Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    VLR baik skleisti čia savo melus. Kažką kalbi apie Kauno mazgo (būtent mazgo, trikampis yra jungtis su Vilniumi) supaprastinimus kai apie tokius jokių net gandų nėra buvę, ir iš LTG gana tvirtai buvo pasakyta kad nuo Lenkijos iki Panevėžio bus pilnu mastu projektas vykdomas.
    Ne 'nėra net gandų', o yra oficiali Rail Baltica strategija nutiesti ruožą Talinas - Varšuva kuo greičiau, tam pilnai užbaigti Kauno mazgo nereikia. Ryga bandė prašyti finansavimo savo mazgui, jo negavo. Kauno mazgo likusiai daliai finansavimo prašyta dar nebuvo, bet šansas, kad atsakymas bus toks pats, koks buvo duotas Rygai, tikrai yra.

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Kažkoks malimas kad europinė vėžė į pietus egzistuoja tik nominaliai - kai vis dėl to į KIT traukiniai per ją sėkmingai važiuoja.
    Pirmoje fazėje pro ten turėtų važiuoti ir keleiviniai traukiniai tad ruožas turėtų būti pakeltas į HSR standartą (elektrifikacija, sankryžos, dvikelis ir kt.). Tai reikalaus didžiulių investicijų. Tu domiesi geležinkeliais ir tikrai manai, kad šitas neelektrifikuotas vienkelis yra tinkamas HSR? Kažkaip nesiriša tai.

    https://maps.app.goo.gl/tF9dTKiAptz2MTF97

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    kiek po galais galvoji bus keleivinių traukinių per valandą pradžioje kad egzistuojantis vienkelis bus perkrautas? 6 per valandą?
    Keleivinių traukinių tunelyje po pirmos fazės bus ne tiek jau smarkiai ir mažiau nei pabaigus projektą apskritai, nes po pirmos fazės nusiims tik Kaunas - Vilnius atšakos traukiniai. Tačiau tunelyje važiuoja Kaunas - Vilnius traukiniai ir rusiškąja vėže, kurie niekur nedings. Pagal panašius srautus buvo suskaičiuotas butelio kakliukas, o tiesimas bėgių pro centrinį Kauną (be HESo) reikštų prie to jau esamo butelio kakliuko pridėti krovininius traukinius (įskaitant karinį tranzitą). Tad taip, problema su tuo yra ir tai yra oficiali Rail Baltica komunikacija. Klausimas dar kiek pvz. svarbu toks single failure pointkariniam tranzitui iš nacionalinio saugumo perspektyvos.

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Man nuoširdžiai užknisa kad pristatinėjate savo išsigalvojimus kaip faktus, kai per 10 minučių galima rasti tam prieštaraujančių šaltinių.
    Kuriems tiksliai nepateikiau šaltinių?

    Kuriems nepateikėt jūs - jau surašiau (daug). Bet jų yra ir dar daugiau. Pavyzdžiui, dar vienas: nuolatos teigiate, kad geriau yra statyti stotis jau nutiesus geležinkelius ir pradžioje leisti žmones į statybų aikštelę. Aš pateikiau pavyzdžių iš Ispanijos ir Kinijos, kur stotys yra statomos tuo pačiu metu kaip bėgiai siekiant pilną paslaugą paleisti iš karto. Vis dar laukiu pavyzdžių ir gerųjų praktikų, kur buvo daroma taip, kaip bus daroma Lietuvoje.

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Pradedant kažkam prieštarauti, jis jūsų skubiai išvadinamas mužiku kaimiečiu, nieko nežinančiu, o argumentai tiesiog numetami į šalį.
    Kurioje vietoje ką nors iš forumo narių esu išvadinęs mužikų ar kaimiečiu (prašyčiau nuorodos į pranešimą).

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Latvijos žiniasklaidoje linksniuojamas panašiai kaip Nacionalinis Stadionas BaltCap skandalo viduryje
    Kaip jau sakiau, tai parodo Latvijos žiniasklaidos kokybės skirtumą su Lietuvos žiniasklaida ir nieko daugiau. Lietuvos žiniasklaida net nepasigavo to fakto, kad greičiausiai Vilnius - Kaunas atšakos nebus po pirmos fazės, kai Latvijoje yra tragedija, kad į Rygos centrinę stotį ir oro uosto stotį pirmoje fazėje reikės pasikeisti. Tai yra tiesiog skirtingo lygio spaudos ir skirtingo lygio supratimas.

