Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Hm, ok. Kažkaip sunkoka tikėti, kad dabartinėje darbų stadijoje ir tik 30km atkarpoje vykdant realius statybos darbus (jų teigimu, būtų gerai tai patikrinti) iki 2030 bus užbaigta nors viena atkarpa, kuria galės važiuoti traukiniai. Žinoma, net nekalbant apie faktą, kad dėl pačių traukinių pirkimo kol kas spengianti tyla.
    Jeigu visoje atkarpoje vyktų fiziniai statybos darbai, tai tikslas turėti būti ne 2030, o kokie 2027 metai. Bet kokiu atveju visose atkarpose vienu metu kelių, sankasos ir infrastruktūros objektų statybos darbai vykti negalės, nes tiesiog nebus kam dirbti. Dar ir Via Baltica kažkas turi tiesti Net projektuoti nelabai yra kam tokiomis apimtimis. Projekto grafike yra atsižvelgta ir į galima rangovu resursą.

    Comment


      Tilto per Nerį statybos:
      Attached Files

      Comment


        Prie Žeimių:
        Attached Files

        Comment


          Šiandienos vaizdai iš tos pačios vietos Jonavos rajone, tik nuo žemės

          Click image for larger version

Name:	fa1215bb-a604-47fe-99c2-4cc8ee6c5ad7.jpg
Views:	1693
Size:	273,2 kB
ID:	2099115 Click image for larger version

Name:	cde638d5-afa8-4705-a66f-0a260321aff6.jpg
Views:	1689
Size:	258,3 kB
ID:	2099114 Click image for larger version

Name:	8345bd52-b1fc-4038-a85e-6377475f1249.jpg
Views:	1686
Size:	312,4 kB
ID:	2099113 Click image for larger version

Name:	240fadd9-728c-4238-a087-234cc07634a5.jpg
Views:	1697
Size:	261,4 kB
ID:	2099112

          Comment


            Planuojama mandresnius išsukimus gauti Rail Baltica'ai, kai ~800km perki, tai gali ir custom'o užsisakyti

            https://www.railbaltica.org/turnout-...ltica-project/

            Comment


              Šalia europinės vėžės eis elektros kabelis sujungsiantis lietuva, latvija, estija su lenkija ir vakarų europa. Tai geros žinios, nes tai gali išjudinti darbus ir pačios rail balticos. Elektros sinchronizacija su vakarų europa yra svarbesnis projektas ir ES spaudžia darbus atlikti kuo greičiau, o laidas bus tiesiamas kartu statant rail baltica. Tad tai gali paspartinti darbus ir pačios rail balticos

              https://www.lrt.lt/en/news-in-englis...racks-minister

              Comment


                Rygos RB stoties kontūrai.
                Ar žinojote, jog kroviniai Rygoje keliauja per tą patį tiltą ir centrinę stotį, kaip ir keleiviai?

                Comment


                  Rail Baltica stotis iš kitos pusės. Požeminė perėja link turgaus vis dar uždaryta.

                  Comment


                    Šiaip gana nesenas Jon Worth postas apie Rail Baltica. Būtų labai gerai, kad jis imtųsi aktyviau "prižiūrėti" šitą projektą, nes mūsų vafliai žurnalistai išvis nieko apie tai neraukia, dauguma politikų taip pat, o daugiau nelabai kas turi įrankius tuos dalykus skrutinizuoti ir rodyti pirštu į problemas.

                    Comment


                      Estai skelbia pirkimus, mažoms dalims kaip ir egzistuojantys darbai Lietuvoje, bet minima jog bendrai per visą projektą bus pereinama prie pirkimų stambesnėmis dalimis (panašiau į Latvių pirkimą) https://www.railbaltica.org/rail-bal...ne-in-estonia/

                      Comment


                        Čia įdomiai visai, Lietuvoje kaip ir bandoma judinti kartu, kiek matau nėra realios atskirties.
                        Taip, nuo pat pradžių, Lietuvoje projekto vykdytoju buvo paskirta LG (dabar LTG), tuo tarpu Latvijoje ir Estijoje buvo sukurtos atskiros įmonės susisiekimo ministerijų pavaldume. Čia dėl to, kad tuometinės latvių ir estų geležinkelių įmonės buvo panirusios į Rusijos tranzitą ir buvo visai nesuinteresuotos RailBaltica. Tuo tarpu LG/LTG jau tada turėjo planų dėl krovinių į Lenkijos pusę.

                        Dėl tokios struktūros buvo daug konfliktų, jautėsi latvių ir estų noras eliminuoti LG/LTG iš projekto, priversti Lietuvą sukurti analogišką kaip pas juos, susisiekimo ministerijai pavaldžią, įmonę ir jai perduoti projekto valdymą. ”Apsišlifavimas” truko kokius 4-5 metus, bet LTG ir reikėjo daug kur nusileisti. Pvz. Design Guidelines yra išlikęs reikalavimas pilnai atskirti 1435 ir 1520 infrastruktūras. Ten kur 1435 bėgiai eina šalia 1520, turi būti atitinkamų reikalavimų tvora. Dėl šio reikalavimo, negalėjome išnaudoti praktiškai jokios atkarpos iš jau pastatyto 1435 geležinkelio iki Kauno ir dabar visą liniją tiesime naujai.
                        Paskutinis taisė DKL; 2024.01.03, 15:11.

