Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš kiek geresnių naujienų - Kaunas-Lenkijos siena ruožas patvirtintas vyriausybės, bus pradedamos žemės paįmimo procedūros https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/vy...vystymo-plana/

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Mano šaltinis Jon Worth, kuris, sutikim, turi biškiuką žinių ir kompetencijų tokius dalykus žinoti.
      Štai šis – https://en.wikipedia.org/wiki/Jon_Worth ? Jo wikipedijos straipsny geležinkeliai net neminimi. Aš pats dariau savo "5 minutes researcho wikipedijoj", dažniausiai greitieji traukiniai pristatomi per 3-4 metus nuo užsakymo.

      Comment


        Parašė alga Rodyti pranešimą
        Aš pats dariau savo "5 minutes researcho wikipedijoj", dažniausiai greitieji traukiniai pristatomi per 3-4 metus nuo užsakymo.
        Tai kaip ir rašo kad pristatoma per 4 metus - bet reikia poros prieš tai kad įvykdyti visas pirkimų procedūras, ir porą po kad ištestuoti paruošti ir sertifikuoti juos naudojimui. Paskutinę dalį galima kiek trumpinti, bet vis tik daugiau nei 4 metus užtrunka.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą

          Štai šis – https://en.wikipedia.org/wiki/Jon_Worth ? Jo wikipedijos straipsny geležinkeliai net neminimi. Aš pats dariau savo "5 minutes researcho wikipedijoj", dažniausiai greitieji traukiniai pristatomi per 3-4 metus nuo užsakymo.
          O kiek laiko užtrunka nuo pirkimo procedūrų pradžios iki traukinio paleidimo į reguliarų servisą?

          Comment


            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

            Tai kaip ir rašo kad pristatoma per 4 metus - bet reikia poros prieš tai kad įvykdyti visas pirkimų procedūras, ir porą po kad ištestuoti paruošti ir sertifikuoti juos naudojimui. Paskutinę dalį galima kiek trumpinti, bet vis tik daugiau nei 4 metus užtrunka.
            Tai, išeina, jei šiemet pradės šopintis, už poros metų pasirašys pirkimą, kaip tik ant 2030 bandomųjų važiavimų dar gali gauti. Klausimas – kas tai turi daryti? LTG Link ?

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Tai, išeina, jei šiemet pradės šopintis, už poros metų pasirašys pirkimą, kaip tik ant 2030 bandomųjų važiavimų dar gali gauti. Klausimas – kas tai turi daryti? LTG Link ?
              Nebent įtikintume ÖBB ateiti į mūsų rinką ir teikti RB keleivių vežimo paslaugas? Aš tikrai būčiau už, nors negirdėjau, kad SuMin vestų derybas su kitais operatoriais. Taigi, lieka tik LTG Link.

              Comment


                Dabar prasidės nauja beribė diskusija tai kas svarbiau: bėgiai ar traukiniai, kurie ant jų važiuotų. Diskusiją ar svarbiau stotys ar bėgiai jau praėjom. Pirmyn.

                Comment


                  Romai, dėl "Čia apie RB-I" - RB I yra senoji veikianti trasa, diskusija apie naują trasą iki Lenkijos manau gali likti šioje temoje.

                  Comment


                    Tuomet reikia susitarti tarpusavyje ir patikslinti abiejų temų pavadinimus, kad nebūtų painiavos.
                    Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas nėra užuominos, kad tai tik senoji trasa.
                    Ten diskutuojama apie europinės vėžės geležinkelį iki Lenkijos ir toliau Lenkijos teritorijoje.

                    Rail Baltica II - jei ana tema yra dalis yra nuo Lenkijos sienos iki Kauno, tai ši tema pagal nutylėjimą apima trasą nuo Kauno iki Latvijos sienos ir toliau iki Rygos ir Talino

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Tuomet reikia susitarti tarpusavyje ir patikslinti abiejų temų pavadinimus, kad nebūtų painiavos.
                      Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas nėra užuominos, kad tai tik senoji trasa.
                      Ten diskutuojama apie europinės vėžės geležinkelį iki Lenkijos ir toliau Lenkijos teritorijoje.

                      Rail Baltica II - jei ana tema yra dalis yra nuo Lenkijos sienos iki Kauno, tai ši tema pagal nutylėjimą apima trasą nuo Kauno iki Latvijos sienos ir toliau iki Rygos ir Talino
                      Galima matyt ir taip suprasti, bet aš suprantu taip - RB1 yra senoji vingiuota trasa nuo Lenkijos iki Kauno, RB2 - nuo Kauno iki Talino ir nuo Kauno iki Lenkijos, nes praktiškai tai bus nauja trasa. Ką kiti mano?

                      Comment


                        Yra parašyta Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas ir viskas kaip ir aišku.
                        O tos ribos tarp senosios ir naujosios dalies sunku pagauti. Ir gaunasi kiek dirbtinis atskyrimas.

