Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naivu tikėtis kad Latviai galės trasą per Rygą ir RIX prasifinansuoti sekančio EU finansinio planavimo laikotarpio CEF pinigais. Pakolkas pas juos finansavimas užtikrintas tik nepilno ruožo piečiau Dauguvos statybai ir dalinai tiltui ties Salaspiliu. Šiauriau Dauguvos neprafinansuotas nė km. trasos. Lietuva tarp kitko taip pat turi finansavima tik iki Berčiūnų.

    Dar tiesa lieka vienas šaukimas šioje perspektyvoje, bet ten nerealu tikėtis daugiau nei 1,5-2 mlrd. per visas Baltijos šalis. Tai geriausiu atveju gaus jie finansavimą dar pusei likusios pagrindinės trasos, o kur dar elektrifikacija ir signalizacija.

    Iš sekančios perspektyvos geriausiu atveju pavyks finansuotis pagrindinės trasos užbaigimą, bet ir tai tik jei prieš tai bus paimta ERPB paskola, nes realūs to laikotarpio pinigai pradės plaukti tik jau po 2030m.
    Paskutinis taisė DKL; 2024.09.04, 14:15.

    Comment


      Parašė ifl Rodyti pranešimą
      Šiaip tai galit džiūgaut: su tokiu RIX pasiekiamumu, KUN gali tapti pagrindiniu.
      KUN galėjo būti labai svarbus objektas, jeigu Lenkija savo pusėje nuo Balstogės būtų nutiesę maksimaliai tiesią trasą link Lietuvos. Nes reikia nepamiršti, kad Balstogė yra Kauno dydžio miestas, kuris neturi oro uosto ir artimiausias jiems yra Varšuvos oro uostas - už 200 km, kai iki Karmėlavos apie 250 km. Tačiau, kadangi geležinkelis Lenkijoje eis per Elk miestą, tai atstumo, bei kelionės laiko prasme iki KUN bus toliau/ilgiau.

      Comment


        Panašu, kad artimiausiu metu RB šviečiasi nekokios perspektyvos. Vilniaus (ar tuo labiau Klaipėdos), KUN ir RIX pajungimas įvyks kažkada tolimoje ateityje. Ryga (artimiausiu metu), kaip ir Panevėžys, turės stotį laukuose. Jungtis su Lenkija irgi neaiški. Realiai pagrindinė linija bus reikalinga tik menkiem Kauno-Talino srautam. Turėsim bėgius, bet be normalių stočių ir jungčių jie bus beverčiai.

        Comment


          Kroviniams ir kariniam mobilumui pravers. Ir tas svarbiausia.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            Kroviniams ir kariniam mobilumui pravers. Ir tas svarbiausia.
            Užtenka vieno gerio šūvio ir to karinio mobilumo nebelieka. Didžiausia grėsmė yra ne tai kad gal nespėsime pervežti tankų, o tai, kad US ir kiti nieko apart susirūpinimo nedarys N mėnesių nenorėdami eskaluoti.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Užtenka vieno gerio šūvio ir to karinio mobilumo nebelieka. Didžiausia grėsmė yra ne tai kad gal nespėsime pervežti tankų, o tai, kad US ir kiti nieko apart susirūpinimo nedarys N mėnesių nenorėdami eskaluoti.
              Su tokia logika galima jokios infrastruktūros nestatyti.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                Kroviniams ir kariniam mobilumui pravers. Ir tas svarbiausia.
                Blet, bent vienas žmogus mąstatis šitam forume yra. Ačiū.
                Nes kai paskaitai čia tai modernaus, sustainable dizaino ir medžiagų stotys svarbiausia - pamirštama apie strateginę geležinkelio reikšmę.
                Būtų buvę mastoma apie projekto riekšmę kroviniams, į skaitant ir kariinius gal jau ir būtume turėję kažką labiau apčiuopiamo.

                O šitai: "- Pirmame etape bus koncentruojamasi į Varšuva - Talinas pagrindinę liniją, taigi nebus finansuojamas Rygos loop ar jungtis į Vilnių, apie ką irgi jau ne vieną kartą kalbėjome" yra totaliai nuostabus dalykas.