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą
      kai Latvijoje yra tragedija, kad į Rygos centrinę stotį ir oro uosto stotį pirmoje fazėje reikės pasikeisti. Tai yra tiesiog skirtingo lygio spaudos ir skirtingo lygio supratimas.
      Kaip laikosi tiltas per Dauguvą ties Salaspils? Ten, kur numatytas pakeitimas I fazėje.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Kaip laikosi tiltas per Dauguvą ties Salaspils? Ten, kur numatytas pakeitimas I fazėje.
        B-b-bet latviai turi koloną upėje! O Jonavos tiltas dar visas po žeme!

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

          B-b-bet latviai turi koloną upėje! O Jonavos tiltas dar visas po žeme!
          Kolona priklausytų kitam tiltui. Irgi per Dauguvą. Jei ją kas mato - pasidalinkite vaizdu.

          Ką aš matau https://www.youtube.com/watch?v=CWIRuMWx8Po :
          Kesonas upėje ir išbetonuoti poliai formose. Kesonas krante, jame išbetonuoti poliai, ant kurių jau būtų galima betonuoti rostverką ir koloną. Zakuzala dalyje padaryta prieplauka, atvežta statybinė technika ir įranga.

          Kas juda labiausiai - RIX terminalas, bet ne keliai iki jo.
          Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.09.21, 13:08.

          Comment


            Šito forumo infantališkumui ribų, panašu, nėra. Lietuvoje nėra pabaigta virš 90% ruožo, bet žmonės galvoja, kad jie gali laimėti argumentą klausinėdami apie nepabaigtas dalis Latvijoje Neatsakinėsiu aš klausimais kaip 'kaip sekasi Vievis - Kaišiadorys ruožui?' ir pan., nesiruošiu nusileisti iki to lygio.

            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            Kaip laikosi tiltas per Dauguvą ties Salaspils? Ten, kur numatytas pakeitimas I fazėje.
            Laikosi geriau nei bet kuri strategiškai svarbiausios Lietuvai jungties (Kaunas - Lenkijos siena) dalis.

            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

            B-b-bet latviai turi koloną upėje! O Jonavos tiltas dar visas po žeme!
            Taip, Lietuvos unikalūs reljefas ir gruntas vis negailestingai krauna malkų Lietuvos transporto planuotojams, visuose frontuose

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą
              Laikosi geriau nei bet kuri strategiškai svarbiausios Lietuvai jungties (Kaunas - Lenkijos siena) dalis.
              Kad man tokius rožinius akinius ...

              Comment


                Darbai ties vėžės susikirtimu su 1505 keliu šalia Rimkų. Atrodo, kad šiuo metu lieja perdangas viadukui virš vėžės, kuri šioje vietoje įleista į reljefą. Dirba savaitgalį.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  Kad man tokius rožinius akinius ...
                  Eilinį kartą rašai sarkastiškus komentarus ir laidai kvailas replikas 90-ųjų stiliumi, kai esi objektyviai neteisus. Lyginome progresą tilto netoli Salaspilio (apie kurį tu klausei) su strategiškai svarbiausia jungtimi Lietuvai (Jiesia - Lenkija). Šiuo metu situacija yra tokia:
                  - Jiesia - Lenkija trasos variantas 6A buvo patvirtintas 2022-ųjų gegužės mėnesį, tačiau detalūs sprendiniai dėl žemės paėmimo buvo patvirtinti vos šių metų gegužę. Vyriausybė patvirtino žemės paėmimą vos prieš kelis mėnesius, tad ten nieko nuveikta, praktiškai, nėra: https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-vystymo-plana
                  - Tilto prie Salaspils vieta jau buvo žinoma 2020-aisiais (patvirtinta Latvijos vyriausybėss 2020-ųjų gale). 2021-aisiais tose vietose prasidėjo grunto tyrinėjimo darbai, kuriems vadovavo Deutche Bahn. Tiltui (įspūdingiausiam tiltui projekte, pasaulyje tokių yra vos keturi) yra paruoštas konkretus dizainas su visais tyrimais, kad nebūtų susiknista kaip buvo susiknista Jonavoje (pridedu video iš 2022-ųjų metų):



                  Vėl gi, siūlyčiau pakelti savo argumentavimo lygį (tiek tau, tiek tavo draugeliams), nes tarptautiniuose transporto forumuose būtumėte sukramtyti ir išspjauti. Bepigu žaisti didele žuvį mažame prūde kai gyveni šūdiniausią transporto sistemą turinčioje šalyje ES ir viską galima vadinti naujaisiais vasiukais, nes visa automobilizuota populiacija su tuo vis tiek sutiks.

