Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visų pirma išvis yra nesusipratimas tęsti būtent europinę vežę nuo Kauno šiaurės link dėl logistinės prasmės. Latvijos gyventojams VNO nelabai reikalingas, kai yra RIX, kuris turi žymiai daugiau krypčių ir artimiausiu metu šis trendas nesikeis. Greitasis susisiekimas reikalingas visų pirma miestams, o ne oro uostams, nes būtent jie generuoja pagrindinius srautus.

    Tai yra kalbant logiškai eismui virš 200 km/h reikalingas tik esamo geležinkelio modernizavimas ir viskas, kas kainuoja mažiausiai palyginus su tuo, kas suplanuota. Be to tokiu atveju Vilnius - Kaunas atšakai galėtų dar būti priviliuotas investuotojas iš Rusijos, nes kažkada bus tikrai norima greitųjų traukinių tarp Maskvos ir Kaliningrado.

    Dabar gi projektas ryškiai politizuotas ir, kas yra svarbiausia, neneša jokios logistinės naudos, nes pvz. Vilnius Kaunas atšaka negalės būti naudojama krovininiam eismui, nes ves paprasčiausi į niekur (nes nėra ir nėra planuojamas (ir nėra reikalo jam planuoti, nes yra Kauno intermodalinis terminalas) joks perkrovimo terminalas.

    Be to nematau vizijos atskiram traukiniui Vilnius - Berlynas ar Vilnius Ryga europine veže, nes tai bus logistiškai neracionalu. Bus greičiausiai tiesiog suderintas persėdimas Kaune.

    Comment


      Parašė Petr Rodyti pranešimą
      Visų pirma išvis yra nesusipratimas tęsti būtent europinę vežę nuo Kauno šiaurės link dėl logistinės prasmės. Latvijos gyventojams VNO nelabai reikalingas, kai yra RIX, kuris turi žymiai daugiau krypčių ir artimiausiu metu šis trendas nesikeis. Greitasis susisiekimas reikalingas visų pirma miestams, o ne oro uostams, nes būtent jie generuoja pagrindinius srautus.

      Tai yra kalbant logiškai eismui virš 200 km/h reikalingas tik esamo geležinkelio modernizavimas ir viskas, kas kainuoja mažiausiai palyginus su tuo, kas suplanuota. Be to tokiu atveju Vilnius - Kaunas atšakai galėtų dar būti priviliuotas investuotojas iš Rusijos, nes kažkada bus tikrai norima greitųjų traukinių tarp Maskvos ir Kaliningrado.

      Dabar gi projektas ryškiai politizuotas ir, kas yra svarbiausia, neneša jokios logistinės naudos, nes pvz. Vilnius Kaunas atšaka negalės būti naudojama krovininiam eismui, nes ves paprasčiausi į niekur (nes nėra ir nėra planuojamas (ir nėra reikalo jam planuoti, nes yra Kauno intermodalinis terminalas) joks perkrovimo terminalas.

      Be to nematau vizijos atskiram traukiniui Vilnius - Berlynas ar Vilnius Ryga europine veže, nes tai bus logistiškai neracionalu. Bus greičiausiai tiesiog suderintas persėdimas Kaune.
      Kai Rusijoj bus investuotojas, kuris vadovausis tik finansiniu, o ne politiniu interesu, tuomet bus galima svarstyt. Dabar gi keistokai atrodo paties pasiūlymas kai šalia priekaištauji, kad projektas yra "politizuotas".

      Kaunas - Vilnius atšaka bent viename iš variantų pasiekia Vilniaus intermodalinį terminalą, tad silpnokas tamstos argumentas dėl krovinių (ne)vežimo.

      Būtų labai smalsu pasiskaityt studiją, kurioje būtų pagrįstas teiginys plačiosios vėžės modernizavimas "kainuoja pigiausiai". Gal gali nuoroda pasidalinti?