                        Comment


                          Parašė DKL Rodyti pranešimą
                          Dėl šio reikalavimo, negalėjome išnaudoti praktiškai jokios atkarpos iš jau pastatyto 1435 geležinkelio iki Kauno ir dabar visą liniją tiesime naujai.
                          Galbūt toks variantas, kad esama atkarpa lieka neintegruota ir atskira nėra toks blogas? Jeigu iš tiesų RB bus naudojami greitieji keleiviniai traukiniai, tai senąja vingiuota atkarpa galės netrukdomai važinėti krovininiai traukiniai.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą

                            Galbūt toks variantas, kad esama atkarpa lieka neintegruota ir atskira nėra toks blogas? Jeigu iš tiesų RB bus naudojami greitieji keleiviniai traukiniai, tai senąja vingiuota atkarpa galės netrukdomai važinėti krovininiai traukiniai.
                            RB1 atkarpa turės signalizaciją ir bus elektrifikuota? Tuomet teoriškai galės. Tik kad ir naująja atkarpa jie galės važiuoti netrukdomai, nes eismo intensyvumas net iš tolo nebus toks, kokio negalėtų apdoroti ERMTS L2.
                            Kitas dalykas, kad senoji atkarpa eis per Marijampolę ir kitus miestelius, kas reiškia, kad prekiniai traukiniai ten tikriausiai nevažiuos, nes jie važiuos ten, kur mažiau aktualus jų keliamas triukšmas. Kad ir kaip žiūrėsime, RB1 atkarpa nebus niekam naudinga.
                            Paskutinis taisė John; 2024.01.04, 16:26.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              RB1 atkarpa turės signalizaciją ir bus elektrifikuota? Tuomet teoriškai galės. Tik kad ir naująja atkarpa jie galės važiuoti netrukdomai, nes eismo intensyvumas net iš tolo nebus toks, kokio negalėtų apdoroti ERMTS L2.
                              Visas mano komentaras aišku turėtų būti pažymėtas * su prierašu "jei tik būtų poreikis". O poreikiui atsiradus galima ir elektrifikuoti, ne tokia jau ir ilga ten trasa. Juo labiau vingiuojanti pro mažesnius miestelius, gyvenvietes, tai puikiai galima ir regioniniam keleiviniam susisiekimui panaudoti.

                              Kitas dalykas, jeigu jau kalbant apie dalies esamų RB1 atkarpų panaudojimą RB2, kurias čia atkarpas būtų galima ir logiška panaudoti. Greitai pažiūrėjus į žemėlapį, tai nebent einančias pro pačią Marijampolę, bei kažkur Kaunas/Kauno pakraštyje. Kitur trasa neracionaliai vingiuoja. Juo labiau, ar pvz. Marijampolėje ir piečiau išvis bus bereikainga 1520 mm vėžė? Ten nebent tik į Mockavos terminalą važiuoti iš Mažeikių Orlen.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Visas mano komentaras aišku turėtų būti pažymėtas * su prierašu "jei tik būtų poreikis". O poreikiui atsiradus galima ir elektrifikuoti, ne tokia jau ir ilga ten trasa. Juo labiau vingiuojanti pro mažesnius miestelius, gyvenvietes, tai puikiai galima ir regioniniam keleiviniam susisiekimui panaudoti.

                                Kitas dalykas, jeigu jau kalbant apie dalies esamų RB1 atkarpų panaudojimą RB2, kurias čia atkarpas būtų galima ir logiška panaudoti. Greitai pažiūrėjus į žemėlapį, tai nebent einančias pro pačią Marijampolę, bei kažkur Kaunas/Kauno pakraštyje. Kitur trasa neracionaliai vingiuoja. Juo labiau, ar pvz. Marijampolėje ir piečiau išvis bus bereikainga 1520 mm vėžė? Ten nebent tik į Mockavos terminalą važiuoti iš Mažeikių Orlen.
                                Yra juk žemėlapiai. Praktiškai niekas nebus panaudota. Net jei trasos kai kur (arčiau Kauno) sutampa, RB2 yra visiškai naujas projektas, kuris bus daromas iš naujo, nepriklausomai, ar ten buvo RB1 ar ne.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Yra juk žemėlapiai. Praktiškai niekas nebus panaudota. Net jei trasos kai kur (arčiau Kauno) sutampa, RB2 yra visiškai naujas projektas, kuris bus daromas iš naujo, nepriklausomai, ar ten buvo RB1 ar ne.
                                  Aš čia referuoju į DKL pasisakymą, kad visiškai nauja trasa, nepanaudojant RB1 atkarpų, tiesiama, nes pagal Design Guidelines reikia atskirti nuo 1520 mm vėžės. Tai man ir kyla klausimas, ką buvo įmanoma panaudoti iš esamų atkarpų, bei tokiu atveju aš išvis svarstyčiau 1520 mm vežės atsisakymą ją pilnai pakeičiant 1435, nes nelabai matau poreikio į ateitį išvis išlaikyti "rusiškos" vežės kelius, bent jau ne rytai-vakarai kryptimi.

