Parašė ifl
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Mano supratimu kalbama apie pietų pusėję esantį susikirtimą. Planas pastumti dalį linijos į rytus, arčiau miesto. Stumiant į vakarus, reikėtų kirsti geležinkelį du kartus.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Aš radau du, vienas apie kurį diskutuojat, kitas šiaurėj ties senos ir naujos linijos susikirtimu.
Comment
-
Nauja stotis turi 1520mm jungtį, ir spėčiau jog joje stos visi traukiniai.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kokią kryptį ir kur važiuojant? Ant RB linijos bus statoma nauja stotis krypčiai pietūs - šiaurė. Į senąją stotį traukiniai neužsuks, nes joje nėra ir šiuo projektu neplanuojama įrengti standartinės vėžės. Kaip ir iki šiol , senoji stotis bus naudojama 1520 mm vėžės traukiniams važiuojantiems vakarai - rytai kryptimi.
- 1 patinka
Comment
-
Turejau omenį tokį variantą (aišku, mažesniu mastu ir nebūtinai kelių lygių):Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Kokie pasiūlymai kad nepadaryti jos terminaline šia kryptimi? Nelabai yra variantų kaip turėti jungtį su Šiauliai-Daugpilis be krypties keitimo stotyje laikant ją vietoje kuri daugmaž logiška keleiviams (t.y. ne pramoniniame rajone).
Imo, vis tiek geležinkelio stoties lokacija nepatogi, tai nebūtų didelio skirtumo, jei būtų kilometru ar kiek toliau nuo Babilono ties Vynupe, bet bent jau nereiktų traukiniams keitalioti krypties.
Comment
-
Naujojoje stos visi traukiniai rytų - vakarų kryptimi ir jiems teks keist kryptį. Aišku, srautas mažas, bet vis vien laiko gaišatis keleiviams.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kokią kryptį ir kur važiuojant? Ant RB linijos bus statoma nauja stotis krypčiai pietūs - šiaurė. Į senąją stotį traukiniai neužsuks, nes joje nėra ir šiuo projektu neplanuojama įrengti standartinės vėžės. Kaip ir iki šiol , senoji stotis bus naudojama 1520 mm vėžės traukiniams važiuojantiems vakarai - rytai kryptimi.
Comment
-
Tikriausiai taip, nepažiūrėjau, kad dabar nėra jokių maršrutų važiuojančių pro Panevėžį. Tokiu atveju tokia terminalinė stotis neturi jokių trūkumų. Realiai vertinant, jeigu ir atsirastų maršrutas į/iš Rokiškio, tai tikriausiai jis vis vien važiuotų tik iki Panevėžio.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Nauja stotis turi 1520mm jungtį, ir spėčiau jog joje stos visi traukiniai.
Statyti tokią brangią stotį dėl krypties, kuria nėra jokio keleivinio susisiekimo - pernelyg didelė prabanga. Tikriausiai todėl ir nenumatėParašė ifl Rodyti pranešimą
Turejau omenį tokį variantą (aišku, mažesniu mastu ir nebūtinai kelių lygių):
Paskutinis taisė sleader; 2024.07.18, 14:47.
- 1 patinka
Comment
-
Vieno lygio stotis ties geležinkelių sankirta nėra brangiau nei tiesti bėgius pirmyn/atgal. Maršrutas ateityje galėtų būti ir Klaipėda - Daugpilis.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tikriausiai taip, nepažiūrėjau, kad dabar nėra jokių maršrutų važiuojančių pro Panevėžį. Tokiu atveju tokia terminalinė stotis neturi jokių trūkumų. Realiai vertinant, jeigu ir atsirastų maršrutas į/iš Rokiškio, tai tikriausiai jis vis vien važiuotų tik iki Panevėžio.
