Kokio tiksliai ilgio bus Kauno vienkelis? Juk tikrai ilgesnis, nei tik tunelis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
1 blokruožas, apie 1 km.Parašė John Rodyti pranešimąKokio tiksliai ilgio bus Kauno vienkelis? Juk tikrai ilgesnis, nei tik tunelis.
- 2 patinka
Comment
-
Vilnius su Latvija sujungtas su RB 0 dar caro laikaisParašė Rimas_OK Rodyti pranešimąŠiandien ryte per Žinių radiją minstras Skuodis patikino kad iki 2030 metų RB sujungs Vilnių su Latvija. Tad dėl Vilniaus šiame etape jie dar vilčių neprarado
- 3 patinka
Comment
-
Hehe geras. Tai reiškia nebent vieną iš dviejų dalykų:Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąŠiandien ryte per Žinių radiją minstras Skuodis patikino kad iki 2030 metų RB sujungs Vilnių su Latvija. Tad dėl Vilniaus šiame etape jie dar vilčių neprarado
1. Skuodis elementariai nesusigaudo apie RB projekto eigą ir šneka vėjus.
2. Skuodis tyčia meluoja ir klaidina dėl kažkokios motyvacijos.
Anyway, paieškosiu įrašo, nes čia bet kokiu atveju labai žiauru taip nusišnekėti/klaidinti.
- 1 patinka
Comment
-
https://www.ziniuradijas.lt/laidos/p...kimo-ministras (22:07)Parašė John Rodyti pranešimąAnyway, paieškosiu įrašo, nes čia bet kokiu atveju labai žiauru taip nusišnekėti/klaidinti.
- 2 patinka
Comment
-
Eilinis Patinka spaudinėtojų klano pagiežingo troliuko ir pavidolio vimtelėjimas.Parašė Tomas Rodyti pranešimąVirkavimas dėl vieno kelio Kauno tunelyje, kai 2/3 RB trasos bus vienkelė, yra tik tuščios emocijos.
Projekte yra tik vienas vienkelis: Kauno tunelis. Kiti vienkeliai yra laikini, kaip ir Vilniaus atšakos nebuvimas, vienkeliai į šiaurę nuo Panevėžio Lietuvoje ir kiti pirmos fazės sprendimai, apie kuriuos sužinosime artimiausiu metu.
Comment
-
Dar kartą pasikartojam faktus: iki 2040 metų 2/3 RB bus vieno kelio.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Eilinis Patinka spaudinėtojų klano pagiežingo troliuko ir pavidolio vimtelėjimas.
Visa kita tėra paties verbalinė tryda.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Kas bus iki 2040 metų nežino niekas. Esmė ta, kad projekte yra suplanuotas vienas vienkelis - Kauno tunelis.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Dar kartą pasikartojam faktus: iki 2040 metų 2/3 RB bus vieno kelio.
Visa kita tėra paties verbalinė tryda.
Comment
-
Va būtent. Nei estai, nei latviai nemato problemos tame, kad visa jų RB bus vieno kelio iki pat 2040, o greičiausiai ir dar ilgiau. Lygiai taip pat reikia žiūrėti ir į vieną kelią Kauno tunelyje. Bus problema - bus ir sprendimas.Parašė VLR Rodyti pranešimąKas bus iki 2040 metų nežino niekas.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
Comment
-
Tai o koks skirtumas? Kroviniai galės važiuoti naktį arba per HES, keleiviniai per tunelį. Jei visa kita dvikelis, tai ta poros km vienkelio atkarpa nieko daug nekeičia. Jei kažkada atsiras poreikis, galima bus dar vieną tunelį išsikasti. Absoliučiai viskam pirmam ar net antram etape pinigų nebus. Daug svarbiau Vilniaus, VNO, KUN, ir gal net Klaipėdos prijungimas. Pick your battles.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Kas bus iki 2040 metų nežino niekas. Esmė ta, kad projekte yra suplanuotas vienas vienkelis - Kauno tunelis.