                  Dabar eikit paverkit kartu su ignaloidas , kad VLR jus eilinį kartą nuskriaudė
                  Paskutinis taisė VLR; 2024.09.21, 17:19.

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                    Eilinį kartą rašai sarkastiškus komentarus ir laidai kvailas replikas 90-ųjų stiliumi, kai esi objektyviai neteisus. Lyginome progresą tilto netoli Salaspilio (apie kurį tu klausei) su strategiškai svarbiausia jungtimi Lietuvai (Jiesia - Lenkija). Šiuo metu situacija yra tokia:
                    - Jiesia - Lenkija trasos variantas 6A buvo patvirtintas 2022-ųjų gegužės mėnesį, tačiau detalūs sprendiniai dėl žemės paėmimo buvo patvirtinti vos šių metų gegužę. Vyriausybė patvirtino žemės paėmimą vos prieš kelis mėnesius, tad ten nieko nuveikta, praktiškai, nėra: https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-vystymo-plana
                    Nenukreipk temos.
                    Kokioje stadijoje Salaspils tilto projektas, statybų leidimas, darbo dokumentacija, sutartys su subrangovais, kalendorinis grafikas, įsipareigijimų užtikrinimas?
                    Net neabejoju kad DB moka projektuoti tiltus, kaip formalioji pusė?

                    Skirtingai nuo šio tilto, mes nuo Kauno iki Bialystoko galim važiuoti su šilumvežio trauka.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Nenukreipk temos.
                      Kokioje stadijoje Salaspils tilto projektas, statybų leidimas, darbo dokumentacija, sutartys su subrangovais, kalendorinis grafikas, įsipareigijimų užtikrinimas?
                      Net neabejoju kad DB moka projektuoti tiltus, kaip formalioji pusė?

                      Skirtingai nuo šio tilto, mes nuo Kauno iki Bialystoko galim važiuoti su šilumvežio trauka.
                      Ne, temą nukreipinėju ne aš, o tu. Angliškai tai vadinasi goalpost shifting (vartų virpstų pozicijų kaitaliojimu). Aš neteigiau, kad šio tilto statyme yra labai daug progreso. Aš teigiau, kad šio tilto statyme yra daugiau progreso nei bet kurioje iš Lietuvai strategiškai svarbiausios dalies (Jiesia - Lenkija) dalių. Šiam tiltui paruoštas konkretus dizainas ir atlikti sudėtingi tyrimai upėje yra jau daugiau nei bet kas, kas buvo padaryta Jiesia - Lenkija ruože, kurio žemės paėmimas buvo patvirtintas vos prieš kelis mėnesius. Tad jokiais papildomais įrodymais ar kontraktais man dalintis nereikia, gali slėptis su savo sovietine argumentavimo taktika ir primityviais prigaudinėjimais po (tuoj atsirasiančiais) rudeniniais lapais.

                      Comment


                        Prie būsimo Neries tilto. Šiandien darytos nuotraukos.

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                          Ne, temą nukreipinėju ne aš, o tu. Angliškai tai vadinasi goalpost shifting (vartų virpstų pozicijų kaitaliojimu). Aš neteigiau, kad šio tilto statyme yra labai daug progreso. Aš teigiau, kad šio tilto statyme yra daugiau progreso nei bet kurioje iš Lietuvai strategiškai svarbiausios dalies (Jiesia - Lenkija) dalių. Šiam tiltui paruoštas konkretus dizainas ir atlikti sudėtingi tyrimai upėje yra jau daugiau nei bet kas, kas buvo padaryta Jiesia - Lenkija ruože, kurio žemės paėmimas buvo patvirtintas vos prieš kelis mėnesius. Tad jokiais papildomais įrodymais ar kontraktais man dalintis nereikia, gali slėptis su savo sovietine argumentavimo taktika ir primityviais prigaudinėjimais po (tuoj atsirasiančiais) rudeniniais lapais.
                          Tik įdomu: kuo užsiimi gyvenime ir kiek esi susijęs su teritorijų planavimu bei statybomis?
                          Ir ačiū, angliškai kol kas moku.

