Geriau tą didesnę dalį milijardo būtume ištaškę pastatyti pusę stoties Vilniuje arba Kaune.
Kam tos jungtys su Europa reikalingos.
Kam tos jungtys su Europa reikalingos.
, tačiau nemanau kad Vilniuje būtų geresnis organizavimas
, tačiau nemanau kad Vilniuje būtų geresnis organizavimas

Kažkoks kompleksų burbulas šitas forumas. Na, bet aš irgi kompleksuočiau, kai žymiai mažesnė šalis ne tik tave brutaliai išdulkina aviacijoje, surenka keturis kartus daugiau geležinkelio keleivių, bet ir persistato savo miesto centrą perskrosdami jį nauja geležinkelio linija lyg tai būtų devynioliktas amžius, pastatydami tokią infrastruktūrą, šalia kurios tavo sostinė atrodo kaip nykus kaimas. Visa tai, kol tavo sostinėje ir visoje šalyje siautėja suburbiniai automarozai, visus pinigus taškantys žvyrkelių asfaltavimui ir kelių į suburbus platinimui, miesto centruose yra nedaroma visiškai nieko, o geležinkelistai stovi nuleidę galvas prie užstrigusio tilto, vienintelio rimtesnio pradėto objekto, jau tris metus.

Atsakantieji irgi akivaizdžiai vynioja viską į gražų popieriuką (kartais akivaizdžiai meluodami) ir toliau bando pūsti Lietuvos sėkmės burbulą, kuris vis bliūkšta. Kaip Lietuva pakels savo dalį darbų vos ne 100-u šiais metais (liko dešimt mėnesiu), kai paskutiniu metu įvykdė pirkimų tik už tiek, kiek užtenka kokiems 7 km. HSR ruožo? Ir dar tas 'Estai mus vejasi, bet pas juos realiai darbų nėra tik kontraktai' - tai jau tikrai. Gal tas žmogus pramiegojo paskutinius porą metų ir tik dabar atsibudo?

Comment