Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Siūlyčiau labai nesusireikšminti, nes pagal "patinka" skaičių tai "tylioji dauguma" ne tamstos pusėje.
    Šios temos etatiniai 'Patinka' spaudinėtojai (spaudinėjantys ant vienas kitam prieštaraujančių pranešimų) jau nebėra 'tylieji'. Be to, jie sudaro mažą dalį visų, skaitančių šią temą. Turint omeny ant kiek grėblių šie žmonės yra užlipę iki šiol, daugiausia jų 'Patinka' spėju sulauktų kažkas panašaus į:

    Latviai bus NUBAUSTI ir turės tiesti RUSIŠKĄ vėžę pro DAUGPILĮ, nes pavogė lietuviškus BĖGIUS ir ŠIFERĮ
    Būtų 'Patinka' skaičiaus rekordas šioje temoje

    Comment


      Tamstą laikina daugiausia tik Jonelis, tai toks čia ir pasiekimas...

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Tamstą laikina daugiausia tik Jonelis, tai toks čia ir pasiekimas...
        Vienas iš gal trijų ar keturių žmonių, sugebančių suregzti rišlų sakinį šioje temoje - taip, pasiekimas

        Comment


          Nepasakyčiau, kad dauguma (tarkim ejs-ejs ar ignaloidas, bet ir kiti) nerišliai rašo.

          Comment


            Beje, po daug metų kapojimosi dėl Rail Baltica 1 tarp manęs ir 'Jonelio' vienoje pusėje ir Patinka spaudinėtojų kitoje pusėje prie mūsų komandos savo noru prisijungė ir transporto ministras (kartodamas tai, ką mes čia ilgus metus rašinėjome) Esi tikras, kad tas pats neatsitiks ir su Rail Baltica 2? Gal verta pasimokyti iš savo klaidų?

            Comment


              Esu.

              Comment


                Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                Kaskaip vis pamirstame darasyti - "GAL KADA NORS tures, jei ras pinigu". O gal ir netures, o tures juokingus betono griaucius miesto centre. O gal tures Rail PRIBALTIKA (rusiska veze i oro uosta). Ir cia ne as taip sakau, taip sako patis latviai. Kam taip akivaizdziai pritempinet ir nutyleti problemas? Kam tas fanatizmas?
                Jei RB nebus įvesta į pačią Rygą, rusiška vėžė į orą uostą bus bent jau naudojama. Tuo tarpu RB bėgiai, be Rygos, Vilniaus ir Lenkijos stovės nenaudojami ir bus beverčiai.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Nepasakyčiau, kad dauguma (tarkim ejs-ejs ar ignaloidas, bet ir kiti) nerišliai rašo.
                  Aš vis dar neatmetu teorijos, kad ejs-ejs yra AI, o ne tikras žmogus. Kai būna daug teksto, bet praktiškai jokio turinio

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Aš vis dar neatmetu teorijos, kad ejs-ejs yra AI, o ne tikras žmogus. Kai būna daug teksto, bet praktiškai jokio turinio
                    Mes tave pasižymėjome.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Aš vis dar neatmetu teorijos, kad ejs-ejs yra AI, o ne tikras žmogus. Kai būna daug teksto, bet praktiškai jokio turinio
                      Kad šiaip labai daug turinio (ko nepasakytum apie tavo paklodėles) ir matosi, kad žmogus susijęs ir žino tuos dalykus.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Kad šiaip labai daug turinio (ko nepasakytum apie tavo paklodėles) ir matosi, kad žmogus susijęs ir žino tuos dalykus.
                        Na jei turiniu laikai tuščiažodžiavimą ir dumblo minkymą.

                        Comment


                          Haters gonna hate:

                          Comment


                            Stoties rekonstrukcija už 600-700 milikų skamba neblogai.
                            -

                            Comment


                              Tiek jau kainuoja tokie dalykai. Už Rygą dvigubai mažesniame Belfaste ką tik atidarė 400m. EUR kainavusį centrinį mazgą:
                              https://www.breakingnews.ie/ireland/...d-1668547.html

                              Ir čia be 85% EU finansavimo. Tiesiog Vilnius yra tiek atsilikęs ir automobilizuotas, kad medžio dekoracijų priklijavimas prie laiptų atrodo kaip milžiniškas pasiekimas. Atitinkamos kainos, atitinkami ir rezultatai.

                              Comment


                                Matyt turime chaotišką situaciją, kai ES nelabai reguliuoja infrastruktūros statybos prioritetų (kažkokios neaiškios RB I ir pan.), nei iš nacionalinės valdžios ar net visuomenės yra kažkokių žinių ką ten reiktų įgyvendint.
                                Tai žaidžia žaidimą, kažką statom, nedastatom, bla bla bla. Per daug dar turime to vaidinimo dėl vaidinimo. Pasakytų, nereikia mums to rail, nėra patirties, trūksta žinių, visuomenė įaudrinta neaiškios bendros politikos situacijos, pasėdėsim dar 20 metų kamščiuose, paskui žiūrėsim gal nebus karų, marų ir kitokių kataklizmų, pradėsim statyt brangias rail stotis. Mažai kas beprotestuotų šiandien dėl esamo status quo. Gal dėl ES akių kažkiek ir priversti vaidint esam, nes latviai nori cool stočių ir kažkokie bėgiai turi eit, nėra būtina aiškintis kaip ten realiai bus. Tai įdomu stebėt PR. Jau nemažai girdžiu kaip tik šnekant kad Rygos nauja stotis kažkokie Vasiukai, o Latvija nekompetetinga ir biedna šalis, stringa statyba, etc.
                                Apie Lietuvą kaip tik nieko negirdžiu, beveik nieko negirdžiu apie Jonavos tiltą laukuose. Kalbu labiau apie tarptautinę žiniasklaidą ir internetus, tipo labai nesiafišuoji (kažkokie neaiškūs bėgiai laukuose), gal pavyks išsisukt. Stotys matyt per rimtas psichologinis momentas, tai nestato iš vis. Geriausiu atveju statys kai pabaigs bėgius, kai bus tas momentas kaip utopija virsta realybė. Galės tada Ryga turėt kažkiek teigiamos šviesos dėl savo stoties.