                          Comment


                            Parašė VLR Rodyti pranešimą
                            Tiltui (įspūdingiausiam tiltui projekte, pasaulyje tokių yra vos keturi)
                            Vien Kinijoje per Yangtze suskaičiuoju bent 5 jeigu taikome reikalavimą kad būtų ir automobiliams ir greitiesiems traukiniams skirtas tiltas https://en.wikipedia.org/wiki/Bridge..._Yangtze_River, bet jo, be galo įspūdingas, pilnai paruoštas, jokių šansų kad projektuotojai niekaip nestabdys statybų eigos ir t.t.

                            Comment


                              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                              Vien Kinijoje per Yangtze suskaičiuoju bent 5 jeigu taikome reikalavimą kad būtų ir automobiliams ir greitiesiems traukiniams skirtas tiltas https://en.wikipedia.org/wiki/Bridge..._Yangtze_River, bet jo, be galo įspūdingas, pilnai paruoštas, jokių šansų kad projektuotojai niekaip nestabdys statybų eigos ir t.t.
                              Na, tokia komunikacija buvo ne iš Latvijos pusės, o pagrindiniame Rail Baltica YouTube kanale:

                              The Rail Baltica combined road-rail bridge over the Daugava River is a significant landmark structure, of which there are only 4 similar bridges in the world (high-speed rail combined with highway) will be one of the most complex structures in the Baltics and on the Rail Baltica high-speed line.
                              Gal turima omeny atitinkamo standarto kelią? Turbūt nėra skirtumo. Bet kokiu atveju, šis latvių tiltas bus įspūdingiausias visame Rail Baltica projekte. Latviai taip pat turės kiečiausią oro uosto integraciją, geriausią Rail Baltica integraciją į miestą ir įspūdingiausią centrinę stotį.

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                Na, tokia komunikacija buvo ne iš Latvijos pusės, o pagrindiniame Rail Baltica YouTube kanale:



                                Gal turima omeny atitinkamo standarto kelią? Turbūt nėra skirtumo. Bet kokiu atveju, šis latvių tiltas bus įspūdingiausias visame Rail Baltica projekte. Latviai taip pat turės kiečiausią oro uosto integraciją, geriausią Rail Baltica integraciją į miestą ir įspūdingiausią centrinę stotį.
                                Kaskaip vis pamirstame darasyti - "GAL KADA NORS tures, jei ras pinigu". O gal ir netures, o tures juokingus betono griaucius miesto centre. O gal tures Rail PRIBALTIKA (rusiska veze i oro uosta). Ir cia ne as taip sakau, taip sako patis latviai. Kam taip akivaizdziai pritempinet ir nutyleti problemas? Kam tas fanatizmas?

                                Comment


                                  Ne ne ne, seni, ES gi duos belekiek pinigų, kiek tik reikės. Čia tik lietuviai lochai, nes nesistato stočių už 300mln, seni.

                                  Comment


                                    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
                                    Kaskaip vis pamirstame darasyti - "GAL KADA NORS tures, jei ras pinigu". O gal ir netures, o tures juokingus betono griaucius miesto centre. O gal tures Rail PRIBALTIKA (rusiska veze i oro uosta). Ir cia ne as taip sakau, taip sako patis latviai. Kam taip akivaizdziai pritempinet ir nutyleti problemas? Kam tas fanatizmas?
                                    Realiai, dabartinę pusę stoties, uždengus stogą galima įrengti ir eksploatuoti. Dabar LDZ Riga Hbf naudoja 6 kelius + 2 neaiškias nuovažas (atstovai?). Paklojus sudvigubinta kelią, gautų 6-7 kelius po naująja stotim. Būtų šiek tik įtampos perklojant linijas iki tilto, bet preliminariai vietos yra (ties Pragas iela). Pasiruošus tai yra 1-2 naktinių eismo pertraukų darbas.

                                    Likusi dalis, Hbf - Tornkannis gerokau sudėtingesnė dėl intensyvaus eismo. Nežinia kiek būtų galima krovinius į/iš šiaurinės pusės nukreipti pro Jekabpils.

