Virkavimas dėl vieno kelio Kauno tunelyje, kai 2/3 RB trasos bus vienkelė, yra tik tuščios emocijos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Bet vienkelė bus ten, kur nėra srauto, beto ten RB neina ant esamų linijų. O Kauno tunelyje eismas bus gerokai intensyvesnis, plius dubliuojasi rusiškos vėžės visi esami maršrutai. Žodžiu traukiniai turės stovėti Palemone arba Kauno stotyje ir laukti eilės pravažiuoti.Parašė Tomas Rodyti pranešimąVirkavimas dėl vieno kelio Kauno tunelyje, kai 2/3 RB trasos bus vienkelė, yra tik tuščios emocijos.Paskutinis taisė Lettered; 2024.09.26, 13:02.
- 1 patinka
Comment
-
Visi rusiški kroviniai ir keleiviai Karaliaučių vyksta per HES'ą. Per tunelį jie nevažiuoja.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet vienkelė bus ten, kur nėra srauto, beto ten RB neina ant esamų linijų. O Kauno tunelyje eismas bus gerokai intensyvesnis, plius dubliuojasi rusiškos vėžės visi esami maršrutai. Žodžiu traukiniai turės stovėti Palemone arba Kauno stotyje ir laukti eilės pravažiuoti.
- 2 patinka
Comment
-
Tegalim tik svajoti, kad bus toks traukinių srautas, kad nespės per tunelį pravažiuotParašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet vienkelė bus ten, kur nėra srauto, beto ten RB neina ant esamų linijų. O Kauno tunelyje eismas bus gerokai intensyvesnis, plius dubliuojasi rusiškos vėžės visi esami maršrutai. Žodžiu traukiniai turės stovėti Palemone arba Kauno stotyje ir laukti eilės pravažiuoti.
Paskutinis taisė Gator; 2024.09.26, 13:36.
- 7 patinka
Comment
-
1 blokruožas, apie 1 km.Parašė John Rodyti pranešimąKokio tiksliai ilgio bus Kauno vienkelis? Juk tikrai ilgesnis, nei tik tunelis.
- 2 patinka
Comment
-
Vilnius su Latvija sujungtas su RB 0 dar caro laikaisParašė Rimas_OK Rodyti pranešimąŠiandien ryte per Žinių radiją minstras Skuodis patikino kad iki 2030 metų RB sujungs Vilnių su Latvija. Tad dėl Vilniaus šiame etape jie dar vilčių neprarado
- 3 patinka
Comment
-
Hehe geras. Tai reiškia nebent vieną iš dviejų dalykų:Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąŠiandien ryte per Žinių radiją minstras Skuodis patikino kad iki 2030 metų RB sujungs Vilnių su Latvija. Tad dėl Vilniaus šiame etape jie dar vilčių neprarado
1. Skuodis elementariai nesusigaudo apie RB projekto eigą ir šneka vėjus.
2. Skuodis tyčia meluoja ir klaidina dėl kažkokios motyvacijos.
Anyway, paieškosiu įrašo, nes čia bet kokiu atveju labai žiauru taip nusišnekėti/klaidinti.
- 1 patinka
Comment
-
https://www.ziniuradijas.lt/laidos/p...kimo-ministras (22:07)Parašė John Rodyti pranešimąAnyway, paieškosiu įrašo, nes čia bet kokiu atveju labai žiauru taip nusišnekėti/klaidinti.
- 2 patinka
Comment
-
Eilinis Patinka spaudinėtojų klano pagiežingo troliuko ir pavidolio vimtelėjimas.Parašė Tomas Rodyti pranešimąVirkavimas dėl vieno kelio Kauno tunelyje, kai 2/3 RB trasos bus vienkelė, yra tik tuščios emocijos.
Projekte yra tik vienas vienkelis: Kauno tunelis. Kiti vienkeliai yra laikini, kaip ir Vilniaus atšakos nebuvimas, vienkeliai į šiaurę nuo Panevėžio Lietuvoje ir kiti pirmos fazės sprendimai, apie kuriuos sužinosime artimiausiu metu.
Comment
-
Dar kartą pasikartojam faktus: iki 2040 metų 2/3 RB bus vieno kelio.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Eilinis Patinka spaudinėtojų klano pagiežingo troliuko ir pavidolio vimtelėjimas.
