Baltica (II) yra skirta ir kroviniams, ir keleiviams.

      O estams aišku jau yra dėl ko isterikuot. Mes jau greit turėsime realų funkcionuojantį standartinės vėžės geležinkelį iki Kauno. Estai turi popierinę studiją. Mes metų pabaigoje turėsime realų veikiantį dujų terminalą. Estai su suomiais vis dar parinkinėja vietą savajam. O dar ir visa pavyzdinė estų ekonomika stagnuoja ... Dangus griūna, ne kitaip.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė vilnews Rodyti pranešimą
        Visi D.Budrio interviu jau išversti ir skelbiami latvių ir estų spaudoje. Laukime atgarsių
        Budriui patvirtinus mano issakytus spejimus sioj temoj , kad giliai ****** jiems tie keleiviai ir turysty is Warszavy, narplioju LG strategijas toliau. Budrys kalba ko nori estukai. Estukai nori tiesiausio gelezinkelio ir abejoju ar keleivinio. Letas gelezinkelis- reiskia trasa pro Kauna, greiciausiai netgi Siaulius, Jelgava ir Ryga. Kam estukams krovinins gelzkelis? Kam jiems kelievini? Pasiekt Varsuva, Berlyna? Kam tas hardcore'as- sedi i skraidykle ir nuskrendi. Krovinis gelezinkelis visai kas kita. Prie Talino gali statyt terminalus ir su keliu tarsnportu vezt krovinius link Peterburgo. Nei keltu nei riedmenu keitimo- nieko. Privezi sastata ivairiu prekiu is Roterdamo - paukst paukst i furas ir v Rasyju.
        Show must go von!

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Estai nieko neaplenkė. Jei ką jie ir sakė, tai tuščios pagyros ir melas. RailBaltica iki Kauno Lietuvoje realiai pradės veikti maždaug už metų. O ką estai padarė?
          Kalba eina apie RB2. Sunku pasakyti, kas pažengė toliau, nes kol kas padaryta labai mažai.

          Comment


            Parašė vilnews Rodyti pranešimą
            Visi D.Budrio interviu jau išversti ir skelbiami latvių ir estų spaudoje. Laukime atgarsių
            Galėtų ir komentarus išversti

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Kalba eina apie RB2. Sunku pasakyti, kas pažengė toliau, nes kol kas padaryta labai mažai.
              Nieko nepadarė ir estai. Tiesiog dabar vyksta kova dėl pinigų. Kadangi suma, kurią skirs ES praktiškai fiksuota, tai Lietuvos otkačikai nori išspausti kiek įmanoma daugiau. Aišku, Latvijos ir Estijos sąskaita.

              Comment


                Paprastai, tarp svetimu zmoniu (o kartais ir ne tik tarp ju) kazkas buna tiktai uz kazka.

                Tarkim, kad nusprende EU skirti pinigus Rail-Balticai - tuos didelius miliardus euru. Ar ne bus po to taip, kad tie eurokomisarai, kuriu valdzioje bus siu pinigu skirimas Lietuvai, kiekvienais metais issakines arba duos suprasti tokia paprasta minti: „duodam jums siuos grandiozinius pinigus, tad bukite malonus, visuose kituose reikaluose zinokite savo vieta ir tylekite sau ramiai“.

                Tai yra, Lietuva po metu RB statybu gaus galu gale ta grazu ir prestizini daikciuka, tiesa, nelabai jai ir reikalinga - bet uztat ten, kur ji galetu pakelti savo balsa, gindama savo tikruosius politinius ar ekonominius interesus, tai tada ten, per tuos metus, kol bus mokami tie pinigai RB statyboms, ten butent ji jau tures pritylėti – nes kai seimininkas tau moka, tai kaip tu kelsi pries ji balsa?

                Ir ar ne iseis tada, kad fanfaroms grojant, realios vertybes buvo išmainytos i ta Rail-Baltica?

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Estai nieko neaplenkė. Jei ką jie ir sakė, tai tuščios pagyros ir melas. RailBaltica iki Kauno Lietuvoje realiai pradės veikti maždaug už metų. O ką estai padarė?
                  Kažką sakė , kad padarė , bet jau nepamenu ką , nes tiek Estijoje , tiek LT malama tas pats per tą patį ištisai. O dabar kai iki Kauno už metų bus ta trasa , krovinius skirstys Palemone lygtais? O kas tada? Standartinę vėžę naudos jiems išvežti?
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    Parašė hobo Rodyti pranešimą
                    Paprastai, tarp svetimu zmoniu (o kartais ir ne tik tarp ju) kazkas buna tiktai uz kazka.

                    Tarkim, kad nusprende EU skirti pinigus Rail-Balticai - tuos didelius miliardus euru. Ar ne bus po to taip, kad tie eurokomisarai, kuriu valdzioje bus siu pinigu skirimas Lietuvai, kiekvienais metais issakines arba duos suprasti tokia paprasta minti: „duodam jums siuos grandiozinius pinigus, tad bukite malonus, visuose kituose reikaluose zinokite savo vieta ir tylekite sau ramiai“.