      Comment


        Parašė Petr Rodyti pranešimą
        Visų pirma išvis yra nesusipratimas tęsti būtent europinę vežę nuo Kauno šiaurės link dėl logistinės prasmės. Latvijos gyventojams VNO nelabai reikalingas, kai yra RIX, kuris turi žymiai daugiau krypčių ir artimiausiu metu šis trendas nesikeis. Greitasis susisiekimas reikalingas visų pirma miestams, o ne oro uostams, nes būtent jie generuoja pagrindinius srautus.
        Aš nelabai suprantu tamstos argumentų. Latvijai VNO ir KUN šiandien nereikia, nes jie yra nepatogūs, toli, ir pan. Todėl ir tiesiama vėžė į KUN ir VNO, tam kad ir šiaurės Lietuva(kuri dabar daugiau naudojasi RIX) bei latviai galėtų naudotis mūsų oro uostais. Ar tu galvoji kad nepatogūs oro uostai patys savaime pasidarys patrauklūs? Ar gal pamirštam šiaurės Lietuvos gyventojus, ir latvius, ir gal net estus, ir gal net šiek tiek lenkų, ir visus keleivius paliekam/atiduodam RIX? Gal išvis uždarom savus oro uostus nes yra RIX ir bus patogus privažiavimas su RB ? Tu kokios valstybės interesus atstovauji, Latvijos? Ar mes norime vystytis, augti ir konkuruoti, ar mes būdami didesni nei Latvija viską atiduodam jiems?

        Be to nematau vizijos atskiram traukiniui Vilnius - Berlynas ar Vilnius Ryga europine veže, nes tai bus logistiškai neracionalu. Bus greičiausiai tiesiog suderintas persėdimas Kaune.
        Vilnius-Berlynas greičiausiai nebus, bent jau kol kas, bet Vilnius-Kaunas-Ryga-Talinas tikrai bus. Ir tai bus pats populiariausias RB maršrutas.
        Paskutinis taisė B.S.; 2021.10.04, 03:49.

        Comment


          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
          Vilnius-Berlynas greičiausiai nebus, bent jau kol kas, bet Vilnius-Kaunas-Ryga-Talinas tikrai bus. Ir tai bus pats populiariausias RB maršrutas.
          IMHO, kaip tik naktinis Vilnius - Kaunas - Varšuva - Berlynas būtų populiarus. Nežinau kaip kitus, bet dar eilinį kartą vairuoti per Lenkiją manęs netraukia.

          Comment


            Parašė vėkas Rodyti pranešimą

            Kaunas - Vilnius atšaka bent viename iš variantų pasiekia Vilniaus intermodalinį terminalą, tad silpnokas tamstos argumentas dėl krovinių (ne)vežimo.
            Tačiau forume buvo kalbėta, kad ant greitojo traukinio bėgių negalima vežti krovinių, nes gadinasi bėgiai.

            Comment


              Parašė vėkas Rodyti pranešimą

              Kai Rusijoj bus investuotojas, kuris vadovausis tik finansiniu, o ne politiniu interesu, tuomet bus galima svarstyt. Dabar gi keistokai atrodo paties pasiūlymas kai šalia priekaištauji, kad projektas yra "politizuotas".
              Geležinkelis yra LT teritorijoje, tuomet sąlygos yra Lietuvos.

              Parašė vėkas Rodyti pranešimą

              Kaunas - Vilnius atšaka bent viename iš variantų pasiekia Vilniaus intermodalinį terminalą, tad silpnokas tamstos argumentas dėl krovinių (ne)vežimo.
              Tuomet kam reikalingas Kauno intermodalinis? Ar planuojama tiek krovinių, kad bus reikalingi abudu?

              Parašė vėkas Rodyti pranešimą

              Būtų labai smalsu pasiskaityt studiją, kurioje būtų pagrįstas teiginys plačiosios vėžės modernizavimas "kainuoja pigiausiai". Gal gali nuoroda pasidalinti?
              Sutinku, kad iš mano pusės šnekama "ūkiškai", bet statyti naują nei tiesinti seną šiaip logiška kad yra brangiau geležinkelio atveju?

