Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Geriau tą didesnę dalį milijardo būtume ištaškę pastatyti pusę stoties Vilniuje arba Kaune.
    Kam tos jungtys su Europa reikalingos.

    Comment


      Haha be Latvijos nei vieno argumento neina suregzti. Rimtas dalykas tas pavydas.

      Comment


        Tikrai visi čia pavydi stočių griaučių be užtikrinto finansavimo ir 1520mm ruožo tarp jų.

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
          Tikrai visi čia pavydi stočių griaučių be užtikrinto finansavimo ir 1520mm ruožo tarp jų.
          Ne visi, tik tie, kurie teturi nusitiesę nepajungtus kelis kilometrus kelio vidury šalies ir praplatinę carinį šunkelį per 10 metų. Ai, pala, dar turi kelis metus užstrigusias tilto statybas.

          Comment


            Gal jau raminamės?

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą
              šalia kurio ant to paties pylimo kažkam užteko proto ištaškyti didesnę dalį milijardo (šiandienos eurais skaičiuojant) ir nutiesti dar vieną nenaudotiną kelią.
              Nevisai tikslu sakyti, kad ten pastatyta ant to paties pylimo šalia kažko. (Čia ties Mockais ir Senaisiais Alksnėnais, jeigu įdomu)

              Attached Files

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                Tikrai visi čia pavydi stočių griaučių be užtikrinto finansavimo ir 1520mm ruožo tarp jų.
                Mačiau tą stoties griaučių vaizdelį praeitais metais, tai nelabai džiugina , tačiau nemanau kad Vilniuje būtų geresnis organizavimas

                Comment


                  Parašė Keliauninkas Rodyti pranešimą

                  Mačiau tą stoties griaučių vaizdelį praeitais metais, tai nelabai džiugina , tačiau nemanau kad Vilniuje būtų geresnis organizavimas
                  Man - normalus statybų vaizdas. Yra tam tikras progresas ir nematau prasmės gadinti orą ir bitus. Ko Rygoje norėčiau - atidaryto požeminio praėjimo į kitą geležinkelio pusę.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Man - normalus statybų vaizdas. Yra tam tikras progresas ir nematau prasmės gadinti orą ir bitus. Ko Rygoje norėčiau - atidaryto požeminio praėjimo į kitą geležinkelio pusę.
                    Tai kad ten metus jau beveik nesimato judėjimo. Ar tai normalu?

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Tai kad ten metus jau beveik nesimato judėjimo. Ar tai normalu?
                      Neterškit latvių vardo. Rudenį suskaičiavau net du statybininkus. Akivaizdus progresas.

                      Comment


                        Deja, bet šiandien kai kurie "propagandos" teiginiai apie RB iš 2020 metų skamba kaip realybė
                        https://www.15min.lt/en/article/feat...a-1184-1311356

                        Comment


                          Eilinį kartą nei centimetro be užvarymo ant Latvijos be šaltinių Kažkoks kompleksų burbulas šitas forumas. Na, bet aš irgi kompleksuočiau, kai žymiai mažesnė šalis ne tik tave brutaliai išdulkina aviacijoje, surenka keturis kartus daugiau geležinkelio keleivių, bet ir persistato savo miesto centrą perskrosdami jį nauja geležinkelio linija lyg tai būtų devynioliktas amžius, pastatydami tokią infrastruktūrą, šalia kurios tavo sostinė atrodo kaip nykus kaimas. Visa tai, kol tavo sostinėje ir visoje šalyje siautėja suburbiniai automarozai, visus pinigus taškantys žvyrkelių asfaltavimui ir kelių į suburbus platinimui, miesto centruose yra nedaroma visiškai nieko, o geležinkelistai stovi nuleidę galvas prie užstrigusio tilto, vienintelio rimtesnio pradėto objekto, jau tris metus.