Visa kita tėra paties verbalinė tryda.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Kas bus iki 2040 metų nežino niekas. Esmė ta, kad projekte yra suplanuotas vienas vienkelis - Kauno tunelis.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Dar kartą pasikartojam faktus: iki 2040 metų 2/3 RB bus vieno kelio.
Visa kita tėra paties verbalinė tryda.
Comment
-
Va būtent. Nei estai, nei latviai nemato problemos tame, kad visa jų RB bus vieno kelio iki pat 2040, o greičiausiai ir dar ilgiau. Lygiai taip pat reikia žiūrėti ir į vieną kelią Kauno tunelyje. Bus problema - bus ir sprendimas.Parašė VLR Rodyti pranešimąKas bus iki 2040 metų nežino niekas.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
Comment
-
Tai o koks skirtumas? Kroviniai galės važiuoti naktį arba per HES, keleiviniai per tunelį. Jei visa kita dvikelis, tai ta poros km vienkelio atkarpa nieko daug nekeičia. Jei kažkada atsiras poreikis, galima bus dar vieną tunelį išsikasti. Absoliučiai viskam pirmam ar net antram etape pinigų nebus. Daug svarbiau Vilniaus, VNO, KUN, ir gal net Klaipėdos prijungimas. Pick your battles.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Kas bus iki 2040 metų nežino niekas. Esmė ta, kad projekte yra suplanuotas vienas vienkelis - Kauno tunelis.
- 3 patinka
Comment
-
Vėl išsigalvoji ir rašineji nesąmones, tokios informacijos nėra.Parašė Tomas Rodyti pranešimąiki pat 2040, o greičiausiai ir dar ilgiau.
Į Kauno tunelį reikia žiūrėti kaip į Lietuvos pusės eilinį pralaimėjimą prie derybų stalo, nes tai yra vienintelis vienkelis visame projekte. Problemą, skirtingai nei latviai ir estai (ir lietuviai į šiaurę nuo Panevėžio), spręsim jau savo, o ne Rail Baltica projekto, lėšomis.Parašė Tomas Rodyti pranešimąLygiai taip pat reikia žiūrėti ir į vieną kelią Kauno tunelyje.
Comment
-
Tai ir žiūrėk.Parašė VLR Rodyti pranešimąĮ Kauno tunelį reikia žiūrėti kaip į Lietuvos pusės eilinį pralaimėjimą prie derybų stalo, nes tai yra vienintelis vienkelis visame projekte.
Kiekvienam flomasterių skonis skirtingas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąVėl išsigalvoji ir rašineji nesąmones, tokios informacijos nėra.It is also true that a fully functional solution for passengers and freight has to be ready by 2030, Salomets added. As this is just under six years away, this means that, when Rail Baltica is first completed, it will comprise a single pair of tracks, and will remain so for a period of ten years.
"By 2030, the basic construction of the railway will be completed in a way and with parameters that allow for the addition of a second pair of rails during the next phase. In the first decade, the absence of this will have no impact on the speed, quality, safety or comfort of the service. On the other hand, for a project of this size, it is an operational decision regarding whether to add the second track in part or in full. These choices can be made in the coming years on the basis of even more precise information," Salomets said, adding that decisions will depend, for example, on construction costs and transportation forecasts.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
Comment
-
Šiaip tai Kauno tunelis bus net ne vienkelis, o, galima sakyti, koks tai puskelis, nes ten bus ir esama rusiška vėžė t.y. visiškai atskira sistema. Normaliu vienkeliu tą vietą būtų galima vadinti, jei ten eitų tik RB bėgiai arba RB bėgiai ir greta eitų 1520mm bėgiai taip, kad ten galėtų prasilenkti du traukiniai ant atskirų vėžių. Žodžiu, kad ir kaip vartysi, net ir su 2040 prognozėmis, Latvijos ir Estijos vienkeliai bus actual vienkeliai, kai Kauno tunelio vienkelis bus kažkas gerokai prastesnio už vienkelį.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Va būtent. Nei estai, nei latviai nemato problemos tame, kad visa jų RB bus vieno kelio iki pat 2040, o greičiausiai ir dar ilgiau. Lygiai taip pat reikia žiūrėti ir į vieną kelią Kauno tunelyje. Bus problema - bus ir sprendimas.
- 1 patinka
Comment
Comment