                                  Comment


                                    Šiaip integracija bus. Visu pirma keičiasi sąsaja tarp Lietuvos ir Lenkijos, tai vien dėl to neįmanoma palikti RB1 ramybėje, tarpe bus laikinas kelias per naują sąsajos tašką iki kol RB2 bus pabaigtas, ir tada bus demontuotas. RB1 trasa ties Mockavos stotimi susijungia su RB2. Yra ir keletas kitų jungčių, aplink Marijampolę. RB1 taipogi yra ir pora krovinių terminalų (Šeštokuose ir Marijampolėje) tad kažkoks naudojimas išliks. Į Marijampolę keleiviniai traukiniai greičiausiai per RB2 važiuos, bet stos egzistuojančioje stotyje per kurią RB1 trasa eina. Šalia Mockavos RB1 yra pagerinamos pervažos.

                                    RB1 yra planas signalizuoti. Dėl elektrifikacijos nežinau, bet jungtys bus elektrifikuotos, tai gal vis dėl to kažkoks planas irgi yra.

                                    Šiaip tai aiškinamasis raštas ir bendrai visa vieša dokumentacija yra neblogas daiktas pasiskaitimui. Verta pasiskaityti prieš diskutuojant nežinia apie ką.

                                    Comment


                                      Parašė DKL Rodyti pranešimą

                                      Dėl šio reikalavimo, negalėjome išnaudoti praktiškai jokios atkarpos iš jau pastatyto 1435 geležinkelio iki Kauno ir dabar visą liniją tiesime naujai.
                                      'Praktiškai jokia' jau nutiesto geležinkelio atkarpa nebus naudojama Rail Baltica ne dėl kažkokio naujo reikalavimo, o dėl to, kad arba tų atkarpų geometrija nėra tinkama reikiamam greičiui, arba ji yra tinkama, bet ją per sunku integruoti į naująją trasą turint omeny tinkamų atkarpų trumpą ilgį. Tai buvo aišku nuo pat pradžių. Dabar susidaro įspūdis, kad tas ruožas galėjo būti panaudotas, bet nebus dėl tvoros reikalavimo. Taip, leisime milijardus pirkdami naujus sklypus, kasdami naują pylimą, statydami naujus viadukus ir tt., nes, kitu atveju, reikės pastatyti tvorą Jei tas ruožas būtų tinkamas Rail Baltica greičiams, kur kas labiau apsimokėtų ten panaikinti rusišką vėžę apskritai nei statyti visiškai naują kelią, nekalbant jau apie tvoros pastatymą ar infrastruktūros išplėtimą.
                                      Paskutinis taisė VLR; 2024.01.04, 18:28.

                                      Comment


                                        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                        RB1 yra planas signalizuoti. Dėl elektrifikacijos nežinau, bet jungtys bus elektrifikuotos, tai gal vis dėl to kažkoks planas irgi yra.
                                        O koks tas "kažkoks" planas gali būti be elektrifikacijos, turint omeny, kad prekiniai traukiniai bus tempiami išskirtinai elektrinių lokomotyvų? Vienintelis realus bent nedidelės dalies RB1 panaudojimo scenarijus yra RB jungtis į Marijampolę, kur nemažas gabaliukas trasos eis palei dabartinę RB1 (nors ten, aišku, realiai visvien viską perdarys praktiškai nuo nulio). Daugiau esama RB1 infrastruktūra neturi jokios prasmės, pastačius RB2.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          O koks tas "kažkoks" planas gali būti be elektrifikacijos, turint omeny, kad prekiniai traukiniai bus tempiami išskirtinai elektrinių lokomotyvų? Vienintelis realus bent nedidelės dalies RB1 panaudojimo scenarijus yra RB jungtis į Marijampolę, kur nemažas gabaliukas trasos eis palei dabartinę RB1 (nors ten, aišku, realiai visvien viską perdarys praktiškai nuo nulio). Daugiau esama RB1 infrastruktūra neturi jokios prasmės, pastačius RB2.
                                          Tai jungtis ir į Marijampolę, ir į Šeštokus tai bus, faktas, kaip jau rašiau. Ir Kazlų Rudoje krovinių stotis kažkaip į projektą įeina Iš fakto kad ir jungtys bus elektrifikuojamos, tai tikriausiai ir nebloga dalis RB1 bus elektrifikuota. Again, pasiskaitykim viešus projektus prieš spėliojant, gana daug jau nuspręsta.

                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240104_182426.png
Views:	350
Size:	840,4 kB
ID:	2101646

                                          Comment

                                          Working...
                                          X