                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Tai kad ten metus jau beveik nesimato judėjimo. Ar tai normalu?
                          Pagal straipsnį iš praeitos liepos, kai buvo kilęs nesutarimas dėl apmokėjimų, BreReRix atstovas sakė:

                          When asked whether construction work at the station is currently proceeding according to plan, Āboltiņš-Āboliņš replied in the affirmative, indicating that the approved construction work is proceeding according to plan. "BeReRix" is working on a track construction project on the southern side to provide temporary traffic for 1,520-millimeter-wide rails. Work is also underway on the construction of railway traffic signaling.
                          https://www.db.lv/zinas/bererix-nav-...-apmera-517075

                          Aišku forume buvo kilęs šaršalas ir džiaugsmo pliūpsniai apie projekto užstrigimą, tačiau kitą dieną viskas buvo sutvarkyta.

                          "If a few weeks ago the situation was really critical - over a hundred subcontractors were actually waiting to be paid - today the situation is 98% resolved.
                          https://eng.lsm.lv/article/economy/t...lders.a556739/

                          Taigi prieš pusę metų darbai ten dar vyko. Kiek žinau, žiemai jie buvo užšaldyti ir pavasarį bus pratęsti, bet, jei turi kitokių šaltinių, būtinai pasidalink.

                          Comment


                            Kas čia dar kompleksuotas? Ar būtina viskuo prieš kaimynus pirmauti, kad jaustumeisi oriai savo kailyje?

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Tai kad ten metus jau beveik nesimato judėjimo. Ar tai normalu?
                              Per metus iš akivaizdžiai matomų darbų atsirado plieninės arkos. Nežinia kiek darbų dar nesimato.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Per metus iš akivaizdžiai matomų darbų atsirado plieninės arkos. Nežinia kiek darbų dar nesimato.
                                Arkos buvo iškeltos jau praktiškai prieš metus. 2024 m. kovo mėn. ten kėlė vainiką į viršų.

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Per metus iš akivaizdžiai matomų darbų atsirado plieninės arkos. Nežinia kiek darbų dar nesimato.
                                  Arkas pradėjo 2023 m. rudenį ir 2024 m pavasarį jau stovėjo. Bet po to viskas gana aprimo, lyginant su tuo, kokie buvo tempai prieš tai.
                                  Iš paskutinių reportažų matėm, kad kloja rusiškos vėžės bėgius.
                                  Tai čia šalutinio keliautojo pastebėjimai, kiek tik tenka apsilankyti. Duoke Die, kad tik užbaigtų
                                  Paskutinis taisė Sula; 2025.02.14, 16:07.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                    Arkos buvo iškeltos jau praktiškai prieš metus. 2024 m. kovo mėn. ten kėlė vainiką į viršų.
                                    Kas pavogė mano metus?
                                    Ir vėl ...

                                    Comment


                                      02.12 buvo RB pristatymas Ekonomikos komitetui.

                                      Įdomus dalykas

                                      O laikinai, kad Vilnius neliktų vis tik nuošaly, padaryti kintamos vėžės mechanizmą ir keleiviai galėtų važiuoti netrukdomai nuo Vilniaus iki Varšuvos be jokių perlipimų (video ~09:00)


                                      Keletą įdomesnių skaidrių.

                                      Click image for larger version

Name:	RB1.png
Views:	1981
Size:	789,0 kB
ID:	2183548
                                      Click image for larger version

Name:	RB2.png
Views:	1840
Size:	449,5 kB
ID:	2183549
                                      Click image for larger version

Name:	RB3.png
Views:	1864
Size:	822,2 kB
ID:	2183550



                                      Comment


                                        Apgailėtina klausiančiųjų nekompetencija. Tas bičas iš Klaipėdos kur name-droppino visą laiką ir šnekėjo visiškai ne į tema (nes Klaipėda nėra projekto dalis) gal iš Radijo Šou koks personažas netyčia? Atsakantieji irgi akivaizdžiai vynioja viską į gražų popieriuką (kartais akivaizdžiai meluodami) ir toliau bando pūsti Lietuvos sėkmės burbulą, kuris vis bliūkšta. Kaip Lietuva pakels savo dalį darbų vos ne 100-u šiais metais (liko dešimt mėnesiu), kai paskutiniu metu įvykdė pirkimų tik už tiek, kiek užtenka kokiems 7 km. HSR ruožo? Ir dar tas 'Estai mus vejasi, bet pas juos realiai darbų nėra tik kontraktai' - tai jau tikrai. Gal tas žmogus pramiegojo paskutinius porą metų ir tik dabar atsibudo?