                Comment


                  Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

                  Blet, bent vienas žmogus mąstatis šitam forume yra. Ačiū.
                  Nes kai paskaitai čia tai modernaus, sustainable dizaino ir medžiagų stotys svarbiausia - pamirštama apie strateginę geležinkelio reikšmę.
                  Būtų buvę mastoma apie projekto riekšmę kroviniams, į skaitant ir kariinius gal jau ir būtume turėję kažką labiau apčiuopiamo.

                  O šitai: "- Pirmame etape bus koncentruojamasi į Varšuva - Talinas pagrindinę liniją, taigi nebus finansuojamas Rygos loop ar jungtis į Vilnių, apie ką irgi jau ne vieną kartą kalbėjome" yra totaliai nuostabus dalykas.
                  Tai ir turim šį tą apčiuopiamo. Tik latviai norėjo pasišmaikštašikninti. Bet panašu nepaeis.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Su tokia logika galima jokios infrastruktūros nestatyti.
                    Nereikia fantazuoti, kad šitas geležinkelis karo metu būtų kažkaip panaudojamas. Iki karo taip, bet iki karo atsivežti galima ir su esamu.

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Užtenka vieno gerio šūvio ir to karinio mobilumo nebelieka. Didžiausia grėsmė yra ne tai kad gal nespėsime pervežti tankų, o tai, kad US ir kiti nieko apart susirūpinimo nedarys N mėnesių nenorėdami eskaluoti.
                      Kaip parodo nemenka praktika, tai nėra taip paprasta.
                      O menamas nedarymas nuo bėgių tiesiogiai nepriklauso.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Kaip parodo nemenka praktika, tai nėra taip paprasta.
                        O menamas nedarymas nuo bėgių tiesiogiai nepriklauso.
                        Kaip nėra paprasta? 6m gelžbetonio praeina tam pritaikytos šiuolaikinės bombos.

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                          Kaip nėra paprasta? 6m gelžbetonio praeina tam pritaikytos šiuolaikinės bombos.
                          Pataikyti reikia, visų pirma. Antra, kokios bombos? 6 m? Rusiškos su UMPK skrenda iki 45 km. Tikslumas +/- 100-300 m.
                          Dangus virš NATO bus atviras?

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Pataikyti reikia, visų pirma. Antra, kokios bombos? 6 m? Rusiškos su UMPK skrenda iki 45 km. Tikslumas +/- 100-300 m.
                            Dangus virš NATO bus atviras?
                            KAB bombos, tikslumas 5 metrai.

                            Comment


                              Parašė ifl Rodyti pranešimą

                              Kaip nėra paprasta? 6m gelžbetonio praeina tam pritaikytos šiuolaikinės bombos.
                              Kai pataiko. Pataikyti į 2 m plotį sunkiau nei į 6x6 m kvadratą. Britų paklausk, jie užtvankas griovė.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Kai pataiko. Pataikyti į 2 m plotį sunkiau nei į 6x6 m kvadratą. Britų paklausk, jie užtvankas griovė.
                                Kai leidi vieną bombą, o ne dešimtimis. Sugriauni/apgadini Jonavos tiltą ir "karinis mobilumas" be perkrovimų baigtas.

                                Comment


                                  Komuniaginis ifl labiausiai norėtų pradėt draugaut su kaimynais ir vietoj RB tiesti Рейл Прибалтика.

                                  Comment


                                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                    Kai leidi vieną bombą, o ne dešimtimis. Sugriauni/apgadini Jonavos tiltą ir "karinis mobilumas" be perkrovimų baigtas.
                                    O visi sėdi ir žiūri kur ta bomba pataikys.
                                    Nėra daug lėktuvų, galinčių nešti tokio svorio bombas, o jų veikimo zoną apribota kuro atsargomis. Kindžalą po pilvu nešantis Mig'as gali nešti tik jį ir nieko daugiau. Nes srusyno karo ideologija - puolantieji veiksmai tik priešo teritorijoje.