                                Nežinau kaip ateity bus, gal neigiamas PR pereis ant LT, bet kol kas reikalai pasisukę su LV.
                                Mano įspūdis bent jau iš internetų.

                                Kur kas realistiškiau būtų tiesiog pastatyt 2x2 greitkelio iš Kauno į Rygą.

                                p.s. apie Estiją sunku pakomentuot, bet ten iš vis reikalai sukasi formuojant rimtesnę Talinas-Helsinkis aglomeraciją, kur statoma stotis netgi nublanksta prieš galimą tunelio statybą po vandeniu (Suomių įlankoje). Tiesiog savaime aišku, kad nesigaus tokios infrastruktūros atvesti į kažkokią sovietinę stotį.
                                Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.23, 23:24.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Matyt turime chaotišką situaciją, kai ES nelabai reguliuoja infrastruktūros statybos prioritetų (kažkokios neaiškios RB I ir pan.), nei iš nacionalinės valdžios ar net visuomenės yra kažkokių žinių ką ten reiktų įgyvendint.
                                  Aš manyčiau, jog suveikė išloštų pinigų sindromas. Dabar perkam du Lambo, o paskui žiūrėsim kam dar užteks.

                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Nežinau kaip ateity bus, gal neigiamas PR pereis ant LT, bet kol kas reikalai pasisukę su LV.
                                  Mano įspūdis bent jau iš internetų.

                                  Kur kas realistiškiau būtų tiesiog pastatyt 2x2 greitkelio iš Kauno į Rygą.
                                  Pabandė. Ties Panevėžiu gavos 1+2 be skiriamosios juostos ir tuo didžiuojamės. Tuo tarpu latrvių E76 / A7 su 2+2 pamažu pasiekė P137. Tiesa, iki A5 ne visur 2+2 ir ne visur su skiriamąja juosta.

                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  p.s. apie Estiją sunku pakomentuot, bet ten iš vis reikalai sukasi formuojant rimtesnę Talinas-Helsinkis aglomeraciją, kur statoma stotis netgi nublanksta prieš galimą tunelio statybą po vandeniu (Suomių įlankoje). Tiesiog savaime aišku, kad nesigaus tokios infrastruktūros atvesti į kažkokią sovietinę stotį.
                                  Jei teko kada būti Helsinkio keltų terminaluose, tai dar prieš kokius 10 metų jie nesiparino iš kokio pastato išeisi. Svarbu kad pastatas ir jo interjeras būtų skandinaviškai tvarkingas.


                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    Pabandė. Ties Panevėžiu gavos 1+2 be skiriamosios juostos ir tuo didžiuojamės. Tuo tarpu latrvių E76 / A7 su 2+2 pamažu pasiekė P137. Tiesa, iki A5 ne visur 2+2 ir ne visur su skiriamąja juosta.
                                    Kas čia per pasiekimas?
                                    Lietuvoje kitąmet, tikėsimės, nuo Kauno iki sienos bus normalus 2+2.

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                      Tiek jau kainuoja tokie dalykai. Už Rygą dvigubai mažesniame Belfaste ką tik atidarė 400m. EUR kainavusį centrinį mazgą:
                                      https://www.breakingnews.ie/ireland/...d-1668547.html

                                      Ir čia be 85% EU finansavimo. Tiesiog Vilnius yra tiek atsilikęs ir automobilizuotas, kad medžio dekoracijų priklijavimas prie laiptų atrodo kaip milžiniškas pasiekimas. Atitinkamos kainos, atitinkami ir rezultatai.
                                      Tik o kaip su tuo, kad NI vidutinis atlyginimas yra dvigubai diesnis nei LV? Labiau panašu į tai ką ejs-ejs sako, kad ubagui nukrito apvali sumelė, o jis vietoj to, kad įsygytų 2 kambarių butą sugalvojo nuspibirkti Lambo, o paskui kaip "Dievas duos".
                                      Paskutinis taisė Perfect; 2024.09.24, 20:14.

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                        Matyt turime chaotišką situaciją, kai ES nelabai reguliuoja infrastruktūros statybos prioritetų (kažkokios neaiškios RB I ir pan.), <...>
                                        Su RB I kaip tik EK sakė - padarot kaip gaunasi, arba pinigai nuplauks. Dėl terminų čia nebuvo pasirinkimo blogai ar gerai padaryt. Buvo pasirinkimas padaryt paprastai arba iš vis nieko.

                                        Comment


                                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                                          Su RB I kaip tik EK sakė - padarot kaip gaunasi, arba pinigai nuplauks. Dėl terminų čia nebuvo pasirinkimo blogai ar gerai padaryt. Buvo pasirinkimas padaryt paprastai arba iš vis nieko.
                                          Nepilnai išsireiškiau, turėjau omeny techniniai niuansai nesvarbūs, tipo faktas yra "geležinkelis" ir tiek, o kaip ten bus kas įgyvendinta tai asmeninis šalies reikalas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X