                                    Torkalnis - RIX pasidaro santykinai paprastai, eismo petraukų metu paklojant sudvigubintą vėžę. Su elektrifikacija kažkiek sudėtingiau, bet pradžioje sąstatą galima tampyti turimu (?) DC elektrovežiu arba reikalaujant multisisteminio sąstato.

                                    Iš principo, tokį mazgą galima turėti esamoje būklėje ir pamažu užbaiginėti prioritetinus objektus: A4 jungtį su P85; antrą tilta Rygoje, RIX prijungimą iš pietų pusės.
                                    O dviračių pandusas kol kas lieka kaip gera aikštelė pravažiuojančių traukinių stebėjimui.

                                    Comment


                                      Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                                      Kaskaip vis pamirstame darasyti - "GAL KADA NORS tures, jei ras pinigu". O gal ir netures, o tures juokingus betono griaucius miesto centre. O gal tures Rail PRIBALTIKA (rusiska veze i oro uosta). Ir cia ne as taip sakau, taip sako patis latviai. Kam taip akivaizdziai pritempinet ir nutyleti problemas? Kam tas fanatizmas?
                                      Su 85% finansavimu apsimoka ir iškasti didelę duobę, o po to ja vėl užkasti, nekalbant jau apie tokio kietumo stočių pradėjimą ir rimtą progresą jose. Tokių projektų reikšmė yra šimtametė, blogiausiu atveju, galėtų tos stotys plaukti ir geresnių laikų užšaldytos. Esminė dalis buvo prioriteto suformavimas išperkant žemes ir projektų paruošimas. Turint omeny didžiulę infliaciją statybų metu iki šiol, tai bus pavykęs sprendimas bet kuriuo atveju, net jei finansavimas ir bus nutrauktas. To, panašu, nebus - anksčiau dalinausi straipsniu, stotis planuojama baigti pirmoje fazėje (mane tai kiek net nustebino). Panašu, kad nebus baigtas tik tiltas per Daugavą (tas, kur mieste).

                                      O dėl to, ką sako latviai, tai, kaip jau sakiau, jie pagal kitokius standartus gyvena. Keliolikos kilometrų rusiškos vėžės jungtis į Salaspils pirmojoje fazėje jiems atrodo Rail Pribaltika. Lietuvoje, tuo tarpu, visa Vilnius - Kaunas jungtis pirmoje fazėje greičiausiai bus nepaliesta ir visiems viskas OK.

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                        Čia tik lietuviai lochai, nes nesistato stočių už 300mln, seni.
                                        Sunku pasakyti, ar tik lietuviai lochai, bet kad lietuviai visiškai apsilochino su RB, yra daugiau, nei akivaizdu.

                                        Lietuva turi dvi absoliučiai gyvybiškai svarbias RB atkarpas, kurias būtina pastatyti, norint pasiekti tiek gyventojų, tiek karinio mobilumo tikslus: PL/LT siena-Kaunas ir Kaunas-Vilnius. Vietoj to, mes "pasistatėm" bbž kam reikalingą RB1 už 360 milijonų (dabartiniais pinigais netoli ~1mlrd.) ir dabar statom mums iš esmės nesvarbią atkarpą nuo Jonavos link Latvijos, kur dar esam beviltiškai pastrigę su Jonavos tiltu. Nei stočių, nei svarbiausių mums dviejų RB atkarpų nestatome ir, sprendžiant pagal darbų tempą, turbūt net nepradėsim iki 2030, jei išvis pradėsime.

                                        Aišku, laikau fingers crossed, kad gal kaip nors išsikapstytim ir kažkokią RB visgi turėsim, bet situacija būtent Lietuvoje su RB šiuo metu yra apgailėtina ir manau po rinkimų turėtume pradėti girdėti kažką daugiau. Dar labai blogai, kad žiniasklaida visiškai tyli, lyg vandens į burną prisisėmę, nors didžiausias šalies istorijoje projektas yra visiškai derailed ir jau nuvažiavęs į griovį.

                                        Comment


                                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                          Nepriklausomai nuo to, atsiradus progai, toliau rašysiu tai, kas akivaizdu tyliajai daugumai nepriklausomai nuo nuolatinių nepagrįstų ad hominem atakų, kartojamų netiesų ir pan. dalykų. Kažkas gi turi tai daryti
                                          Siūlyčiau labai nesusireikšminti, nes pagal "patinka" skaičių tai "tylioji dauguma" ne tamstos pusėje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X