Statyti tokią brangią stotį dėl krypties, kuria nėra jokio keleivinio susisiekimo - pernelyg didelė prabanga. Tikriausiai todėl ir nenumatė
Comment
-
- Susisiekimas ten buvo, bet buvo atšauktas, jis ten nesunkiai gali būti gražintas ir su dabartinėmis sąlygomis, tiesiog VT nėra prioritetas šitoje valstybėje ir trūksta riedmenų, reljefas ir netinkamas gruntasParašė sleader Rodyti pranešimąStatyti tokią brangią stotį dėl krypties, kuria nėra jokio keleivinio susisiekimo
- Spręsti apie keliavimo į Panevėžį poreikį ateityje, kai ten atsiras galimybė pasikeisti į greitąjį traukinį, pagal dabartinės nustekentos sistemos būklę, gali tik visiškai VT srautų planavime nesigaudantis žmogus. Transporto planavime tavo teiginiai yra lygūs teiginiams kaip "2 + 2 = 5", t.y. temos teršimas ir nieko daugiau
- 2 patinka
Comment
-
Tas paveldėjimas galėjo būti pasiteisinimu prieš kokius trisdešimt metų ar daugiau. Jei paveldi prastesnę infrastruktūrą, turi daugiau į ją ir investuoti, kad bent bandytum prisivyti. Tuo tarpu Vilnius investuoja tik į mero korumpuotų draugelių maršrutus į suburbus visokiuose kalnėnuose ir nemenčinėse. Centre VT dedikuotos infrastruktūros de facto nebuvo pastatyta nepriklausomybės laikais, nemažai buvo ir sunaikinta. Rygoje, tuo tarpu, vis atnaujinamos tramvajaus linijos, statomas naujas pasaulinio lygio transporto mazgas, naujas geležinkelio tiltas į centrą, išgriauta pastatų norint sutalpinti naują infrastruktūrą, gauti šimtai milijonų multimodaliniams sprendimas miesto stotelėse ir tt. Vilnius, turtingesnis miestas, ne vejasi Rygą, o nuo jos toliau labai sparčiai tolsta, 'nes cariniai geležinkeliai'. Apgailėtina.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gal todėl, kad Rygoje istoriškai buvo geras miesto geležinkelių tinklas ir padengia ryškią dalį gyventojų poreikių? Jei pas mus nebūtų išardę geležinkelio į Valakampius bei nutiesę Vilnius-Panevėžys ir dar kokį Vilnius-Utena, išnaudojant abi linijas ir miesto susisiekimui, tai ir mes panašiai turėtume. O dabar geležinkelis nebelabai kur veža. Ypač faktiniam miesto centrui nutolus nuo geležinkelio stoties.
Be to, net su esama infrastruktūra nėra padaryta pakankamai. Lietuvoje yra daugybė vietų, kur buvo galima išnaudoti geležinkelį ir sukurti srautus masinės suburbanizacijos metu. Kas trukdė paleisti 'lėtus' traukinius taktu tarp kokios Naujosios Vilnios ir kokių Trakų, galimai pastatant kelias naujas stoteles, nukreipiant priemiesčių statybą link tos linijos ir taip sukuriant maitinamus srautus Vilniaus stotyje? Kodėl buvo uždaryta Amalių stotelė Kaune? Kodėl atšauktas maršrutas į Uteną (ir kt.)? Kodėl geležinkelis nebuvo išnaudojamas suburbanizacijai ar apskritai miesto planavime nei viename iš trijų didžiųjų miestų?
Nuo Brazausko laikų esame aplinkkelių tiesėjų ir kelių oligarchų maitintojų per korumpuotus politikus šalis. Kai latviai kalba apie srautų formavimą, tiesiog patylėkit ir palinksėkit galvomis, atrodysit protingesni.
- 7 patinka
Comment
-
Tai galima sakyt, kad paveldėjimu galima buvo teisintis tik kokiais 1910. Bet realiai tai uždaras ratas kai paveldėjimas formuoja mentalitetą ir mentalitetas formuoja ką paveldės kitos kartos. Gaunasi uždaras ratas.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Tas paveldėjimas galėjo būti pasiteisinimu prieš kokius trisdešimt metų ar daugiau. Jei paveldi prastesnę infrastruktūrą, turi daugiau į ją ir investuoti, kad bent bandytum prisivyti. Tuo tarpu Vilnius investuoja tik į mero korumpuotų draugelių maršrutus į suburbus visokiuose kalnėnuose ir nemenčinėse. Centre VT dedikuotos infrastruktūros de facto nebuvo pastatyta nepriklausomybės laikais, nemažai buvo ir sunaikinta. Rygoje, tuo tarpu, vis atnaujinamos tramvajaus linijos, statomas naujas pasaulinio lygio transporto mazgas, naujas geležinkelio tiltas į centrą, išgriauta pastatų norint sutalpinti naują infrastruktūrą, gauti šimtai milijonų multimodaliniams sprendimas miesto stotelėse ir tt. Vilnius, turtingesnis miestas, ne vejasi Rygą, o nuo jos toliau labai sparčiai tolsta, 'nes cariniai geležinkeliai'. Apgailėtina.