                                        Comment


                                          ~16:00 (o ir vėliau kitose vietose) šneka apie RB1 signalizaciją ("eismo valdymo sistema"). Iš to ką šneka, aišku, kad RB1 ir bus ta Kaunas-Lenkija jungtis, kuris turėjo būti įgyvendinta iki 2030 (dabar jau kalbama apie 2033). Signalizacija kainuos ~106 mln. Eur. Įdomu, kiek būtų kainavusi 2015?

                                          ~18:30 Užsimena apie tai, kad turi "planą" operacijoms, įskaitant, "traukinių pirkimą" 2030 metams. Įdomu, koks tas riedmenų pirkimas, apie kurį niekur nieko neskelbiama ir kuriam liko tik 5 metai?

                                          ~21:40 Meluoja, kad "estai bando mus vytis". Šiaip, estai yra apie ~5-6 metais priekyje jeigu taip jau lyginant esminius projekto įgyvendinimo žingsnius. Lietuva pasivyti Estijos neturi net teorinių šansų.

                                          ~36:45 Anušauskas klausia, "kaip suprantu, ruožas tiesiamas nuo Lenkijos iki Kauno?" ir tada klausia, ar ten galės važiuoti traukiniai 2028 metais. Biškį prajuokino


                                          O šiaip, aišku, kai klausinėtojai tokio lygio ir kai yra praktiškai nulis kvestionavimo iš žiniasklaidos, politikų ir visuomenės, tai turbūt natūrali LTG atsakymai yra tokie kokie yra, t.y. evasive, nekonkretūs ir kartais elementariai melagingi.

                                          Dar man klausimas toks kilo, kad jau RB1 bus planuojama signalizuoti. Koks bus linijos greitis? 120km/h ar kai kur galbūt didesnis?


                                          Na ir dar nuo savės pridėsiu, ką jau esu sakęs anksčiau dėl RB1. Kadangi, dabar jau kaip ir aišku, kad RB1 visgi ruošiamasi signalizuoti ir naudoti kaip "normalią" RB iki kol paaiškės daugiau dėl greitosios linijos (realiai matyt iki kokių 2040), keleivių vežimui tinkamiausias sprendimas būtų padorūs šiuolaikiniai DMU traukiniai (pavyzdžiui, Stadler Flirt), pritaikyti ilgo nuotolio kelionėms Kaunas-Varšuva maršrute. Su RB1 signalizavimu ir greičio padidinimu iki 120km/h (ar kiek?), ilgo stovėjimo Suwalkuose ir Bialystoke sutrumpinimu, 160km/h leidžiamo greičio išnaudojimu Bielystokas-Varšuva ir kitais galimais greičio gainsais Lenkijoje, kelionės trukmė Kaunas-Varšuva galėtų būti kažkur tarp 4,5 ir 5 valandų, kas jau būtų daugmaž laikytina priimtinu rodikliu šiuolaikiniam ir civilizuotam susisiekimui tarp Europos šalių. Aišku, tam reiktų jau vakar skelbti tokių traukinių pirkimus ir pradėti jų sertifikavimus Lenkijoje. Tai būtų lengviausias ir greičiausias būdas turėti daugmaž normalų susisiekimą geležinkeliu su Varšuva. Aišku, iš Vilniaus būtų su persėdimu ir priderintu traukiniu į Kauną. Visgi persėdimas Kaune būtų belenkaip labiau civilizuotas, nei persėdimas kažkur laukuose Mockavoje.
                                          Paskutinis taisė John; 2025.02.15, 22:04.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X