Iš kiek geresnių naujienų - Kaunas-Lenkijos siena ruožas patvirtintas vyriausybės, bus pradedamos žemės paįmimo procedūros https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/vy...vystymo-plana/
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Štai šis – https://en.wikipedia.org/wiki/Jon_Worth ? Jo wikipedijos straipsny geležinkeliai net neminimi. Aš pats dariau savo "5 minutes researcho wikipedijoj", dažniausiai greitieji traukiniai pristatomi per 3-4 metus nuo užsakymo.Parašė John Rodyti pranešimą
Mano šaltinis Jon Worth, kuris, sutikim, turi biškiuką žinių ir kompetencijų tokius dalykus žinoti.
Comment
-
Tai kaip ir rašo kad pristatoma per 4 metus - bet reikia poros prieš tai kad įvykdyti visas pirkimų procedūras, ir porą po kad ištestuoti paruošti ir sertifikuoti juos naudojimui. Paskutinę dalį galima kiek trumpinti, bet vis tik daugiau nei 4 metus užtrunka.Parašė alga Rodyti pranešimąAš pats dariau savo "5 minutes researcho wikipedijoj", dažniausiai greitieji traukiniai pristatomi per 3-4 metus nuo užsakymo.
- 1 patinka
Comment
-
O kiek laiko užtrunka nuo pirkimo procedūrų pradžios iki traukinio paleidimo į reguliarų servisą?Parašė alga Rodyti pranešimą
Štai šis – https://en.wikipedia.org/wiki/Jon_Worth ? Jo wikipedijos straipsny geležinkeliai net neminimi. Aš pats dariau savo "5 minutes researcho wikipedijoj", dažniausiai greitieji traukiniai pristatomi per 3-4 metus nuo užsakymo.
Comment
-
Tai, išeina, jei šiemet pradės šopintis, už poros metų pasirašys pirkimą, kaip tik ant 2030 bandomųjų važiavimų dar gali gauti. Klausimas – kas tai turi daryti? LTG LinkParašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Tai kaip ir rašo kad pristatoma per 4 metus - bet reikia poros prieš tai kad įvykdyti visas pirkimų procedūras, ir porą po kad ištestuoti paruošti ir sertifikuoti juos naudojimui. Paskutinę dalį galima kiek trumpinti, bet vis tik daugiau nei 4 metus užtrunka.
?
Comment
-
Nebent įtikintume ÖBB ateiti į mūsų rinką ir teikti RB keleivių vežimo paslaugas? Aš tikrai būčiau už, nors negirdėjau, kad SuMin vestų derybas su kitais operatoriais. Taigi, lieka tik LTG Link.Parašė alga Rodyti pranešimą
Tai, išeina, jei šiemet pradės šopintis, už poros metų pasirašys pirkimą, kaip tik ant 2030 bandomųjų važiavimų dar gali gauti. Klausimas – kas tai turi daryti? LTG Link
?
Comment
-
Tuomet reikia susitarti tarpusavyje ir patikslinti abiejų temų pavadinimus, kad nebūtų painiavos.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas nėra užuominos, kad tai tik senoji trasa.
Ten diskutuojama apie europinės vėžės geležinkelį iki Lenkijos ir toliau Lenkijos teritorijoje.
Rail Baltica II - jei ana tema yra dalis yra nuo Lenkijos sienos iki Kauno, tai ši tema pagal nutylėjimą apima trasą nuo Kauno iki Latvijos sienos ir toliau iki Rygos ir Talino
Comment
-
Galima matyt ir taip suprasti, bet aš suprantu taip - RB1 yra senoji vingiuota trasa nuo Lenkijos iki Kauno, RB2 - nuo Kauno iki Talino ir nuo Kauno iki Lenkijos, nes praktiškai tai bus nauja trasa. Ką kiti mano?Parašė Romas Rodyti pranešimąTuomet reikia susitarti tarpusavyje ir patikslinti abiejų temų pavadinimus, kad nebūtų painiavos.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas nėra užuominos, kad tai tik senoji trasa.
Ten diskutuojama apie europinės vėžės geležinkelį iki Lenkijos ir toliau Lenkijos teritorijoje.
Rail Baltica II - jei ana tema yra dalis yra nuo Lenkijos sienos iki Kauno, tai ši tema pagal nutylėjimą apima trasą nuo Kauno iki Latvijos sienos ir toliau iki Rygos ir Talino
- 1 patinka
Comment
-
Yra parašyta Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas ir viskas kaip ir aišku.