- 3 patinka
Comment
-
Vėl išsigalvoji ir rašineji nesąmones, tokios informacijos nėra.Parašė Tomas Rodyti pranešimąiki pat 2040, o greičiausiai ir dar ilgiau.
Į Kauno tunelį reikia žiūrėti kaip į Lietuvos pusės eilinį pralaimėjimą prie derybų stalo, nes tai yra vienintelis vienkelis visame projekte. Problemą, skirtingai nei latviai ir estai (ir lietuviai į šiaurę nuo Panevėžio), spręsim jau savo, o ne Rail Baltica projekto, lėšomis.Parašė Tomas Rodyti pranešimąLygiai taip pat reikia žiūrėti ir į vieną kelią Kauno tunelyje.
Comment
-
Tai ir žiūrėk.Parašė VLR Rodyti pranešimąĮ Kauno tunelį reikia žiūrėti kaip į Lietuvos pusės eilinį pralaimėjimą prie derybų stalo, nes tai yra vienintelis vienkelis visame projekte.
Kiekvienam flomasterių skonis skirtingas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąVėl išsigalvoji ir rašineji nesąmones, tokios informacijos nėra.It is also true that a fully functional solution for passengers and freight has to be ready by 2030, Salomets added. As this is just under six years away, this means that, when Rail Baltica is first completed, it will comprise a single pair of tracks, and will remain so for a period of ten years.
"By 2030, the basic construction of the railway will be completed in a way and with parameters that allow for the addition of a second pair of rails during the next phase. In the first decade, the absence of this will have no impact on the speed, quality, safety or comfort of the service. On the other hand, for a project of this size, it is an operational decision regarding whether to add the second track in part or in full. These choices can be made in the coming years on the basis of even more precise information," Salomets said, adding that decisions will depend, for example, on construction costs and transportation forecasts.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
Comment
-
Šiaip tai Kauno tunelis bus net ne vienkelis, o, galima sakyti, koks tai puskelis, nes ten bus ir esama rusiška vėžė t.y. visiškai atskira sistema. Normaliu vienkeliu tą vietą būtų galima vadinti, jei ten eitų tik RB bėgiai arba RB bėgiai ir greta eitų 1520mm bėgiai taip, kad ten galėtų prasilenkti du traukiniai ant atskirų vėžių. Žodžiu, kad ir kaip vartysi, net ir su 2040 prognozėmis, Latvijos ir Estijos vienkeliai bus actual vienkeliai, kai Kauno tunelio vienkelis bus kažkas gerokai prastesnio už vienkelį.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Va būtent. Nei estai, nei latviai nemato problemos tame, kad visa jų RB bus vieno kelio iki pat 2040, o greičiausiai ir dar ilgiau. Lygiai taip pat reikia žiūrėti ir į vieną kelią Kauno tunelyje. Bus problema - bus ir sprendimas.
- 1 patinka
Comment
-
Pažiūrėjau. Skuodis apie 2030 metus sakė "Kada mes turėtumėm nuo Vilniaus galėti nuvažiuoti į Latviją".Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
Nuvažiuoti visai neblogu traukiniu, šiaip jau, galima kad ir rytoj ryte, dar yra vietų antroje klasėje. O jeigu visgi kalba apie RB (o apie tai ir kalba), tai čia siaubingas nesusigaudymas arba be galo kvailas leptelėjimas, turint omeny, kad šitas žmogus yra ne šiaip bičas iš gatvės, o fakin transporto ministras ir visi RB dalykai turėjo būti gera dalis jo gyvenimo paskutinius 4 metus. Gerai yra nebent tai, kad jau labai greit jis nebebus ministras ir turbūt daugiau niekada jokiu ministru nebebus.
- 1 patinka
Comment
-
Taip taip, Tomai, nėra. Dar ką nors įdomaus parašyk.Parašė Tomas Rodyti pranešimąObjektyviai vertinant jokio Kauno tunelio apskritai nėra.