                        Kalbant apie projektą geriau nubrėžti aiškias geografines ribas, tuo labiau, kad projekto dalys bus atskirai įgyvendinamos
                        Yra atskiros temos
                        Rail Baltica II atšakos į Klaipėdą vizijos
                        Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

                        Tačiau net ir su nedaug temų kartais nepataikoma atskirą temą, pvz.
                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Kauno ir Vilniaus oro uostus planuoja sujungti nauja geležinkelio vėže
                        https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/06/...zinkelio-veze/

                        Comment


                          Romas
                          Tai viskas visiems yra aišku. RB1 yra sena tema. Tas geležinkelis yra baigtas. Dabar yra RB2 LT/PL siena - Kaunas. Lygiai kaip ir RB2 Kaunas - Vilnius yra aišku, kad tai ne esamos vėžės modernizacija. Kam tuomet tas skirstymas tarp 1 ir 2? Nebent nuimtum skaičius nuo RB, nes tai yra atskiri projektai.

                          Comment


                            Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                            Ne visi latviai ir estai islose - tie, kurie norejo vaziuoti 250km/h nauju HSR panasu kad pralose. Ir galit kiek norit kartoti kad projektui blogai ne del stociu, bet akivaizdu kad per ta laika ir uz tuos pinigus jie geriau butu nutiese gelezinkeli.
                            Ne, neakivaizdu, nes už tuos pinigus šiais laikais nebūtų nutiesę net tokio 'geležinkelio' kaip Rail Baltica 1, nekalbant apie HSR. Tad, visų pirma, teisinga taktika buvo išleisti pinigus kuo greičiau dėl infliacijos, o antra, išleisti juos kažkam, ką galima bus iš karto naudoti pagal paskirtį - stočių pagrindinis tikslas yra būti vietinio transporto intermodaliniais mazgais, Rail Baltica yra tik maža jų dalis. Stočių efektas Talinui ir (ypač) Rygai bus milžiniškas postūmis nepriklausomai nuo to, ar europiniai bėgiai bus prijungti prie jų, ar ne.

                            Lietuviai, tuo tarpu, nei pastatė stočių, nei nutiesė bėgių, nei integravo oro uostą nors sąlygos tam buvo idealios (KUN). Įdomus tas faktas, kad Latvijoje situacija su žemės paėmimu yra sunkiausia Baltijos šalyse, jie net turėjo keisti įstatyminę bazę dėl to. Rygoje jie turėjo išpirkinėti sklypus ir griauti didžiulius prekybos centrus (ir taip, įskaitant bėgiams, o ne stočiai) ir jie tai padarė. Tuo tarpu Lietuvoje žemės paėmimas buvo lengviausias Baltijos šalyse. Ką veikė lietuviai, kol latviai darė itin sunkius darbus Rygos centre (o estai - Talino) ir rimtai pasistūmėjo statybose tokio lygio mazgų, kokių automobilizuotų artojų šalyje niekada nebus?
                            Paskutinis taisė VLR; 2024.06.13, 09:37.

                            Comment


                              Specialus geležinkelio planas nuo Jiesios iki sienos su Lenkija:
                              Attached Files

                              Comment


                                O pastarajam ruožui pinigų užteks pirmuoju etapu (iki 2030 m.) ir dvikeliui, tikiuosi?

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  O pastarajam ruožui pinigų užteks pirmuoju etapu (iki 2030 m.) ir dvikeliui, tikiuosi?
                                  Na, pinigų neužtenka viskam bendrai. Estų interviu prie taupiausių planų minimas variantas elektrifikuoti dabartinį geležinkelį ir naujo iki 2030 m. nestatyt. Visgi, panašu, kol kas planuojama dvikelį bent nuo Lenkijos iki Panevežio statyt.

                                  Comment


                                    Kaip čia dasigyvenom, kad jau geležinkelio nesugebam pastatyti? Prieš pusantro šimto metų keli šimtai darbininkų su karučiais, kirtikliais ir arkliukais sugebėjo nutiesti.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Kaip čia dasigyvenom, kad jau geležinkelio nesugebam pastatyti? Prieš pusantro šimto metų keli šimtai darbininkų su karučiais, kirtikliais ir arkliukais sugebėjo nutiesti.
                                      HSR ir amerika nesugeba pastatyti, viskas cia OK

                                      Comment


                                        Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                                        HSR ir amerika nesugeba pastatyti, viskas cia OK
                                        Pažėk kada į USA dydį ir suprasi, kodėl HSR jiems mažai aktualus.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                          Pažėk kada į USA dydį ir suprasi, kodėl HSR jiems mažai aktualus.
                                          Aktualus ir aktyviai stato - Los Angeles -> San Francisco, Los Angeles -> Las Vegas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X