                                    Kiek OT, bet Soloninas nesenai paleido video, kuriame gan įtikinamai paaiškino kaip mechanizuota maskolių divizija antrą karo dieną atsidūrė už 150 km nuo galimos fronto linijos.

                                    Comment


                                      Beje, tiems, kas mano, kad Rygos stotį prijungti prie pagrindinės linijos iš vienos pusės kainuotų 'milijardus', nes 'urbanizuota teritorija' siūlyčiau:
                                      - įsijungti Google Satellite view
                                      - susirasti tą vietą, kur baigiasi Rail Baltica projektui skirtas išplatinimas rytuose centre (gerai matosi)
                                      - Sekti tą liniją į rytus iki pat Salaspils

                                      Tarp centro ir Gaismos, t.y. visoje urbanizuotoje teritorijoje, yra jau esamas 5 ar daugiau kelių geležinkelis ir prioriteto formuoti ten jau nebereiktų, tiesiog reiktų atiduoti du kelius Rail Balticai, ką su dabartiniais srautais latviai ramiai gali sau leisti. Norint sukurti pilną standartinės vėžės jungtį, tereiktų išplatinti pylimą 7-8km. ruože tarp Salaspils ir Gaismos, t.y., praktiškai, laukuose. Aišku būtų galima tame ruože ir dalintis keliu laikinai. Bet kokiu atveju, net ir su pervažom, elektros dalykais, pačiu pajungimu prie RB ir kt., toks projektas jau yra visiškai įkandamas latviams. Sunkiausius ir brangiausius darbus jie jau yra pasidarę ir jie matosi tame pačiame Satellite view. Aišku to, greičiausiai, neprireiks, nes finansavimas bus tam skirtas pabaigus pagrindinę liniją.
                                      Paskutinis taisė VLR; 2024.09.04, 18:49.

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        O visi sėdi ir žiūri kur ta bomba pataikys.
                                        Nėra daug lėktuvų, galinčių nešti tokio svorio bombas, o jų veikimo zoną apribota kuro atsargomis. Kindžalą po pilvu nešantis Mig'as gali nešti tik jį ir nieko daugiau. Nes srusyno karo ideologija - puolantieji veiksmai tik priešo teritorijoje.

                                        Kiek OT, bet Soloninas nesenai paleido video, kuriame gan įtikinamai paaiškino kaip mechanizuota maskolių divizija antrą karo dieną atsidūrė už 150 km nuo galimos fronto linijos.
                                        Ją neša Su-24M, Su-34, Su-35 and Mig-35, t.y. praktiškai visi turimi Rusijos naikintuvai, nekalbant apie bombonešius.


                                        Rail Baltica buvo skirtas transportui, kaip TEN-T Šiaurės Europos koridorius. O dabar vyksta pritempinėjimas pateisinant visokius latvių keleivių/krovinių vežimo fuckupus, kad va bus bent jau svarbus karinis komponentas, nors prieš 10+ metų, kai buvo suplanuotas, nebuvo apie tai galvojama.

                                        RB1 irgi, matyt, vertėjo tiest, nes svarbus karinis komponentas, o ne fuckupas.
                                        Paskutinis taisė ifl; 2024.09.04, 19:04.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          KUN galėjo būti labai svarbus objektas, jeigu Lenkija savo pusėje nuo Balstogės būtų nutiesę maksimaliai tiesią trasą link Lietuvos. Nes reikia nepamiršti, kad Balstogė yra Kauno dydžio miestas, kuris neturi oro uosto ir artimiausias jiems yra Varšuvos oro uostas - už 200 km, kai iki Karmėlavos apie 250 km. Tačiau, kadangi geležinkelis Lenkijoje eis per Elk miestą, tai atstumo, bei kelionės laiko prasme iki KUN bus toliau/ilgiau.
                                          Nepyk, bet lyginti KUN su WAV ir jo kolegomis man nekyla pirštai. Ir reiktų prisiminti, jog jau atsiranda naktiniai traukiniai po Europą, tad Bialystokas yra žymiai gerenėje pozicijoje nei Kaunas. Beje, nuo Klaipėdos iki KUN irgi apie 200 km.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X