Be to, net su esama infrastruktūra nėra padaryta pakankamai. Lietuvoje yra daugybė vietų, kur buvo galima išnaudoti geležinkelį ir sukurti srautus masinės suburbanizacijos metu. Kas trukdė paleisti 'lėtus' traukinius taktu tarp kokios Naujosios Vilnios ir kokių Trakų, galimai pastatant kelias naujas stoteles, nukreipiant priemiesčių statybą link tos linijos ir taip sukuriant maitinamus srautus Vilniaus stotyje? Kodėl buvo uždaryta Amalių stotelė Kaune? Kodėl atšauktas maršrutas į Uteną (ir kt.)? Kodėl geležinkelis nebuvo išnaudojamas suburbanizacijai ar apskritai miesto planavime nei viename iš trijų didžiųjų miestų?
Nuo Brazausko laikų esame aplinkkelių tiesėjų ir kelių oligarchų maitintojų per korumpuotus politikus šalis. Kai latviai kalba apie srautų formavimą, tiesiog patylėkit ir palinksėkit galvomis, atrodysit protingesni.
Sakyčiau aplinkelių tiesėjais esam nuo gerokai seniau. Pokariu sovietyne prasimušėm Vilnius-Kaunas autostradą kuri sovietyne buvo kostmosas. Vėliau - Kaunas - Klaipėda ir Vilnius - Ukmergė - Panevėžys. Tuo pačiu Vilniuje išardytas egzistavęs miesto geležinkelis. Ir nauji rajonai planuoti padėjus ant bėginio transporto nuo pat ankstyvo pokario.
- 4 patinka
Comment
-
Manau kad pilnai dirbamas variantas kad būtų atskiri maršrutai Panevėžys-Šiauliai ir Panevėžys-Daugpilis, koordinuojant laikus Panevėžyje. Taip, gal kiek mažiau patogu jei norima važiuoti iš Šiaulių į Daugpilį, ar iš Daugpilio į Klaipėdą, bet man asmeniškai neatrodo jog šiomis kryptimis būtų labai didelis keleivių potencialas, kai tuo tarpu persėdimams į greituosius traukinius tikrai būtų.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Naujojoje stos visi traukiniai rytų - vakarų kryptimi ir jiems teks keist kryptį. Aišku, srautas mažas, bet vis vien laiko gaišatis keleiviams.
Man regis jau diskutavome apie šį reikalą prieš kelis mėnesius beje.
Comment
-
https://eng.lsm.lv/article/economy/t...mbers.a540140/Parašė VLR Rodyti pranešimąRygoje, tuo tarpu, vis atnaujinamos tramvajaus linijos
Lūkestis kad būtų kuo sparčiau atnaujinamos, nes šiuo metu keleivių skaičius tramvajais Rygoje siekia 19 proc., o dauguma pervežami autobusais bei troleibusais.
Galbūt atnaujinimai pavyks bei Ryga galės pasiekti tokį VT pervežamų keleivių skaičių kaip Vilnius - JUDU statistika https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...gxZSIsImMiOjh9
Žinoma, įvairovė Rygos pusėje, bet nustebino jog Vilnius tiek daugiau perveža nei Ryga - maniau Rygoje visi sėdi VT, pasirodo ne.
Vis kalbame apie tai, kaip tramvajaus egzistavimas pakelia Rygą į aukštesnio statuso miestą - tikrai ne dabartinis, na bet gal investicijos jiems atsipirks. Apie kritiką Vilniaus VT linkęs pritarti.
Čia jau off-topic visai gavosi, bet tiesiog konteksto/skaičių labiau norėjosi.
- 2 patinka
Comment
-
Stalino vagonais dar daugiau perveždavo. Siūlyčiau nuvažiuoti į Rygą, apsistoti komiblokyne (kad ir kokioje Imantoje) ir pabandyti vieną dieną iš ten nuvažiuoti į miestą tramvajumi, kitą - traukiniu, trečią - autobusu. Tada apsistok Pilaitėje ar kokiuose Pašilaičiuose ir pabandyk nuvažiuoti į centrinį mazgą iš ten autobusais, kurie net A juostų didelėje dalyje kelio (ypač centre) neturi. Taip, Rygoje užteks vienos kelionės į vieną pusę kas dieną, Vilniuje dažnai padarysi dvi. Tik vienu atveju jausiesi kaip gyvendamas prastame vakarų Europos rajone, kitame - kaip gyvendamas Rusijos 'novostroikėse', kuriose valdžia yra visiškai bejėgė, o miesto planavimo yra lygiai nulis.Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
https://eng.lsm.lv/article/economy/t...mbers.a540140/
Lūkestis kad būtų kuo sparčiau atnaujinamos, nes šiuo metu keleivių skaičius tramvajais Rygoje siekia 19 proc., o dauguma pervežami autobusais bei troleibusais.