O tos ribos tarp senosios ir naujosios dalies sunku pagauti. Ir gaunasi kiek dirbtinis atskyrimas.
Kalbant apie projektą geriau nubrėžti aiškias geografines ribas, tuo labiau, kad projekto dalys bus atskirai įgyvendinamos
Yra atskiros temos
Rail Baltica II atšakos į Klaipėdą vizijos
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Tačiau net ir su nedaug temų kartais nepataikoma atskirą temą, pvz.
Parašė Gator Rodyti pranešimąKauno ir Vilniaus oro uostus planuoja sujungti nauja geležinkelio vėže
https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/06/...zinkelio-veze/
Comment
-
Romas
Tai viskas visiems yra aišku. RB1 yra sena tema. Tas geležinkelis yra baigtas. Dabar yra RB2 LT/PL siena - Kaunas. Lygiai kaip ir RB2 Kaunas - Vilnius yra aišku, kad tai ne esamos vėžės modernizacija. Kam tuomet tas skirstymas tarp 1 ir 2? Nebent nuimtum skaičius nuo RB, nes tai yra atskiri projektai.
- 4 patinka
Comment
-
Ne, neakivaizdu, nes už tuos pinigus šiais laikais nebūtų nutiesę net tokio 'geležinkelio' kaip Rail Baltica 1, nekalbant apie HSR. Tad, visų pirma, teisinga taktika buvo išleisti pinigus kuo greičiau dėl infliacijos, o antra, išleisti juos kažkam, ką galima bus iš karto naudoti pagal paskirtį - stočių pagrindinis tikslas yra būti vietinio transporto intermodaliniais mazgais, Rail Baltica yra tik maža jų dalis. Stočių efektas Talinui ir (ypač) Rygai bus milžiniškas postūmis nepriklausomai nuo to, ar europiniai bėgiai bus prijungti prie jų, ar ne.Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Ne visi latviai ir estai islose - tie, kurie norejo vaziuoti 250km/h nauju HSR panasu kad pralose. Ir galit kiek norit kartoti kad projektui blogai ne del stociu, bet akivaizdu kad per ta laika ir uz tuos pinigus jie geriau butu nutiese gelezinkeli.
Lietuviai, tuo tarpu, nei pastatė stočių, nei nutiesė bėgių, nei integravo oro uostą nors sąlygos tam buvo idealios (KUN). Įdomus tas faktas, kad Latvijoje situacija su žemės paėmimu yra sunkiausia Baltijos šalyse, jie net turėjo keisti įstatyminę bazę dėl to. Rygoje jie turėjo išpirkinėti sklypus ir griauti didžiulius prekybos centrus (ir taip, įskaitant bėgiams, o ne stočiai) ir jie tai padarė. Tuo tarpu Lietuvoje žemės paėmimas buvo lengviausias Baltijos šalyse. Ką veikė lietuviai, kol latviai darė itin sunkius darbus Rygos centre (o estai - Talino) ir rimtai pasistūmėjo statybose tokio lygio mazgų, kokių automobilizuotų artojų šalyje niekada nebus?Paskutinis taisė VLR; 2024.06.13, 09:37.
- 1 patinka
Comment
-
Na, pinigų neužtenka viskam bendrai. Estų interviu prie taupiausių planų minimas variantas elektrifikuoti dabartinį geležinkelį ir naujo iki 2030 m. nestatyt. Visgi, panašu, kol kas planuojama dvikelį bent nuo Lenkijos iki Panevežio statyt.Parašė Sula Rodyti pranešimąO pastarajam ruožui pinigų užteks pirmuoju etapu (iki 2030 m.) ir dvikeliui, tikiuosi?
Comment
-
HSR ir amerika nesugeba pastatyti, viskas cia OKParašė Sula Rodyti pranešimąKaip čia dasigyvenom, kad jau geležinkelio nesugebam pastatyti? Prieš pusantro šimto metų keli šimtai darbininkų su karučiais, kirtikliais ir arkliukais sugebėjo nutiesti.
Comment
-
Pažėk kada į USA dydį ir suprasi, kodėl HSR jiems mažai aktualus.Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
HSR ir amerika nesugeba pastatyti, viskas cia OK
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Aktualus ir aktyviai stato - Los Angeles -> San Francisco, Los Angeles -> Las Vegas.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Pažėk kada į USA dydį ir suprasi, kodėl HSR jiems mažai aktualus.
Comment
Comment