              Comment


                Parašė B.S. Rodyti pranešimą

                Aš nelabai suprantu tamstos argumentų. Latvijai VNO ir KUN šiandien nereikia, nes jie yra nepatogūs, toli, ir pan. Todėl ir tiesiama vėžė į KUN ir VNO, tam kad ir šiaurės Lietuva(kuri dabar daugiau naudojasi RIX) bei latviai galėtų naudotis mūsų oro uostais. Ar tu galvoji kad nepatogūs oro uostai patys savaime pasidarys patrauklūs? Ar gal pamirštam šiaurės Lietuvos gyventojus, ir latvius, ir gal net estus, ir gal net šiek tiek lenkų, ir visus keleivius paliekam/atiduodam RIX? Gal išvis uždarom savus oro uostus nes yra RIX ir bus patogus privažiavimas su RB ? Tu kokios valstybės interesus atstovauji, Latvijos? Ar mes norime vystytis, augti ir konkuruoti, ar mes būdami didesni nei Latvija viską atiduodam jiems?
                Sutinku. Tai jau kaip ir yra 1520 mm geležinkelis, kuriuo viskas yra sujungta: Ryga, Šiauliai, Panevėžys, Kaunas, Vilnius su KUN ir VNO. 110-120 km/h šia infrastruktura traukiniai gali važiuoti jau dabar. Trūksta tik pačių traukinių, normalaus tvarkarščio bei logistinio pertvarkimo prie KUN su nauja stotimi. Didėsniam greičiui geležinkelio patiesinimo kai kur.

                Kodėl RIX, o ne KUN ir VNO? Nes jis tiesiog geriau išvystytas krypčių atžvilgiu bei turi nacionalinį vežėją. Taip pat nėra kliūčių pigių skrydžių bendrovėms jį naudoti, kaip nėra pvz. su FRA ar MUC. Be abejo, KUN ir VNO turi vystytis, bet RB geležinkelis nėra pagrindinis "milestone". VNO daugiau yra traukos taškas keleiviams iš Baltarusijos (Minsko). Bet traukinių eismas taip ir nėra atnaujintas iki šiol.

                Parašė B.S. Rodyti pranešimą

                Vilnius-Berlynas greičiausiai nebus, bent jau kol kas, bet Vilnius-Kaunas-Ryga-Talinas tikrai bus. Ir tai bus pats populiariausias RB maršrutas.
                Trūksta tik apie 130 km linijos Skulte - Pärnu tam kad jau artimiausiu metu važinėtų traukiniai. Plius elektrifikavimas. Per kokius 2-3 metus tikrai misija įmanoma.
                Paskutinis taisė Petr; 2021.10.04, 15:34.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  IMHO, kaip tik naktinis Vilnius - Kaunas - Varšuva - Berlynas būtų populiarus. Nežinau kaip kitus, bet dar eilinį kartą vairuoti per Lenkiją manęs netraukia.
                  Chordinis maršrutas yra Varšuva - Kaunas - Vilnius - Talinas. Vienintelis sprendimas - kabinti Kaune sąstatą prie chordinio sąstato. Atskiras traukinys vargu ar geras sprendimas, nes bus mažiau užpildymo nei Varšuva - Talinas. Toks pat sprendimas galiotų ir Vilnius - Ryga - Talinas. Arba kabinimas prie chordinio sąstato arba persėdimas.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                    Tačiau forume buvo kalbėta, kad ant greitojo traukinio bėgių negalima vežti krovinių, nes gadinasi bėgiai.
                    DB veža Vokietijoje. Brangu išlaikyti infrastruktūrą tik keleiviniams. Ypač Lietuvoje, kur gyventojų tankumas yra gana mažas.

                    Comment


                      Parašė Petr Rodyti pranešimą

                      DB veža Vokietijoje. Brangu išlaikyti infrastruktūrą tik keleiviniams. Ypač Lietuvoje, kur gyventojų tankumas yra gana mažas.
                      Na tikrwi pamenu kažkokio eksperto kalbas, kad nuo x kmh linijos greičio, ta linija negalima vežti krovinių. Ir tai nebuvo kokie 300kmh, tai buvo pasakyta RB kontekste.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Tačiau forume buvo kalbėta, kad ant greitojo traukinio bėgių negalima vežti krovinių, nes gadinasi bėgiai.
                        Normali praktika vežti krovinius net ant naujų 250km/h standarto HSR linijų. Turbūt tik ašies apkrova mažesnė turi būti, kad neiškraipytų bėgių

                        Comment


                          Parašė Petr Rodyti pranešimą

                          Geležinkelis yra LT teritorijoje, tuomet sąlygos yra Lietuvos.
                          Čia kaip vienoj dainoj dainuoja "Pasauliu netikiu, o pasaka tikiu" Matyt Lietuvos teritorijoje rusiškas tankas nešaudys, nes.. čia Lietuvos teritorija.