Galbūt atnaujinimai pavyks bei Ryga galės pasiekti tokį VT pervežamų keleivių skaičių kaip Vilnius - JUDU statistika https://app.powerbi.com/view?r=eyJrI...gxZSIsImMiOjh9
Žinoma, įvairovė Rygos pusėje, bet nustebino jog Vilnius tiek daugiau perveža nei Ryga - maniau Rygoje visi sėdi VT, pasirodo ne.
Vis kalbame apie tai, kaip tramvajaus egzistavimas pakelia Rygą į aukštesnio statuso miestą - tikrai ne dabartinis, na bet gal investicijos jiems atsipirks. Apie kritiką Vilniaus VT linkęs pritarti.
Čia jau off-topic visai gavosi, bet tiesiog konteksto/skaičių labiau norėjosi.
Apskritai, tai Ryga turi labai aiškiai suformuotą centrą ir centrinį mazgą, miestas nėra išbalansuotas ir išmėtytas kaip Vilnius, dėl ko ten, skirtingai nei Vilniuje, didelė dalis populiacijos gali pasiekti savo tikslus tiesiog vaikščiodami. Taip pat tai yra gerokai mažesnės šalies sostinė: Lietuvoje yra gerokai daugiau žmonių už Vilniaus ribų, kuriems reikia atvažiuoti į Vilnių ir čia naudotis VT nei tokių yra Latvijoje. Tad taip, Rygoje visada bus fundamentaliai mažesnis poreikis keliauti nei čia, bet tai ir yra viena iš priežasčių, dėl ko mes atrodome taip apgailėtinai. Tad, ne, tie mažesni skaičiai nekeičia to fakto, kad Rygoje VT sistema yra šviesmečiais geresnė nei Vilniuje. Lygiai taip pat, kaip koks Rennes automatinis metro, pervežantis 42 milijonų žmonių, nėra blogiau nei tie Indijos traukiniai, kur žmonės važiuoja užlipę ant viršaus ir kabėdami ant šonų.Paskutinis taisė VLR; 2024.07.19, 12:23.
- 4 patinka
Comment
-
Tai OK, bet niekur neradau svarstymo ar sprendimo pagrindimo dėl tokios vs kitokios stoties lokacijos (ir lėšų taupymo bereikalingų bėgių tiesimui).Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Manau kad pilnai dirbamas variantas kad būtų atskiri maršrutai Panevėžys-Šiauliai ir Panevėžys-Daugpilis, koordinuojant laikus Panevėžyje. Taip, gal kiek mažiau patogu jei norima važiuoti iš Šiaulių į Daugpilį, ar iš Daugpilio į Klaipėdą, bet man asmeniškai neatrodo jog šiomis kryptimis būtų labai didelis keleivių potencialas, kai tuo tarpu persėdimams į greituosius traukinius tikrai būtų.
Man regis jau diskutavome apie šį reikalą prieš kelis mėnesius beje.Paskutinis taisė ifl; 2024.07.19, 12:27.
- 1 patinka
Comment
-
Lenkų dalies (Ełk - Trakiszki) konkurso dokumentai:
https://platformazakupowa.plk-sa.pl/.../31434/details
Labai daug informacijos, bet principe daugmaž sutampa su tuo kas OpenRailwayMap supaišyta.
- 11 patinka
Comment
-
Vaaauuuuu, į statybvietę atvežti špuntai/spraustasienės, kaip sparčiai vyksta statybos
https://www.aliojonava.lt/story/7705...6Q#prettyPhoto
- 3 patinka
Comment
-
Neapsakomo reikšmingumo įvykis. Panašiai toks pats, kaip per media ištrimituotų, kad pagaliau atvežė Toi-Toi budelę į statybvietęParašė Lašas Rodyti pranešimąVaaauuuuu, į statybvietę atvežti špuntai/spraustasienės, kaip sparčiai vyksta statybos
https://www.aliojonava.lt/story/7705...6Q#prettyPhoto
- 1 patinka
Comment
-
RB Linkedin'e giriasi jog įrengta 3/4 visų polių. Su žvakele nestovėjau.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Neapsakomo reikšmingumo įvykis. Panašiai toks pats, kaip per media ištrimituotų, kad pagaliau atvežė Toi-Toi budelę į statybvietę
- 3 patinka
Comment
-
Sakyčiau vakarėlio vertas pasiekimasParašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
RB Linkedin'e giriasi jog įrengta 3/4 visų polių. Su žvakele nestovėjau.
Beveik metai praėjo nuo polių įrengimo pradžios ir netgi 3/4 jau yra. Tik kažkaip visas tiltas turėjo būti pastatytas greičiau, nei jie tokiu tempu baigs polius gręžti.
- 2 patinka
Comment
Comment