Naivu tikėtis kad Latviai galės trasą per Rygą ir RIX prasifinansuoti sekančio EU finansinio planavimo laikotarpio CEF pinigais. Pakolkas pas juos finansavimas užtikrintas tik nepilno ruožo piečiau Dauguvos statybai ir dalinai tiltui ties Salaspiliu. Šiauriau Dauguvos neprafinansuotas nė km. trasos. Lietuva tarp kitko taip pat turi finansavima tik iki Berčiūnų.
Dar tiesa lieka vienas šaukimas šioje perspektyvoje, bet ten nerealu tikėtis daugiau nei 1,5-2 mlrd. per visas Baltijos šalis. Tai geriausiu atveju gaus jie finansavimą dar pusei likusios pagrindinės trasos, o kur dar elektrifikacija ir signalizacija.
Iš sekančios perspektyvos geriausiu atveju pavyks finansuotis pagrindinės trasos užbaigimą, bet ir tai tik jei prieš tai bus paimta ERPB paskola, nes realūs to laikotarpio pinigai pradės plaukti tik jau po 2030m.
Dar tiesa lieka vienas šaukimas šioje perspektyvoje, bet ten nerealu tikėtis daugiau nei 1,5-2 mlrd. per visas Baltijos šalis. Tai geriausiu atveju gaus jie finansavimą dar pusei likusios pagrindinės trasos, o kur dar elektrifikacija ir signalizacija.
Iš sekančios perspektyvos geriausiu atveju pavyks finansuotis pagrindinės trasos užbaigimą, bet ir tai tik jei prieš tai bus paimta ERPB paskola, nes realūs to laikotarpio pinigai pradės plaukti tik jau po 2030m.
Comment