Prie to paties, dar būtų visai įdomu sužinoti, kokį regioninių traukinių trafiką "prognozuoja" RB prognozuotojai nuo Kauno pusės į Šiaurę? Apie RB dar kažką galima rasti, bet labai įdomu, kokį eismą jie prognozuoja 1520mm vėže, pavyzdžiui, Kaunas-Jonava-Šiauliai maršrutu, kuris yra elephant in the room ir šiuo metu juo važiuoja cielas vienas fakin traukinys per dieną. Aišku, "nėra srautų", "gruntas" ir visa kita, bet juk anksčiau ar vėliau atsičiūchinsim nuo šitos baudžiavinės pasaulėžiūros ir "staiga" paaiškės, kad negalima normaliai planuoti maršrutų, nes tunelis yra totalus bottleneckas.
- 4 patinka
Comment
-
Dabar taip. Paj*bat kad 2/3 ar kiek ten Rail Balticos iki 2040 bus vienkelė kokiuose užmiesčiuose, jeigu keleiviniai traukiniai važinės maždaug kas valandą (kol kas taip panašu), tai su geru eismo organizavimu sutilps. Bet to, kad Kauno tunelyje padaryta visiška chaltūra, šis faktas nepaneigia. Didelio miesto teritorijoje einantis "mainline" geležinkelis neturėtų būti vienkelis. Ypač jeigu į tą vienkelį sukišti ne du, o trys (faktiškai netgi keturi) keliai. Juk gi ne tik RB tuo tuneliu važinės, bet ir 1520mm Kaunas-Vilnius, apie kurio dažninimą ateityje jau seniai kalbama.
Šita chaltūra, kaip ir visa 2019-ųjų RB statyba nuo Kauno iki Palemono, parodo, kad net neplanuojama ateityje sukurti normalios geležinkelių sistemos neskaitant RB. Jeigu kas norės sudažninti Kaunas-Vilnius iki kas 30 minučių, kas normaliose šalyse tokiam maršrutui šiaip būtų normalu, sunkiai tu jį sukiši į tą vienkelį kartu su RB. Užsinorėsi kokio nors Kaunas-Klaipėda kas 3 valandas ar neduokdie normalios S-Bahno tipo commuter rail sistemos link Kaišiadorių/Jonavos, tai išvis užspringsi tuo vienkeliu. Po RB paleidimo, vietoj dabartinio "trūksta riedmenų", LTG tiesiog naudos "trūksta capacity" kaip atmazkę nuo bet kokių pasiūlymų pagerinti geležinkelių sistemą aplink Kauną.
Tad bent jau šioje vietoje su VLR ir John'u sutinku, čia tikrai pralaimėta. Netikiu, kad nebuvo įmanoma tunelyje padaryti dvikelį.Paskutinis taisė Elis; 2024.09.26, 22:10.
- 4 patinka
Comment
-
Na va, yra suprantančių. Man tik keista, kaip čia rašantys kai kurie kiti, kurie save įsivaizduoja gero linkinčiais Lietuvai ir RB projektui, guldami kryžiumi teisina šitą nesąmonę, cituoja kažkokius tekstukus ir deda paveiksliukus, bandydami įrodyti, kad š yra vaškas. Come the fu*k on, mes kalbam apie fakin vienkelį prie antro didžiausio šalies miesto, pagrindinio logistikos centro su dviem skirtingomis geležinkelių sistemomis. Kiek reikia beviltiškai nesusigaudyti, kad viso to sukišimas į vieną kelią atrodytų kaip legit sprendimas? Juk tai yra iš esmės šimtaprocentinė garantija, kad ten kils rimtos problemos su capacity, nebent tikslas yra ne didinti naudojimąsi geležinkeliais, o jį mažinti.
O tunelius kasė ne tik caro laikais, bet ir dabar. Buvo galima praplatinti tą patį tunelį, taip pat buvo galima daryti tunelį greta, taipogi buvo galima kasti tunelį PO esamu tuneliu ir t.t. Reikia tik vaizduotės. Pavyzdžiui, Lodzė išsikasė 2.7km tunelį po centru lyg niekur nieko, o galėjo nuvemti kokį eilinį šūdą iš serijos "eeee, neapsimoka, eee neatsipirks" ir tuo viskas būtų pasibaigę.
- 2 patinka
Comment
Comment