                          Parašė Petr Rodyti pranešimą
                          Tuomet kam reikalingas Kauno intermodalinis? Ar planuojama tiek krovinių, kad bus reikalingi abudu?
                          Pagal analogiją - kam tas Kaunas, jei Vilnius yra. Ar ne?

                          Parašė Petr Rodyti pranešimą
                          Sutinku, kad iš mano pusės šnekama "ūkiškai", bet statyti naują nei tiesinti seną šiaip logiška kad yra brangiau geležinkelio atveju?
                          Panašu, kad tamstos ūkiška kalba paremta ūkiškos šakės paišymu ūkio prūdo paviršiuje.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Na tikrwi pamenu kažkokio eksperto kalbas, kad nuo x kmh linijos greičio, ta linija negalima vežti krovinių. Ir tai nebuvo kokie 300kmh, tai buvo pasakyta RB kontekste.
                            Buvo toks geležinkeliečiu siaubas ЭР200, po kurio pravažiavimo kelią reikėjo remontuoti. Ir tik 200 km/h

                            Comment


                              Parašė Petr Rodyti pranešimą

                              Chordinis maršrutas yra Varšuva - Kaunas - Vilnius - Talinas. Vienintelis sprendimas - kabinti Kaune sąstatą prie chordinio sąstato. Atskiras traukinys vargu ar geras sprendimas, nes bus mažiau užpildymo nei Varšuva - Talinas. Toks pat sprendimas galiotų ir Vilnius - Ryga - Talinas. Arba kabinimas prie chordinio sąstato arba persėdimas.
                              Viena kitam nemaišo. Sukabinam 2 traukinius ir pirmyn. Labai norint, Talinas - Kaunas prisikabina Vilnius - Kaunas ir tampa Kaunas - Varšuva, kuris vėliau skyla į Varšuva - Berlynas ir Varšuva - Viena (Budapeštas, Verona, etc).

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Viena kitam nemaišo. Sukabinam 2 traukinius ir pirmyn. Labai norint, Talinas - Kaunas prisikabina Vilnius - Kaunas ir tampa Kaunas - Varšuva, kuris vėliau skyla į Varšuva - Berlynas ir Varšuva - Viena (Budapeštas, Verona, etc).
                                Kad nėra skirtumo keleiviui ar perlipti į kitą traukinį, ar neperlipant laukti kol prikabins. Dar ir kokas pramankštint galima lipant nei nuobodžiai sėdint.


                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Kad nėra skirtumo keleiviui ar perlipti į kitą traukinį, ar neperlipant laukti kol prikabins. Dar ir kokas pramankštint galima lipant nei nuobodžiai sėdint.
                                  Bet užtai gauni galimas 4 kryptis: Tallinn - Vienna ir Tallinn - Berlin bei Vilnius - Berlin ir Vilnius- Vienna. Ir beveik jokio pavojaus pavėluoti į persėdimą.

                                  Comment


                                    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                    Čia kaip vienoj dainoj dainuoja "Pasauliu netikiu, o pasaka tikiu" Matyt Lietuvos teritorijoje rusiškas tankas nešaudys, nes.. čia Lietuvos teritorija.


                                    Pagal analogiją - kam tas Kaunas, jei Vilnius yra. Ar ne?


                                    Panašu, kad tamstos ūkiška kalba paremta ūkiškos šakės paišymu ūkio prūdo paviršiuje.
                                    Top argumentai.

                                    Comment


                                      Labai gaila, kad superiniu galejes tapti projektas taps niekalu

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Na tikrwi pamenu kažkokio eksperto kalbas, kad nuo x kmh linijos greičio, ta linija negalima vežti krovinių.
                                        Toks ten ir eksperdas. Galima vežti, bet tada tenka mažinti ašinę apkrovą ir naudoti patobulintus vežimėlius.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Toks ten ir eksperdas. Galima vežti, bet tada tenka mažinti ašinę apkrovą ir naudoti patobulintus vežimėlius.
                                          reiskia, viskas brangsta, nes ir kroviniu maziau gali vesti, ir dar kazkokius brangius eksliuzyvinius vezimelius naudoti

                                          Comment

                                          Working...
                                          X