                    Tai yra, Lietuva po metu RB statybu gaus galu gale ta grazu ir prestizini daikciuka, tiesa, nelabai jai ir reikalinga - bet uztat ten, kur ji galetu pakelti savo balsa, gindama savo tikruosius politinius ar ekonominius interesus, tai tada ten, per tuos metus, kol bus mokami tie pinigai RB statyboms, ten butent ji jau tures pritylėti – nes kai seimininkas tau moka, tai kaip tu kelsi pries ji balsa?

                    Ir ar ne iseis tada, kad fanfaroms grojant, realios vertybes buvo išmainytos i ta Rail-Baltica?
                    Ne, taip nebus, siaip jau tuos pinigus valdys naujas socdomkratu dudndukas, tai jei kas ir tyles tai ne Lietuva pries EU, o tiesiog rusui i duda grojantys LG, bet tikekimes sita kaip nors pavyks suvaldyt, o to gelezinkelio reikia nes tai strateginis projektas, kaip reikejo ir terminalo ir panasiu dalyku, kai pastate tai dabar zinom, kad gerai dare, jei nebut terminalo nebut daba ir naftos pramones veikiancios ir nesancios pelna, taip ir su gelezinkeliais, neatsipirks ko gero, visgi ko nekeliaut, daug jaunimo rinksis sita marsruta, nors anie nepinigu maisai bet neviskas pinigais matuojama

                    Comment




                      "Goldman Sachs bankrutavo!!!11!" (iš tikrųjų - 8 mlrd. USD pelnas 2013 metais)

                      Kuo toliau, tuo tragiškiau man šis veikėjas atrodo...

                      (screenshotas iš Mildos Dargužaitės FB )
                      Paskutinis taisė Gytaz; 2014.01.29, 17:39.

                      Comment


                        Parašė hobo Rodyti pranešimą
                        Ir ar ne iseis tada, kad fanfaroms grojant, realios vertybes buvo išmainytos i ta Rail-Baltica?
                        Taip bus

                        Parašė medukas Rodyti pranešimą
                        Ne, taip nebus, siaip jau tuos pinigus valdys naujas socdomkratu dudndukas, tai jei kas ir tyles tai ne Lietuva pries EU, o tiesiog rusui i duda grojantys LG, bet tikekimes sita kaip nors pavyks suvaldyt, o to gelezinkelio reikia nes tai strateginis projektas, kaip reikejo ir terminalo ir panasiu dalyku, kai pastate tai dabar zinom, kad gerai dare, jei nebut terminalo nebut daba ir naftos pramones veikiancios ir nesancios pelna, taip ir su gelezinkeliais, neatsipirks ko gero, visgi ko nekeliaut, daug jaunimo rinksis sita marsruta, nors anie nepinigu maisai bet neviskas pinigais matuojama
                        Rusui į dūdą groja, nes tik iš ten ir ateina absoliuti daugumą krovinių (+Baltarusija), taigi ir pinigai geležinkeliams bei valstybei. Kadangi RailBaltica II visiškai nereikalinga rusiškiems kroviniams, tai ir negros į dudą, bet ja vežti nelabai ką bus. Iki Kauno krovinių dar susidarys. Bet toliau riedes po vieną kitą vagoną į Latviją ar Estiją. Jei nebus RB2, jokiai įmonei, tuo labiau šaliai, blogiau nei dabar nebus. Priešingai nei terminalo atveju.


                        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                        Kažką sakė , kad padarė , bet jau nepamenu ką , nes tiek Estijoje , tiek LT malama tas pats per tą patį ištisai. O dabar kai iki Kauno už metų bus ta trasa , krovinius skirstys Palemone lygtais? O kas tada? Standartinę vėžę naudos jiems išvežti?
                        Iš Lietuvos į Vakarus išvežti nelabai yra ką. Dalį krovinių perkraus ant rusiškos vėžės ir varys į Latviją ar Estiją, dalį į autotransportą.

                        Comment


                          Dainius Budrys: Išsvajotoji „Rail Baltica“ – pastatyti nieko nesugriaunant
                          http://www.15min.lt/naujiena/ziniosg...#ixzz2roMHOy4A

                          Comment


                            Parašė Gytaz Rodyti pranešimą
                            Atvaizdas


                            "Goldman Sachs bankrutavo!!!11!" (iš tikrųjų - 8 mlrd. USD pelnas 2013 metais)

                            Kuo toliau, tuo tragiškiau man šis veikėjas atrodo...

                            (screenshotas iš Mildos Dargužaitės FB )
                            Pačiam kiek metų? 16? Tada tikrai sunku prisiminti, kas vyko 2008ais metais ...
                            Priminimui - tais metais Goldman Sachs naudojosi "valdiškais" pinigais, kad išliptų iš balos daugiau mažiau sausas.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė medukas Rodyti pranešimą
                              Ne, taip nebus, siaip jau tuos pinigus valdys naujas socdomkratu dudndukas, tai jei kas ir tyles tai ne Lietuva pries EU, o tiesiog rusui i duda grojantys LG, bet tikekimes sita kaip nors pavyks suvaldyt, o to gelezinkelio reikia nes tai strateginis projektas, kaip reikejo ir terminalo ir panasiu dalyku, kai pastate tai dabar zinom, kad gerai dare, jei nebut terminalo nebut daba ir naftos pramones veikiancios ir nesancios pelna, taip ir su gelezinkeliais, neatsipirks ko gero, visgi ko nekeliaut, daug jaunimo rinksis sita marsruta, nors anie nepinigu maisai bet neviskas pinigais matuojama
                              Nelabai matau kur LG groja rusui į dūdą...

                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Iš Lietuvos į Vakarus išvežti nelabai yra ką. Dalį krovinių perkraus ant rusiškos vėžės ir varys į Latviją ar Estiją, dalį į autotransportą.
                              Virtinės vilkikų kiekvieną dieną veža į vakarus, tik jau atsiranda klausimas dėl bendros ekonominės naudos dėl galimos konkurencijos su lietuviškais autovežėjais sausumos keliu ir tais pačiais vežėjais jūrų keltais, bei konteineriniais kroviniais per uostą. Reikia manyti, kad atsiras ir lietuviški vagonai 1435 mm erdvėje.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                Priminimui - tais metais Goldman Sachs naudojosi "valdiškais" pinigais, kad išliptų iš balos daugiau mažiau sausas.
                                Tai kas? Valstybė bankus išgelbėjo (išskyrus aišku Lehman Brothers), taigi "ATA" nebuvo, o GS ir tais pačiais 2011 metais dirbo pelningai. Taigi nebankrutavo.

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Virtinės vilkikų kiekvieną dieną veža į vakarus, tik jau atsiranda klausimas dėl bendros ekonominės naudos dėl galimos konkurencijos su lietuviškais autovežėjais sausumos keliu ir tais pačiais vežėjais jūrų keltais, bei konteineriniais kroviniais per uostą. Reikia manyti, kad atsiras ir lietuviški vagonai 1435 mm erdvėje.
                                  Aš rašiau kad konkrečiai iš Lietuvos nelabai yra ką išvežti. Tranzitas - kitas dalykas. Bet vėlgi iš Rusijos, o ne Latvijos ar Estijos. Iš jų ne ką daugiau nei iš Lietuvos. Iš Lietuvos didžiausiais potencialas eksportui geležinkeliu nebent Jonavos ar Kėdainių trąšos.

                                  Comment


                                    O tai ką veikia furų virtinės plente ViaBaltica? Orą vežioja?

                                    Comment


                                      Nu jau baikite - nėra ką vežti - kodėl tada kelias tarp marijampolės ir kauno vadinamas mirties keliu ? Vat iš Vilniaus - taip nėra ką vežti.

                                      Comment


                                        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                        O tai ką veikia furų virtinės plente ViaBaltica? Orą vežioja?
                                        Kuriose atkarpose? Ne visur vienodi srautai. Srautai kryptimi iš Vakarų yra kur kas didesni. Atgal dalis grįžta tuščiomis. Aš gi rašiau konkrečiai apie tai, kad iš Lietuvos į Vakarus nėra labai ką vežti.

                                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                        Nu jau baikite - nėra ką vežti - kodėl tada kelias tarp marijampolės ir kauno vadinamas mirties keliu ? Vat iš Vilniaus - taip nėra ką vežti.
                                        Tai būtent iki Kauno, nes juo eina didžioji dalis bendro srauto, o kelio pajėgumai neatitinka esamų srautų. Tai šitos atkarpos srauto dalį ir perims geležinkelis iki Kauno. Toliau srautai išsiskirsto - didelė dalis lieka Kaune (logistikos centrai) ir paskirstoma toliau Lietuvoje, dalis važiuoja į kitus Lietuvos miestus, dalis į Latviją (taip pat ir į Rusiją), dalis į Estiją.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Aš rašiau kad konkrečiai iš Lietuvos nelabai yra ką išvežti. Tranzitas - kitas dalykas. Bet vėlgi iš Rusijos, o ne Latvijos ar Estijos. Iš jų ne ką daugiau nei iš Lietuvos. Iš Lietuvos didžiausiais potencialas eksportui geležinkeliu nebent Jonavos ar Kėdainių trąšos.
                                          Dar būtų galima pridėti Orlen Lietuva produkciją (nors ją galima išvežti ir per Klaipėdos uostą) bei būsimą anhidrito telkinio Pagiriuose (šalia Garliavos) produkcijos eksportą, kai įmonė pradės realiai veikti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X